Anniversary Edition |
Author |
Message |
lolko
Nowicjusz

Joined: 06 Feb 2008 Posts: 9
|
Posted: 07-02-2008, 04:02
|
|
|
Tak TR:AE jak i TR:U widziałem tylko i aż tylko na screenach i trailerach i w moim subiektywnym odczuciu w oparciu o te właśnie screeny i trailery uważam iż stojąc przed wyborem TR:AE czy TR:U wybrałbym to pierwsze. Totalnie mnie odrzuca od TR:U może złe screeny dali znowu jakieś mroczne przesłonięte zasłoną deszczu lokacje. Mam się cieszyć bo dodali opcję strug deszczu tak jak w TR:L mokrą skórę Lary po wyjściu z wody (fiord) poprawili motion capture itd Chcą iść w bajery techniczne to niech przepiszą silnik od nowa na miarę Crysisa to pooglądam a z wypowiedzi CD wynika że zabrakło im pomysłów na dobrą fabułę to upychają potencjał w kosmetykę. TR porwał klimatem, tajemnicą, grafa była ważna ale stała na drugim planie, liczyła sie historia. Wszystkie elementy zagrały grafa, dźwięk, muzyka etc. Teraz oglądając trailery z TR:AE widząc podobne levele, textury na zbliżeniach rozmyte, tą surowość lokacji taki typowy Tomb Raiderowy feeling, nawet ujecie kamery no to sorry bardzo ale TR:A wymięka że o TR:U nie wspomnę.
Co do wypłynięcia teraz materiałów myślę że badają rynek i wcześniej czy później finalna wersja TR:AE ujrzy światło dzienne. |
|
|
|
 |
beatka0802
Podróżnik


Joined: 23 Mar 2007 Posts: 230 Location: Quel'dorei
|
Posted: 07-02-2008, 11:58
|
|
|
Lolko wrote: | Co do wypłynięcia teraz materiałów myślę że badają rynek i wcześniej czy później finalna wersja TR:AE ujrzy światło dzienne. |
Marzę o tym hehe.
Gdyby chociaż jakiś kawałeczek wyciekł to bym była zadowolona. Żeby sobie takie demko szczelić. Swoją drogą ciekawe czemu dopiero po tak długim czasie umieścili drugiego trailera z tej gry i te wszystkie animacje... |
_________________ [spoiler:c18d63d867]Eee o co kaman? [/spoiler:c18d63d867]
 |
|
|
|
 |
Pietras
Praktykant

Joined: 17 Apr 2005 Posts: 190 Location: Wawa
|
Posted: 09-02-2008, 15:19
|
|
|
lolko wrote: |
Co do wypłynięcia teraz materiałów myślę że badają rynek i wcześniej czy później finalna wersja TR:AE ujrzy światło dzienne. |
Śnij dalej. AE nigdy nie zostanie oficjalnie wydana. Na wyciek też bym nie liczył. Gra nie została ukończona, co znaczy iż grono osób które miały z nią "styczność" jest bardzo wąskie = Eidos nie miałby żadnych problemów z ustaleniem źródła wycieku = nikt nie jest na tyle głupi żeby to zrobić.
[ Komentarz dodany przez: Integral: Sob Lut 09, 2008 15:21 ]
Nie mówiąc o tym, że projekt został anulowany. |
|
|
|
 |
lolko
Nowicjusz

Joined: 06 Feb 2008 Posts: 9
|
Posted: 10-02-2008, 23:25
|
|
|
Tak sie składa że z tego tortu każda firma chce coś dla siebie wykroić (vide Blade Runner movie!). Dopóki będą zapaleńcy a nawet na tym forum takich nie brakuje dotąd będą wychodziły wszelkiej maści remake(-i). Wydadzą opatrzą TR:AE Director's Cut a wiara poleci do sklepu jak po świeże bułeczki. Jest masa materiałów które nigdy nie ujrzą światła dziennego, a tu po roku wypływają filmiki z produkcji i to z mocno zaawansowanej sądząc z trailerów. No cóż poczekamy zobaczymy. |
|
|
|
 |
Boone
Obieżyświat


Joined: 22 Feb 2006 Posts: 947
|
Posted: 25-02-2008, 13:13
|
|
|
Właśnie przeczytałem wywiad z jednym z twórców anulowanego TRA AE który można znalezć na WOTR. Wśród kilku ciekawych nowinek i screenów nie ma tam nic co by przyciągneło moją uwagę oprócz tego że chciano wprowadzic tryb multiplayer - Melissę Croft (zaginiona w Himalajach siostra blizniaczka?). Piszą że gra była w zaawansowanej produkcji,dlatego szkoda że nie pokazano wyglądu nowej Croftówny... |
|
|
|
 |
Cez
World of Tomb Raider


Joined: 12 Dec 2003 Posts: 3731 Location: Tczew/3city
|
Posted: 25-02-2008, 13:24
|
|
|
Boone wrote: | dlatego szkoda że nie pokazano wyglądu nowej Croftówny... |
Jak to nie?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mihal29
Student


Joined: 11 Dec 2006 Posts: 97 Location: Wroc
|
Posted: 25-02-2008, 15:33
|
|
|
Nie wydaje mi się że ten projekt ujrzy kiedykolwiek światło dzienne... Może gdyby Anniversary okazało się klapą(ale tak nie było:)) Co do co trybu MultiP nie wydaje mi się żeby pasował mimo wszystko do TR no może jakieś specjalne lokacje...Melissa? hahahah chore ....
[ Komentarz dodany przez: Paciej: 25-02-2008, 16:13 ]
To dobrze Ci się wydaje, bo nie ujrzy światła dziennego. |
|
|
|
 |
TUSIA
Praktykant


Joined: 15 Apr 2007 Posts: 124 Location: Zadupie ;p
|
Posted: 26-02-2008, 13:32
|
|
|
Cez, co to za dziwactwo na screenach
Mogłam tego nie oglądać bo teraz będę miała koszmary
Swoją drogą fajnie by było gdyby jakiś level wyciekł do internetu.
Można by było zobaczyć co tam Core wyskrobało... |
_________________ "Lucy I'm back!!" |
|
|
|
 |
K@t
Spectre


Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-02-2008, 13:54
|
|
|
Quote: | Cez, co to za dziwactwo na screenach |
Żizas fakyn krajst, już chyba 2 razy wklejałem w innym temacie wszystkie najważniejsze informacje o TRAE
Quote: | Sporo osób najeżdża na TRAE, ale jakoś mało kto wpadł na pomysł, żeby przeczytać wywiady zamieszczone na Planet Lara. Co by rozwiać wątpliwości i nieco ostudzić krzykaczy którym przeszkadza grafika, pozbierałem najważniejsze informacje do kupy.
Core (wtedy już jako Rebellion) rozpoczęło prace nad TRAE pod koniec 2005 roku. Użyto silnika gry Free Running, odpowiednio zaadaptowanego na potrzeby Tomb Raidera.
Za zgodą Eidosa wykorzystano rozpoznawalne cechy modelu Lary z TRL, aby nie było zbytniej rozbieżności pomiędzy grami.
Trailer który wyciekł przedstawiał grę na PSP, ale istnieje również kod na PS 2, gdzie gra wygląda znacznie lepiej. Nie wykluczona była konwersja na PC.
Grę tworzono wykorzystując oryginalne levele z TR 1. Dodano jednak nowe zagadki i możliwości. Wiele rzeczy rozbudowano. Tak więc nie był to tylko Tomb Raider 1 z ładniejszą grafiką.
Za muzykę miał być odpowiedzialny Nathan McCree, a w Larę "wcielić się" miała Jonell Elliot. Do sesji nagraniowej jednak nie doszło z wiadomych względów.
Przewidziano wiele dodatków. Między innymi tryb dla dwóch graczy, gdzie dostępna byłaby druga postać - Melissa Croft. Brzmi kuriozalnie, ale należy pamiętać, że to tylko dodatek
Rozbudowano AI przeciwników, którzy potrafili wspinać się i wskakiwać na podwyższenia.
Gra miała ukazać się na Gwiazdkę 2006, była już w końcowej fazie produkcji. Core jednakże nie miało pojęcia, że CD pracują na Anniversary. Tak więc nastąpiło niemałe zamieszanie, kiedy Eidos bez zapowiedzi anulował projekt. |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
TUSIA
Praktykant


Joined: 15 Apr 2007 Posts: 124 Location: Zadupie ;p
|
Posted: 26-02-2008, 14:15
|
|
|
Tak, tak... Nie chodzi mi o grafike bo nie jestem na jej pkt. wybredna.
I czytałam o TRAE.
Mam na myśli tą osóbkę na screenach z pomarańczowymi włosami i spódniczką??
Mówiąc krótko to coś na chudych koślawych nóżkach mi się po prostu nie podoba.
[ Komentarz dodany przez: Paciej: 26-02-2008, 15:13 ]
[ Komentarz dodany przez: Integral: Wto Lut 26, 2008 16:39 ]
Na odpowiedzi krótsze niż cytowany post powinien być jakiś paragraf. |
_________________ "Lucy I'm back!!" |
|
|
|
 |
K@t
Spectre


Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-02-2008, 14:30
|
|
|
Melissa Croft - BONUS, przewidziany tylko do trybu multi; piękna być nie musi.
Trzeba wszystko tak łopatologicznie tłumaczyć ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kondzio109
Praktykant


Joined: 06 Jan 2008 Posts: 113
|
Posted: 26-02-2008, 20:16
|
|
|
Melisa To mi sie raczej kojarzy z herbatą nie no kiedyś mi się nie wydawało zbyt fajne TR AE ale teraz jak patrzę na screeny , to może być , Melisa... może ona żyła przez całąserie TR tylko sie wstydziła pokazywać to by wytłumaczało ilość zamknietych drzwi w croft manor :jumper
K@t wrote: | Rozbudowano AI przeciwników, którzy potrafili wspinać się i wskakiwać na podwyższenia. | haha w TR LR także potrafili na jakimś filmie z WOTRU widiałem , fajną animacje , gdy lara przekłada dźwignię na ścianie zauważyłem też że presuwanie bloków i predmiotów wyglądało tak samo jak w klasykach , które było denerwujące , gdy ;ara przecuwała wazon i stękała , jakby poddnosiła 2 tony |
|
|
|
 |
K@t
Spectre


Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 27-02-2008, 05:48
|
|
|
Quote: | w TR LR także potrafili |
Ale to imo bardziej odnosiło się do TRL, gdzie NIE potrafili Zresztą w TRA było jeszcze gorzej, bo wystarczyło wejść na większy kamień, żeby raptor nie mógł nas dosięgnąć.
[ Komentarz dodany przez: Paciej: 27-02-2008, 09:02 ]
Ty jeszcze nie śpisz o tej godzinie ?
[ Komentarz dodany przez: Integral: Sro Lut 27, 2008 15:33 ]
Raczej "już" ;]. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ciastkgroup
Nowicjusz


Joined: 02 Apr 2008 Posts: 17 Location: z Częstochowy
|
Posted: 07-04-2008, 16:12
|
|
|
jak to jest alfa na psp ten tr anniversary edition ale przeciez gry na psp lepiej wygladają, prawie jak te z pc a trae lara ma zlączone palce i beznajdziejne wysokie skoiki ktore sa nierealne, ale w klasykach wydawal mi sie realne (tak to lepiej wygladalo)
[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 07-04-2008, 16:18 ]
Prosze pisac tak abym nie musiala czytac posta 4 razy aby go zrozumiec. Kilka kropek, przecinkow i duzych liter bardzo by pomoglo. |
|
|
|
 |
Radom1995
Nowicjusz


Joined: 03 Apr 2008 Posts: 20
|
Posted: 08-04-2008, 07:28
|
|
|
Mi się wydaje że oni by zrobili lepszą grę... lepsza grafa , lepszy system walki... (wilk zacina się przy wodospadzie albo gdy coś stoi przed zwierzęciem to jak nie moze biec na nas nadal biegnie w słup.... |
_________________ Młodzianów- zarąbista strefa przekrętów przewałów zero przypałów.
-Howard why ?
-For Money
I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 |
|
|
|
 |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 11-04-2008, 20:28
|
|
|
ciastkgroup, no o to chodzi w alfie, że grafika nie jest jeszcze na poziomie, na jakim miała być, zauważcie, że TRAOD chociaż było niedokończone, to jednak jakiś poziom miało, to co dopiero z nowym silnikiem gry, gdzie wg. Core był świetny? Zapewne to, co tu widzimy, to zaledwie połówka prawdziwej grafiki.
Radom1995, to samo co u ciastkgroup |
|
|
|
 |
jawi
Podróżnik


Joined: 26 Jan 2008 Posts: 405 Location: skądinąd :)
|
Posted: 12-04-2008, 10:35
|
|
|
Ja tam nie żałuję, że Eidos postawil na Crystal Dynamics. Oczywiście super by bylo zagrać w TR AE, ale wtedy sytuacja byłaby odwrotna no nie? Wydaje mi się, zę nie ma co gdybać nad tym. Melissa? Wtedy na pewno bym załował, że to Core się wzięło za to. oglądałem kilka filmów na YouTube zatytułowanych Anniversary Edition i nie wiem czy są prawdziwe poniewaz nie było tam żadnej Melissy... Lokacje nawet ładne tylko ruchy (na tych filmikach) były kropka w kropke dokładnie takie same jak w Legendzie. Czyżby Core skończyły się pomysły? Bylo tam też o tym, ze Lara może strzelać do dwóch celów róznocześnie. Wyglądało to ździebko dziwnie... |
_________________

 |
|
|
|
 |
K@t
Spectre


Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 12-04-2008, 12:27
|
|
|
Czy wrodzony debilizm nie pozwala niektórym zerknąć kilka postów wyżej, zanim napiszą coś głupiego? |
_________________
 |
|
|
|
 |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 20-04-2008, 18:54
|
|
|
A ja mam trochę inne pytanie.
Skoro jest tyle informacji na zagranicznych stronach o TRAE, to czemu nie ma żadnych na polskich? Czy nie powinno się na WOTR zrobić jakiegoś działu o TRAE? Przecież można by tam zamieścić wszystkie jak dotąd zebrane informacje i by było parę info dla forumowych noobów(czyli mnie) ^^ |
|
|
|
 |
Mr Macphisto
Emocjonalny kaktus


Joined: 19 Dec 2003 Posts: 2125 Location: Warszawa
|
Posted: 20-04-2008, 19:20
|
|
|
Wydaje mi się, że te materiały ma tylko Planet Lara, jako że jest to ich exclusive. Mowa tutaj o znacznej większości materiałów, nie o wszystkich. Ale z kolei czy dla kilku screenów warto robić dział?
Istnienie projektu zostało na naszej stronie odnotowane - najpierw był trailer (o ile dobrze pamiętam to wynaleziony przez WoTRa), potem różne newsy, ostatnio dwa wywiady. Wszystko to jest u nas dostępne. |
_________________ C'mon Barbie, let's go party |
|
|
|
 |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 20-04-2008, 19:32
|
|
|
No niby tak, ale jednak co jak co, ale dużo osób chce się czegoś więcej dowiedzieć, więc można by chociażby zrobić jakąś podstronę w dziale TRAE i podać tam screeny, trailery i wywiady, żeby wszystko było w jednym dziale, na wyciągnięcie ręki.
Dół: O! To świetnie ^^ |
|
|
|
|
 |
Cez
World of Tomb Raider


Joined: 12 Dec 2003 Posts: 3731 Location: Tczew/3city
|
Posted: 20-04-2008, 19:36
|
|
|
pmkkoch wrote: | Czy nie powinno się na WOTR zrobić jakiegoś działu o TRAE? |
Mam cos na ten temat przygotowane w bardzo wczesniej fazie Najszybciej w wakacje cos na ten temat zamieszczę na WoTR. To w tej chwili nie jest dla nas priorytetowe. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 25-09-2008, 16:59
|
|
|
Ceziu, jak tam prace nad TR: Anniversary Edition? Bo nie mogę się doczekać
[ Komentarz dodany przez: Cez: 25-09-2008, 17:01 ]
Ja też Jak zrobię, to bedzie. |
|
|
|
 |
tload08
Nowicjusz

Joined: 23 Nov 2008 Posts: 9
|
Posted: 23-11-2008, 21:50
|
|
|
Dobrze, że Eidos nie pozwolił wydać AE Core Design, a zlecił to Crystal Dynamics. Grafika faktycznie przed potopowa, ruchy Lary - tragedia, silnik bardzo podobny do Room Editor (kanciate półki itd.).
Ale tak szczerze mówiąc, chciałbym zobaczyć i pograć w tą wersję. Są elementy, które wyglądają , ale też są takie, które faktycznie mnie zainteresowały.
Najlepiej by było gdyby Eidos wydał i tą wersję i tą. Wtedy moglibyśmy porównać. Chociaż, pewne jest, że Crystalsi by wygrali, ale tak czy siak.
Warto by było zobaczyć i tą i tą wersję. |
|
|
|
 |
kopek94
Praktykant


Joined: 06 May 2008 Posts: 103 Location: Wrocław/JG
|
Posted: 24-11-2008, 21:49
|
|
|
I wtedy by nasze portfele schudły w imponującym tempie;) Eidosowi, po pierwsze, by się to kompletnie nie opłacało, wydawać dwie gry o tej samej tematyce, tyle, że zrobione przez dwa oddziały, które trzeba opłacić. Ale czemu by nie zamieścić TR:AE w reedycji Anniversary, czy czymś w tym stylu? Uważam, iż wersja Core'owa była by z pewnością ciekawą odmianą i możliwością porównania koncepcji Crystalsów i Core Design na remake pierwszej części "Tomba".
A grafika zapowiadała się ciekawie, jak już wielokrotnie było mówione-materiały, które trafiły do sieci to alfa na PSP, czyli jasne jest, że grafika na innych platformach byłaby o niebo lepsza. A to, że T-Rex sztuczny, Lara niemrawa a Lokacje kanciaste...Na pewno by wszystko ponaprawiali, poulepszali(sam silnik jest albo poprawioną wersją stareko, albo kompletnie nowy, bo wydaje się...Bardziej okrągły i rozbudowany pod względem np. pęknięć czy rzeźb).
Tryb multiplayer zdecydowanie...Bleee, to nie ma sensu w Tombach.
Może kiedyś jeszcze ujrzymy coś z TR:AE? Wątpliwe, ale możliwe |
_________________ Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans |
|
|
|
 |
|