Tomb Raider: The Two Amulets |
Author |
Message |
kondzio109
Praktykant
Joined: 06 Jan 2008 Posts: 113
|
Posted: 21-09-2008, 13:15
|
|
|
No ... Jakieś 100 lat temu udzieliłem jednego posta w tym temacie Widzę ze sie rozwija .. jest nawet ok , ale podłoga w tym tunelu Jungle może być w stylu płytki - prześwitująca ziemia . Wyglądało by to o wiele lepiej . Te drzewa ... no cóż ?? To drzewa ?? Na początku nie postrzegłem . Render Fajny PoYu Ma fajne twarze ... Wodospady - super , tylko sa trochę ... białe można by je jakoś rozjaśnić , tzn żeby był bardziej przeźroczyste < jak w Jade Empire > ..... Ogólnie dżungla jest trudna do zrobienia .. i jej nie polecam .... Spodobał by mi sie level podwodny w dżungli -- dużo pływania , mroczne jaskinie < jakiś krokodyl > Mi Bardziej podoba się dżungla typu TR:III - Wybrzeża Pacyfiku ... ale cóż .. to wasz wybór ..
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 06-10-2008, 21:47
|
|
|
Porównanie:
Pre-Alpha (Lipiec 2008):
Pre-Beta(Październik 2008):
Chciałem trochę ożywić to miejsce. Są małe niedociągnięcia, ale sami wiecie .
|
_________________
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 22-11-2008, 13:26
|
|
|
Pierwszy screen z drugiego level-u:
Z tego zdjęcia zmieni sie tylko strój. Level w stylu TR2/TR3. Daję go aby wprowadzić was w nastrój . |
_________________
|
|
|
|
|
Alexja
Student
Joined: 12 Apr 2008 Posts: 74 Location: Wrzosowa
|
Posted: 22-11-2008, 13:37
|
|
|
Screeny są gites.
Pomysł jeszcze lepszy.
Trochę martwię się jak to będzie wyglądało w finale.
Przy porównaniu pre-Alpha i pre-Beta trochę się przeraziłam bowiem tylko roślinki mi się podobały. Te (drzewa?/słupy?) wyjątkowo nie przypadły mi do gustu.
Ciekawe co powiedzą inni. |
_________________ www.tomb-raider-book-of-shadow.cay.pl polecam, parodia TR. Świetna! |
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 30-11-2008, 21:14
|
|
|
Naprawdę kto tu jeszcze zagląda
Pomimo tego daję drugi render:
Pozdrawiam (tylko kogo?)
P.S. Wie ktoś dlaczego Sklejka nic nie pisze ani nie kontaktuje się ze mną? Ten brak informacji od niej jest uciążliwy... |
_________________
|
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 01-12-2008, 12:37
|
|
|
Jak się na razie nic u was nie dzieje, to po co mamy zaglądać? |
|
|
|
|
Sklejka
Podróżnik
Joined: 13 May 2007 Posts: 288 Location: Z Asgardu
|
Posted: 04-01-2009, 20:41
|
|
|
Po nic. Po to aby zobaczyć, czy się coś dzieje.
HAhahaha! Mam neta! Mam neta!
Czyli to oznacza, że prace nad TR:TTA znów ruszają. WIdzę, że jawi się trochę narobił podczas mojej nieobecności na forum i wychodzi mu jak na razie bardzo dobrze! Ale niestety termin zobaczenia moich screenów znów przesuwam, ponieważ dopiero co internet został zrobiony więc muszę pościągać matriały do tego customu itp. Jak na razie mam tylko niedokończony 1 lvl i kawałego innego, ale za to mam realne pomysły! Najwyżej w mojej części wyjdą tylko 3 lvle. Ale nic nie jest przesądzone, a mało leveli oznacza mały czas spędzony przed monitorem, czyli lepiej dla zdrowia .
|
_________________ |
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 23-01-2009, 21:46
|
|
|
Nowe screen, tym razem z czwartego level-u:
Prosiłbym o ewentualne komentarze/uwagi/porady . |
_________________
|
|
|
|
|
Polo_Gard
Podróżnik
Joined: 31 Dec 2008 Posts: 604 Location: Kraków
|
Posted: 24-01-2009, 09:08
|
|
|
jawi, kawałek tego levela jest nawet ciekawy. Te pajęczyny Aha, i zmień te spodenki. Wyglądają tak dziwnie, nie pasują do reszty i mi przypominają grafikę sprzed 15 lat : P Ale reszta spoko. Pracuj dalej. |
|
|
|
|
The Darkness
Podróżnik
Joined: 17 Jun 2007 Posts: 201 Location: Chełmża
|
Posted: 24-01-2009, 16:52
|
|
|
Ja osobiście widzę wieele błędów teksturowych a co do spodenek to sobie odpuść i daj normalne i wzmocnił bym kontrast światło cienia |
_________________
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 24-01-2009, 20:13
|
|
|
The Darkness wrote: | Ja osobiście widzę wieele błędów teksturowych a co do spodenek to sobie odpuść i daj normalne i wzmocnił bym kontrast światło cienia |
1. What?!
2. Widać Lara wróciła do zakupów z lumpeksu . Nawet jak sam załączyłem to już od razu chciałem zmienić. Oczywiście tak się stanie.
3. Niektórzy tak to ujmują: "Są levele, którą pozornie wyglądają ciemnie, ale tak naprawdę nie są. Można to uzyskać za pomocą kombinacji kolorów zielonego i niebieskiego." Ja nie zamierzam robić moich leveli zbyt czarnych, bo to zabija rozrywkę. Czy kogoś cieszy ganianie z flarą po ciemnym pokoju? Zresztą z tyłu są pochodnie. Nie do końca rozumiem o co biega tobie z kontrastem. |
_________________
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 04-02-2009, 20:16
|
|
|
Panie i Panowie, witamy!
Dzisiaj mam do zaprezentowania screen z 4 level-u:
Oraz nowy render:
I garstkę informacji:
Ostatnio nacharowałem się nad pierwszym levelem. Dobra wiadomość jest taka, że jest w 85% ukończony. 100% mam w głowie . Popracowałem nad oświetleniem i widać efekty. Od początku robienia TTA zrobiłem duże postępy (podziękowania dla Virusa ) i ten pierwszy level będzie moim małym sukcesem. Osobiście zachęcam do oglądania najnowszych screenów i artworków (za niedługo zamieszczę zdjęcie z zabudowań pierwszego level-u) oraz komentowania ich. Stay tuned! |
_________________
|
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 04-02-2009, 22:30
|
|
|
Trochę mały ten screen . Ja ogólnie nie przepadam za ciemnymi levelami, ale to wygląda w miarę przyzwoicie. Jednak te spodenki są faktycznie tragicznie w ogólnie nie lubię tego modelu ala Jolie. |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 05-02-2009, 12:33
|
|
|
Popracuj nad oświetleniem. Nie dodałeś żadnego światła, a jedyne jego źródło to pochodnie. Źle to wygląda. Rozjaśnij nieco, dodaj kolor, przyciemnij w zakamarkach i będzie dobrze |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 15-02-2009, 19:16
|
|
|
Dziękuję za komenty, od razu wziąłem się do roboty.
A tutaj obiecane screeny z zabudowań pierwszego levelu:
http://i44.tinypic.com/2m47rtd.jpg
http://i40.tinypic.com/34gxd0w.jpg
Opinie, mile widziane, ponieważ wg. mnie to są najlepsze zdjęcia jakie dotąd publikowałem ("O matko!" - pomyśli przeciętny customowicz). No ja już się wyscreenowałem, teraz kolej na Sklejkę .
EDIT: Nie zważajcie na ten czarny kwadrat - nie wiem skąd się wziął . |
_________________
|
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 15-02-2009, 20:51
|
|
|
Całkiem nieźle. Ale spytam się tak z ciekawości. W ilu tak mniej więcej procentach jest zrobiony ten custom? |
|
|
|
|
Esmeralda
Wombat
Joined: 02 Nov 2008 Posts: 367 Location: Wałbrzych
|
Posted: 15-02-2009, 21:22
|
|
|
Oglądają screeny jestem zachwycona . Lara bardzo ładna , śliczny ma warkocz .
Najbardziej podoba mi się tu te piekne płaskorzeźby na ścianach . A co do innych screenów to powiem jedno - równie pięknie tylko , że Lara ma fajne spodenki . W grze nigdy ich nie widziałam . Chętnie zagrałabym .Myślę , że fabuła będzie niezła.
I też mam jedno pytanie . Czy da się na tym programie robić filmiki ? Bo nie zorientowana jestem i nie wiem czy się da . |
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 10-06-2009, 16:25
|
|
|
Ostatnio cisza w temacie więc mały screen z pierwszego levelu: http://img141.imageshack....inthetemple.png
Obliczyłem, że cały pierwszy level zajmie ok. 2h. Myślę, że to dobry wynik . Pozostało mi tylko do zbudowania parę jaskiń i gotowe. Proszę o komentarze . |
_________________
|
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 10-06-2009, 17:53
|
|
|
Sądzę, że ciekawiej by wyglądało gdyby ogólnie ściemnić całe pomieszczenie i wstawić light w miejscu krat. Poza tym promienie światła trochę kiepsko pasują do otworu w suficie Poza tym ładnie,klimatycznie,teksturowanie w porządku, architektura też ciekawa. Czekam na jakiś gameplay. |
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 29-09-2016, 17:16
|
|
|
<bump><bump>
Tak, projekt jeszcze żyje! Przeszedł duuużo modyfikacji, zmieniło się praktycznie wszystko, ale została zachowana ciągłość plików na moim dysku, więc uznaję, że mogę tutaj zrobić aktualizację.
Background story:
Lara natrafiła na informację o tajemniczym zatonięciu statku "Selphia" podczas rejsu po rejonie jezior w Południowej Ameryce w 1937 roku.
Statek zniknął w niezwykły sposób - nigdy nie znaleziono wraku. Na pokładzie atrakcją był między innymi wystawiony
miecz o zdobionej szafirami rękojeści. Eksponat znaleziono zaledwie parę miesięcy wcześniej, co spowodowało, że do czasu zatonięcia nie udało się jeszcze ustalić
ani jego pochodzenia, ani wieku, nie wyglądał jednak jak broń używana przez kogokolwiek obecnego na tych ziemiach, czy to przez rdzenną ludność,
czy przybyszów zza oceanu.
To natychmiast nasunęło Larze na myśl, że oręż może być związany z tajemniczymi ruinami, które znajdują się w pobliżu przypuszczalnego miejsca zatonięcia statku.
Czy miecz jest kluczem do wyjaśnienia zagadki tych pozostałości? Jaki wojownik się nim posługiwał? A może jest to zaledwie wstęp do dużo większej tajemnicy?
Nie chcę zdradzać zbyt dużo, ale jak widać poniżej pojawi się dżungla, jaskinie, świątynie i oczywiście wrak statku
Screeny:
Ze strony gameplay'u zaakcentowany został aspekt zręcznościowy, co nawiązuje do tradycji starych Tomb Raiderów. Nie zabraknie jednak innych elementów
Gra jest obecnie testowana, powinna się ukazać w październiku - miły sposób na świętowanie 20-lecia serii ;] |
_________________
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 29-09-2016, 17:47
|
|
|
Bardzo lubie projektych polskich roomedytornikow, więc z pewnością się zapoznam |
_________________
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 14-11-2016, 20:46
|
|
|
Custom został ukończony! W tym tygodniu nastąpi premiera i żeby zachęcić do Was do grania zamieszczam kolejnych pięć zdjęć z gry
Do usłyszenia już wkrótce |
_________________
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 14-11-2016, 21:55
|
|
|
Jaram się jak Rzym za Nerona dawno nie ograłem dobrego customa !! |
_________________
|
|
|
|
|
jawi
Podróżnik
Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 21-11-2016, 19:55
|
|
|
Panie i Panowie... Już jest
THE SAPPHIRE HUNT:
http://www.trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2934
Zapraszam do grania, komentowania, krytykowania i pytania
Cała gra powinna trwać ok. 6-7 godzin. Jej ukończenie zajęło mi 8 lat. Cieszę się, że jej premiera zbiega się z 20-leciem serii, niech to będzie mój drobny wkład w te wszystkie cudowne prezenty, które panna Croft już otrzymała ;]
Happy Raiding! |
_________________
|
|
|
|
|
|