Filmiki i trailery TRA |
Author |
Message |
MekCal
Obieżyświat
Joined: 28 Jun 2004 Posts: 1085
|
Posted: 23-02-2007, 19:11 Filmiki i trailery TRA
|
|
|
Przyda się chyba osobny topic, żeby trochę uporządkować dyskusje
Obejrzałem trailera i bardzo mi się podobało. Rozmowa Lary i Natli, filmik z przewodnikiem Lary i psami, to wszystko wywołuje sentymentalne wspomnienia TR1 I o to przecież chodzi Chodzenia po ścianach, jak dla mnie, jest dobrym pomysłem, właśnie ta olbrzymia swoboda ruchu z Księcia Persji czy dynamizm jest czymś, co warto naśladować. Egipt wygląda nieźle i co najlepsze to większe zróżnicowanie wrogów niż w Legend, to rzuca się od razu w oczy A ciekawe jakiej muzyki użyli do trailera Szkoda, że nie pokazali Natli np. podczas jej rozmowy z Larą o mocy Scionu i przeszłości Atlantydy (w TR1 był to filmik przed The Great Pyramid). Grafika wygląda nieźle, lokacje dobrze zaprojektowane
Dobra, to ja idę dokończyć czytanie Waszych postów z topiku przedpremierowego |
_________________
|
|
|
|
|
TiNeX
Podróżnik
Joined: 25 Apr 2004 Posts: 245 Location: Zabrze
|
Posted: 23-02-2007, 19:28
|
|
|
To nie jest remake na jaki czekałem. Dla mnie to TR: Legend w nowej szacie. To prawda że nie mogliśmy spodziewać się dokładnego pierwowzoru lecz cóż...
Ludzie z Crystal Dynamics mogli zrezygnować z pomysłów które już na pierwszy rzut oka nie wyglądają dobrze. (Zapożyczenie z Piasków Czasu, czyli bieganie po ścianach )
Napewno zagram Anniversary lecz klimat orginalnego TR nigdy nie powróci... |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 23-02-2007, 19:45
|
|
|
Co wy z tym bieganiem po ścianie ? oO Przecież ona nie leci po niej niczym Książe, mając przyciąganie w głębokim poważaniu, tylko się kołysze na linie..
Integral
Nie mówiąc o tym, że 'bieganie po ścianie' było w WW
...powiedziała radośnie Małżonka cytując Męża
Integral
Spadowywować I pisać kto gada
Ałtor
Przecie nie będe kurcza zaznaczać, że sam swojego własnego, prywatnego posta edytuje |
_________________
|
|
|
|
|
|
MekCal
Obieżyświat
Joined: 28 Jun 2004 Posts: 1085
|
Posted: 23-02-2007, 19:48
|
|
|
Ale sam przyznasz, że to tak wygląda, mi to od razu kojarzy się z księciem Persji... Ale fakt, ona trzyma się liny Czyli pewnie będzie można wykonywać ten trick tylko na tych ścianach, przy których wisi linka, a to zmienia trochę postac rzeczy...
K@t
nie, na tych ścianach przy budowie których użyto czarnobylskich cegieł wywołujących anomalie przestrzenne
MEK:
To akurat nie zmienia postaci rzeczy... Wiesz, ja wiem, że to ostatnie zdanie tak trochę małointeligentnie wyszło, ale cóż...
UPDATE NR 2:
Quote: | Ale wy marudzicie:D Fajne są takie urozmaicenia jak bieganie po ścianie |
Marudzimy? Mi się to bieganie po ścianach podoba, K@towi też, jak myślę... |
_________________
|
|
|
|
|
Toxic
Student
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 71
|
Posted: 23-02-2007, 19:57
|
|
|
Ale wy marudzicie:D Fajne są takie urozmaicenia jak bieganie po ścianie.
Ja bym nie chciał tego samego co w TR1 tyle, że w innej oprawie graficznej, takie
urozmaicenia do dobry pomysł, jak dla mnie;)
A takie bieganie po ścianie trzymając sie liny było też w Catwoman:P |
|
|
|
|
kluz_kaa
Pierożek Kluzo
Joined: 28 Oct 2006 Posts: 1371 Location: The Island
|
Posted: 23-02-2007, 21:26
|
|
|
Mi się podoba bardzo jedna scena... Nie, nie jest to bieganie po ścianach za pomocą linki (chociaż i to jest fajne ). Mianowicie chodzi mi o scenę, gdy Lara skacze znad bramy, tak jakby miała skoczyć na główkę i zaczyna strzelać SUPER Jeszcze to spowolnienie czasu Ach... |
_________________ If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
|
|
|
|
|
Szynszyl
Podróżnik
Joined: 23 Nov 2006 Posts: 658
|
Posted: 23-02-2007, 21:39
|
|
|
Całe intro w trailerze jest najlepsze Podoba mi się też bardzo głos Natli
Zauważyliście że w całym fragmencie gameplayu Lara właściwie nie oddaje żadnego strzału?
Swoją drogą, to w grze ma być krew czy nie?
(Ciekawostka: W scence z krokodylem jednak słychać strzał, ale... tylko słychać )
Setny post!
|
|
|
|
|
navo87
Praktykant
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 128
|
Posted: 23-02-2007, 21:52
|
|
|
Eh.. i Cristal Dynamics znowu obrywa po glowie.. najlepiej jakby Lara wcale nie dodawali zadnych nowych ruchow niech zostanie jak za czasów tr1. Nie.. wejde w to głebiej.. niech sie uwstaczni.. Moze tak zacznie pelzac?? :609: Nic wam nie pasuje... a ja sadze ze Lara jako czlowiek moze nabywac nowe umiejetnosci.. Skoro zna sie na wspinaczce gorskiej to i chodzic po scianie (za pomoca liny) umie...to chyba tyle a ze sie kojarzy z Prince of Persia to i co z tego, sie pytam..??? Przed Tr byly gry gdzie postacie chodzily, skakały, strzelały itp., itd. Jesli Lara nie zacznie czarowac to nowe FIZYCZNE umiejetnosci jakos nie będą mnie odpychac. Uwazam że raczej wzbogaca calosc gry.. Chyba sie nie myle, co??? |
|
|
|
|
kluz_kaa
Pierożek Kluzo
Joined: 28 Oct 2006 Posts: 1371 Location: The Island
|
Posted: 23-02-2007, 21:53
|
|
|
Quote: | Swoją drogą, to w grze ma być krew czy nie? |
Raczej nie, bo jak było widać na scence, gdy Lara zabija wilka krwi nie ma, więc chyba w grze też jej nie będzie |
_________________ If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
|
|
|
|
|
Niezapominajka
Podróżnik
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 401 Location: Katowice
|
Posted: 23-02-2007, 22:02
|
|
|
Obejrzałam stronke, obejrzałam filmik i.... jestem zauroczona . Naprawdę cudnie to wygląda. Tylko denerwuje mnie jedna rzecz... Mianowicie okulary Lary. Pierwsze co je zobaczyłam, wywołały mój śmiech . Co to? Lara profesorem? Przecież w jedynce miała inne okulary... Dziwnie to wygląda. Ale poza tym wszystko mi się podoba... Nawet to bieganie po ścianach |
_________________
|
|
|
|
|
Maxwell
Podróżnik
Joined: 04 Nov 2005 Posts: 670 Location: Kielce
|
Posted: 23-02-2007, 22:16
|
|
|
Nie wiem, skąd to sławetne (czy też raczej: niesławne) bieganie po ścianach wytrzasnęli (kac ??),może z kosmosu o_O ale doprawdy potrzebne niezmiernie >.> No, ale chociaz zabawnie wgląda, można się pośmiać Bo do niczego innego niepotrzebne, chyba, że do szukania związków z innymi grami porazken. |
_________________ Slowly walking down the hall, faster than the canon ball. |
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 23-02-2007, 22:30
|
|
|
Wszystko jest takie jakie przewidywałam - efekciarskie, głośne, szybkie i wybuchowe. Gdzie w tym stary TR 1 to ja nie wiem... Świat przyspieszył od 1996 r. widać, że gry też muszą. Jeżeli dodadzą wszędobylską muzyczkę w tle to będziemy w domu (a raczej bardzo daleko od niego...). Oczywiście w grę zagram (a czy nabije CD sakiewkę to się jeszcze okaże ) ale niech nikt mi tu nie mówi o powrocie do korzeni, bo tak samo miało być w Legendzie, a wyszła z tego różowa szminka i pantofelki... |
|
|
|
|
slawciun
Podróżnik
Joined: 17 Dec 2005 Posts: 576
|
Posted: 23-02-2007, 22:38
|
|
|
Na trailerach zawsze jest takie szybkie tempo
Filmik jest super..
Bardzo mi sie bedzie podobac Egipt.. juz to czuje..
w ogole to ten Egipt przypimnal mi troche Egipt z Titan Quest
No ale fajnie ze bedzie mozna sobie lazic po scianach za pomaca linki
Widac bylo jak krokodyl atakowal Lare
juz nie ebdzie tak latwo jak w TR1 szkoda
Wstep jest tez bardzo fajny..
ale sie rozczarowaBem.. bo Lara na filmiku skakala na glowke aby uratowac tego staruszka.. i jakos bardziej mi sie podobal ten efektowny skok na dol z liny
ale w ogole fajnie sie sluchalo Natli i Lary.. to jest cos.. stare dialogi.. i podobne glosy..
Trailer mimo wszystko oceniam wedlug mnie na 5/10
|
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 23-02-2007, 22:52
|
|
|
Quote: | Na trailerach zawsze jest takie szybkie tempo |
Porównaj sobie tempo TR 1 i TR Legend. Nie piszę o montowaniu trailera, tylko o dynamice gry. W TR 1 raczej nie uświadczysz biegania po ścianach, małpich skoków i bullet time'u. Ja nie chce wcale kwadratowych obiektów, pixelowych tekstur czy braku warkocza, bo nie tędy droga. Ale te skoki, spowolnienia w czasie czy kolorowe, cukierkowe otoczenie - nie jest potrzebne. Można zrobić dobrą, nowoczesną, wciągającą grę bez tych wszystkich błyskotek. Wolniejszą, bardziej statyczną w ciemniejszej tonacji. Ale po co? Ta topie są fajerwerki to i w remaku TR 1 też muszą być. Nie podobają mi się kompletnie te banały i kicze, ale cóż zrobić? Nie jestem widocznie w docelowej grupie konsumencko-poglądowej. |
|
|
|
|
navo87
Praktykant
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 128
|
Posted: 23-02-2007, 23:54
|
|
|
A co do krwi.. to moze to jeszcze dopracuja.. z reszta to nie jakis tam horror zeby krew sikala na prawo i lewo... to by bylo nieco chore
Co do akcji.. znowu powroce to wczesniejszego rozwazania - "akcji i jej braku"... hm.. kazdy lubi co innnego to po pierwsze, a poza tym jak wa wygladac gra przygodowa?? To nie tylko chodzenie w żołwioym tempie ale takze, a mzoe przedewszystkim emocje.. kiedy musisz skoczyc w prawo, potem w lewo, do tylu do przodu zeby Cie nic nie zgniotlo, przywalilo itp. To lepsze niz chodzenie z jednego pokoju do drugiego przez korytarz dlugosci gigantycznej glizdy...to nie ma wygladac jak spacer emerytki..
Lara odwiedza dzikie, niebezpieczne miejscach gdzie pelno jest pułapek i wrogow.. i to wlasnie wplywa na "efekciarskie, głośne, szybkie i wybuchowe" elementy gdy Akcje |
|
|
|
|
Paciej
Łakocie i Witaminy
Joined: 28 Mar 2005 Posts: 1711
|
Posted: 24-02-2007, 00:07
|
|
|
navo87 wrote: | Nic wam nie pasuje... | Jak na razie to czytam same pozytywne opinie moze jedna czy dwie troche mniej pozytywne wiec nie wiem co mialas na mysli ;] A ja się z nimi z chęcią podpiszę i czekam na następny trailer, muzyczkę, demko |
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 24-02-2007, 00:27
|
|
|
Quote: | a poza tym jak wa wygladac gra przygodowa?? |
Tak jak wyglądała jedynka. To chyba jasne.
Quote: | To lepsze niz chodzenie z jednego pokoju do drugiego przez korytarz dlugosci gigantycznej glizdy...to nie ma wygladac jak spacer emerytki.. |
Czy TR 1 był spacerem emerytki? Jeżeli był, to dlaczego stał się klasykiem, wzorem i legendą? Po co zmieniać coś doskonałego (piszę o grywalności, a nie oprawie graficznej rzecz jasna). Dla mnie TR 8 może być w stylu Legend, ale niech TRA będzie w stylu TR 1 bo o to chodzi, nieprawdaż? |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 24-02-2007, 00:38
|
|
|
trudno sie dziwic ze Lara i otoczenie zyskały dynamizm, przeciez nie bedzie truchtac przez całą grę. Nie rozumiem tych uwag co do "tempa". Musi być coś nowego co sprawi ze takze gracze nie grający w starą jedynkę zainteresują się. Przedstawienie TR1 od nowa to ukazanie tego samego "tematu" w innym nowoczesnym wydaniu.
Wszystko zapowiada się fantastycznie. Początkowa cutscenka jest niesamowita ze względu na elementy identyczne jak w dawnej jedynce [choć miło było by zobaczyć kultowe czerwone okularki]. Lokacje są prima, chodzenie po scianie - no cóz - cos nowego, Lara przełanczająca dzwignię - tylko czekać na demko |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
wodnica
Student
Joined: 30 Dec 2006 Posts: 86 Location: inad
|
Posted: 24-02-2007, 03:58
|
|
|
Ona chyba potrafi nie tylko "chodzic" po scianach, ale tez odbijac sie od nich, zeby wskoczyc na inna platforme, dokladnie tak, jak to bylo w PoPie. Widzialam tu kiedys szkic koncepcyjny, pokazujacy kolejne sekwencje takiego wlasnie odbicia sie od sciany. Szkic byl legendowy, pomyslu nie wykorzystano w Legend, wiec moze dopasowano to jakos do Anniversary.
W TR1 nie gralam, wiec nie mam problemu, jak niektorzy tutaj, z porownywaniem, gledzeniem, wybrzydzaniem etc. Anniversary nie ma szans, absolutnie zadnych szans, na sprawienie mi zawodu. Bede, cholercia, j u z jestem zachwycona. |
|
|
|
|
Szymon_Trent
Obieżyświat
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 1170 Location: Polska :D
|
Posted: 24-02-2007, 07:37
|
|
|
Aaalle. Ten traileer byl wspaniały! Egipt itd. itd. Wszystko jest super. Muminki itd. Lara ,,trzymając się linki robi akrobację." Ta woda... Jesli to nie jest godny remake to już nic nim nie może być. (Fajne okularki ma Lara na początku) I ten przewodnik wilki (głodne), brama, skok (troche mi się wydawało że Lara zamierza skoczyć na główkę), śnieg, Peru, i tylko jednego brakowało - poncho na Larze nie bylo (Ta szmata co ją w jedynce zrzucila gdy zeskakiwała do wilkow.) Po prostu piękne.... |
_________________ http://wmojejopinii.wordpress.com/ |
|
|
|
|
Kasia Trent
Tomb Raider
Joined: 22 Jun 2004 Posts: 4600 Location: Bristol
|
Posted: 24-02-2007, 11:08
|
|
|
Trailer bardzo mi się podoba. Bieganie po ściamie w pierwszej chwili autentycznie mnie rozbiło (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) :galy: Wreszcie ludzie przestaną mówić "PoP jest lepszy, bo umie biegać po ścianach, a Lara nie ". I w tym momencie nie interesują mnie uwagi, że CD zgapili pomysł od Ubi. Egipskie levele przypominają mi trochę Sacred Lake z TR4. Wydaje mi się, że w jedynce te poziomy były ciemniejsze Podoba mi się, że krokodyl macha ogonem, jak znajdujemy się za nim A co do minusów, to szkoda, że znów nie ma FMV... Miłoby było, ale najwidoczniej CD wydaje się, że silnik gry wygląda wystarczająco cool i nie trzeba specjalnie robić FMV.. Ktoś tu powiedział, że gra ma legendowy klimat - nie wydaje mi się. Bardziej jest to coś nowego Trzeba wiedzieć, że to jest gra zainspirowana klasykiem, a nie jego "dokładny pierwowzór" |
_________________ Miow. |
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 24-02-2007, 11:15
|
|
|
Kasia - no właśnie Egipt w TR 1 był bardzo jasny, w przeciwieństwie do TR 4
Na tym trailerze jest kilka lokacji żywcem przeniesionych z levelu City of Khamoon - w szczególności pomieszczenia z panterami i mumią. W Anniversary rzecz jasna wygląda to lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia Trent
Tomb Raider
Joined: 22 Jun 2004 Posts: 4600 Location: Bristol
|
Posted: 24-02-2007, 11:19
|
|
|
Miałam na myśli szczególnie Sacred Lake, bo bardzo mi się skojarzyło Najwidoczniej muszę odświeżyć pamięć i przejść TR1 jeszcze raz, bo w pełni grę przeszłam tylko once |
_________________ Miow. |
|
|
|
|
kluz_kaa
Pierożek Kluzo
Joined: 28 Oct 2006 Posts: 1371 Location: The Island
|
Posted: 24-02-2007, 11:45
|
|
|
Kasia Trent wrote: | Miałam na myśli szczególnie Sacred Lake, bo bardzo mi się skojarzyło |
Mi również
Co do tej kłótni. Część z Was po obejrzeniu trailera mówi, że Anniversary będzie tak samo "cukierkowate i słodkie" jak Legenda. Ja się z tym nie zgodzę, bo gdyby chcieli zrobić tę grę bez tych wszystkich wodotrysków, to recenzenci i sami gracze, stwierdziliby, że gra nie nadąża za graficznymi postępami w innych grach. Wydaje mi się, że to dobrze iż Anniversary wygląda jak wygląda.
Trailer mnie zauroczył i bardzo podoba mi się (ty taka mała uwaga ) jak zrobili wodę, a na niej pływające listki czy co to tam |
_________________ If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
|
|
|
|
|
ja-marta
Obieżyświat
Joined: 09 Oct 2006 Posts: 793
|
Posted: 24-02-2007, 12:26
|
|
|
No to moja ocena:
Poczatek zaczal sie fajnie, bardzo podoba mi sie ta muzyczka. Skok tez jest bardzo fajny, ale te okulary co sa na nosie miss Croft sa straszne, mogliby je zmienic. Chcialam tez zauwazyc, ze po skoku, do Lary podbiega ten wilk. Kto do niego strzela? Bo na pewno nie Lara. Ogladam ten trailer juz setny raz i caly czas jestem w przekonaniu ze to nie ona strzelila, nie widac strzalu!
Podoba mi sie tez te chodzenie po scianach z lina - nie obchodzi mnie fakt ze jest to podobne do PoPa. Bardzo fajnie to wyszlo. Sam Egipt prezentuje sie ladnie, ale spodziewalam sie czegos bardziej olsniewajacego. Ale zobaczymy jak to bedzie w grze.
Z tej wodnej lokacji z zamykajaca sie brama wnioskuje, ze beda czasowki - i bardzo dobrze Brakowalo mi ich w Legend. |
|
|
|
|
|