FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Room Editor #2
Author Message
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 02-10-2014, 20:14   

Ok, ja ciemna masa mam kolejny problem... Otóż kształt oraz rozmiar LE nie pasuje mi do kształtu i rozmiaru monitora (jeżeli tak można to nazwać) i nie widzę fragmentu dolnej części programu przez co nie mogę np animować tekstur.... -.- powiększam okno programu, pomniejszam, zmieniam rozdzielczość na laptopie ale nic... da się jakoś może zmienić rozdzielczość samego programu ?
 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 03-10-2014, 16:46   

LE ma tylko jedną rozdzielczość która wynosi 1024x768. Tak więc trzeba posiadać monitor większy od niej by zmieściło się całe okno. Jeżeli tylko mały fragment dolnej krawędzi nie jest widoczny, to można jeszcze spróbować wyłączyć / ukryć " pasek zadań " ( np. włączyc auto ukrywanie kiedy nie najeżdża się myszką ) :)
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 04-10-2014, 12:30   

Cannibal, ewentualnie w czasie pracy w NGLE użyć kombinacji klawiszy lewy alt + enter.
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 04-10-2014, 14:08   

Ok dzięki, będę próbował, gdyż przez to stoję w miejscu i np. nie mogę oświetlić pokoju...
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 04-10-2014, 15:12   

Działa :) Dzięki Maati :) Kolejna seria pytań... -.- Czy da się jakoś obrócić obiekt, aby nie był do góry nogami ??? Oraz co zrobić by kolce wychodziły z ziemi tak jak z założenia mają wychodzić a nie z powietrza ?? Z góry dzięki
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 04-10-2014, 22:35   

Quote:
Czy da się jakoś obrócić obiekt, aby nie był do góry nogami ???


Jeśli jest to obiekt typu moveable (najprościej mówiąc jeśli można go aktywować) użyj programu Wadmerger, możesz go pobrać z www.skribblerz.com lub www.trsearch.org. Uruchamiasz program, wczytujesz swój zestaw obiektów, otwierasz Animation Editor i tam możesz edytować pozycję obiektu. Na skribblerz, na pewno znajdziesz tutoriale jak używać tego narzędzia.

Quote:
co zrobić by kolce wychodziły z ziemi tak jak z założenia mają wychodzić a nie z powietrza


Zagadnienie OCB. Zaznaczasz obiekt, wciskasz przycisk 'o' i w nowo otwartym okienku wpisujesz kod który modyfikuje działanie danego obiektu. Tutaj lista OCB: http://www.skribblerz.com/ocblibrary.htm niżej masz teeth spikes. Podpowiem, sprawdź OCB 20. ;)
 
 
chris996 
Nowicjusz


Joined: 21 Jun 2012
Posts: 14
Posted: 20-10-2014, 21:32   

Dawno mnie tu nie było, niemniej 2 pytania:
Czy da się zrobić aktywację po zabiciu kilku przeciwników?
Wzoruję się na tym poradniku: http://www.skribblerz.com...baddyswitch.htm
ale switch trigger działa jedynie z jednym przeciwnikiem.

Czy edytor NGLE "gubi" wam tekstury na podglądzie (face edit)?
Przez to teksturowanie jest strasznie irytujące.
 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 20-10-2014, 22:47   

Co do drugiego pytania to spróbuj zmienić tryb zgodności w pliku NGLE.exe
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 21-10-2014, 20:50   

Quote:
Czy da się zrobić aktywację po zabiciu kilku przeciwników?
Wzoruję się na tym poradniku: http://www.skribblerz.com...baddyswitch.htm
ale switch trigger działa jedynie z jednym przeciwnikiem.


Na skrypcie można to wykonać bez większych problemów. Większych, bo jedyny jaki napotkałem to bug, gdy gra 'gubi' stan danego przeciwnika po save/load. ;) Ale można to obejść bez większego bólu. Jedynie sugerowałbym być bardziej biegłym w NGLE, ja mogę pomóc, ale implementacja tego wymaga jednak pewnej wiedzy.
 
 
chris996 
Nowicjusz


Joined: 21 Jun 2012
Posts: 14
Posted: 22-10-2014, 16:57   

Akurat skrypty nie są moją mocną stroną :)
Niemniej poszedłem na łatwiznę i zrobiłem to przez użycie rolling ball.
Metoda niezbyt zaawansowana. Najważniejsze, że działa.
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 30-10-2014, 00:20   

Mam pytanie. Jak zmienić dźwięk tekstur ?? Robię custom na levelu "City" i automatycznie tekstury mają dźwięk mokrego podłoża. Chciałbym to zmienić. Zaznaczam tekstrę, wybieram rodzaj dźwięku, klikam OK, lecz tekstury nadal mają swój obleśny dźwięk, lub w ogóle go nie mają. W czym problem ?
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 31-10-2014, 18:26   

Cannibal, by mieć pewność, że problemem nie jest to w jaki sposób to robisz, napiszę jak zrobić to właściwie:
1. W prawym dolnym rogu Texture Sounds
2. Wybierasz teksturę.
3. Wybierasz dźwięk z listy.
4. Wciskasz button obok - Assing Sound
5. OK

Jeśli to nic nie da pisz dalej, bo masz śmietnik w wadzie a przez to samplach. ;)
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 01-11-2014, 22:38   

Nie działa :< Wada/wadu (?) nie dotykałem, jest oryginalny z pliku "City"... :< wkurza mnie to niemiłosiernie gdy latając po drewnie słyszę dźwięk mokradeł
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 02-01-2015, 20:05   

Próbuję zrobić, by w trakcie flyby ekran był wypełniony obrazkiem z DEFAULT_SPRITES. O ile opcja PARAM_SHOW_SPRITE działa świetnie, z jakiegoś powodu gra wyłącza sprite za każdym razem, gdy uruchamia się flyby. Ktoś wie jak to naprawić?
 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 02-01-2015, 21:12   

Może spróbuj z CUSTOM_SPRITES?
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 02-01-2015, 21:39   

Próbowałem, to samo. :(
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 25-04-2015, 23:20   

^ Powyższy problem rozwiązany opcją Customize=CUST_TEXT_ON_FLY_SCREEN,ENABLED. Teraz mam następny, związany z samplami. Wydaje mi się, że szczególnie Maati może pomóc, bo on chyba kiedyś sam mi o takiej opcji przypominał.

Otóż chciałem sobie zrobić wentylator z dźwiękiem z TRAOD. Ustawiłem więc w jego miejscu obiekt SOUND, który by dawał zapętlony dźwięk wentylatora. Wszystko ok, tylko że zauważyłem, że w niektórych miejscach dźwięk wentylatora nagle znika, zależnie od ustawienia kamery. Poniższy filmik w pełni to ukazuje:
https://www.youtube.com/watch?v=mVMtzfQLdko

Ktoś wie co z tym zrobić?
 
 
chris996 
Nowicjusz


Joined: 21 Jun 2012
Posts: 14
Posted: 11-06-2015, 22:42   

Czy da się zrobić coś takiego, że Lara nie będzie mogła strzelać / wyciągnąć broni
po wejściu na dane pole lub do pokoju?
Nie chodzi mi o ustawienie amunicji na 0. To działa na cały level.
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 11-06-2015, 23:53   

Możesz użyć aktywację fipeffect, która uniemożliwia wyciągnięcie broni przez Larę. W ustawieniach parametru Timer możesz aktywować i dezaktywować tą funkcję ;) http://i1068.photobucket..../flipeffect.jpg
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Cannibal 
Nowicjusz



Joined: 30 Sep 2014
Posts: 17
Posted: 04-07-2017, 19:54   

Proszę o podpowiedź. Jak zmienić główny motyw dźwiękowy w tle w moim levelu?
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo