FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Problemy techniczne
Author Message
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 11-09-2018, 21:09   Problemy techniczne

Miejsce na opisywanie i rozwiązywanie problemów związanych z PC-ową wersją TR11 - oby było ich jak najmniej :)
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Joined: 24 Sep 2016
Posts: 14
Location: Rzeszów
Posted: 14-09-2018, 20:59   

wedle instrukcji żeby uzyskać kod steam musze po włożeniu płyty z gra kliknąc na reddem.exe i kontynuowac z gognie z instrukcją, ale kiedy kloikam to wyskakuje, że operacje nie może sie powiesc bo plik zawiera wirusa
_________________
joanna
 
 
v1per80 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 353
Posted: 14-09-2018, 21:25   

Jakby komuś nie działał HDR na PC, należy włączyć go w opcjach windowsa. Ważne - windows musi być w wersji 1803 (oczywiście W10), a gra musi być w pełnym ekranie. Gra wygląda obłędnie :o
_________________
I5 9600K@5Ghz+Noctua NH-D14+TT,Asus Z390 TUF Pro Gaming,16GB Ram Fury HyperX DDR4 16GB 3466MHz CL19@18,HDD 2.75TB+SSD Samsung Evo 970 500GB+850 250GB,Gigabyte Eagle OC GF RTX 3060Ti ,Projektor Benq W1700 4K HDR10,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W,Net 300MB
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Joined: 25 Nov 2006
Posts: 1097
Location: Helheim
Posted: 01-10-2018, 19:40   

Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią. Tymczasem gra wygląda obłędnie w trybie rozdzielczości na Xbox One X! Jest tylko jedno ale - dlaczego PC-towa wersja jest tak potwornie obciążona?

Wszystkie filmiki fabularne działają jak złoto - ale pierwsza sekwencja z samolotu ma rozsynchronizowany dźwięk z obrazem. I to pomimo, iż chodzi w granicach 30-35 FPSów. Nie mam może mocarnego kompa, ale GTX 1050 @4GB VRAM i 16GB RAM-u w kompie jest - plus Intel i5 jest na pokładzie - a jednak dziwnie to działa na samym starcie :/
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 01-10-2018, 20:39   

krtomb wrote:
Niedługo doświadczę HDR-a w Shadowjak sprawię sobie TV z tą technologią.


Polecam Ci zatem TEN artykuł, a szczególnie drugą jego część: "Nie bądź frajer ‒ HDR to często bajer". Bardzo dobrze obnaża różne jego cechy, o których się zazwyczaj nie mówi. I nie chodzi o to, że TR ma generalnie z tą technologią wyglądać na ekranie źle, ale spotkałem się już z recenzjami, że niektóre gry - na określonych sprzętach - wcale nie wypadały jakoś lepiej ...
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
krtomb 
WoTR Team



Joined: 25 Nov 2006
Posts: 1097
Location: Helheim
Posted: 03-10-2018, 20:18   

Nie nastawiam się jakoś na rewolucję. Po prostu jestem ciekaw jak to wygląda. Nie miałem z tym dotąd żadnej styczności, więc będzie to dla mnie raczej ciekawostka niż wielki przewrót w odbiorze warstwy wizualnej. Inna sprawa, że o wiele ważniejszy jest klimat niż jakaś tam przesadzona kolorystyka. Gry same w sobie i tak w większości już dobrze wyglądają, a ja nie mam nie wiadomo jakich wymagań :) Ale dzięki - poczytam :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Joined: 24 Sep 2016
Posts: 14
Location: Rzeszów
Posted: 20-11-2018, 20:54   

Przeszłam grę i chciałam zrobić to ponownie. Niestety po mimo wyboru drogi wszystko jest tak samo. Jednak ja nie o tym. Przechodziłam grę normalnie aż tu nagle w dniu premiery dodatku Kuźnia nie chciała mi się włączyć gra. Dopiero na drugi dzień udało się uruchomić. Jednak jest problem, ponieważ podnoszę skrytkę survivalową to po podniesieniu wiesza się gra i muszę restartować. Na dodatek ile bym razy nie poszła do tej samej skrytki jest tak samo. Na dodatek 1 skrytka świeci jak nie znaleziona a nie da się jej podnieść, a była wcześniej zawieszona, czy ma ktoś podobnie. Przy czym grę mam oryginalna. Kuźni jeszcze nie nabyłam.
Pozdrawiam
_________________
joanna
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 21-11-2018, 18:40   

Czytałem, że to niestety częsty problem po pojawieniu się Kuźni i związanego z nią patcha. Twórcy mają wydać kolejnego patcha, który naprawi usterkę.
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Joined: 24 Sep 2016
Posts: 14
Location: Rzeszów
Posted: 21-11-2018, 19:10   

Dziekuję za odpowiedź.
Oby naprawili.
Pozdrawiam
_________________
joanna
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 22-11-2018, 21:18   

Ten naprawiający patch ponoć już się pojawił. Sprawdź.
_________________
 
 
Kalisto 
Nowicjusz


Joined: 24 Sep 2016
Posts: 14
Location: Rzeszów
Posted: 23-11-2018, 20:43   

tak juz jest i narazie wszystko naprawione z wyjatkiem tej skrytki, ktra świeci jak nie odkryta aja odkryłam. Jednak nie da sie jej podniesć
_________________
joanna
 
 
peju 
Student


Joined: 15 Aug 2010
Posts: 88
Posted: 01-12-2018, 23:34   

Będziecie robić do SotTR szczegółowe opracowanie jak solucje, mapy i opisy wszystkiego co tam jest... ?
_________________
@foto_peju
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 02-12-2018, 00:19   

Tak, jak znajdziemy na to wszystko czas ;)
_________________
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 20-02-2019, 10:32   

Bardzo ciekawy news ... i nie jest to co prawda problem techniczny dotyczący bezpośrednio graczy, ale ogólnie pojętej sprzedaży (a więc także pewnej przyszłości gry) już tak. Od siebie mogę tu dodać tyle, że pewną próbę ratowania sytuacji było już widać w momencie, gdy firma podjęła decyzję o zorganizowaniu pokazu w Polsce, rynku - skądinąd - o bardzo małej sile nabywczej. Bo powiedzieć, że mało znaczącym... brzmiałoby zwyczajnie obraźliwie nawet dla mnie samego. ;)

"Sądzimy, że głównym powodem jest to, że nie byliśmy w stanie zapewnić tak nowatorskiego doświadczenia, aby gracze zdecydowali się je kupić, mając do wyboru inne liczne duże tytuły od konkurencji"

Po części jest to prawda, ale nie zwalałbym wszystkiego na konkurencję. Bo fakt, że komuś podobają się również inne gry nie oznacza z automatu, że mają mieć coś wspólnego z Tomb Raiderem. Ewidentnie natomiast zabrakło umiejętnego wypromowania nowości - pomyślunku o tym już na etapie produkcji! I doskonale to widać na przykładzie wspominanych chociażby skilli. Przy czym jest w pełni zrozumiałe, że stopniowe ich zdobywanie ma określony sens i kreuje motywacje w grze, ale jest ich na tyle dużo, że nim gracz się połapie - co, kiedy i do czego może mu się przydać, to skończy się cała zabawa, a frajdy nie będzie prawie żadnej. Jest to de facto tego samego typu myślowy błąd się-promowania, który firma popełniła później - w pierwszej fazie ubiegłorocznych pokazów.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 21-02-2019, 18:00   

Po pewnym namyśle... postanowiłem dopisać pewne uzupełnienie. ;)
Ponieważ zasadniczy problem ze współczesnym Tomb Raiderem polega na tym, że sporo obecnie graczy postrzega ową grę zupełnie inaczej, niż miało to np. miejsce 20 lat temu. A jest to o tyle "trudny" tytuł, że nigdy nie był tzw. typową strzelanką - w tym pierwszoplanowym znaczeniu - o co w grze powinno chodzić świetnie m.in obrazuje osadzony w SotTR swego rodzaju flashback z rezydencji Croftów. Można więc powiedzieć, że Montrealsi serio znają markę TR, ale za bardzo "od nowa" zaczęli tworzyć swoją grę. Niezupełnie uwzględnili np. błędy poprzedników, niektóre bowiem rzeczy wymagały jedynie swoistego upgrade'u, a nie wymyślania koła na nowo. Jest to o tyle ważne, że aby gra w obecnym czasie odniosła sukces... musi posiadać BARDZO STARANNIE wyważony kompromis pomiędzy eksploracją i typową strzelanką. Wszystkim oczywiście dogodzić się nie da, ale pojawi się sporo graczy, którzy nie mając gdzie "poszaleć" powie po prostu, że gra jest słaba. I jeżeli kiedykolwiek miałaby powstać jakaś nowa jej część, to byłoby niekoniecznie dobrze, aby Square znowu powierzyło temat jakiejś kolejnej ekipie, bo błędy się powtórzą... a poprzeczka jest bardzo wysoko.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
peju 
Student


Joined: 15 Aug 2010
Posts: 88
Posted: 04-08-2019, 18:13   

Macie błąd w solucji na mapie w ilości dokumentów w "Ukryte Miasto".
Grobowiec "Świątynia Słońca" na południu Paititi wg waszej mapki ma 4 dokumenty co summa summarum na całą mapę daje wam 44 dokumenty na 42 istniejące :) Możecie je sobie palcem podliczyć i wyjdzie wam o 2 więcej niż max.
_________________
@foto_peju
 
 
01anka 
Nowicjusz



Joined: 31 Jan 2008
Posts: 14
Posted: 10-11-2019, 14:06   

;( nie mogę korzystać ze spustów na kontrolerze Xbox 360 (gram na PC) - kontroler działa dobrze - sprawdziłam w innej grze. Co powinnam zrobić? Ustawienia też sprawdziłam... ;(
_________________
"Wszystko wskazuje na to, ze myliłyśmy się. Tyranozaury były padlinożercami." prof. Jack Horner
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 10-11-2019, 17:31   

01anka wrote:
;( nie mogę korzystać ze spustów na kontrolerze Xbox 360 (gram na PC) - kontroler działa dobrze - sprawdziłam w innej grze. Co powinnam zrobić? Ustawienia też sprawdziłam... ;(


Wygląda na to, że ostatnim czasem niemal tylko ja się na tym forum udzielam... :D
I osobiście tego o czym piszesz nie testowałem, a więc mogę się mylić, ale "problem" może leżeć po stronie samej gry, która w istocie nie była projektowana na X-a 360. A jedną z różnic pomiędzy padami są np. silniczki wibracyjne pod triggerami (spustami). W starszym modelu owych silniczków po prostu nie ma...
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
01anka 
Nowicjusz



Joined: 31 Jan 2008
Posts: 14
Posted: 10-11-2019, 19:02   

Dzięki. Tylko ja już całą grę przeszłam na tym kontrolerze i działało świetnie. Chciałam jeszcze raz tym razem z +. To chyba problem z jakąś aktualizacją... tylko jak sobie z tym poradzić?
_________________
"Wszystko wskazuje na to, ze myliłyśmy się. Tyranozaury były padlinożercami." prof. Jack Horner
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 10-11-2019, 19:14   

01anka wrote:
To chyba problem z jakąś aktualizacją...


I tutaj faktycznie... może tkwić całe sedno sprawy, a nazywa się to: "cena postępu". ;)
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
Hemulen 
Podróżnik



Joined: 19 Nov 2005
Posts: 247
Posted: 12-11-2019, 11:35   

01anka wrote:
Dzięki. Tylko ja już całą grę przeszłam na tym kontrolerze i działało świetnie. Chciałam jeszcze raz tym razem z +. To chyba problem z jakąś aktualizacją... tylko jak sobie z tym poradzić?


Spróbuj zweryfikować poprawność plików na Steamie albo wręcz ściągnąć grę na nowo. Możliwe, że coś się pokręciło przy ostatniej aktualizacji.
 
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 12-11-2019, 17:50   

Ewentualnie... można jeszcze spróbować całkowicie wyłączyć wibracje pada. Nie wiem co prawda CZY (lub na ile) można programowo w użytkowaniu końcowym "przełączać" tryb pracy spustów, ale jeżeli aktualizacja rzeczywiście wprowadziła wykorzystanie silniczków, to na starszej konstrukcji kontrolerach triggery mogą zwyczajnie nie działać.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
giga2 
Student



Joined: 21 Jun 2007
Posts: 64
Posted: 02-01-2020, 21:32   

Kupiłem tę grę podczas poświątecznej wyprzedaży na steamie i już na samym początku grania pojawił mi się taki błąd systemowy: "corrupt texture data passed into pcdx11texture constructor". Wyświetla się on za każdym razem w tym samym momencie i gra się zawiesza. Nie ma możliwości przejścia dalej.

Jak mogę to rozwiązać?
 
 
MaXoR 
Praktykant



Joined: 08 Jan 2016
Posts: 126
Location: Via Caravelli
Posted: 03-01-2020, 11:35   

giga2 wrote:
Kupiłem tę grę podczas poświątecznej wyprzedaży na steamie i już na samym początku grania pojawił mi się taki błąd systemowy: "corrupt texture data passed into pcdx11texture constructor". (...)


Wszystko na to wskazuje, że to jakiś szerszy problem... bo na forum Xboxa również sporo ludzi się na to skarżyło. Natomiast oficjalna sugestia dotycząca Steama jest TUTAJ. Sprawdzenie integralności - wypróbuj.
_________________
No worries... I'm a professional, but I don't get paid for it. 😉
 
 
jolajola1 
Praktykant



Joined: 26 Jun 2006
Posts: 119
Location: stolyca
Posted: 10-02-2020, 22:29   

Mam pytanie techniczne na temat pobierania DLC. SotTR przeszłam w całosci chwilę po wydaniu, zachciało mi sie teraz drugi raz przejść. Czytałam, że sa DLC.
1. Które sa warte pobrania (znaczy akcja, exploracja, itp) a które to wydmuszki (nowy strój, nowy wyglad broni)
2. JAK sie pobiera DLC? Bezpośrednio na platformie Steam nic nie widzę. W czasie gry, gdy mam gre odpaloną i gram albo nie gram i czekam?

Jakiekolwiek podpowiedzi będą mile widziane.
 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo