FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania?
Author Message
Olina 
Student



Joined: 25 Oct 2006
Posts: 88
Location: Szczecin
Posted: 26-06-2007, 15:54   

a ja na cos wpadłam. Skoro twórcy gry już wzieli sobie pomysły z innych gier [jak wspomniane wczesniej God of War], to juz mogli i zerżnąć pomysł z Prince of Persia i wprowadzić cofanie czasu, nikt by wtedy na checkpointy nie narzekał xD
_________________
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 26-06-2007, 18:21   

A ja coraz bardziej się irytuję na genialne w swym zestawie wprost połączenie -precyzyjnych skoków oraz wielgachnych ostrzy oraz ilości checkpointów. Pewno co to za problem żeby taki zestaw jak ten powrotny po przestawieniu najniższej dźwigni w Obelisku Khamoon to małe miki. Jasne poprostu jestem ciemnota którą na samym końcu ostrze zrzuciło na dół. Ludzie ja rozumiem że to zręcznościówka i w ogóle ale chciałabym dorwać tego kto na tym etapie wymyślił tylko jeden checkpoint. Pewno ze to przejdę ale dlaczego CD zafundowali mi tyle "przyjemności" w postaci cudownych wprost powtórek.
A tak poza tym to odkąd jestem w Egipcie to mam wrażenie jakby te egipskie słupy zrobiły się jakieś węższe i w ogóle bardziej śliskie niż w Peru.
Kurcze wiedziałam że Egipcjanie byli pomysłowi ale żeby aż tak -wide te zestawy ostrzy w ścianach. :P
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 27-06-2007, 08:04   

Asyenna wrote:
Kurcze wiedziałam że Egipcjanie byli pomysłowi ale żeby aż tak -wide te zestawy ostrzy w ścianach. :P

Tak, wczoraj wieczorem uporałam się z fragmentem, który tak wkurzył Asy. Muszę przyznać, że faktycznie, zanim pokumałam "prawidłowości" tej sekwencji, trochę czasu i powtórek to zajęło. :P Ale mnie to jakoś tak strasznie nie sfrustrowało, przeciwnie - nie byłoby nawet tak źle, gdyby nie głupi bug na końcu sekwencji, gdzie Lara zamiast chwytać hak powyżej, z uporem maniaka czepiała się tego niższego. :nietak:
O, tu sobie można zobaczyć efekt:
http://img508.imageshack....ge=egiptxp4.jpg
Idiotyzm normalnie. :690: Pomogło dopiero przeładowanie gry. No i znowu oczywiście wszystko od początku...
Ale na szczęście mam to już za sobą.

A! No i chciałam napomknąć, że pomimo tego, co mi obiecywał mattielicious bodajże, w dalszym ciągu niestety nie udało mi się nigdzie zgubić :P
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Joined: 13 May 2007
Posts: 288
Location: Z Asgardu
Posted: 10-07-2007, 14:49   

Mnie wkurzaja punkty kontrolne i to ze lara jakies dziwne odleglosci pokonuje skaczac albo spada na glowke z 10m. i robi fikolka zamiast sie zabic. no jak z na glowke z malej wysokosci to rozumiem ze sie nie zabija. i szczegulnie to wkurza jak chce sie lare zabic zeby miala pelne zycie. :-P ale mozna to usprawiedliwic tym ze to gra. wkurza mnie tez to ze sie za szybko te gre przechodzi i ze jest krotka.


__________________________________
:pozdro:
_________________
:O
 
 
BeyonceK 
Praktykant



Joined: 15 May 2007
Posts: 128
Location: Wrocław
Posted: 10-07-2007, 15:00   

Ja już przeszedłem grę dawno, ale cały czas nie mam opanowanego bullettime'a. Poprostu to się tak szybko dzieje że jak naciskam to Lara tylko robi fikołki zamiast spowolnić czas, ale tego trzeba się po prostu nauczyć :-P .
 
 
 
Jellyeater 
Student


Joined: 17 Jun 2007
Posts: 39
Location: Litwini wracali
Posted: 11-07-2007, 17:43   

Bullet time jest zwalony... :( Powinni byli dać go pod jeszcze jednym przyciskiem. Bo mi zazwyczaj to Lara kuca.

Ogólnie już minęło ze 2 tygodnie jak ją ukończyłem. I dochodzę do wniosku, że cała była wkurzająca. Na prawdę mam mdłości jak tą grę wspominam. :(
_________________
A na drzewach zamiast liści będą wisieć programiści za robienie z PC konsoli.
 
 
 
Luthien 
Podróżnik



Joined: 06 Feb 2007
Posts: 605
Location: Katowice
Posted: 11-07-2007, 18:39   

Quote:
Ogólnie już minęło ze 2 tygodnie jak ją ukończyłem. I dochodzę do wniosku, że cała była wkurzająca. Na prawdę mam mdłości jak tą grę wspominam. :(


Ja wręcz przeciwnie. Dobrze wspominam tę grę. W sumie w trakcie przechodzenia ów gry nie trafiłam na ani jednego buga, ani na jakikolwiek błąd przez który mogłabym się zdenerwować. :) Miałam chyba farta :P Nawet zręcznościówki w Wielkiej Piramidzie nie wyprowadziły mnie z równowagi.
_________________
 
 
Jasmine 
Podróżnik



Joined: 10 Jan 2006
Posts: 547
Posted: 11-07-2007, 18:54   

Jellyeater wrote:
Bullet time jest zwalony... :( Powinni byli dać go pod jeszcze jednym przyciskiem. Bo mi zazwyczaj to Lara kuca.(

Bo najpierw trzeba nacisnąć kierunek, a potem dopiero shift.

Luthien wrote:
Nawet zręcznościówki w Wielkiej Piramidzie nie wyprowadziły mnie z równowagi.

Mnie tylko za pierwszym razem. W time trialu już nie tak bardzo.
_________________


 
 
Darkness 
Podróżnik



Joined: 03 Jun 2007
Posts: 303
Location: 3city
Posted: 11-07-2007, 22:28   

A mnie bardzo wkurza to Adrenalina Mod! Już wszystko nacisnełem chce strzelać a lara...... przeladowuje bron! No kurde! Przez to 50 razy bossy mnie zabijały! A po drugie! Gdy Lara wchodzi na jakąs półkę, to nagle się znowu spada ichwyta się krawędzi! A punkty kontrolne w ogóle mnie nie wkurzają! Wręcz przeciwnie! Teraz nie trzeba co chwila włazić do menu i zapisywać gre co jeden krok! :pozdro:
_________________
Szanuję swój język, piszę poprawnie.
 
 
 
fanshit 
Podróżnik



Joined: 04 Jul 2007
Posts: 471
Posted: 11-07-2007, 22:46   

Wkurza mnie - co było do przewidzenia - latająca kamera. Często uniemożliwia swobodny widok, w wyniku czego Lara zamiast złapać się krawędzi ląduje w zupełnie innym miejscu. Poza tym do tej pory nie rozszyfrowałam Bullet Time'u, za każdym razem przycisnę nie to co trzeba i mi przepada ten piękny moment. ;____;
No nic, będę ćwiczyć za parę dni w pełnej wersji, bo na razie zadowalam się demem z CDA.
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
Jasmine 
Podróżnik



Joined: 10 Jan 2006
Posts: 547
Posted: 11-07-2007, 23:23   

Darkness wrote:
Już wszystko nacisnełem chce strzelać a lara...... przeladowuje bron

Są dwie mozliwości. Albo skończyła Ci się amonicja, albo nacisnąłeś E.
_________________


 
 
Boone 
Obieżyświat



Joined: 22 Feb 2006
Posts: 947
Posted: 12-07-2007, 10:52   

Generalnie denerwuje mnie niedorobiona kamerka i chodzenie po ścianach co bardzo irytuje gdy Lara trafia do celu za 10 razem... oraz jeszcze trochę razi kilka bugów. Ogólnie jestem zadowolony z tego tytułu. :) :pozdro:
 
 
Poke 
Nowicjusz


Joined: 18 Jul 2007
Posts: 1
Posted: 18-07-2007, 11:03   

Kamera i sterowanie. Klasycznie konsolowe - kierunek jest bezwzgledny - przod to zawsze, niby, przod, a nie to na co akurat Lara patrzy. Paranoja, bo kamera jest rowniez ruchoma, czyli mamy dwie zmienne - przyciski i ruch kamery. Ten kto to wymyslil ma powazne problemy zdrowotne.
 
 
Neona 
Podróżnik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznań
Posted: 18-07-2007, 15:44   

Chyba już mnie znacie z marudzenia o zacinającej sie gierce w Atlantis :690:
 
 
monia8852 
Student



Joined: 21 Jun 2007
Posts: 66
Location: Bytów
Posted: 18-07-2007, 16:05   

mnie wkurzalo w atlantydzie nie tylko czasowki z chodzeniem po scianach wlacznie ale tez jedna taka durna sytuacja miala miejsce.... a mianowicie z ta lara-klonem. nie moglam sie zlapac polek skaczac z drabiny :D tylko czasami sie udawalo... i sama szczerze mowiac nie wiem czemu :P poza tym to wkurza mnie torso :D i adrenaline mode :D hehehe. chyba tej gry nigdy nie przejde bo za chiny nie moge tego ćwoka pokonac... a o natli w ogole staram sie nie myslec :D a no i kamera i poruszanie sie.... tak jak ktos wspomnial wyzej, przod to nie zawsze przod a bok... :D zwariowac mozna. a nerwy juz mam wystrzepione...
 
 
 
Neona 
Podróżnik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznań
Posted: 18-07-2007, 16:36   

Ściągnęłam z neta save'a dokładnie przed klonem. Wznawiam grę, zjeżdżam po tej zjeżdżalni i widzę że klon też zjechał i w tym momencie wyskakują trzy mutanty. Myślę sobie"No nareszcie sięnie zacina". Klikam na klawisz strzelania, gotowa do walki a tam patrzę.....NIE MAM BRONI!!!!! I MUSZĘ CAŁĄ GREAT PYRAMID OD NOWA PRZECHODZIĆ!!!!!!! :fire: :fire: :fire:
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 19-07-2007, 12:11   

Hmm no coś mi się zdaje ze niektóre wasze problemy wynikają nie z powodu gry ale z powodu komputerów :P , mi tam wszystko działało bez zarzutów i nic się nie przycinało, żadnych bugów też nie doświadczyłam. No sa rzeczy które mnie wkurzały, adrenalina na początku - masakra ale teraz to sama wpadam w szał jesli nawet ci zwykli przeciwnicy (lwy, pantery) nie wpadaja w szał i nie moge zastosowac adrenaliny. Mnie tylko wkurza to ze nie mozna w jednej chwili obrócic się o 180 stopni. Jedyna wada całej gry :P moim zdaniem hehe
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Ar2r 
Obieżyświat


Joined: 10 May 2007
Posts: 810
Posted: 19-07-2007, 12:25   

ninti wrote:
Hmm no coś mi się zdaje ze niektóre wasze problemy wynikają nie z powodu gry ale z powodu komputerów :P


Czy ja wiem, ja bym ostro dyskutował na ten temat :P hehe :) U mnie było nieco inaczej Adrenalina Mode też wkurzała na początku ale ten tryb do wyćwiczenia jest. Najbardziej denerwuje kamera gdyż rzeczywiście czasem skacze jak szalona szczególnie przy skokach na lince :/ Podobnie jest też gdy przesuwamy skrzynie czy kolumny czasem potrafi z niewiadomej przyczyny odchylać się w lewo lub w prawo, po dłuższym czasie strasznie irytuje :/ W sumie w całej mojej "przygodzie" z TRA tylko właśnie kamera (a raczej pozycje kamery) najbardziej dokuczała, na resztę da się przymknąc oko i nie przeszkadza w całej rozgrywce (pomijam różnorakie bugi).
 
 
bear1661 
Student



Joined: 18 Jul 2007
Posts: 37
Posted: 19-07-2007, 20:07   

moze to nie na temat ale mnie przeważnie denerwują punkty kontrolne albo sterowanie tylko czasami i jeszcze kilka żeczy:) :) xD :-P ;) :matrix: :640: :hehe: :690: :offtopic:
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 20-07-2007, 12:03   

Oj nie wiem ... ja tam sie nie znam, pozatym może nie jestem zbyt wymagającym graczem i po prostu wychodze z założenia że nic nie jest idealne :P
A czekpointy mi się właśnie podobają, gdyby nie one, gra byłaby za łatwa, a tak przynajmniej gracz musi się wykazać jakimiś umiejętnościami żeby przejść. Pozatym nie można zarzucić że czekpoity były źle rozmieszczone.

:offtopic:
Ar2ur → Ty mnie chyba śledzisz na forum :P :P:P
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
fanshit 
Podróżnik



Joined: 04 Jul 2007
Posts: 471
Posted: 20-07-2007, 12:52   

Ale np. w Grecji, pod koniec St. Francis Folly checkpoint'y ulokowane po każdym włożeniu danego klucza do zamku były trochę głupie, bo Lara raczej nie umrze ni z tego ni z owego podczas przechodzenia od jednego zamku do drugiego. ;]
_________________
Si te vas, si te vas, si te marchas
Mi cielo se hará gris
Si te vas, si te vas, ya no tienes
Que venir por mi !
 
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 22-07-2007, 11:59   

No ale moze twórcy gry założyli że ktoś od razu po zdobyciu poszczególnego klucza od razu go wsadzi w slot. Ale mi się raczej nie chciało latać ciągle na dół i wsadzać tych kluczy i doiero jak zebrałam wszystkie to ich użyłam.
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 22-07-2007, 12:14   

Ja też jakoś nie miałam ochoty robić takich wycieczek, ale jakby ktoś chciał to punkty kontrolne są potrzebne jak najbardziej.
Po przejściu Legendy wkurza mnie to, że ten TR jest dla mnie trochę nudny... ;-)
 
 
Olina 
Student



Joined: 25 Oct 2006
Posts: 88
Location: Szczecin
Posted: 22-07-2007, 12:40   

W st. francis folly checkpointy były okrutne. Ale ja i tak sie ciesze, że nie jest w TR czegoś takiego jak w wielu innych grach, że save'y są tylko w niektórych wybranych miejscach, np przy jakims posążku czy czymś takim. Można sobie zapisać grę kiedy się chce. Nie to co np, w Final Fantasy czy God of War.
Checkpointy są fajne moim zdaniem :)
_________________
 
 
Luthien 
Podróżnik



Joined: 06 Feb 2007
Posts: 605
Location: Katowice
Posted: 22-07-2007, 12:50   

--=AngiE=-- wrote:
Po przejściu Legendy wkurza mnie to, że ten TR jest dla mnie trochę nudny... ;-)


Mnie za to Legenda nudziła. Nie dość, że ów gra była krótka, to jeszcze z pani archeolog zrobiono James'a Bond'a :P Anniversary jest dużo ciekawszą grą, IMHO ;-)
_________________
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo