FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
A jeśli by było inaczej...
Author Message
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: włocławek
Posted: 04-08-2007, 20:37   A jeśli by było inaczej...

zakładając ten temat licze ze
1: się spodoba
2: ze zabawicie się w twórców gry i opszecie co byśćie zrobili inaczej. tzn. zmienili wygląd lokacji, przeciwników, itd. trzymając się jednocześnie "starego" schematu (oryginału). :)
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:35   

Jeśli grobowiec Qualopeca był by do interakcji, to był by on zrujnowany, i byśmy musieli się naskakać i na akrobatykować żeby zdobyć pierwsze Dziecię. Potem gdy Lara by go wzięła, Qualopec by się obudził i wszystko dookoła by się zawaliło, a my byśmy musieli walczyć z Qualopeciem. Po jego pokonaniu byśmy musieli uciekać z walącego się grobowca, ale nie było by łatwo, gdyż obszar jaki się zawalił, jest za duży, by Lara mogła doskoczyć do korytarza, a dalej do wyjścia.

Solucja mojego lvl :P

Po obejrzeniu animacji, zacznij strzelać w Qualopeca. Uważaj na jego " odnóża " gdyż odbierają połowę życia, a Qualopec przepuszcza nimi błyskawiczny atak. Gdy jego życie dojdzie do 50%, aktywuje się Adrenalina Mode. W odpowiednim momencie musimy uskoczyć w górę by lara odbiła się Qualepecowi od szyi i strzeliła w te odnóża. Powtarzamy to jeszcze dwa razy. Za drugim razem Stajemy na krawędzi, a Qualopec, gdy Lara strzeli w jego odnóża spadnie w otchłań ciemności. Podchodzimy do Dziecięcia i podnosimy go. Pomieszczenie zaczyna się walić. Kierujemy się w lewo od korytarza z którego przyszliśmy. Skaczemy na półkę naprzeciwko nas. Dalej za pomocą linki wskakujemy na następną półkę. Łapiemy się wyrwy w ścianie i idziemy w stronę korytarza. Odskakujemy od wyrwy i łapiemy się krawędzi korytarza naciskając E. ( dalszy ciąg w soulcji do TRA xD )
_________________
Guest? Guest's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2006
Posts: 738
Posted: 04-08-2007, 21:46   

Świetny pomysł Arti, ale ja bym zrobił, że rozwścieczonego Qualopeca trzeba kierować na kruszące się kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracają sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, że po zabiciu Natli cała ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... mając na myśli oczywiście TR1)

:pozdro:
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:52   

PaweŁIndyK wrote:
Świetny pomysł Arti, ale ja bym zrobił, że rozwścieczonego Qualopeca trzeba kierować na kruszące się kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracają sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, że po zabiciu Natli cała ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... mając na myśli oczywiście TR1)

:pozdro:


Ty no nawet spox, ale pierw trzeba zrobić to z odnóżami, by walną w kolumnę :D

Apropos ucieczki......... Pewnie chłopaki z Crystala się nudzili i sobie poanimowali dla zabicia czasu :>
 
 
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: włocławek
Posted: 06-08-2007, 09:18   

Ja gdybym mógł zmieniłbym odrobine poziom Vilcabamba. Jak na mój gust jest on zabardzo uproszczony, i toche za krutki.... liczyłem n małą plontanine....
 
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 09:53   

Tak ja też myślę, ze główną wadą TRA było znaczne skrócenie etapów w porównaniu z oryginałem. Szkoda, wielka szkoda, bo to co zostało, jest odwzorowane bardzo pięknie (do Egiptu znaczy się). Niemniej pozostaje niedosyt, że tak wielu miejsc na które liczyliśmy, nie mogliśmy jednak zobaczyć w nowej wersji.
Najbardziej powierzchownie została potraktowana Atlantyda. Zupełnie tak jakby twórcy TRA położyli główny nacisk na Egipt, tym samym czyniąc go jak gdyby punktem kulminacyjnym gry, a Atlantyda została dodana tylko po to, żeby się nazywało, że jest. Wyszła też przez to w sumie bardzo nieciekawa, schematyczna i nieefektowna - cały czas w zasadzie takie same ściany, takie same pomieszczenia. Nuda - z jedną przerwą podnoszącą adrenalinę - czyli ulubioną przez wszystkich czasówką. :P
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 06-08-2007, 15:11   

Zgadzam sie z wami. Obcięli lokacje w TRA niemiłosiernie. Mam wrażenie jakby z okazji tej rocznicy ktoś postanowił zrobić na nowo TR1 w formie koncentratu. No i tak im to wyszło. :(

To fakt że to co zrobili wyszło im naprawdę pięknie ale szkoda że nie dane nam było zobaczyć całego TR1 w tak pięknym wykonaniu. Co do szczególnie obcietych lokacji to tak jak wspomniała Grindy jest to ostatnia lokacja -Zaginiona Wyspa. Szczęka mi opadła gdy włączyłam komentarze w Kopalniach Natli i usłyszłam że postanowili obciąć ten poziom bo gracze się gubili. :nietak: Rany jak to mają być kopalnie no to musi być dużo korytarzy i w ogóle. Szkoda że tak te levele obcięli. Co do końcowej scenki to liczyłam że ucieczka z Wielkiej Piramidy będzie jednak grywalna i że będzie to na przykład coś w stylu tej z TR4. Hehe emocje tam były do samego końca. Miodzio. :D

Uważam że Cysterna została też strasznie obcieta -został z niej tylko jedno czy dwa pomieszczenia -a szkoda bo wędrówki po tych omszałych korytarzach były naprawdę super. Główne pomieszczenie przed przejściem do samego Grobowca Tihocana też było jakoś tak mało cysternowe -więcej korytarzy byłoby bardzo fajną sprawą.

Całość powinna być o wiele bardziej zagmatwana a nie tylko wielkie pomieszczenia w których podstawą są wszechobecne widoczne na kilometr krawędzie i haki do biegania.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 15:31   

Asyenna wrote:
Szczęka mi opadła gdy włączyłam komentarze w Kopalniach Natli i usłyszłam że postanowili obciąć ten poziom bo gracze się gubili.

Gracze się gubili? :D :D No tak, to rzeczywiście była wieeeeeelka wada TR1, którą należało koniecznie poprawić w TRA. :nietak: A nie było to tak przypadkiem, że stopień trudności gry wzrastał wraz z jej postępem i właśnie cechą charakterystyczną Kopalni była ta zawiłość korytarzy. Nie widzę sensu robienia tego etapu, nie dając posmaku przynajmniej tego samego. W TRA nawet o ten "posmak" było trudno.

Ja naprawdę nie rozumiem mentalności twórców TRA. Z jednej strony wielce zrobili ukłon dla weteranów, a z drugiej strony mrugają okiem, a nawet dwoma, bym powiedziała w stronę tych, którzy wcale weteranami nie są. Co więcej, teraz się okazuje, że więcej "ukłonów" było skierowanych raczej w ich stronę.
Poza tym, kto im powiedział, że jak ktoś miauknął, że się zgubił w TR1, to natychmiast to trzeba było zmienić?
Ech, szkoda gadać. Niech się lepiej zdecydują, do kogo kierują produkt, albo raczej niech przestaną mydlić oczy, że dbają o starszych graczy.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 07-09-2007, 16:51   

Ja ososbiście to zmieniłabym Tomb of Qualopec. Tak jak ktoś już tu napisał, wolałabym najpierw załatwić Qualopeca, a potem uciekać, Chyba jednak Crystalsom nie chciało się tworzyć nowej animacji..a szkoda :(
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 07-09-2007, 17:36   

Moim zdaniem powinni byli zachować wygląd Atlantydy z jedynki. Byłam ciekawa jak by to wyglądało w nowszej wersji i się rozczarowałam, gdy okazało się, gdy takich lokacji nie było. A w jedynce to wyglądało tak naturalnie i oryginalnie.
 
 
Neona 
Podróżnik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznań
Posted: 08-09-2007, 10:38   

A ja bym chciała żeby w Atlantydzie były tak jak w TR1 ruszające się, krwawe tkanki :P Poprostu byłoby straszniej a nie ściany z kamienia(wiem że z kamienia były bardziej realne no ale...) :) Byłoby straszaniej, ciekawiej i pasowałby do mutantów. Jednak niektórzy mogliby dostać oczopląsu :P
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 08-09-2007, 13:00   

No właśnie o tym mówiłam powyżej.
 
 
Aggusska 
Praktykant



Joined: 09 Jun 2007
Posts: 130
Posted: 19-10-2007, 18:26   

Hmm... Wiele bym zmieniła... Więcej czasówek, gdzie trzeba kombinować... Zagadki o większym stopniu trudności... Dodałabym motorek, bo kocham jeżdżenie...
_________________
Quod me nutrit me destruit
 
 
 
Neona 
Podróżnik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznań
Posted: 20-10-2007, 22:28   

Aggusska, masz rację! Ja tak się na nich wściekłam, że nie zrobili motorka. Mieli szanse-była scenka z pościgiem na motorze. To dlaczego jej nie zrobili? BO Poszli na łatwiznę! Ja bym wolała mieć opóźnienie premiery gry z motorkiem niż bez. Więc wspaniale by było gdyby był motorek. Ale go nie ma-i z rozrywki na motorze nici.

A co do Vilcabamby, o kórej ktoś tu chyba wspomniał-dodałabym więcej zagadek bo poziom trudności mnie powala w tym levelu :nietak: . Ale wiem, że jest on prostszy i łatwy z tego powodu, że jest na początku gry-by gracz mógł się oswoić z klawiaturą.

I chiałabym walczyć z Qualopecem :)
 
 
Lady Justine 
Podróżnik



Joined: 20 Nov 2007
Posts: 311
Location: Bytom
Posted: 19-12-2007, 19:25   

Ja bym trochę zmieniła fabułę i granie np.: na początku gry my walczymy z wilkami, które atakują przewodnika, i musimy go bronić. Po jakimś czasie gdzy jesteśmy już za drzwiami ktośtamby zabił przewodnika, a Lara zabrała by mu 10 apteczek małych, 5 durzych i jakąś broń.

Fajnier by było rówineż walczyć z Larsonem (i wtedy przydałaby się możliwość bicia). Myślę, że kogło by to być ciekawe.

Dodałabym również własne kody- kolor włosów Lary (czarne, blond, brązowe, rude), chociaż według mnie najlepsze są takie jakie ma Lara

I gdy zaczniemy strzelać do przewodnika lub Winstona :P To on odskoczy i np.: powie "ej, ty uważaj gdzie celujesz".

Aha, gdy byłabym twórcą gry to nagrałabym głosy po polsku, dała możliwość grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona :P Przydałaby się równiez w tym domu łazienka...
_________________


Guest jeżeli chcesz być dobrym archeologiem, musisz wyjść z biblioteki
:kawa:
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 19-12-2007, 19:32   

Lady Justine wrote:
Dodałabym również własne kody- kolor włosów Lary (czarne, blond, brązowe, rude), chociaż według mnie najlepsze są takie jakie ma Lara

Skoro takie włosy jakie ma Lara są najlepsze to po co to zmieniać? Zresztą i tak wystarczy inwencja twórcza graczy przy tworzeniu ubrań więc po co jeszcze takie coś w grze?
Lady Justine wrote:
Aha, gdy byłabym twórcą gry to nagrałabym głosy po polsku, dała możliwość grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona Przydałaby się równiez w tym domu łazienka...

Twórcy gry nie odpowiadają za dubbing.Jak dla mnie Lara ma mówić po angielsku a polskie napisy wystarczą po ci dubbing?

Zmiana pór dnia jest ciekawa. ale czemu nie chcesz Winstona? Przecież i tak nie włóczy się pod nogami jak wcześniej.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 22-12-2007, 14:04   

Popieram Lady Justine, łazienka by się przydała.....
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 22-12-2007, 14:32   

Quote:
Popieram Lady Justine, łazienka by się przydała.....

No, przydałaby się. W stroje do przygód przebierałaby się w sypialnianej przebieralni a w stroje kapielowe np w takiej łazience ...

Po co łazienka? Ok, niewątpliwie takie pomieszczenie w kazdym domu się znajduje, ale przez Croft Manory z TR1-3 ona była i tak de facto nic się tam nie robiło (raz bodajże była tam jakaś apteczka). Występowanie tego pomieszczenia w grze napewno nie podniosłoby fanów-weteranów serii.

Co mogłoby być inaczej wg mnie? No cóz. Przede wszystkim każda lokacja została skrócona. Każdy level był długi i jego przechodzenie nie skracało się do kilkunastu (w porywach) minut jak to było w TRA. Ok, zgodzę się, że wachlarz ruchów Lary ograniczał się do minimum, ale mówimy o roku 1996 więc i tak na tamte lata to było wystarczająco, a nawet za dużo. Teraz posiadając takie a nie inne akrobacje (chocby wskakiwanie na wyższe półeczki i wyrwy) doprowadziło, że małe lokacje są łatwe w eksploracji - w TR1 takich umiejętności nie było, więc żeby dostać się na wyższe pomieszczenia układało się stos bloków i drabinki i było w porządku. Teraz musieliby stworzyć olbrzymie lokacje, gdzie wykorzystując wszystkie karkołomne skoki Ms Croft dotarlibyśmy do celu. A skoro o tym mowa to schematycznośc przechodzenia dała się we znaki - prawie każde pomieszczenie eksploruje się biegając po półkach na ścianach lokacji.

Szkoda, że poziom na który wszyscy czekali (Atlantis) został tak bardzo skrócony - pamiętacie, że do Scionu Lara dostawała się dwukrotnie i za każdym razem zajmowało to dość sporo czasu - długa i pełna pułapek droga. Teraz ogranicza sie do bujania na ścianach komina i cyk - szczyt, Lara strzela i Natla wpada w lawę - ucieczka. Szkoda, bo level "Ostateczne Starcie" jest niemożliwie skrócony i prosty! Gdyny nie przymus efektu adrenaliny to końcówka z zapierającej dech stałaby się jeszcze gorszą żenadą.

Cóż. Wiele bym zmienił. Namieszałbym trochę w lokacjach, dodał nowe korytatrze pełne pułapek i przede wszystkim dodałbym więcej strzelanki, bowiem tak wg mnie to najlepsza walka jest w Zaginionej Dolinie, kiedy to dinozaurowie atakują nas w liczbie aż(!!!) 6 ... nawet mutanty są słabe - kilka razy z pistolców i leżą.

Rozbawił mnie pomysł na zmianę koloru włosów Lary ;) Ach ta wyobraźnia ... :kawa:
_________________
 
 
Ciumcialumcia 
Nowicjusz



Joined: 19 Mar 2008
Posts: 26
Location: Zza gór i pól
Posted: 24-03-2008, 09:14   

A ja bym dodała do Croft Manor czarnego konia i stajnię! I może jakiś lasek, zeby ma tym koniu pojeździć! W ogóle dodałabym element jazdy konnej.
Przy okazji, ciekawe jakby lara wyglądała w stroju do jazdy konnej :P
_________________
Onen i-Estel Edain,u-chebin Estel a nim

Quel ra, mallon! Elen sila lúmenn omentielvo! Aa' menealle nauva calen ar' malta

www.rivendell.ddl2.pl -> Fani Tolkiena, rejestrować się!
 
 
Ocieks 
Nowicjusz



Joined: 24 Mar 2008
Posts: 19
Location: Croft Manor
Posted: 24-03-2008, 16:04   

W Peru

Podczas walki z wilkami na samym poczatku gry mozna by bylo to zmienic w cut-scenke, wkoncu zanim wejdziemy za ta brame to mamy tutotrial i poznajemy wszystkie ruchy i umiejetnosci Lary oraz mozliwosci w grze.
Cut-Scenke z Larsonem zamienil bym na Bossa :P Oczywiscie Larson nie umieralby po wygranej walce, tak jak w orginalnym Anniversary zostal by wyeliminowany w Natla's Mine.

W Grecji

Dodal bym jeden poziom na samym poczatku, wspinanie sie na gore do wrot klasztoru. Wspinali bysmy sie do gory i spotykali troche nietoperzy. Troche wygimnastykowany level.
I nic wiecej - Grecja bardzo mi sie podobala i tylko to jedno moglo by sie znalesc dodatkowo

A w Egipcie niech zostanie jak jest :)

W zaginionej wyspie

Jak juz ktos tu wspomnial ucieczke po pokonaniu Natli nie dawalbym w postaci cut-scenki tylko tak jak w TR1
 
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 08:52   

BYLABY O WIELE LEPSZA GRAFIKA
_________________
Młodzianów- zarąbista strefa przekrętów przewałów zero przypałów.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 09:21   

Tak, oczywiście, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na świetną grę to:
byle krótka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak żeby oprócz wydatku na zakup gry, za każdym razem trzeba jeszcze było wydawać kasę na upgrade sprzętu...

No tak, ale co ja się dziwię; żeby cieszyć się grafiką, nie trzeba angażować zbyt wiele "zasobów mózgowych", ale żeby ukończyć np. TR4 to i owszem.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 04-04-2008, 10:28   

Grindy wrote:
Tak, oczywiście, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na świetną grę to:
byle krótka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak żeby oprócz wydatku na zakup gry, za każdym razem trzeba jeszcze było wydawać kasę na upgrade sprzętu...

No tak, ale co ja się dziwię; żeby cieszyć się grafiką, nie trzeba angażować zbyt wiele "zasobów mózgowych", ale żeby ukończyć np. TR4 to i owszem.


Grindy, dziecino spokojnie :D , chociaż nie wpowiem żeby i dla mnie takie brednie były obojętne bo jak człowiek to czyta to aż się coś robi :/ .

Jeśli chodzi o grafikę w TRA to była zupełnie wystarczajaca, jedyne czego mi brakowało w grze to tych takich zajeb*stych cut scenek nie-na-enginie gry. Nie mówie że wszystkie, ale przynajmniej jedna na level. Bo to tak sie jakos na to czekało w czasie gry.
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 14:56   

u mnie identycznie i grafika nie jest srednia... jest tragiczna spójrz na najnowszego prince of persia obejrz ten film i zobacz jaka to roznica

http://pl.youtube.com/watch?v=PkpmSTCk8jU

i film tez swietny boskie efekty ;) ))))))))))))))))))))))))))))
_________________
Młodzianów- zarąbista strefa przekrętów przewałów zero przypałów.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 15:04   

Zaczynam podejrzewać, że kolega nie grał ani w jedno, ani w drugie.

Ja grałam i muszę stwierdzić, że aż TAAAAAKIEJ różnicy nie widziałam.
A jeżeli dla ciebie grafika TRA jest tragiczna, to to chyba nie wymaga komentarza.

Wiem jedno; choć nie przeczę - lubię PoP, to jednak muszę stwierdzić, że w większych dawkach gra mnie nudzi. Ileż można powtarzać to samo? Poza tym gdzie tam animacji Księcia do animacji Lary. No chyba, że chce się wnioski wyciągać z samych tylko cut-scenek. :roll:
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo