FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Własne obiekty 3D
Author Message
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 29-07-2013, 19:13   

Obiektów może być tyle ile jest statycznych slotów ( Architecture, Plant, Debris, itd ). Textury polecam dodawać do WADa poprzez opcję Add Texture w WAD Mergerze a później wczytywać go ( wada ) w Strpix.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 13-10-2013, 19:21   

Dla tych, którzy woleliby korzystać z 3ds maxa zamiast z metasequoia mam dobre wieści. Na stronie http://www.maxplugins.de/ są pluginy dla praktycznie każdej wersji maxa, które pozwalają na importowanie i exportowanie projektów .MQO. Takie projekty są obsługiwane przez StrPix od wersji 3.9.5 Rev4. Autorem tych pluginów jest sio29.

Dzięki tym pluginom nie ma już potrzeby ponownego zapisu mesha poprzez Metasequoia czy LithUnwrap, a nawet, po wprowadzeniu zmian w meshu, nie trzeba później przywracać tekstur za pomocą opcji "Texturize DXF File". Nie ma również problemów ze skalą czy z odwróconą osią YZ.

Osobiście korzystam z 3ds max 2010 i tam działają idealnie, nie wiem jak w przypadku innych wersji maxa. W każdym razie dzięki tym pluginom wreszcie nie muszę korzystać z od trzech do pięciu programów, żeby robić obiekty do Tomb Raidera. Więc jeżeli komuś też to przeszkadza i nie ma zamiaru przerzucać się na metasequoia, niech ściąga te pluginy:

3ds Max 3:
http://www.maxplugins.de/.../mqoimp_107.LZH Metasequoia Import v1.07
http://www.maxplugins.de/.../mqoexp_102.LZH Metasequoia Exporter v1.02

3ds Max 4/5:
http://www.maxplugins.de/...mqoimp4_109.lzh Metasequoia Import v1.09
http://www.maxplugins.de/...mqoexp4_102.LZH Metasequoia Exporter v1.02

3ds Max 6/7/8:
http://www.maxplugins.de/...mqoimp7_110.lzh Metasequoia Import v1.10
http://www.maxplugins.de/...mqoexp7_103.lzh Metasequoia Exporter v1.03

3ds Max 9/2008:
http://sio29.sakura.ne.jp...mqoimp9_112.lzh Metasequoia Import v1.12
http://sio29.sakura.ne.jp...mqoexp9_104.lzh Metasequoia Exporter v1.04

3ds Max 2009/2010/2011:
http://www.maxplugins.de/.../mqoimp_112.zip Metasequoia Import v1.12
http://www.maxplugins.de/.../mqoexp_104.zip Metasequoia Exporter v1.04

3ds Max 2012:
http://www.maxuser.com/cg...30114#post30114 Metasequoia Import v1.12 & Exporter v1.04

3ds Max 2013/2014:
http://www.maxuser.com/cg...31357#post31357 Metasequoia Import v1.12

http://www.trsearch.org/Tools/6/ StrPix 3.9.5 Rev14(wymagany do działania z plikami .MQO).

EDIT: A, zapomniałem jeszcze dodać. Sam 3ds max w wersji Students można ściągnąć z oficjalnej strony maxa: http://www.autodesk.com/

Screeny:





 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo