FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
A je郵i by by這 inaczej...
Author Message
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: w這c豉wek
Posted: 04-08-2007, 20:37   A je郵i by by這 inaczej...

zak豉daj帷 ten temat licze ze
1: si spodoba
2: ze zabawicie si w tw鏎c闚 gry i opszecie co by嗆ie zrobili inaczej. tzn. zmienili wygl康 lokacji, przeciwnik闚, itd. trzymaj帷 si jednocze郾ie "starego" schematu (orygina逝). :)
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:35   

Je郵i grobowiec Qualopeca by by do interakcji, to by by on zrujnowany, i by鄉y musieli si naskaka i na akrobatykowa 瞠by zdoby pierwsze Dzieci. Potem gdy Lara by go wzi窸a, Qualopec by si obudzi i wszystko dooko豉 by si zawali這, a my by鄉y musieli walczy z Qualopeciem. Po jego pokonaniu by鄉y musieli ucieka z wal帷ego si grobowca, ale nie by這 by 豉two, gdy obszar jaki si zawali, jest za du篡, by Lara mog豉 doskoczy do korytarza, a dalej do wyj軼ia.

Solucja mojego lvl :P

Po obejrzeniu animacji, zacznij strzela w Qualopeca. Uwa瘸j na jego " odn騜a " gdy odbieraj po這w 篡cia, a Qualopec przepuszcza nimi b造skawiczny atak. Gdy jego 篡cie dojdzie do 50%, aktywuje si Adrenalina Mode. W odpowiednim momencie musimy uskoczy w g鏎 by lara odbi豉 si Qualepecowi od szyi i strzeli豉 w te odn騜a. Powtarzamy to jeszcze dwa razy. Za drugim razem Stajemy na kraw璠zi, a Qualopec, gdy Lara strzeli w jego odn騜a spadnie w otch豉 ciemno軼i. Podchodzimy do Dzieci璚ia i podnosimy go. Pomieszczenie zaczyna si wali. Kierujemy si w lewo od korytarza z kt鏎ego przyszli鄉y. Skaczemy na p馧k naprzeciwko nas. Dalej za pomoc linki wskakujemy na nast瘼n p馧k. ζpiemy si wyrwy w 軼ianie i idziemy w stron korytarza. Odskakujemy od wyrwy i 豉piemy si kraw璠zi korytarza naciskaj帷 E. ( dalszy ci庵 w soulcji do TRA xD )
_________________
Guest? Guest's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
PaweΖndyK 
Podr騜nik



Joined: 23 Oct 2006
Posts: 738
Posted: 04-08-2007, 21:46   

安ietny pomys Arti, ale ja bym zrobi, 瞠 rozw軼ieczonego Qualopeca trzeba kierowa na krusz帷e si kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracaj sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, 瞠 po zabiciu Natli ca豉 ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... maj帷 na my郵i oczywi軼ie TR1)

:pozdro:
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:52   

PaweΖndyK wrote:
安ietny pomys Arti, ale ja bym zrobi, 瞠 rozw軼ieczonego Qualopeca trzeba kierowa na krusz帷e si kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracaj sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, 瞠 po zabiciu Natli ca豉 ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... maj帷 na my郵i oczywi軼ie TR1)

:pozdro:


Ty no nawet spox, ale pierw trzeba zrobi to z odn騜ami, by waln w kolumn :D

Apropos ucieczki......... Pewnie ch這paki z Crystala si nudzili i sobie poanimowali dla zabicia czasu :>
 
 
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: w這c豉wek
Posted: 06-08-2007, 09:18   

Ja gdybym m鏬 zmieni豚ym odrobine poziom Vilcabamba. Jak na m鎩 gust jest on zabardzo uproszczony, i toche za krutki.... liczy貫m n ma陰 plontanine....
 
 
 
Grindy 
Obie篡鈍iat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 09:53   

Tak ja te my郵, ze g堯wn wad TRA by這 znaczne skr鏂enie etap闚 w por闚naniu z orygina貫m. Szkoda, wielka szkoda, bo to co zosta這, jest odwzorowane bardzo pi瘯nie (do Egiptu znaczy si). Niemniej pozostaje niedosyt, 瞠 tak wielu miejsc na kt鏎e liczyli鄉y, nie mogli鄉y jednak zobaczy w nowej wersji.
Najbardziej powierzchownie zosta豉 potraktowana Atlantyda. Zupe軟ie tak jakby tw鏎cy TRA po這篡li g堯wny nacisk na Egipt, tym samym czyni帷 go jak gdyby punktem kulminacyjnym gry, a Atlantyda zosta豉 dodana tylko po to, 瞠by si nazywa這, 瞠 jest. Wysz豉 te przez to w sumie bardzo nieciekawa, schematyczna i nieefektowna - ca造 czas w zasadzie takie same 軼iany, takie same pomieszczenia. Nuda - z jedn przerw podnosz帷 adrenalin - czyli ulubion przez wszystkich czas闚k. :P
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 06-08-2007, 15:11   

Zgadzam sie z wami. Obci瘭i lokacje w TRA niemi這siernie. Mam wra瞠nie jakby z okazji tej rocznicy kto postanowi zrobi na nowo TR1 w formie koncentratu. No i tak im to wysz這. :(

To fakt 瞠 to co zrobili wysz這 im naprawd pi瘯nie ale szkoda 瞠 nie dane nam by這 zobaczy ca貫go TR1 w tak pi瘯nym wykonaniu. Co do szczeg鏊nie obcietych lokacji to tak jak wspomnia豉 Grindy jest to ostatnia lokacja -Zaginiona Wyspa. Szcz瘯a mi opad豉 gdy w陰czy豉m komentarze w Kopalniach Natli i us造sz豉m 瞠 postanowili obci望 ten poziom bo gracze si gubili. :nietak: Rany jak to maj by kopalnie no to musi by du穎 korytarzy i w og鏊e. Szkoda 瞠 tak te levele obci瘭i. Co do ko鎍owej scenki to liczy豉m 瞠 ucieczka z Wielkiej Piramidy b璠zie jednak grywalna i 瞠 b璠zie to na przyk豉d co w stylu tej z TR4. Hehe emocje tam by造 do samego ko鎍a. Miodzio. :D

Uwa瘸m 瞠 Cysterna zosta豉 te strasznie obcieta -zosta z niej tylko jedno czy dwa pomieszczenia -a szkoda bo w璠r闚ki po tych omsza造ch korytarzach by造 naprawd super. G堯wne pomieszczenie przed przej軼iem do samego Grobowca Tihocana te by這 jako tak ma這 cysternowe -wi璚ej korytarzy by這by bardzo fajn spraw.

Ca這嗆 powinna by o wiele bardziej zagmatwana a nie tylko wielkie pomieszczenia w kt鏎ych podstaw s wszechobecne widoczne na kilometr kraw璠zie i haki do biegania.
_________________
Grawitacja to na堯g z kt鏎ym trudno zerwa.
 
 
Grindy 
Obie篡鈍iat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 15:31   

Asyenna wrote:
Szcz瘯a mi opad豉 gdy w陰czy豉m komentarze w Kopalniach Natli i us造sz豉m 瞠 postanowili obci望 ten poziom bo gracze si gubili.

Gracze si gubili? :D :D No tak, to rzeczywi軼ie by豉 wieeeeeelka wada TR1, kt鏎 nale瘸這 koniecznie poprawi w TRA. :nietak: A nie by這 to tak przypadkiem, 瞠 stopie trudno軼i gry wzrasta wraz z jej post瘼em i w豉郾ie cech charakterystyczn Kopalni by豉 ta zawi這嗆 korytarzy. Nie widz sensu robienia tego etapu, nie daj帷 posmaku przynajmniej tego samego. W TRA nawet o ten "posmak" by這 trudno.

Ja naprawd nie rozumiem mentalno軼i tw鏎c闚 TRA. Z jednej strony wielce zrobili uk這n dla weteran闚, a z drugiej strony mrugaj okiem, a nawet dwoma, bym powiedzia豉 w stron tych, kt鏎zy wcale weteranami nie s. Co wi璚ej, teraz si okazuje, 瞠 wi璚ej "uk這n闚" by這 skierowanych raczej w ich stron.
Poza tym, kto im powiedzia, 瞠 jak kto miaukn掖, 瞠 si zgubi w TR1, to natychmiast to trzeba by這 zmieni?
Ech, szkoda gada. Niech si lepiej zdecyduj, do kogo kieruj produkt, albo raczej niech przestan mydli oczy, 瞠 dbaj o starszych graczy.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 07-09-2007, 16:51   

Ja ososbi軼ie to zmieni豉bym Tomb of Qualopec. Tak jak kto ju tu napisa, wola豉bym najpierw za豉twi Qualopeca, a potem ucieka, Chyba jednak Crystalsom nie chcia這 si tworzy nowej animacji..a szkoda :(
_________________
" Ka盥y, kto stanie mi璠zy mn a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- M鎩 skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- ma豉 stornka o HP
 
 
Aniaa 
Obie篡鈍iat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 07-09-2007, 17:36   

Moim zdaniem powinni byli zachowa wygl康 Atlantydy z jedynki. By豉m ciekawa jak by to wygl康a這 w nowszej wersji i si rozczarowa豉m, gdy okaza這 si, gdy takich lokacji nie by這. A w jedynce to wygl康a這 tak naturalnie i oryginalnie.
 
 
Neona 
Podr騜nik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Pozna
Posted: 08-09-2007, 10:38   

A ja bym chcia豉 瞠by w Atlantydzie by造 tak jak w TR1 ruszaj帷e si, krwawe tkanki :P Poprostu by這by straszniej a nie 軼iany z kamienia(wiem 瞠 z kamienia by造 bardziej realne no ale...) :) By這by straszaniej, ciekawiej i pasowa豚y do mutant闚. Jednak niekt鏎zy mogliby dosta oczopl御u :P
 
 
Aniaa 
Obie篡鈍iat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 08-09-2007, 13:00   

No w豉郾ie o tym m闚i豉m powy瞠j.
 
 
Aggusska 
Praktykant



Joined: 09 Jun 2007
Posts: 130
Posted: 19-10-2007, 18:26   

Hmm... Wiele bym zmieni豉... Wi璚ej czas闚ek, gdzie trzeba kombinowa... Zagadki o wi瘯szym stopniu trudno軼i... Doda豉bym motorek, bo kocham je盥瞠nie...
_________________
Quod me nutrit me destruit
 
 
 
Neona 
Podr騜nik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Pozna
Posted: 20-10-2007, 22:28   

Aggusska, masz racj! Ja tak si na nich w軼iek豉m, 瞠 nie zrobili motorka. Mieli szanse-by豉 scenka z po軼igiem na motorze. To dlaczego jej nie zrobili? BO Poszli na 豉twizn! Ja bym wola豉 mie op騧nienie premiery gry z motorkiem ni bez. Wi璚 wspaniale by by這 gdyby by motorek. Ale go nie ma-i z rozrywki na motorze nici.

A co do Vilcabamby, o k鏎ej kto tu chyba wspomnia-doda豉bym wi璚ej zagadek bo poziom trudno軼i mnie powala w tym levelu :nietak: . Ale wiem, 瞠 jest on prostszy i 豉twy z tego powodu, 瞠 jest na pocz徠ku gry-by gracz m鏬 si oswoi z klawiatur.

I chia豉bym walczy z Qualopecem :)
 
 
Lady Justine 
Podr騜nik



Joined: 20 Nov 2007
Posts: 311
Location: Bytom
Posted: 19-12-2007, 19:25   

Ja bym troch zmieni豉 fabu喚 i granie np.: na pocz徠ku gry my walczymy z wilkami, kt鏎e atakuj przewodnika, i musimy go broni. Po jakim czasie gdzy jeste鄉y ju za drzwiami kto鈣amby zabi przewodnika, a Lara zabra豉 by mu 10 apteczek ma造ch, 5 durzych i jak捷 bro.

Fajnier by by這 r闚ine walczy z Larsonem (i wtedy przyda豉by si mo磧iwo嗆 bicia). My郵, 瞠 kog這 by to by ciekawe.

Doda豉bym r闚nie w豉sne kody- kolor w這s闚 Lary (czarne, blond, br您owe, rude), chocia wed逝g mnie najlepsze s takie jakie ma Lara

I gdy zaczniemy strzela do przewodnika lub Winstona :P To on odskoczy i np.: powie "ej, ty uwa瘸j gdzie celujesz".

Aha, gdy by豉bym tw鏎c gry to nagra豉bym g這sy po polsku, da豉 mo磧iwo嗆 grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona :P Przyda豉by si r闚niez w tym domu 豉zienka...
_________________


Guest je瞠li chcesz by dobrym archeologiem, musisz wyj嗆 z biblioteki
:kawa:
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 19-12-2007, 19:32   

Lady Justine wrote:
Doda豉bym r闚nie w豉sne kody- kolor w這s闚 Lary (czarne, blond, br您owe, rude), chocia wed逝g mnie najlepsze s takie jakie ma Lara

Skoro takie w這sy jakie ma Lara s najlepsze to po co to zmienia? Zreszt i tak wystarczy inwencja tw鏎cza graczy przy tworzeniu ubra wi璚 po co jeszcze takie co w grze?
Lady Justine wrote:
Aha, gdy by豉bym tw鏎c gry to nagra豉bym g這sy po polsku, da豉 mo磧iwo嗆 grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona Przyda豉by si r闚niez w tym domu 豉zienka...

Tw鏎cy gry nie odpowiadaj za dubbing.Jak dla mnie Lara ma m闚i po angielsku a polskie napisy wystarcz po ci dubbing?

Zmiana p鏎 dnia jest ciekawa. ale czemu nie chcesz Winstona? Przecie i tak nie w堯czy si pod nogami jak wcze郾iej.
_________________
Grawitacja to na堯g z kt鏎ym trudno zerwa.
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 22-12-2007, 14:04   

Popieram Lady Justine, 豉zienka by si przyda豉.....
_________________
" Ka盥y, kto stanie mi璠zy mn a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- M鎩 skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- ma豉 stornka o HP
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 22-12-2007, 14:32   

Quote:
Popieram Lady Justine, 豉zienka by si przyda豉.....

No, przyda豉by si. W stroje do przyg鏚 przebiera豉by si w sypialnianej przebieralni a w stroje kapielowe np w takiej 豉zience ...

Po co 豉zienka? Ok, niew徠pliwie takie pomieszczenie w kazdym domu si znajduje, ale przez Croft Manory z TR1-3 ona by豉 i tak de facto nic si tam nie robi這 (raz bodaj瞠 by豉 tam jaka apteczka). Wyst瘼owanie tego pomieszczenia w grze napewno nie podnios這by fan闚-weteran闚 serii.

Co mog這by by inaczej wg mnie? No c霩. Przede wszystkim ka盥a lokacja zosta豉 skr鏂ona. Ka盥y level by d逝gi i jego przechodzenie nie skraca這 si do kilkunastu (w porywach) minut jak to by這 w TRA. Ok, zgodz si, 瞠 wachlarz ruch闚 Lary ogranicza si do minimum, ale m闚imy o roku 1996 wi璚 i tak na tamte lata to by這 wystarczaj帷o, a nawet za du穎. Teraz posiadaj帷 takie a nie inne akrobacje (chocby wskakiwanie na wy窺ze p馧eczki i wyrwy) doprowadzi這, 瞠 ma貫 lokacje s 豉twe w eksploracji - w TR1 takich umiej皻no軼i nie by這, wi璚 瞠by dosta si na wy窺ze pomieszczenia uk豉da這 si stos blok闚 i drabinki i by這 w porz康ku. Teraz musieliby stworzy olbrzymie lokacje, gdzie wykorzystuj帷 wszystkie karko這mne skoki Ms Croft dotarliby鄉y do celu. A skoro o tym mowa to schematyczno軼 przechodzenia da豉 si we znaki - prawie ka盥e pomieszczenie eksploruje si biegaj帷 po p馧kach na 軼ianach lokacji.

Szkoda, 瞠 poziom na kt鏎y wszyscy czekali (Atlantis) zosta tak bardzo skr鏂ony - pami皻acie, 瞠 do Scionu Lara dostawa豉 si dwukrotnie i za ka盥ym razem zajmowa這 to do嗆 sporo czasu - d逝ga i pe軟a pu豉pek droga. Teraz ogranicza sie do bujania na 軼ianach komina i cyk - szczyt, Lara strzela i Natla wpada w law - ucieczka. Szkoda, bo level "Ostateczne Starcie" jest niemo磧iwie skr鏂ony i prosty! Gdyny nie przymus efektu adrenaliny to ko鎍闚ka z zapieraj帷ej dech sta豉by si jeszcze gorsz 瞠nad.

C騜. Wiele bym zmieni. Namiesza豚ym troch w lokacjach, doda nowe korytatrze pe軟e pu豉pek i przede wszystkim doda豚ym wi璚ej strzelanki, bowiem tak wg mnie to najlepsza walka jest w Zaginionej Dolinie, kiedy to dinozaurowie atakuj nas w liczbie a(!!!) 6 ... nawet mutanty s s豉be - kilka razy z pistolc闚 i le膨.

Rozbawi mnie pomys na zmian koloru w這s闚 Lary ;) Ach ta wyobra幡ia ... :kawa:
_________________
 
 
Ciumcialumcia 
Nowicjusz



Joined: 19 Mar 2008
Posts: 26
Location: Zza g鏎 i p鏊
Posted: 24-03-2008, 09:14   

A ja bym doda豉 do Croft Manor czarnego konia i stajni! I mo瞠 jaki lasek, zeby ma tym koniu poje寮zi! W og鏊e doda豉bym element jazdy konnej.
Przy okazji, ciekawe jakby lara wygl康a豉 w stroju do jazdy konnej :P
_________________
Onen i-Estel Edain,u-chebin Estel a nim

Quel ra, mallon! Elen sila lmenn omentielvo! Aa' menealle nauva calen ar' malta

www.rivendell.ddl2.pl -> Fani Tolkiena, rejestrowa si!
 
 
Ocieks 
Nowicjusz



Joined: 24 Mar 2008
Posts: 19
Location: Croft Manor
Posted: 24-03-2008, 16:04   

W Peru

Podczas walki z wilkami na samym poczatku gry mozna by bylo to zmienic w cut-scenke, wkoncu zanim wejdziemy za ta brame to mamy tutotrial i poznajemy wszystkie ruchy i umiejetnosci Lary oraz mozliwosci w grze.
Cut-Scenke z Larsonem zamienil bym na Bossa :P Oczywiscie Larson nie umieralby po wygranej walce, tak jak w orginalnym Anniversary zostal by wyeliminowany w Natla's Mine.

W Grecji

Dodal bym jeden poziom na samym poczatku, wspinanie sie na gore do wrot klasztoru. Wspinali bysmy sie do gory i spotykali troche nietoperzy. Troche wygimnastykowany level.
I nic wiecej - Grecja bardzo mi sie podobala i tylko to jedno moglo by sie znalesc dodatkowo

A w Egipcie niech zostanie jak jest :)

W zaginionej wyspie

Jak juz ktos tu wspomnial ucieczke po pokonaniu Natli nie dawalbym w postaci cut-scenki tylko tak jak w TR1
 
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 08:52   

BYLABY O WIELE LEPSZA GRAFIKA
_________________
M這dzian闚- zar帳ista strefa przekr皻闚 przewa堯w zero przypa堯w.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obie篡鈍iat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 09:21   

Tak, oczywi軼ie, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na 鈍ietn gr to:
byle kr鏒ka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak 瞠by opr鏂z wydatku na zakup gry, za ka盥ym razem trzeba jeszcze by這 wydawa kas na upgrade sprz皻u...

No tak, ale co ja si dziwi; 瞠by cieszy si grafik, nie trzeba anga穎wa zbyt wiele "zasob闚 m霩gowych", ale 瞠by uko鎍zy np. TR4 to i owszem.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
ninti 
Obie篡鈍iat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 04-04-2008, 10:28   

Grindy wrote:
Tak, oczywi軼ie, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na 鈍ietn gr to:
byle kr鏒ka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak 瞠by opr鏂z wydatku na zakup gry, za ka盥ym razem trzeba jeszcze by這 wydawa kas na upgrade sprz皻u...

No tak, ale co ja si dziwi; 瞠by cieszy si grafik, nie trzeba anga穎wa zbyt wiele "zasob闚 m霩gowych", ale 瞠by uko鎍zy np. TR4 to i owszem.


Grindy, dziecino spokojnie :D , chocia nie wpowiem 瞠by i dla mnie takie brednie by造 oboj皻ne bo jak cz這wiek to czyta to a si co robi :/ .

Je郵i chodzi o grafik w TRA to by豉 zupe軟ie wystarczajaca, jedyne czego mi brakowa這 w grze to tych takich zajeb*stych cut scenek nie-na-enginie gry. Nie m闚ie 瞠 wszystkie, ale przynajmniej jedna na level. Bo to tak sie jakos na to czeka這 w czasie gry.
_________________
Musisz wiedzie, Guest, 瞠 jem mi瘰o, pal, pij alkohol i bior narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robi.
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 14:56   

u mnie identycznie i grafika nie jest srednia... jest tragiczna sp鎩rz na najnowszego prince of persia obejrz ten film i zobacz jaka to roznica

http://pl.youtube.com/watch?v=PkpmSTCk8jU

i film tez swietny boskie efekty ;) ))))))))))))))))))))))))))))
_________________
M這dzian闚- zar帳ista strefa przekr皻闚 przewa堯w zero przypa堯w.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obie篡鈍iat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 15:04   

Zaczynam podejrzewa, 瞠 kolega nie gra ani w jedno, ani w drugie.

Ja gra豉m i musz stwierdzi, 瞠 a TAAAAAKIEJ r騜nicy nie widzia豉m.
A je瞠li dla ciebie grafika TRA jest tragiczna, to to chyba nie wymaga komentarza.

Wiem jedno; cho nie przecz - lubi PoP, to jednak musz stwierdzi, 瞠 w wi瘯szych dawkach gra mnie nudzi. Ile mo積a powtarza to samo? Poza tym gdzie tam animacji Ksi璚ia do animacji Lary. No chyba, 瞠 chce si wnioski wyci庵a z samych tylko cut-scenek. :roll:
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystuj pliki cookies. U篡wamy informacji zapisanych za pomoc cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwis闚 do indywidualnych potrzeb u篡tkownik闚. Wi璚ej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo