FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
SCREENY Z PRAC
Author Message
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 30-01-2015, 19:21   







Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. :p Myślicie, że znośnie to wygląda?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 30-01-2015, 20:28   

AoD - levele z Kurtisem. Pomimo sentymentu do tej części to akurat te levele kojarzą mi się najgorzej ;)
Chyba troszku niewiele, by coś powiedzieć, ale skoro twierdzisz, że coś z tego będzie to trzymam za słowo (mając na uwadze przede wszystkim The Forgotten Remnants :) )
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 30-01-2015, 22:38   

Wszyscy tak reagują na myśl o Kurtisie. xD Ostatnio jednak, grając na poprawionym sterowaniu z patcha sasho odkryłem, że levele Sanitarium i Maximum Containment Area mają pewien urok. Poczucie zaszczucia, pomyleńcy i Proto-Nephilim na wolności - naprawdę czuć tam klimat i chciałbym coś takiego osiągnąć w room editorze choć w połowie. :p
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 31-01-2015, 09:42   

OT: ten patch to ten z bieganiem-kuśtykaniem i np śniegiem w Pradze ? Grałem i nieraz specjalnie traciłem zdrowie by pokuśtykać :brwi: Pomimo tych super modów drzwi w Sanatorium ciągle stoją bez ściany :D /OT

Wiesz, levele z Kurtisem gdyby były dopracowane, pewnie okazałyby się świetne i klimatyczne. Mam nadzieję, że w twoim customlevelu będzie właśnie czuć ten klimat (o ile właśnie w tym kierunku działasz).
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 31-01-2015, 12:08   

Na drzwi bez ściany też jest już fix przecież. Ładna paczka leveli z różnych wersji TRAOD, dobrana tak, by meshe były jak najbardziej kompletne. Nazywa się SLAYER's Ultimate Patch i można ściągnąć z sami-wiecie-jakiej strony. Ogólnie polecam ten temat:
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=204371

A nad customem działam i myślę nad tym, by jak najwięcej wyciągnąć z klimatu TRAOD. Po prostu wydaje mi się, że te levele miały wielki potencjał, który został zniszczony niedopracowaniem gry. Co zresztą można powiedzieć o całym AoDzie. :p
 
 
groza 
Student



Joined: 07 Jun 2007
Posts: 40
Posted: 20-02-2015, 21:06   

pmkkoch wrote:
Coś, nad czym ostatnio pracuję. Jak widzicie sama geometria i oświetlenie, bo próbuję poczuć klimat tego, co chcę osiągnąć. Jeśli mnie wciągnie, to mam pomysł na nowy level, jeśli nie, to pewnie trafi do masy innych porzuconych projektów na moim HDD. Ale jak na razie biegam po tych kilku pomieszczeniach i chyba coś z tego będzie. :p Myślicie, że znośnie to wygląda?

Tak, nawet bardzo znośnie. Ja bym korytarze zwężyła do dwóch albo jednego "kwadratu", coby były bardziej klaustrofobiczne.
Polecam film Grave Encounters jako inspirację (znajdziesz na stronie cda. pl), grę Outlast (jest milion filmików o tej grze na youtube). To jeśli chodzi o takie szpitalne klimaty.

Trzymam kciuki za dalszą robotę, bo podoba mi się twoje podejście do tworzenia leveli (realny wygląd) :papa:
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 18-02-2017, 20:15   

Skromny WIP czegoś nad czym pracuję od kilku tygodni:

 
 
krtomb 
WoTR Team



Joined: 25 Nov 2006
Posts: 1097
Location: Helheim
Posted: 19-02-2017, 08:31   

Ktoś tu usiłuje zrobić TRAE od Core w wersji TRLE :D

Bardzo TAAAK :3
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 19-02-2017, 12:28   

Mi w klimacie remake'ów bardzo podchodził TRA: Retold. Pięknie się w to grało. Ale z tego, co kojarzę to chyba temat porzucony ?
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 19-02-2017, 12:48   

Porzucony, ale może to i dobrze. TRA Retold jakoś się broniło, ale TRA Retold 2, to w Grecji, było strasznie mierne i w żaden sposób nie przypominało TRAE.
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 19-02-2017, 12:49   

Bo to był prolog i mi się wyjątkowo dobrze w to grało :) Łuk wyglądał tandetnie, to fakt, ale kurde zachwycały mnie kolejne nowości, jakie dostępne są jeszcze na tym endżinie.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 19-02-2017, 12:56   

Potem została wydana pełna wersja - to jest nieukończona i niegrywalna normalnym sposobem, ale daje wgląd w to jak oni chcieli to wszystko zrobić. Swoją drogą o tym prologu już zapomniałem, ale faktycznie, był i też był okropny moim zdaniem. ;) No ale ja jestem strasznie wybredny pod względem gameplayu i grafiki. TRA Retold czasem wyglądało i grało świetnie, a czasem było gorsze od jedynki.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 12-03-2017, 01:10   

 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 07-06-2017, 22:43   

Cześć, już kiedyś chyba pokazywałem na shoutboxie zdjęcia z mojego powstającego levelu, będzie to reboot "Tomb Raider and RMS Titanic". :)

Obrazek z lokacji testowej ( bez skończonego oświetlenia, itd ):


Jak by ktoś chciał się dowiedzieć więcej, tutaj jest link do tematu na innym forum: http://www.tombraiderforu...ad.php?t=216051 :)
 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 22-06-2017, 17:41   

Imgur.com usunął kilka starych zdjęć i wrzuciłem je ponownie. Przy okazji dodałem jedno nowe:

 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 03-09-2017, 11:55   

To teraz znowu ja coś dorzucę od siebie. Już niezwiązane z TRAE. ;)

 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 24-09-2017, 15:50   

Pokazałem nowe zdjęcia z levelu, jak ktoś chciałby zobaczyć to zapraszam na wiadomo jakie forum. :)
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 24-09-2017, 16:37   

To pokaż je tu :p
_________________
 
 
ADR 
Podróżnik


Joined: 14 Oct 2006
Posts: 354
Posted: 24-09-2017, 21:16   

No dobrze :p



 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 19-09-2018, 23:33   

Dwa kolejne screeny z levelu, który już tu kiedyś pokazywałem. Początkowo miał być to tylko testowy level, a przerodził się w jeden z poziomów kilkuosobowego projektu. Oczywiście wszystko to wciąż wczesne WIPy, ale chciałem pokazać, że coś w ogóle robię.



 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo