FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Tomb Raider: The Two Amulets
Author Message
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 21-02-2008, 23:16   Tomb Raider: The Two Amulets

Nasz nowy custom. Możecie przeczytać opis w dziale Mój projektale trochę go zmieniłam. :)

Pewnego dnia Lara postanowiła poprzeglądać książki w swojej ogromnej bibliotece. Wyciąga kolejno zakurzone, stare i rozpadające się skarby biblioteki. Nagle natrafia na dużą, starą lecz dobrze zachowaną książkę bez tytułu, otwiera i... "Dawno, dawno temu na mroźnych lądach żyła mała cywilizacja. Lud ten był silny lecz nie miał zbyt rozumu. Ludzie ci wierzyli w różne bóstwa. Wyznawali bowiem politeizm. Najpotężniejszym z bóstw był Ares." Lara zdziwiła się, gdyż nie wiedziała, że ktoś oprócz greków wierzył w złego boga wojny. "Miał on trzy córki o imionach Waga, Toya i Burza. Ta ostatnia bardzo lubiła rządzić i łatwo było ją zdenerwować, więc ludzie składali owej bogini jak najlepsze ofiary. Toya była zazdrosna o Burzę, więc stworzyła potężną broń - kryształ mocy przez nią przedstawiany jako niewinny amulet o nazwie Cyrofag. Podczas święta trzech bogiń Toya podeszła do Burzy i powiedziała: " Pamiętasz mój amulet, Cyrofag? Oszukałam cię Burzo, to nie amulet lecz narzędzie władzy, silniejsze od ciebie." Słysząc te słowa Burza popchnęła Toyę, a ta użyła amuletu. Potężna siła odepchnęła od siebie obie boginie i prawie je zniszczyła. Prawię, bo w tym momencie nadbiegła waga i ciśnąc w stronę Cyrofagu swój szczęśliwy kryształ stworzony z pomocą nimf zepchnęła na Ziemię narzędzie Toyi. Tymczasem kryształ Wagi rozpadł się na 6 mniejszych kryształów. Ludzie ukryli Cyrofag w świątyni, a kryształy Wagi powędrowały w inne różne święte miejsca na świecie. Cyrofag sieje zło na Ziemi, a można zniszczyć go tylko za pomocą złożonego kryształu Wagi. Wiadomo, że jego jedna część leży w Azji, w Nepalu. Częsci dobrego kryształu można połączyć tylko w jednej świątyni. Ona zaś znajduje się w miejscu zwanym..." Cholera - pomyślała Lara - zamazane. To mam następną wyprawę załatwioną. Czy to prawda, czy nie jadę do Nepalu.

A więc na razie planujemy poziomy:
Nepal
Chiny
coś w Ameryce Południowej
oraz jakąś łódź podwodną i Temple of Cyrofag. W planach jest też jakiś bonus. O tym wszystkim zresztą mogliście przeczytać w Mój projekt. Teraz macie wszystko na tacy. :p

Oczekujcie screenów! :pozdro:
_________________
:O
 
 
jawi 
Podróżnik



Joined: 26 Jan 2008
Posts: 405
Location: skądinąd :)
Posted: 22-02-2008, 12:48   

Ja też wtrące swoje trzy grosze.
Tworzę level na wraku będzie fajnie, postaram się zrobić jskieś niespodzianki, ale głównie będą zagadki. Szkoda, że zlikwidowali traider.pl to może byłoby coś jeszcze...
Textury mam więc żaden kłopot. Moje levele na razie nazywają sie tak:
"Underwater Passage"
"Selphia's Hall"
"Across the Tunel"
No na razie tyle. Szkoda, że czasami może mi się coś nie udać wtedy będę prosił o pomoz. PROSIMY O KOMENTARZE :!!:
_________________

 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 23-02-2008, 14:54   

Pierwszy screen!!! Na razie tak na sucho bez Lary, bo mam idiotyczny error, a wy... wy... Nie chcecie mi pomóc!!! ;( Także jak się zorientujecie w mym opisie o tym errorze w temacie Mój projekt to proszę bardzo na klęczkach (prawie) was błagam o pomoc. A ja zabiorę się w między czasie za Chiny. :D
_________________
:O
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 23-02-2008, 18:24   

A może by zrobić level treningowy. Nie musi to być wcale Croft Manor, choć można go przedstawić w zupełnie nowej wersji, czyli zupełnie nowy dom, nowy tor przeszkód itd. Dodatkowo można dostawić treningową walkę. Zanim ktoś powie, czemu sama tego nie zrobię, odpowiadam, nie umiem jeszcze obsługiwać Level Editora, ale składam propozycję. I nie musicie z niej korzystać.
Myślę, że warto zrobić też kraj, w którym Lara nigdy nie była: może to być Islandia, Nowa Zelandia, Turcja, Grenlandia(była o ile pamiętam w filmie, ale nigdy w grze). Jest jeszcze dużo innych krajów.
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 23-02-2008, 21:10   

Quote:
A może by zrobić level treningowy.

Może. Większość umie grać w TR, a ja nie będę żadnych nowych ruchów dodawać bo nie umiem, więc raczej nie widzę sensu. Ale masz dobre pomysły. :)
_________________
:O
 
 
kondzio109 
Praktykant



Joined: 06 Jan 2008
Posts: 113
Posted: 24-02-2008, 21:49   

Ej ludzie ,zastanwaice się gdzie zrbobić poziom , a przecierz lara w polsce nie była !! Może jakiś poziom The tower of wawel i the temple of wawel ?? na zakończenie , lara skacze na główke z szczytu baszty , do spokojnych wód wisły ahhhhh.... to moja sugestia , bo room editora obsługiwac nie umiem , ten level mógłby odbywac sie w dzień , a raczej podwieczór , ale żeby nie było egipskich ciemności :p

Nawiązanie do całosci :
Lara , wracajac z nepalu , przejeźdźa przez chiny , potem prosto do polski , w chinach dowiedziała sie , że w polsce znajuje sie kryształ .

jawi, proponuje , by twoje levele miały miejsce u wybrzerz isladi.
 
 
 
Mona 
Praktykant



Joined: 11 Jul 2007
Posts: 126
Location: z kapusty
Posted: 27-02-2008, 21:00   

Lara w Polsce... Hmmmm, a potem to rozpuścić po necie na cały świat, a tu nagle przypływ turystów do naszego kraju... :hehe: No dobra, żart się nie udał :D
Ja uważam jednak, że akcję można by umieścić w Warszawie: Lara lata po dachach Starego Miasta (jak w TRL Tokio), Lara w opuszczonym Pałacu Kultury... :D Potrafię powymyślać masę takich miejsc dotyczących stolicy, ale myślę, że wszyscy znają takie w swoim mieście... No ale miło by zobaczyć znajome zakątki, chociaż wiem, że raczej to będzie chyba za trudne do zrobienia ;)
Ok, ok, moja gadka nie ma żadnego sensu, wiem. Powiem tylko: Sklejka, screeny! Bez tego trudno cokolwiek skomentować :P
 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 04-03-2008, 18:31   

Pierwsze screeny!!! (No, dobra nie pierwsze bo już jeden był, ale tym razem są z Larą!)
Tak więc na tych screenach możecie zobaczyć Nepal. Bo go robię. :P Ale tak bardziej szczegółowo to kilka pierwszych pokoi oraz Larę (sensacja Lara!!!), a także kryształki save & load, które ja chcę zostawić, bo pasują do tematu, ale nie wiem jeszcze jak jawi chce. Tak więc miłego oglądania!!! (I po rozmawiajcie sobie jeszcze na ten temat, bo ja chcę mieć co czytać :P ) Aha, zapomniałam. Pewnie spodziewaliście się ubranka przedstawionego w tem. Mój projekt. Zmieniłam, bo to wydało mi się lepsze w góry, a poza tym w tamtym ubranku Lara miała tyłek na cały ekran i mega różowy makijaż i obcasy, więc wyglądała bardziej jak na zakupy albo jakby wracała z dyskoteki i obudziła się w himalajach. (Tylko nie walnijcie "dobry pomysł") bo ja wiem, że dobry. Może coś takiego głupiego kiedyś wykorzystam. :D
Ps. Starałam się jak mogłam. Poza tym nagle ngle przemienił mi się sam w zwykły le i nie wiem jak to się stało i o co chodzi. Mona chciałaś screeny to je MASZ!!! :p
_________________
:O
 
 
Darkness 
Podróżnik



Joined: 03 Jun 2007
Posts: 303
Location: 3city
Posted: 04-03-2008, 18:44   

No, no! Po screenach wydają mi się, że jest to jeden z lepszych customów jakie widziałem! Podoba mi się ten warkocz Lary (a raczej ta gumka u góry), a ubranie przecież takie może zostać! Będzie powrót do czasów TR2 jak Lara eksponowała swoje piękne nogi :) . Ogólnie Nepal wygląda mi na dopracowany! Uwielbiam levele zimowe w TR. A te kryształki load & save wyglądają oryginalnie i ciekawie! Czekam z niecierpliwością na to cudeńko :) .

PS. Grzywka Lary jest zabójcza xP
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 04-03-2008, 19:03   

Dzięki. Ale jednak w brew pozorom ten Nepal wcale nie jest taki idealny. Jak byś się dobrze przyjrzał to byś zobaczył, że wszystko nie jest idealnie o texturowane, ale już to poprawiłam. Ta grzyweczka taka troszkę emo się wydaje nie? Ale nie martw się widać całą twarz i oczy. :p
_________________
:O
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 04-03-2008, 19:27   

Tak więc:
:kat:

Architektura nie stoi na zbytnio wygórowanym poziomie ale to jeszcze początki autorki więc jestem w pełni wyrozumiały,brak oświetlenia wpływa na brak odpowiedniego klimatu.Teksturowanie ładne,są jeszcze niedociągnięcia ale wierzę że z czasem to się poprawi.A strój jak strój,niczym się nie wyróżnia spośród całej reszty,ważne że do klimatu pasuje(tamten co miałaś w planach i wybacz za szczerość był nieco beznadziejny :p ) I tak na przyszłość to wrzucaj jakieś konkretniejsze te screeny bo typu:Lara kuca w ciemnym korytarzu nie robią żadnego wrażenia.Mam nadzieje że się nie obraziłaś tylko weźmiesz te kilka aspektów pod uwagę przy budowie kolejnych pomieszczeń :)


Ja też dawałem screeny w topicu PK,miło by było jakiś ciekawy komentarz przeczytać :p



 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 04-03-2008, 19:29   

Oj Darkness, Darkness..ja wiem, że warto być miłym, ale jadąc z tak grubej rury to robisz z siebie i Sklejki kretynów.
Na screenach w gruncie rzeczy nie widać nic poza Larą, za wyjątkiem drugiego obrazka. Sklejka, fajnie będzie jeśli dodasz bardziej skomplikowane struktury niż tylko kwadratowe półki i pomosty, spróbuj lekko zniekształcić teren oraz dodać trochę oświetlenia.
I nie krytykuję, bo rozumiem, że to pierwsza praca ale warto powoli uczyć się podstaw ;)
_________________
 
 
Darkness 
Podróżnik



Joined: 03 Jun 2007
Posts: 303
Location: 3city
Posted: 04-03-2008, 19:46   

Oj, K@cie..

Mi się to naprawdę podoba, sam nie potrafię robić custmów lub czegokolwiek w tych programch co się customy robi (Room Editor bodajże ?). Wyraziłem swoje zdanie. I nie widzę powodu żeby nazywać mnie i tym bardziej Sklejkę kretynem.

Koniec off-topu.
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 04-03-2008, 19:48   

Nie nazwałem jej kretynem, tylko stwierdziłem, że kretynkę z niej robisz pisząc, że kwadratowe, jednolicie oteksturowane pomieszczenie jest jednym z najlepszych jakie widziałeś :p
_________________
 
 
jawi 
Podróżnik



Joined: 26 Jan 2008
Posts: 405
Location: skądinąd :)
Posted: 05-03-2008, 08:40   

No dobra proszę się nie kłócić, ale u mnie screeny już nie długo tylko mam jakiś defekt no i nie chce mi się załączyć jako "Catacombs" jeszcze skontaktuję się ze Sklejką - coś musimy ustalić. Już teraz dziękuję dobroczyńcom z TRSearch.org.
U mnie ok mam pierwszy sekret zastanawiam się nad napisaniem solucvji.
:pozdro:
_________________

 
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 05-03-2008, 19:50   

Tak, tak wiem. Oświetlenie zbytnio nie robi wrażenia oprócz tego pokoju, w którym Lara stoi gdy pokazane jest menu. Jest zdecydowanie za jasno, ale już poprawiłam o teksturowanie i oświetlenie. Po prostu byłam zafascynowana tym, że udało mi się pograć z innymi obiektami bez erroru. To w weekend dam wam poprawione screeny i może kilka nowych pokoi oraz poprawię startowy (dobrze, że go nie widzieliście to by były komenty! Szczególnie o kolumnie... :P
Quote:
Mam nadzieje że się nie obraziłaś

Gdybym się obraziła, to już by była cała strona zapisana o kojadzie, chociaż mi się podoba. A co do komentacji K@ta to już się przyzwyczaiłam. Aha, strój był beznadziejny sama to przyznałam po odpaleniu Nepalu. Mało co z krzesła nie spadłam! Więc od razu go zmieniłam.
_________________
:O
 
 
jawi 
Podróżnik



Joined: 26 Jan 2008
Posts: 405
Location: skądinąd :)
Posted: 06-03-2008, 15:50   

Pierwszy screen z dżungli! Etap się nazywa Race of Beast, będzie jazda na motorze, ale niestety czsami się wywala no i... Nie wiem czy mi się w ogóle coś zrobić ;(
Dobra nie sieję defetyzmu :D

[ Komentarz dodany przez: Paciej: 06-03-2008, 15:52 ]
Dobrze, że w pełni widać dżunglę :| . I "Race of the beast".
_________________

 
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 06-03-2008, 22:14   

Nie wiem czemu usuwacie moje posty. Przecież dobrze piszę. Jestem zachwycona tymi screenami. Co w tym złego? Mnie naprawdę się podobają i naprawdę to dziwne, aby moje zdanie usuwać. Skoro inni mają złe zdanie(to znaczy nie do końca) to ja nie mogę mieć dobrego?

A wracając do tematu: Jawi, Lara ma fajny strój. A tak poza tym screeny są super.
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 06-03-2008, 22:24   

Za*ebisty screen! W życiu takiego fajnego screena nie widziałem!
Widocznych aż 8 bloków, co równa się ośmiu teksturom z TR3, w dodatku niestarannie nałożonym i z ćwirka zdjętym. Rzeczywiście super!!

Chryste, ja rozumiem, że ktoś dopiero zaczyna pracę z RE, ale nazywanie tego "super najlepszym jakie widziałam" to już patologia. Sytuacja identyko jak w fanarcie, gdzie największe gówno może zostać okrzyknięte dziełem lepszym od całej twórczości Rembrandta razem wziętej.

Aniaa, daj trochę na wstrzymanie, bo nie wiem czy celowo robisz z siebie głupka czy po prostu twoje ambicje zatrzymały się na wskaźniku z napisem "wazeliniarstwo".

Sklejko - nie wiem co to są "komentacje", ale zaznaczyłem wyraźnie, że obrazić cię nie chciałem. Jeśli satysfakcjonują was puste pochwały, a krytyka boli to cóż. Owocnej pracy.

[ Komentarz dodany przez: Paciej: 06-03-2008, 23:43 ]
No bo Rembrandt to gówno!
_________________
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 06-03-2008, 22:30   

No dobra nie chcę się kłócić. Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale mnie naprawdę się te screeny podobają. Jak Boga kocham. Mam prawo do własnego zdania i wcale nie każę wam myśleć tak jak ja. Inni myślą że jest źle, inni, że jest dobrze. Nie da się wszystkim dogodzić. W każdym razie mam nadzieję, że z tworzeniem levela będzie coraz lepiej. Trzymam mocno kciuki za Sklejkę i za Jawiego. w końcu to oni mają ostateczną decyzję.
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Joined: 11 Feb 2007
Posts: 453
Posted: 06-03-2008, 22:40   

Do tych którzy piszą, że tak wygląda dobry custom - zagrajcie sobie może w Neon God albo Jade Empire, a mam nadzieję, że zmienicie zdanie. Na razie od tego customa wieje straszną amatorką i jest to jedna z tych pozycji, której nawet nie odpalam :p , a jak już to z nudów. Niestety czasy nieco się zmieniły i teraz aby custom był przyzwoity, otoczenie musi być ładne i dopracowane, nie mówiąc już o zagadkach. Nawet porządny technicznie level (a z takim nie mamy tu jak na razie do czynienia) powinien zawierać dostatecznie dobry gameplay, inaczej dostaje ocenę 6/10 i koniec. Jak na razie ten custom zasługuje na 2/10 i jeżeli nie chcesz aby tak się stało to popracuj nad nim, wydaj rok później, ale niech dostarczy graczowi rozrywki, a nie katorgi...
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 06-03-2008, 22:44   

Nepheline - w sumie ciężko porównywać czyjeś pierwsze kroki w RE z NAPRAWDĘ zaawansowanymi projektami, ale takie ucieranie dupy szkłem, jakie prezentuje kilka osób wyżej to tragedia. Po cholerę się starać zrobić coś lepszego i poprawić, skoro większość twierdzi, że to cud?
Powiedziałem o poprawieniu tekstur, terenu i cieni, to się dowiedziałem czegoś o swoich "komentacjach", niech rzeczywiście robią co chcą.
_________________
 
 
Integral 
Archeolog



Joined: 10 Jun 2006
Posts: 2538
Location: Sin City
Posted: 06-03-2008, 23:15   

Sklejka wrote:
Gdybym się obraziła, to już by była cała strona zapisana o kojadzie, chociaż mi się podoba.

Dla Ciebie to powiedzmy godzina przesileń i nadmiernej pracy umysłu, dla mnie dwie sekundy, by posłać do kasacji i potwierdzić. Będę miała to na uwadze.

Aniaa wrote:
Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale mnie naprawdę się te screeny podobają.

No raczej ciężko, bo biorąc pod uwagę to, ile grasz (próbujesz grać?) w customy, wydawałoby się, że można oczekiwać jakiegoś minimalnego obeznania w temacie.

Darkness wrote:
Mi się to naprawdę podoba, sam nie potrafię robić custmów lub czegokolwiek w tych programch co się customy robi (Room Editor bodajże ?).

Tak, RE. Ja też niby nie potrafię, ale tyle bym potrafiła, bo to dopiero samiutkie początki, bez obiektów nawet i jeśli mnie wzrok nie myli, ze źle podzielonymi ścianami w niektórych miejscach. Ale to, że nie potrafisz nie znaczy chyba, że nie masz prawa skrytykować? To by dopiero paranoja była. Nie muszę chyba dodawać, że riposty w stylu "Jak tak mówisz to zrób to lepiej" szorują o dno?

Moje wrażenia podobne są do tych Maatiego, zwłaszcza uwaga
Maati wrote:
I tak na przyszłość to wrzucaj jakieś konkretniejsze te screeny bo typu:Lara kuca w ciemnym korytarzu nie robią żadnego wrażenia.

która oczywiście została zignorowana. Ale to Wasz custom rzeczą oczywistą.
Gdybym mogła coś dorzucić od siebie - nie bać się wstawiania obiektów i więcej harmonii w teksturowaniu.
_________________
; p ; >>
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 06-03-2008, 23:29   

Quote:
No raczej ciężko, bo biorąc pod uwagę to, ile grasz (próbujesz grać?) w customy, wydawałoby się, że można oczekiwać jakiegoś minimalnego obeznania w temacie.


Zagrałam już naprawdę w dużą liczbę customów i przyznam szczerze, że niektóre jednak zasługiwały na niską ocenę. Na szczęście było ich raptem tylko dwa, albo jeden. Reszta to rewelacja.
Przepraszam za offtop, ale post Integral zmusił mnie do napisania tego tutaj.
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Joined: 11 Feb 2007
Posts: 453
Posted: 07-03-2008, 00:58   

Bywają i debiuty które powalają z nóg ;) . Oczywiście, wiadomo, że nie ma co porównywać takiego Neon God czy UB4 do radosnej twórczości debiutanckiej, ale uważam, że jeżeli już coś się robi, to powinno się robić w miarę przyzwoicie. Gram w customy od początku gdy się pojawiały, obecnie gram we wszystko co się pokazuje (no, prawie wszystko, jak odstrasza mnie "promujący" screen to nie gram), więc trafiło mi się w życiu "kilka" naprawdę przeraźliwych leveli ;) . Jeżeli ktoś buduje coś, żeby zbudować i puścić w świat przysparzając tym samym nędznej rozrywki graczom (jeżeli nie zgrzytania zębami), to ma małe ambicje. Wazeliniarskie teksty innych osób mogą mnie co najwyżej śmieszyć, bo jeżeli ktoś jest laikiem, to dla niego każdy level w RE będzie fajny, bo zamiast zwykłego load są kryształki, tylko właśnie takie komentarze mogą sprawić, że autorzy poczują się pewnie, a potem otrzymają ocenę 1,89 i będzie ZONK :P
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo