FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Custom levele
Author Message
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 19-01-2014, 00:17   

No, ja Recon Labs kojarzę tylko z niewidzialnymi mega skorpionami w ciemnych korytarzach i ogólnie przesytem nowości w postaci nowych broni i innych obiektów. Szkoda, że starzy mapmakerzy dorośli.
W ogóle w kolejce czeka na mnie chyba z 30 leveli, gdzie każdy znam choćby z pierwszych kilkunastu minut. Powrót do przeszłości, aż łezka się kręci w oku (oprócz tej związanej z poszukiwaniem wajch i innych znajdziek).
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 19-01-2014, 17:15   

Recon Labs i wiele innych bardzo fajnych gier zamierzchłych czasów kręci łezkę w oku. Szczególnie Costa Rica - Episode Three, The Last Crusade, Island of Silver the Moon, wspomniane wyżej TRA, nieco młodsze Neon God wraz z Jade Empire, The Crystals of Amun,The Lost Soul of Maria, Sam against Anubis czy Planet of the Ancients 3. Możliwe, że je znacie, pamiętacie, ja polecam. Większość jeszcze lansowała się na głównej traider.pl :P

Na prace psiko czekam bardzo, jestem ciekaw efektów. Materiałów promocyjnych jest niewiele ale przyznaję, że design jest bardzo ciekawy,aczkolwiek pod względem wizualnym póki co przedstawia się na nieco nierówną. Jedne lokacje są skrojone bardzo szczegółowo i ze zdecydowaniem ciekawszym pomyślunkiem od innych. Obiło mi się o uszy, że w skład Hypersquare wchodzą poziomy z niedoszłego projektu minionych lat i myślę, że to właśnie niejaka spuścizna po tym dawnym projekcie.
No i dalej, jestem ciekaw jak wypada cala reszta. Zastanawiam się na jakim poziomie stoi udźwiękowienie. Ciekawi mnie też sam gameplay, bo wspomniany wyżej 'chaos' przeszłych produkcji bardzo mnie zniechęca.
Liczę na fajną, bardzo porządnie skrojoną produkcję, na dojrzały gameplay, bez pieczenia pizzy i otwierania drzwi w kominie. ;) Czekam bo to kolejny krok w rozwoju NGLE, co zaraża innych i gotuje i kształci do dalszych prac, a projektów nie ubywa. :)
Quote:
wyglądają cienie drzew.

Owe materiały pochodzą z 3DS maxa, nie sugerujcie się tym i nie spodziewajcie podobnych wariacji na temat cieniowania w samej grze. ;) Ewentualnie będę mile zaskoczony, jednak ograniczenia silnika gry na ilość tekstur są znaczące.
 
 
joker 
Obieżyświat



Joined: 11 Jan 2007
Posts: 1019
Location: Gliwice
Posted: 20-01-2014, 22:58   

Nepheline wrote:
Emoo też pracował nad nowym customem, nawet przesyłał mi screeny, niestety było to kilka dobrych lat temu, więc myślę, że niestety porzucił TR na dobre :( A szkoda, bo odwalał kawał dobrej roboty.


Pracował nad Island of Silver Moon 2. Do tworzenia w RE raczej nie wróci, a nawet był zdziwiony że customy nadal są tworzone. Pod koniec 2013 przekazał mi wszystko co do tej pory zrobił i zostawił wolną rękę co do ukończenia projektu. On sam już po prostu zapomniał wielu rzeczy i nie był by w stanie go ukończyć.
Przekazał mi go bo nie chciał aby projekt pozostał na wieki w szufladzie. Nie obiecałem że go ukończę bo zacząłem własny projekt ale chciałbym aby został wydany. Nie będzie to łatwe. Levele są luzem, nie znam celu do jakiego Lara miała dążyć bo On sam tego nie pamięta. Jest kilka leveli gotowych, jest level zaczęty i nie ukończony. Projekt wymaga też dobudowania leveli. Trzeba wszystko zlepić w całość co z pewnością łatwe nie będzie nie znając map od strony edytora. No ale zobaczymy jak to będzie. Na razie walczę ze swoim.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 27-01-2014, 12:56   

Naszło mnie "klasyki", więc kolejny raz (po chyba ośmiu latach) postanowiłem zaliczyć Sanctuary of Water, Ice and Fire.

I nic się nie zmieniło, ten custom to nadal perełka, która pomimo upływu lat zaskakuje zarówno gameplayem, jak i niesamowitym designem i wykonaniem, bijącymi na łeb 90% powstających obecnie map. I to bez bajerów, oferowanych przez NGLE. Niesamowite, ile już wtedy Piega zdołał wycisnąć z "gołego" Room Editora.

Tym razem udało mi się w końcu wyzbierać też wszystkie sekrety i wyczyścić bonusowy etap, a całość zajęła mi w sumie 5h. I można tylko żałować, że Sanctuary of Souls nie ujrzy nigdy światła dziennego.
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Joined: 26 Jun 2006
Posts: 119
Location: stolyca
Posted: 29-01-2014, 19:42   

Ja tez ostatnio powtórnie grałam w customy wiekowe.
Przypadkiem odpaliłam, bo jakoś mnie ominęło, Underworld UB4 - Taking Care of Business Richarda Lawthera . .. klimaty mi coś przypominały, pogrzebałam w czeluściach moich zbiorów customów i solucji i się okazało, że równiutko 10 lat temu grałam w poprzednie części.
Przeszłam więc jeszcze raz wszystko:
The Lizard King
Underworld UB1 - Recruiting Demon Smalls
Underworld UB2 - The Ghost Train at Castle Orr
Underworld UB3 - The Plain of Jars

... niby stara seria, niby te pierwsze 4 części robione na gołym silniku - a frajda z gania, pomysłów, wyglądu i przygody niesamowita!
Macie rację, wpominając "mistrzów customów" jak Psiko czy Piega. Teraz zbyt rzadko zdarzają się takie talenty.


Acz dopiero-co skończyłam świeżutkie Searching fot the Holy Grail i też mnie pozytywnie na koniec zaskoczyło. (szkoda że tylko na koniec). No bo soczyste jabłko było kluczykiem do pojazdu, tfu! do konia! Wyobraźcie sobie Larę wspinającą się na wysokiego śnieżnegobiałego araba ! Stukot kopyt zamiast pracy silnika! I ten rumak ma bieg do przodu i bieg do tyłu...
 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 29-01-2014, 20:10   

Dlatego jestem wdzięczny trle.net, że powrzucali exeki do wszystkich (chyba) starszych leveli i można komfortowo grać, bez babrania się z kopiowaniem plików do Room Editora. Też mnie czeka sporo zaległości i klasyków, które chciałbym powtórzyć. Setki godzin grania :p

Przed Sactuary... zaliczyłem Aegean Legends, ale drugi level niespecjalnie zniósł próbę czasu.
_________________
 
 
jolajola1 
Praktykant



Joined: 26 Jun 2006
Posts: 119
Location: stolyca
Posted: 16-02-2014, 13:24   

Mam problem techniczny.
Odpaliłam custom na W8 na laptopie, wyświetla mi się w ramce i górna belka ramki zasłania pasek zdrowia, pasek powietrza w wodzie i pasek sprintu. Nie potrafię się go pozbyć.
 
 
 
mar!o 
Student



Joined: 13 Sep 2012
Posts: 41
Posted: 17-02-2014, 10:09   

A ja mam pytanie odnośnie Custom Leveli w zasadzie też techniczne, mianowicie jestem na etapie odkrywania świata custom leveli i tu moje pytanie, czy zamieszczane custom levele na stronie trle.net są jedynymi dostępnymi customami, czy są też podobne strony z custom levelami których nie ma na trle.net :??:
Proszę o rady dla początkującego, który dopiero co odkrywa świat custom leveli, jakie strony polecacie w tej tematyce, bo wiele stron się zdezaktualizowało w tym temacie, jak, co i skąd pobierać, z góry serdecznie dziękuje. :pozdro:
 
 
joker 
Obieżyświat



Joined: 11 Jan 2007
Posts: 1019
Location: Gliwice
Posted: 17-02-2014, 22:40   

jolajola1 wrote:
Mam problem techniczny.
Odpaliłam custom na W8 na laptopie, wyświetla mi się w ramce i górna belka ramki zasłania pasek zdrowia, pasek powietrza w wodzie i pasek sprintu. Nie potrafię się go pozbyć.


Mam to samo. Nie wiem dokładnie od czego to zależy. Prawdopodobnie nie została wpisana w skrypcie customa odpowiednia komenda lecz czy tyczy się to każdego przypadku to nie wiem.

Przygotuj się też na niewidzialne panele save i load ;) porzuciłem przez to wiele customów.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
joker 
Obieżyświat



Joined: 11 Jan 2007
Posts: 1019
Location: Gliwice
Posted: 17-02-2014, 22:45   

mar!o wrote:
A ja mam pytanie odnośnie Custom Leveli w zasadzie też techniczne, mianowicie jestem na etapie odkrywania świata custom leveli i tu moje pytanie, czy zamieszczane custom levele na stronie trle.net są jedynymi dostępnymi customami, czy są też podobne strony z custom levelami których nie ma na trle.net


TRLE to chyba największa baza customów. Raczej znajdziesz tam wszystkie dostępne customy.

Jest jeszcze laraslevelbase.org, treditor.hu ale znając trle praktycznie nie ma potrzeby szukać customów gdzie indziej ;)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
mar!o 
Student



Joined: 13 Sep 2012
Posts: 41
Posted: 18-02-2014, 22:18   

Dziękuje joker linki się przydadzą :papa:
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo