FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
fan TR ? czy maniak TR?

Czy uważasz się za fana czy fanatyka TR ?
za fana
65%
 65%  [ 121 ]
za fanatyka
28%
 28%  [ 52 ]
ani za tego ani za tego
5%
 5%  [ 11 ]
Voted : 184
Total Votes: 184

Author Message
fanfan100 
Obieżyświat


Joined: 27 Feb 2005
Posts: 816
Posted: 16-04-2005, 08:56   fan TR ? czy maniak TR?

O to jest pytanie.. Na jednym z topiców o TR7 powstało takie właśnie pytanie. Czy jestem prawdziwym fanem jeśli nie doszukuje się w nowych sccrenach Lary czegoś nowego i czekam aż wszystko samo się odsłóni.... A może jestem maniakiem bo dokładnie studiuję każdego screena i nową postać Lary ?