FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Najbardziej wkurzające momenty w TRAOD
Author Message
tload08 
Nowicjusz


Joined: 23 Nov 2008
Posts: 9
Posted: 23-11-2008, 21:43   

1st. zdecydowanie kostucha jest najgorsza,
2nd. potem jest na jednym stopniu piesek i Boaz
3rd. następnie ogólnie ciężkie ruchy Lary
4th. tak na dodatek - wszystkie schody jakie znalazły się w grze!

:censored:
 
 
BackToBlack 
Nowicjusz



Joined: 29 Dec 2008
Posts: 19
Posted: 29-12-2008, 23:25   

Jak dla mnie najgorszy moment to hmm.

1) Duch. Kuurde nie moglem sobie poradzic ;/ i jeszcze Lara która nie chciała sie odpowiednio ustawic do złapania światełka DDx

2) Kościotrupy. Nie wiem czemu wlasciwie tyle trudu mi sprawiły. Mówie o tych trupach które strzelały ogniem, a trzeba je bylo wepchnąc to tej otchłani

3) No too mysle, ze po równo Boaz, która nie okazala sie taka trudna, jak juz odkrylem, jak zmienia się cel ;P P, i była taka lokacja w której trzeba bylo skakac po takich drewnianych palach, które sie ruszały, i jak nie trafiłes to w otchłań spadałeś - to tez nie było fajne ; /

no to tyle, peace.
_________________
Inspirations.
 
 
 
Lolita 
Nowicjusz



Joined: 09 Dec 2008
Posts: 18
Posted: 19-01-2009, 18:12   

1)Kostucha i Trup.
2)Boaz
3)Kaczkowate kroki Kurtisa.(boże co za dziadostwo!)
4)Schody-okropność.Nie dosyć że były brzydkie(bez komentarza)
to jeszcze były prawie wszędzie.Często z dziurami :P
_________________


 
 
Esmeralda 
Wombat



Joined: 02 Nov 2008
Posts: 367
Location: Wałbrzych
Posted: 20-01-2009, 14:56   

1. Czerwony Duch. Lara ma latać za jakimś światełkiem. Długo się z tym męczyłam.To najgorszy poziom w TRAOD.
2.Bieganie na czas do wrót w poziomie Last Domain. Denerwuje prawie jak Czerwony Duch.Okropność :)
3. Walka z Eckhardtem . Wbijasz mu sztylet i myślisz czy nie można wszystkich za jednym razem. To było bardzo nudne. Aż palec boli od kucania.
 
 
rocik 
Nowicjusz



Joined: 12 Apr 2009
Posts: 5
Posted: 14-04-2009, 13:55   

Dla mnie najbardziej wkurzającymi momentami w TRAOD jest przede wszystkim krata na czas w levelu Lost Domain męczyłam się nad tym strasznie długo aż wkońcu jakimś fartem się udało. Następne to ustawienie kamery w niektórych momentach było straszne i szczególnie "stękanie" Lary :fire: niekiedy było zrozumiałe ale w większości po prostu kuło w uszy i źle się kojarzyło np: kiedy Lara wypowiada kwestię że nie chce zwraca na siebie uwagi a schodząc po drabinie stęka jakby miała skurcze a echo roznosi się po całym pomieszczeniu... :gupek:
 
 
Sygin 
Nowicjusz



Joined: 29 Apr 2009
Posts: 8
Location: z nienacka
Posted: 02-05-2009, 04:43   

W Angel of Darkness grałam ostatnio jakieś 3-4 lata temu i do tej pory pamiętam niektóre fragmenty z gry. Zwłaszcza przez niektóre, denerwujące, aspekty.
Pierwsze, które przychodzi mi na myśl: Ucieczka z lombardu i praca kamery utrudniającą bieg, natomiast ułatwiająca tulenie się do ścian. Koszmar. Ten fragment ma w sobie wiele z sali kremacyjnej. [Nevermore!]
Drugie, choć teraz gdy o tym myślę bardziej wywołuje śmiech: Bieg po maskę przeciwgazową w Luwrze i dreptanie Lary po schodkach. Sama animacja sprawia,że płaczę..ze śmiechu.
Trzecie: Bieganie slalomem między zombiakami (mało amunicji), gdy gra się Kurtisem. Powinnam dostać medal. Za cierpliwość.
Czwarte: Czerwony duch..sam w sobie wydawał tylko niedwuznaczne dźwięki. Światełko doprowadzało człowieka do szewskiej pasji. Ale zajęło mi to mniej niż ucieczka z lombardu (5-6 podejść).
Piąte: Na jednym poziomie walka z Boaz (naliczyłam 9 bolesnych śmierci i usychania przy wczytywaniu poziomu) i skakanie po drewnianych beleczkach w sali Żywiołów, co jest problematyczne przy ruszających się szybciej od ciebie obiektach;]

To chyba na tyle..
I jako osoba, która grała tylko w dema nowej serii (legend, anniversary, underworld) przez mały dysk niestety..uśmiałam się gdy usłyszałam o checkpointach. (to tak jakby fan 1szej części usłyszał:"Bo w jedynce nie ma celownika laserowego!")
 
 
 
SadSonata 
Nowicjusz


Joined: 07 May 2009
Posts: 1
Posted: 07-05-2009, 18:29   

Witam Wszystkich miłośników Tomb Raider! Jestem nowa i bardzo proszę kogoś o pomoc, mianowicie za chiny ludowe nie mogę pokonać barykady na schodach! Aż wstyd się przyznać, skorzystałam z solucji ale tam tylko pisało o metalowym pudle, żeby z niego skoczyć z rozpędu, ale się nie da!!! Przynajmniej ja nie potrafię!! Proszę, pomóżcie mi, bo bardzo mi się ta gra podoba, proszę o jakiś screen jak Lara ma stać na tym pudle, żeby się udało albo coś :) Pozderka dla Forumowiczów :)
 
 
Esmeralda 
Wombat



Joined: 02 Nov 2008
Posts: 367
Location: Wałbrzych
Posted: 07-05-2009, 20:30   

Chodzi ci o tą na początku gry ? Sprawdź na youtubie, chyba lepszy od screenów . :)
Dam ci linka . O tutaj http://www.youtube.com/wa...3F6D809&index=1
 
 
Hrithik_Roshan 
Obieżyświat



Joined: 04 Dec 2006
Posts: 1314
Posted: 27-05-2009, 18:06   

Na wysokich rozdzielczościach w pewnym momencie obraz świruje i to jest najbardziej irytujące jeśli chodzi o błędy utrudniające grę. Irytuje mnie również nie moment, ale cały level w szpitalu czy gdzie to tam jest. Nazwę go jedym-wielkim bugiem.

A teraz denerwujące smaczki z rozgrywki
- Toporność i spóźniony zapłon LC i KT
- Boaz
- Kostucha
To chyba w sumie tyle, kościotrupy jeszcze na marginesie mogę dopisać, ale to w sumie przez ślamazarne ruchy Croft.
_________________
"wiara jest rozjebana"
 
 
e_g 
Obieżyświat



Joined: 29 Apr 2005
Posts: 1385
Location: Poznań
Posted: 27-05-2009, 18:43   

Okej, dobra, na przyszłość proszę unikać sterowania, Kurtisa i bugów (oraz innych ogólnikowych rzeczy wymienionych tysiąc razy) jako wkurzające was momenty, bo nie ma sensu się powtarzać, skoro wszystkich irytuje to samo :p
_________________
 
 
 
Przemo 
Student


Joined: 08 Aug 2007
Posts: 63
Location: Warszawa
Posted: 15-07-2009, 07:48   

Mnie najbardziej wkurzała walka z Boaz i co jeszcze,a walka z duchem musiałem się długo namęczyć, aby go przejść.Sterowanie kamerą w niektórych momemtach w grze np.podczas pływania i obroty postaci
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 21-07-2009, 17:03   

Moje znienawidzone momenty to każdy z Kurtisem, po prostu nienawidzę jego leveli, i jego powolnego chodzenia/myślenia/bógwieczego.
 
 
GROZAA_fan 
Nowicjusz


Joined: 21 Jul 2009
Posts: 2
Location: Z domu
Posted: 21-07-2009, 19:46   

Mnie naprawdę wkurza "The Hall of Seasons" a szczególnie część z pierwszym malowidłem i Czerwonym duchem.
Również mnie denerwuje pajączek Boaz, a raczej Kurtis który jak ktoś wcześniej wszpomniał, nie da się nim sterować. ;)
 
 
ciapek325346475 
Nowicjusz


Joined: 29 Aug 2009
Posts: 1
Posted: 30-08-2009, 15:40   

"pajączek" Był łatwy tylko duch zają mi godzinę ale kit z tym gra banalna, bugów tysiące ,core do dupy Przykro mi takie są fakty ;( :gun: ide po kopac w traod (dosłownie)

:narka:

[ Komentarz dodany przez: e_g: 30-08-2009, 15:43 ]
Faktem jest to że post mógłby być dłuższy, w każdym razie Witamy.
 
 
Aglolga 
Student



Joined: 28 Jun 2010
Posts: 46
Posted: 13-07-2010, 00:33   

W grze nie miałam jakoś specjalnie trudnych momentów. Największą trudność chyba sprawiły mi te uliczki Paryża i kanały. Czasami w ogóle się w nich odnaleźć nie mogłam i biegałam w kółko. Czerwony duch zajął mi około pół godziny i poszło szybko po moim "cudownym" odkryciu, że można strzelać na ukucka :P . Boaz zajęła mi jakieś 15min przez ociężałe ruchy Kurtisa. Poziom w grze ustaliłabym jako średni. Gra do najprostszych nie należy, ale nie jest też wybitnie trudna.
 
 
Integral 
Archeolog



Joined: 10 Jun 2006
Posts: 2538
Location: Sin City
Posted: 13-07-2010, 13:59   

Tym, co przede wszystkim podkręca poziom trudności w szóstym (i siódmym, siódmym i pół oraz ósmym :p ) TR są bugi.

Najbardziej wkurzające momenty mh hm chyba upierdliwy Paryż. Z perspektywy czasu stwierdzam, że te przygodówkowe elementy były nad wyraz wyciągnięte i irytujące, gdy trzeba było przemieszczać się pomiędzy trzema doładowującymi się lokacjami, w zasadzie będąc prowadzonym za rączkę. Po co w takim razie te dialogowe zakrętasy? Janice na kolana, Pierre z powrotem do mamusi i droga czysta.

Bossów pomijam, na ogół ich nie lubię, w żadnej grze :p
(no dobra, w FFIX mi się podoba).
_________________
; p ; >>
 
 
Nightwalker 
Nowicjusz



Joined: 05 Jun 2010
Posts: 11
Location: Wrocław
Posted: 10-08-2010, 21:44   

Mnie najbardziej irytowało sterowanie. Toporne ruchy Lary (nie wspomnę o Kutrisie) i ten jej "rozbieg", rozkręca się jakby zmieniała biegi :P . Wkurzające też były momenty, kiedy na wysokościach Lara zrobiła o jeden krok za daleko i dotknęła barierki. Wtedy "hop!", skok z wysokości i nie ma co zbierać...
A najbardziej denerwujące było to, że (ustawiwszy własne sterowanie) nie mogłem zabić Boaz. Po tych zmianach w sterowaniu i klikaniu w najróżniejsze przyciski na klawiaturze, okazuje się, że ŻADEN nie odpowiada za zmianę celu. Na szczęście, po przywróceniu domyślnych ustawień problem, a także i Boaz, znika :P .
 
 
Gregory 
Student



Joined: 28 Aug 2010
Posts: 68
Location: Gdańsk
Posted: 17-09-2010, 13:09   

Ogólnie to AOD jest bardzo mało irytującą grą, wydaje mi się. Ale jak już się natrafi na coś irytującego to to może wkurzyć na maksa. Mnie na przykład zirytowało:

1.Poziom 'Zaginiony kontynent' i te czasowe drzwi które zawsze mi opadały zanim tam doszedłem :fire:
2.Moment w sali pór roku przy suficie, kiedy to lara nie chciała się złapać sklepienia i białej gorączki dostawałem od tego. :D
3.No i czerwony duch którego chyba nikt nie lubi ;)
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 17-09-2010, 13:43   

Bo AoD jako tako irytujący nie jest. Nie sam z siebie. Dobija w nim przede wszystkim skopane sterowanie i ogólna ślamazarność postaci, przez co walki z bossami i bardziej złożone elementy zręcznościowe doprowadzają do szewskiej pasji.
_________________
 
 
Gregory 
Student



Joined: 28 Aug 2010
Posts: 68
Location: Gdańsk
Posted: 17-09-2010, 23:06   

K@t wrote:
Bo AoD jako tako irytujący nie jest. Nie sam z siebie. Dobija w nim przede wszystkim skopane sterowanie i ogólna ślamazarność postaci, przez co walki z bossami i bardziej złożone elementy zręcznościowe doprowadzają do szewskiej pasji.


Dokładnie. I tutaj muszę się zgodzić ze wszystkimi recenzentami którzy głównie "jadą" sterowanie i ślamazarność lary czy też niektóre nieporządane ruchy (np. wystarczy nacisnąć strzałkę do przodu przy barierce żeby lara zaczęła jakiś parkour uprawiać).
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 18-09-2010, 11:20   

Quote:
1.Poziom 'Zaginiony kontynent' i te czasowe drzwi które zawsze mi opadały zanim tam doszedłem :fire:
2.Moment w sali pór roku przy suficie, kiedy to lara nie chciała się złapać sklepienia i białej gorączki dostawałem od tego. :D
3.No i czerwony duch którego chyba nikt nie lubi ;)

Ciekawe jest to, że wszystkie te momenty przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy szału dostawałem przy Boaz i... wybuchu Rennes Pawnshop. :p
 
 
Gregory 
Student



Joined: 28 Aug 2010
Posts: 68
Location: Gdańsk
Posted: 18-09-2010, 13:11   

pmkkoch wrote:
Ciekawe jest to, że wszystkie te momenty przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy szału dostawałem przy Boaz i... wybuchu Rennes Pawnshop. :p


No widzisz. ;D Różnie bywa. Ja na przykład Boaz pokonałem za pierwszym razem i była banalnie prosta wg. mnie. A trudny był dla mnie własnie zaginiony kontynent.
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
kotowata12
[Deleted]

Posted: 18-09-2010, 16:14   

A dla mnie Zaginiony kontynent był bardzo prosty. Za to wkurzając Sala pór roku i Boaz to było dla mnie jakieś chore :gupek: . :pozdro: dla :wotr:
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 18-09-2010, 16:19   

Nie miałem styczności z Cenegowym spolszczeniem, więc niech mnie ktoś oświeci - który to level "Zaginiony Kontynent"?
_________________
 
 
kotowata12
[Deleted]

Posted: 18-09-2010, 16:27   

To ten przed ostatni gdzie Lara uczy się bardzo daleko skakać. Chyba tak on się nazywa

[ Komentarz dodany przez: K@t: 18-09-2010, 16:29 ]
Lost Domain czyli? Ok, czemu mnie to nie dziwi.
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo