SCREENY Z PRAC |
Author |
Message |
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 30-01-2015, 19:21
|
|
|
Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. Myślicie, że znośnie to wygląda? |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-01-2015, 20:28
|
|
|
AoD - levele z Kurtisem. Pomimo sentymentu do tej części to akurat te levele kojarzą mi się najgorzej
Chyba troszku niewiele, by coś powiedzieć, ale skoro twierdzisz, że coś z tego będzie to trzymam za słowo (mając na uwadze przede wszystkim The Forgotten Remnants ) |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 30-01-2015, 22:38
|
|
|
Wszyscy tak reagują na myśl o Kurtisie. Ostatnio jednak, grając na poprawionym sterowaniu z patcha sasho odkryłem, że levele Sanitarium i Maximum Containment Area mają pewien urok. Poczucie zaszczucia, pomyleńcy i Proto-Nephilim na wolności - naprawdę czuć tam klimat i chciałbym coś takiego osiągnąć w room editorze choć w połowie. |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 31-01-2015, 09:42
|
|
|
OT: ten patch to ten z bieganiem-kuśtykaniem i np śniegiem w Pradze ? Grałem i nieraz specjalnie traciłem zdrowie by pokuśtykać Pomimo tych super modów drzwi w Sanatorium ciągle stoją bez ściany /OT
Wiesz, levele z Kurtisem gdyby były dopracowane, pewnie okazałyby się świetne i klimatyczne. Mam nadzieję, że w twoim customlevelu będzie właśnie czuć ten klimat (o ile właśnie w tym kierunku działasz). |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 31-01-2015, 12:08
|
|
|
Na drzwi bez ściany też jest już fix przecież. Ładna paczka leveli z różnych wersji TRAOD, dobrana tak, by meshe były jak najbardziej kompletne. Nazywa się SLAYER's Ultimate Patch i można ściągnąć z sami-wiecie-jakiej strony. Ogólnie polecam ten temat:
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=204371
A nad customem działam i myślę nad tym, by jak najwięcej wyciągnąć z klimatu TRAOD. Po prostu wydaje mi się, że te levele miały wielki potencjał, który został zniszczony niedopracowaniem gry. Co zresztą można powiedzieć o całym AoDzie. |
|
|
|
|
groza
Student
Joined: 07 Jun 2007 Posts: 40
|
Posted: 20-02-2015, 21:06
|
|
|
pmkkoch wrote: | Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. Myślicie, że znośnie to wygląda? |
Tak, nawet bardzo znośnie. Ja bym korytarze zwężyła do dwóch albo jednego "kwadratu", coby były bardziej klaustrofobiczne.
Polecam film Grave Encounters jako inspirację (znajdziesz na stronie cda. pl), grę Outlast (jest milion filmików o tej grze na youtube). To jeśli chodzi o takie szpitalne klimaty.
Trzymam kciuki za dalszą robotę, bo podoba mi się twoje podejście do tworzenia leveli (realny wygląd) |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 18-02-2017, 20:15
|
|
|
Skromny WIP czegoś nad czym pracuję od kilku tygodni:
|
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 19-02-2017, 08:31
|
|
|
Ktoś tu usiłuje zrobić TRAE od Core w wersji TRLE
Bardzo TAAAK :3 |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 19-02-2017, 12:28
|
|
|
Mi w klimacie remake'ów bardzo podchodził TRA: Retold. Pięknie się w to grało. Ale z tego, co kojarzę to chyba temat porzucony ? |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 19-02-2017, 12:48
|
|
|
Porzucony, ale może to i dobrze. TRA Retold jakoś się broniło, ale TRA Retold 2, to w Grecji, było strasznie mierne i w żaden sposób nie przypominało TRAE. |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 19-02-2017, 12:49
|
|
|
Bo to był prolog i mi się wyjątkowo dobrze w to grało Łuk wyglądał tandetnie, to fakt, ale kurde zachwycały mnie kolejne nowości, jakie dostępne są jeszcze na tym endżinie. |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 19-02-2017, 12:56
|
|
|
Potem została wydana pełna wersja - to jest nieukończona i niegrywalna normalnym sposobem, ale daje wgląd w to jak oni chcieli to wszystko zrobić. Swoją drogą o tym prologu już zapomniałem, ale faktycznie, był i też był okropny moim zdaniem. No ale ja jestem strasznie wybredny pod względem gameplayu i grafiki. TRA Retold czasem wyglądało i grało świetnie, a czasem było gorsze od jedynki. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 12-03-2017, 01:10
|
|
|
|
|
|
|
|
ADR
Podróżnik
Joined: 14 Oct 2006 Posts: 354
|
Posted: 07-06-2017, 22:43
|
|
|
Cześć, już kiedyś chyba pokazywałem na shoutboxie zdjęcia z mojego powstającego levelu, będzie to reboot "Tomb Raider and RMS Titanic".
Obrazek z lokacji testowej ( bez skończonego oświetlenia, itd ):
Jak by ktoś chciał się dowiedzieć więcej, tutaj jest link do tematu na innym forum: http://www.tombraiderforu...ad.php?t=216051 |
|
|
|
|
ADR
Podróżnik
Joined: 14 Oct 2006 Posts: 354
|
Posted: 22-06-2017, 17:41
|
|
|
Imgur.com usunął kilka starych zdjęć i wrzuciłem je ponownie. Przy okazji dodałem jedno nowe:
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 03-09-2017, 11:55
|
|
|
To teraz znowu ja coś dorzucę od siebie. Już niezwiązane z TRAE.
|
|
|
|
|
ADR
Podróżnik
Joined: 14 Oct 2006 Posts: 354
|
Posted: 24-09-2017, 15:50
|
|
|
Pokazałem nowe zdjęcia z levelu, jak ktoś chciałby zobaczyć to zapraszam na wiadomo jakie forum. |
|
|
|
|
Cez
World of Tomb Raider
Joined: 12 Dec 2003 Posts: 3731 Location: Tczew/3city
|
Posted: 24-09-2017, 16:37
|
|
|
To pokaż je tu |
_________________
|
|
|
|
|
ADR
Podróżnik
Joined: 14 Oct 2006 Posts: 354
|
Posted: 24-09-2017, 21:16
|
|
|
No dobrze
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 19-09-2018, 23:33
|
|
|
Dwa kolejne screeny z levelu, który już tu kiedyś pokazywałem. Początkowo miał być to tylko testowy level, a przerodził się w jeden z poziomów kilkuosobowego projektu. Oczywiście wszystko to wciąż wczesne WIPy, ale chciałem pokazać, że coś w ogóle robię.
|
|
|
|
|
|