FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Najgorsze momenty
Author Message
Jaunty 
Obieżyświat



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 960
Location: Getto Północ
Posted: 01-12-2004, 20:36   

To fakt. Ja korzystam z solucji tylko w sytuacjach bez wyjścia. A kodów używam jedynie, gdy nie gram na poważnie. W normalnej grze użyłem cheatów chyba tylko dwa razy: w TR4 ( to co opisałem ) i w TR2 ( w Barkhang Monastery, gdy grałem pierwszy raz i skończyły mi się apteczki ).
_________________

 
 
 
djdoma 
Nowicjusz



Joined: 30 Nov 2004
Posts: 16
Location: kraków
Posted: 01-12-2004, 20:43   

Ja tego nigdy nie używałam i nie będę uzywac. PRZYNAJMNIEJ MI SIEM TAK ZDAJE :P

Kody do kosha :P
_________________
Dj Doma
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 01-12-2004, 20:58   

Ja tylko, gdy chciałam się pobawić, albo sprawdzić coś szybko w jakimś poziomie :) Ale nie podczas przechodzenia gry. W TR4 mi sie zdarzyła sytuacja bez wyjścia, więc raz musiałam użyć god mode, ale zaraz potem odinstalowałam. Z solucji korzystam tylko wtedy, gdy jestem na krawędzi załamania psychicznego, szamotam się gdzieś i niewiem, co zrobić :P
_________________
Miow.
 
 
 
djdoma 
Nowicjusz



Joined: 30 Nov 2004
Posts: 16
Location: kraków
Posted: 01-12-2004, 21:02   

No tak w takiej sytuacji to tesh bym użyła. Ale ja takiej sytuacji nie miałam :P Psheshlam shybciutko wshystko :)
_________________
Dj Doma
 
 
 
Jaunty 
Obieżyświat



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 960
Location: Getto Północ
Posted: 01-12-2004, 21:29   

Nigdy nie zapomnę pewnej głupiej sytuacji: otóż gdy grałem parę lat temu w Tomba 1 zaciąłem się na poziomie Palace of Midas, przy zagadce z pięcioma dźwigniami. Zamiast pogłowić się nad nią trochę wolałem czekać cały miesiąc aż uda mi się załatwić solucję w jakimś archiwalnym numerze PSX Extreme z podaną kombinacją ustawień do każdych drzwi. Gdy jednak przechodziłem TR1 ponownie jakiś rok temu znowyu wpadłem na te dźwignie. Tym razem jednak postanowiłem pójść po rozum do głowy, wziąłem więc kartkę papieru i zapisałem wszystkie możliwe ustawienia pięciu dźwigni w pozycji góra-dół. Okazało się, że jest ich tylko 28. Wystarczyło przetestować każdą po kolei i voila!, wszystkie drzwi stanęły przede mną otworem :) . Czasem jednak warto trochę pogłówkować, a nie iść na łatwiznę :P .
_________________

 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 01-12-2004, 22:50   

Quote:
Okazało się, że jest ich tylko 28.


Tak, tylko :lol:

Quote:
Czasem jednak warto trochę pogłówkować, a nie iść na łatwiznę .


Dokładnie, potem ma się z tego cholerną satysfakcję. A ja jak już zajrzę w krytycznym wypadku do solucji, to jestem na siebie zła, że nie mogłam pare dni dłużej nad tym pogłówkować i zrobić tego sama :roll: :? No i z drugiej strony głupio mi się przyznać przed samą sobą, że nie umiałam na to wpaść :lol:
_________________
Miow.
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Joined: 13 Sep 2004
Posts: 918
Location: z wykopalisk
Posted: 02-12-2004, 14:22   

...bo czasem okazuje sie to takie banalne, ze az boli hehe
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Roweste 
Podróżnik



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 210
Location: Meszna
Posted: 04-12-2004, 10:57   

Też tak mam. A zagadki to jest moja ulubiona część w TR. Szkoda że w TAOD było ich tak mało :cry:
_________________
Leb die Sekunde
Hier und jetzt
Halt sie fest!!
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Joined: 29 Sep 2004
Posts: 419
Location: Lovitz
Posted: 04-12-2004, 11:11   

Dla mnie zagadki w TR nigdy nie były szczególnie trudne, przeszedłem wszystkie części bez zaglądania do solucji, ostatnio jednak używam solucji do znajdowania niektórych sekretów, które bardzo ciężko znaleźć bez pomocy.
A najbardziej denerwujące dla mnie były w TR niektóre motywy zręcznościowe, np. bieg po płonących słupach w TR1, czy tor przeszkód w świątyni buddyjskiej w TR2.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Joined: 13 Sep 2004
Posts: 918
Location: z wykopalisk
Posted: 04-12-2004, 14:52   

Juz wiem co jeszcze mnie tak zawsze doprwadza do szalu : Caves of Kaliya. Wlasnie po raz enty bawie TR3 i po raz enty motam sie w tym glupim labiryncie. Nie wiem moze jakiegos zacmienia dostaje w tym miejsu, ale nawet solucje nie sa dla mnie jasne. Poprostu jest tak nudny ten level, ze nawet nie chce mi sie nad nim zastanawiac. Fajna jest tylko koncowka.
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Roweste 
Podróżnik



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 210
Location: Meszna
Posted: 04-12-2004, 15:31   

Też nie cierpię tego miejsca. A co do solucji to przeszłam to bez niej. Ale męczyłam się chyba z trzy dni nad tym. Ale jak już się dojdzie do końca to przynajmniej jest się na kim wyrzyć :503:
_________________
Leb die Sekunde
Hier und jetzt
Halt sie fest!!
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Joined: 13 Sep 2004
Posts: 918
Location: z wykopalisk
Posted: 04-12-2004, 16:40   

Wlasnie to przeszlam i rumienie sie sama przed soba :oops: praktycznie 3 minuty roboty :oops: to jest to o czym pisalam pare posto wstecz
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 2125
Location: Warszawa
Posted: 04-12-2004, 17:31   

Ja to za pierwszym razem przeszedłem bez zabłądzenia, dosłownie parę minutek... chyba miałem szczęście spore :p Ale pamiętam, że przy kolejnym przejściu gdzieś tam zabłądziłem nawet :D
_________________
C'mon Barbie, let's go party
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 19-02-2005, 14:40   

Jaunty wrote:
Nigdy nie zapomnę pewnej głupiej sytuacji: otóż gdy grałem parę lat temu w Tomba 1 zaciąłem się na poziomie Palace of Midas, przy zagadce z pięcioma dźwigniami. Zamiast pogłowić się nad nią trochę wolałem czekać cały miesiąc aż uda mi się załatwić solucję w jakimś archiwalnym numerze PSX Extreme z podaną kombinacją ustawień do każdych drzwi. Gdy jednak przechodziłem TR1 ponownie jakiś rok temu znowyu wpadłem na te dźwignie. Tym razem jednak postanowiłem pójść po rozum do głowy, wziąłem więc kartkę papieru i zapisałem wszystkie możliwe ustawienia pięciu dźwigni w pozycji góra-dół. Okazało się, że jest ich tylko 28. Wystarczyło przetestować każdą po kolei i voila!, wszystkie drzwi stanęły przede mną otworem :) . Czasem jednak warto trochę pogłówkować, a nie iść na łatwiznę :P .


Hehe!!! :mrgreen: Przecież w Palace of Midas napisane (a raczej narysowane jest) na wszytskich drzwiach, które dźwignie trzeba przesunąć, żeby je otworzyć. :wink: Trzeba było dobrze popatrzeć, a nie czekać na opis. Ja w sumie przez przypadek to zauważyłem i przeszedłem ten etap w jakieś pół godz. :wink:
 
 
 
Jaunty 
Obieżyświat



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 960
Location: Getto Północ
Posted: 20-02-2005, 12:55   

Cinek -> na Playstation tekstury były rozpikselowane i nic nie było widać, uwierz mi. Dopiero grając na PC coś dałoby się zauważyć ale ja z przyzwyczajenia nie lookałem w te miejsca, które opisałeś. Heh, no i mogę być z siebie dumny, że rozpracowałem tę zagadkę manualnie :) .
_________________

 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 20-02-2005, 12:58   

A ja nie widziałam tam żdnych napisów :shock: Przechodziłam na odwal i w końcu trafiłam.
_________________
Miow.
 
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 20-02-2005, 13:08   

Jaunty wrote:
Cinek -> na Playstation tekstury były rozpikselowane i nic nie było widać, uwierz mi. Dopiero grając na PC coś dałoby się zauważyć ale ja z przyzwyczajenia nie lookałem w te miejsca, które opisałeś. Heh, no i mogę być z siebie dumny, że rozpracowałem tę zagadkę manualnie :) .


Hehe! Ja też gram na PlayStation, a raczej na PlayStation 2 i mam włączoną opcję poprawiania tekstur w przypadku grania w gry z 'jedynki' i pewnie dlatego tak łatwo to zauważyłem :P Ale w przypadku normalnych tekstur pewnie ciężko by było. Kurde, ale tak wstukiwac wszystkie kombinacje po kolei, to chyba pół dnia zajmuje. :) Hardcore'owo :mrgreen:
 
 
 
Zebius 
Podróżnik



Joined: 29 Sep 2004
Posts: 419
Location: Lovitz
Posted: 20-02-2005, 13:17   

Ja też najpierw po kolei testowałem wszystkie kombinacje dźwigni, dopiero po pewnym czasie dostrzegłem te symbole nad drzwiami i dalej to już była bułka z masłem. :lol:

Według mnie trochę jednak za mało było w TR zagadek logicznych, większość ograniczała się do przełączania dźwigni/przełączników. A chciałbym też zobaczyć np. jakieś układanki, szyfry itp. jak w niektórych przygodówkach, oczywiście nie za trudne, bo wielu fanów TR by się do tego zraziło.
_________________
Nie lubię sygnaturek.
 
 
Jaunty 
Obieżyświat



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 960
Location: Getto Północ
Posted: 20-02-2005, 13:20   

Cinek -> zajęło mi to tak naprawdę chyba tylko dwie godzinki :) . Ale nawet nie wiesz jaką satysfację sprawiło mi ukończnie tego zadania :) .

Quote:
Hehe! Ja też gram na PlayStation, a raczej na PlayStation 2 i mam włączoną opcję poprawiania tekstur w przypadku grania w gry z 'jedynki' i pewnie dlatego tak łatwo to zauważyłem


:shock: Nawet nie wiedziałem, że na PS2 jest taka opcja - bajerancka sprawa. Jeszcze przed premierą tej konsoli mówiło się, że w przypadku odpalania na niej gier z 'jedynki', nie będzie mowy o poprawie jakości grafiki względem tego co było wcześniej. Na szczęście nie dotrzymali słowa :D .
_________________

 
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 20-02-2005, 14:07   

Jaunty wrote:
:shock: Nawet nie wiedziałem, że na PS2 jest taka opcja - bajerancka sprawa. Jeszcze przed premierą tej konsoli mówiło się, że w przypadku odpalania na niej gier z 'jedynki', nie będzie mowy o poprawie jakości grafiki względem tego co było wcześniej. Na szczęście nie dotrzymali słowa :D .


Nooo, SONY się postarało... Oprócz wygładzania tekstur dodali przyspieszanie ładowania gierek (ładują sie krócej średnio o połowę) :!: :wink:
 
 
 
Roweste 
Podróżnik



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 210
Location: Meszna
Posted: 08-03-2005, 23:08   

OK. To mają być najgorsze momenty. Może wtedy kiedy Lara rozpada się na malutkie kawałeczki przy użyciu niewłaściwego kodu? Chociaż ktoś może uważać to za ciekawy moment :mrgreen:
_________________
Leb die Sekunde
Hier und jetzt
Halt sie fest!!
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 09-03-2005, 18:14   

W którym TR :?: W którym levelu :?: Jakoś sobie przypomnieć nie mogę :|
_________________
Miow.
 
 
 
Jaunty 
Obieżyświat



Joined: 26 Nov 2004
Posts: 960
Location: Getto Północ
Posted: 09-03-2005, 18:41   

To był z całą pewnością TR2. Pamiętam to dokładnie, Lara eksploduje jeżeli spróbujemy aktywować którykolwiek z kodów pochodzących z wersji na Playstation, czyli przykładowo: krok do przodu, krok do tyłu, trzy obroty w prawo, skok do tyłu. Normalnie tę sekwencję ruchów wykonuje się trzymając w ręku zapaloną flarę ( a może to na PSX robiło się to z flarą - już mi się pokręciło :| ). Przez długi czas grałem w TR2 na Playu więc po przejściu na PC nadziałem się na ten trik :) .
_________________

 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 09-03-2005, 19:06   

Huh? Ja normalnie sprawdzam kody i działają wszystkie do TR2. Czyli to było tylko na PS czy jak?
_________________
Miow.
 
 
 
Mr Macphisto 
Emocjonalny kaktus



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 2125
Location: Warszawa
Posted: 09-03-2005, 20:04   

Gdy wykonujesz ten cały 'taniec' bez flary to Lara eksploduje. Tak pamiętam przynajmniej ;)
_________________
C'mon Barbie, let's go party
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo