FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
NG Różne animacje bez TREP`a.
Author Message
Rasmien 
Student


Joined: 19 Mar 2010
Posts: 90
Posted: 29-04-2010, 09:51   NG Różne animacje bez TREP`a.

Witajcie.Na innym forum znalazłam informacje dotyczące LEDGE CLIMB CONTROL,ROLL OUT OF CRAWLSPACE, ROLL IN CRAWLSPACE.Ledge Climb control to nic innego jak skakanie z półki skalnej do tyłu czy w górę tak jak ta nasza Lara potrafi to wykorzystać w Legendzie,Anniversary czy Underworld.Roll out of crawlspace to animacja pochodząca z Chronicles.Chodzi o to że jak się czołgamy możemy przy krawędzi nacisnąć alt i strzałkę.Roll in crawlspace to nic innego jak fikołek podczas czołgania się aktywuje się go klawiszem / podczas kucania.Więc tak jeśli chcesz mieć w grze roll in crawlspace w ng center wpisz:
Animation= 218, IGNORE, $4000, FAN_KEEP_NEXT_STATEID + FAN_SET_FREE_HANDS_TEMP, ENV_MULT_CONDITION, 4, IGNORE, -222, -353, -354
MultEnvCondition= 4 ,ENV_NO_BLOCK_IN_FRONT, 256, IGNORE, ENV_NON_TRUE + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT, 512, IGNORE
Jeśli chcesz mieć roll out crawlspace wpisz:
Animation= 421, KEY1_JUMP, IGNORE, FAN_SET_NEUTRAL_STATE_ID + FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_POS_HORTOGONAL + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT + ENV_POS_STRIP_1, IGNORE, IGNORE, 80
Jeśli chcesz mieć ledge climb control ściągnij to http://www.trsearch.org/M...item=2653&chk=2
Podmień w programie do wadów animacje i wpisz
Animation= 446, KEY1_JUMP, IGNORE , IGNORE, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 450, KEY1_DOWN, IGNORE , FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Tekst Animation=... w skrypcie możesz mieć wpisany wiele razy np
[Level]
Name= Playable Tutorial Level
Legend= The year 2000, somewhere in Egypt...
Horizon= ENABLED
Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT + FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 73, 63, 1, 35
Animation= 446, KEY1_ACTION + KEY1_UP, IGNORE, IGNORE, ENV_MONKEY_CEILING, 1027, IGNORE, -164
Animation= 257, KEY1_ROLL, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, -234
Animation= 218, IGNORE, $4000, FAN_KEEP_NEXT_STATEID + FAN_SET_FREE_HANDS_TEMP, ENV_MULT_CONDITION, 4, IGNORE, -222, -353, -354
Animation= 446, KEY1_JUMP, IGNORE , IGNORE, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 450, KEY1_DOWN, IGNORE , FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_FRAME_NUMBER, 21, IGNORE, -96
Animation= 421, KEY1_JUMP, IGNORE, FAN_SET_NEUTRAL_STATE_ID + FAN_SET_FREE_HANDS, ENV_POS_HORTOGONAL + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT + ENV_POS_STRIP_1, IGNORE, IGNORE, 80
MultEnvCondition= 4 ,ENV_NO_BLOCK_IN_FRONT, 256, IGNORE, ENV_NON_TRUE + ENV_HOLE_FLOOR_IN_FRONT, 512, IGNORE
Layer1= 160,160,192,7
PuzzleCombo= 3,1,Cartouche Piece 1, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 3,2,Cartouche Piece 2, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 3,Ba Cartouche, $0000,$0400,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 5,Eye Of Horus, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 5,1,Eye Piece, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
PuzzleCombo= 5,2,Eye Piece, $0017,$0500,$0000,$0000,$0000,$0002
Puzzle= 6,The Hand Of Orion, $0000,$0400,$8000,$c000,$0000,$0002
Puzzle= 8,The Hand Of Sirius, $0000,$0400,$8000,$c000,$0000,$0002
LoadCamera= 0,0,0,0,0,0,255
LoadCamera= 11088,-1100,28896,11119,-1399,31486,0
Level= DATA\TUT1,107
Myślę że jeśli chcecie mieć NG level editor a nie stare i używać trepa to może to się wam przyda.
 
 
Rasmien 
Student


Joined: 19 Mar 2010
Posts: 90
Posted: 12-07-2010, 18:03   

Nie będę pisać nowego tematu(to chyba logiczne ;) ) dla którego mam pisać jednego posta.A więc tak chciałam omówić zmienianie screena ładującego konkrety level(nie wiem czy można tak z starym TRLE).Zróbcie pokój który ma być waszym screenem ładującym(dla efektu najlepiej pobawić się kamerkami ;) ).Idź do tego pokoju w grze i naciskając F1 zapisz wszystkie cyfry pojawiające się na ekranie( :!!: UWAGA :!!: Nie działa jak macie wyłączone FlyCheat)gdzieś na kartce.Znajdź w skrypcie linijkę LoadCamera i z przecinkami przepisz zapisane liczby.Jeśli się powiedzie twój level będzie się wczytywał z obrazkiem wybranego pokoju.A teraz przyszedł czas na odnowienie błysku( :??: )flary(działa tylko z NG).Jeśli chcecie mieć iskrę flary (TR2,3) w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 250, 205, 15, IGNORE
Jeśli chcecie żeby fara się paliła w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 255, 200, 55, 10
Jeżeli chcecie żeby światło flary było różowe i miało taką jakąś poświate Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 0, 255, 100
Żółte światło z poświatą Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 200, 55, 40
Poświata,ogień,iskra,dym a to wszystko na niebiesko Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT + FFL_ADD_FIRE + FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 0, 200, 255, IGNORE
Zielone światło i zielony płomień Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 0, 205, 15, IGNORE
Jasne białe światło i poświata Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 20
Sama poświata Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 0
Teraz pare obc dla ROLLING BALL:
1-Powoduje wyłączenie dźwięków i wstrząsów
4-Można spychać
16-Niszczy na swojej drodze shatter objects
:pozdro:
 
 
Rasmien 
Student


Joined: 19 Mar 2010
Posts: 90
Posted: 05-08-2010, 21:26   

Czy wiecie że można zmieniać czas działania flary :??: Weźmy np Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 255, 255, 0 Zamieńcie liczbą wyraz IGNORE.Przykład Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, 5, 255, 255, 255, 0 Flara będzie świecić 5 sekund.Nie wiecie jak edytować pasek stanu zdrowia,powietrza,sprintu bądź wczytania się levelu :??: Przykład pasku zdrowia :
ColorRGB=8, 255,190,255
Customize= CUST_BAR, BAR_HEALTH, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, IGNORE, 8, IGNORE
ColorRGB=8, 255,190,255 oznacza kolor pasku i jego ID.
BAR_HEALTH oznacza jaki chcemy pasek edytować.Tu można wpisać jeszcze BAR_AIR(powietrze)BAR_DASH(Sprint)BAR_LOAD_LEVEL(Ładowanie levelu)
Wszystkie słowa IGNORE pomiędzy BAR_HEALTH a 8 to edytory rozmiaru paska.8 oznacza ID koloru wybranego(patrz ColorRGB=8).Ostatnie IGNORE nie wiem co oznacza.
255,190,255 to w ColorRGB kombinacje kolorów(Czerwony,Zielony,Niebieski).
Po dam wam normalne rozmiary pasków(zastępują IGNORE pomiędzy BAR_HEALTH a 8 ):
Pasek życia 8, 8, 150, 12
Pasek Powietrza 481 26 150 12
Sprint 481 8 150 12
Wczytywanie 20 444 600 15
Pobawcie się trochę i podajcie jakiś przykład fajnych pasków :P
 
 
Rasmien 
Student


Joined: 19 Mar 2010
Posts: 90
Posted: 10-08-2010, 17:46   

Już jest nowa wersja NG :!!: Można ją ściągnąć z http://www.trlevelmanager.net/ng.htm , http://www.skribblerz.com/editortools.htm pojawiła się 8 sierpnia.Dodano nowy interesujący obiekt o nazwie KAYAK.
 
 
Salu123 
Nowicjusz


Joined: 21 Oct 2014
Posts: 1
Posted: 21-10-2014, 09:29   

FlyCheat)gdzieś na kartce.Znajdź w skrypcie linijkę LoadCamera i z przecinkami przepisz zapisane liczby.Jeśli się powiedzie twój level będzie się wczytywał z obrazkiem wybranego pokoju.A teraz przyszedł czas na odnowienie błysku( :??: )flary(działa tylko z NG).Jeśli chcecie mieć iskrę flary (TR2,3) w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_SMOKE_TO_SPARKS + FFL_ADD_SPARKS, IGNORE, 250, 205, 15, IGNORE
Jeśli chcecie żeby fara się paliła w skrypcie levelu wpiszcie Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_FIRE, IGNORE, 255, 200, 55, 10
Jeżeli chcecie żeby światło flary było różowe i miało taką jakąś poświate Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 0, 255, 100
Żółte światło z poświatą Customize= CUST_FLARE, FFL_ADD_GLOW_LIGHT, IGNORE, 255, 200, 55, 40
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo