Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania? |
Author |
Message |
mari
Podróżnik
Joined: 27 Mar 2007 Posts: 258 Location: Poznań
|
Posted: 18-01-2008, 23:37
|
|
|
venturio wrote: | zamiast narzekac na bugi zrobcie sami gre... bez bugow . Albo jak sie wam niepodoba cos to napiszcie do Crystal Dynamics jaki macie problem ;]. |
Ja ci w takim razie radzę zająć się siostrą, a nie tak na nią narzekać |
_________________ "Bo życie jest jak pudełko czekoladek.
Nigdy nie wiesz, na co trafisz"
<3 |
|
|
|
|
Hrithik_Roshan
Obieżyświat
Joined: 04 Dec 2006 Posts: 1314
|
Posted: 18-01-2008, 23:49
|
|
|
Quote: | zamiast narzekac na bugi zrobcie sami gre... bez bugow . Albo jak sie wam niepodoba cos to napiszcie do Crystal Dynamics jaki macie problem ;]. |
Moja droga/drogi - oni są profesionalistami więc się nie dziw, że gracze wymagają tzw. pełnego serwisu i komfortu grania.
Quote: | Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania? |
Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości.
Wiele razy doświadczyłem utraty zdrowia przez "Stację Wolna Kamera", wy pewnie też.
Zamiast ułatwiać graczowi rozgrywkę, to skupia się na pokazaniu tego całego sajgonu w najbardziej efektowny sposób. |
_________________ "wiara jest rozjebana" |
|
|
|
|
venturio
Podróżnik
Joined: 12 Jan 2008 Posts: 278 Location: Znienacka
|
Posted: 21-01-2008, 23:13
|
|
|
Quote: | Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości. |
To ich nie nie wyciągaj , po prostu zabijaj wzrokiem |
_________________ "Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie(...) "
|
|
|
|
|
ninti
Obieżyświat
Joined: 02 Jan 2004 Posts: 799 Location: Lublin
|
Posted: 22-01-2008, 09:13
|
|
|
venturio wrote: | Quote: | Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości. |
To ich nie nie wyciągaj , po prostu zabijaj wzrokiem |
ehehe....
Ale Hrithik_Roshan ma rację, chociaż akurat w Anniversary to nie było tak uciążliwe bo Lara w miarę szybko chowała broń, gorzej z Legendą, szczególnie przy załatwianiu smoka w Anglii, zanim Lara schowała broń a potem wyrzucić linkę to boss już był w pełni sił. Więc oczywiście musiałam używać dodatkowego klawisza do chowania broni. |
_________________ Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią. |
|
|
|
|
Madziula
Podróżnik
Joined: 16 Dec 2007 Posts: 672 Location: Kraków / Tarnów
|
Posted: 22-01-2008, 15:30
|
|
|
Mnie też to denerwowało, ale zmieniłam sobie ustawienia klawiszy i LPM miałam strzelanie a PPM wyciąganie i chowanie broni. I po sprawie
A co do Anniversary, to strasznie denerwowało mnie to, że w TT w Zaginionej Dolinie, gdzie trzeba było się dosyć sprężać, żeby zdążyć na czas, jak się szło już z trzecią zębatką, to te wredne wilki ściągały Larę (jak to już ktoś dobrze określił) "za gacie z drabiny". No i jeszcze (nie tylko w Zaginionej Dolinie) jak się wchodziło do jakiegoś dużego pomieszczenia to kamera musiała zrobić objazd dookoła i nie można się było ruszyć, ani w żaden sposób tego wyłączyć A czas uciekał... Dlatego nie lubię Time Triali To chyba tyle,
|
|
|
|
|
Marcjan1995
Nowicjusz
Joined: 02 Feb 2008 Posts: 5 Location: Radom
|
Posted: 03-02-2008, 15:56
|
|
|
A ja powiem plusy i minusy według mnie a potem jak recenzator
Najpierw według mnie :
Plusy - muza , triki
Minus- mało ludzkich przeciwników , słaba grafika , save point , grywalność jest słaba nudzi mnie (wyjątek ostatnie i pierwsze plansze)
Razem daje : 4/10
Według recenzatora :
Plusy - muzyka , triki , Lara , grywalność , pomysł
Minusy - save point , grafika (mogła być o WIELE lepsza)
Razem 7.5/10 |
_________________ www.Marcjan1995.pl.tl moja stronka. Jej za ile wreszcie to GTA 4 ?! |
|
|
|
|
maupa
Nowicjusz
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 15 Location: Gorzów Wlkp.
|
Posted: 06-02-2008, 21:53
|
|
|
Mnie w grze denerwowało to celowanie Lary, tzn. np. jak Lara zamiast do latającego mutanta
celuje do kółeczka, dzięki któremu wysuwa się drążki etc.
Praca kamery wg mnie jest całkiem dobra, ale często muszę wyłączać efekty graficzne, żeby coś zrobić, choć i to nie zawsze pomaga. |
|
|
|
|
Yumi
Nowicjusz
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 18 Location: Z Bochni
|
Posted: 07-02-2008, 09:56
|
|
|
Te latające mutanty to gargulce. Mnie też to denerwuje a zwłaszcza że jak coś Lare na ziemie powala to jak wciskam spacje żeby sie szybko podniosła to ona mi do lawy spada ;/ |
_________________ Tomb Raider i swąd z Silnika |
|
|
|
|
kondzio109
Praktykant
Joined: 06 Jan 2008 Posts: 113
|
Posted: 07-02-2008, 10:18
|
|
|
Ha , mnie równierz irytowały mumie . Ci wszyscy przeciwnicy z atlantydy byli jacyś hmm trudni .Mnie wkurzała na poczatku linka , jak w tedy gdy chodziliśmy po ścianach , to lara skakała za siebie , zamiast przed siebie itd. Denerwował mnie przypływ adrenaliny, kiedy lara chociaż odszkoczyła , została dziabnięta, albo gdy było zbyt mało miejsca na jakis odskok , lub gdy lara wcale nie chcaiła go robić. Mam więcej uwag niż do TRAODA |
|
|
|
|
beatka0802
Podróżnik
Joined: 23 Mar 2007 Posts: 230 Location: Quel'dorei
|
Posted: 07-02-2008, 12:15
|
|
|
Yumi wrote: | Te latające mutanty to gargulce. Mnie też to denerwuje a zwłaszcza że jak coś Lare na ziemie powala to jak wciskam spacje żeby sie szybko podniosła to ona mi do lawy spada. ;/ |
Identiko miałam.
Kondzio109 wrote: | Ci wszyscy przeciwnicy z atlantydy byli jacyś hmm trudni. |
Najtrudniejsi byli Ci tacy noo... Ci... wiesz. Ci tacy ni jacy. Te potworki z motorkiem w dupie. Które wybiegały z kokonów i tak bardzo szybko atakowały Larę. Zresztą dość długo się trzymały ( na nogach ) przy życiu.
Co do Adrenalina Mode to zanim zdążyłam wcisnąć odpowiednie klawisze na czas to nie raz już było za późno. Z czasem jednak się nauczyłam pożądnie tą opcją operować. Zresztą ten klawisz odpowiadający za unik był nie poręczny. Lepiej było w TRL kiedy znajdował się pod klawiszem F od razu ustawiony. Wygodniej jak dla mnie i musiałam zmienić to w TRA.
Kondzio109 wrote: | Mam więcej uwag niż do TRAODA. |
W sumie ta część była dość udana jakby nie liczyć "opóźnionego" sterowania. I Kurtisa w swoich zielonych gaciach z nie dociągniętym zapłonem...[/quote] |
_________________ [spoiler:c18d63d867]Eee o co kaman? [/spoiler:c18d63d867]
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 11-02-2008, 12:54
|
|
|
Ostatnio bardzo drażni mnie nieścisłośc w architekturze pomieszczeń - szczególnie, jeśli chodzi o te "greckie" - każdy napis zapisany jest w łacinie. Z tego co mi wiadomo to Grecja od czasów antycznych cieszyła się wyjątkowym, niepowtażalnym językiem, jeśli chodzi o zapis słów i gramatykę. Tymczasem w TRA (czy też w TR1) pojawiające się ryte napisy (chocby nazwy w lokacji z kluczami oraz w Pałacu) nie są napisane w klasycznej grece (MIDAS zamiast MIΔAΣ, DAMOCLES zamiast ΔAMOKΛHΣ). Podczas grania bardzo mi to przeszkadza, bo późniejsze Koloseum (a powinno być "odeon") to nazwa rzymska. Więc nie wiem, czy jesteśmy w Grecji czy w Rzymie. Taka rozterka czysto formalna (lub ewentualne niedopatrzenie ze strony CD) stało się przyczyną zamętu w mojej głowie podczas grania.
Ewidentnie jesteśmy w Grecji - Lara na początku mówi, że mieli hopla na punkcie ciał niebieskich. Jednak grając odnoszę wrażenie, że to bardziej rzymska niż grecka świątynia. |
_________________
|
|
|
|
|
Barbie
Obieżyświat
Joined: 23 Dec 2003 Posts: 1442
|
Posted: 11-02-2008, 21:29
|
|
|
Menkaure, zboczeniec. Mnie bardziej rozwala w TR1 sala Neptuna, który jak byk jest z Rzymu i sala nordyckiego Thora. Wiem, że kultury się mieszały w starożytności, ale bez przesadyzmu Anyway, zostawmy te klasyczne bzdury, bo nie sądzę, żeby kogokolwiek interesowały. A w TRA to już chyba to popoprawiali. |
|
|
|
|
Bastet
Nowicjusz
Joined: 15 Feb 2008 Posts: 11 Location: Dolny Śląsk
|
Posted: 15-02-2008, 16:11
|
|
|
Ustawienia kamery w niektórych miejscach są wręcz irytujące, podobnie jak rozmieszczenie checkpointów, o czym wspomniano w temacie.. przechodzenie jakiegoś odcinka po kilka razy w razie porażki robi się monotonne, szczególnie w drodze do niektórych relikwii czy przy atlantydzkich czasówkach. |
|
|
|
|
evelina309
Nowicjusz
Joined: 08 Nov 2007 Posts: 22
|
Posted: 16-02-2008, 16:09
|
|
|
Mnie najbardziej wkurzają punktu kontrolne Nie podoba mi się też, że Lara zabija Larsona i potem tych dwóch innych typów w filmiku, a nie w grze. Chętnie bym ich wykończyła . Czasem ustawienie kamery. Szczególnie w Atlantydzie. Co chwilę jak stoję na jakiejś półce to kamera włazi za Larę i nie da się jej obrócić, przez co raz musiałam skakać gdzie popadnie licząc że Lara się czegoś złapie bo nie mogłam obrócić kamery żeby zobaczyć co jest dookoła O_o Albo przy tych czasówkach (Atlantyda) jak trzeba było skrzelać do latających mutantów to kamera też pracowała bardzo średnio |
|
|
|
|
Kuba93
Nowicjusz
Joined: 16 Feb 2008 Posts: 16
|
Posted: 16-02-2008, 19:56
|
|
|
Własnie kamea np. w atlancie no masakra x( denerwuje mnie to zabijanie Lary ze jak spadnie skads to tak jeździ... i czasem jak skacze to raz sie uda a 2 raz nie ... skok musi byc idealny ... |
|
|
|
|
Godbluff
Praktykant
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 145 Location: W-ch
|
Posted: 26-02-2008, 21:25
|
|
|
Mnie chyba najbardziej denerwuje to, że nie ma statystyki odnośnie ilośći zgonów Lary Moim zdaniem takowa powinna zostać wprowadzana i powinna wpływać na ostateczny wynik punktowy rozgrywki. Czasami warto zabić Lare specialnie dla odnowienia energii co jest absurdalne dla mnie. |
|
|
|
|
evelina309
Nowicjusz
Joined: 08 Nov 2007 Posts: 22
|
Posted: 02-03-2008, 22:35
|
|
|
Nie trzeba zabijać, można zapisać i wczytać Ale to jest bez sensu. W końcu od czego mamy apteczki? Zirytował (a może raczej rozśmieszył?) mnie też filmik przed T-Rexem, kiedy to Lara uciekając przed wielkim i oślinionym potworem miała kamienną twarz i wyglądało to jak poranny jogging, a nie ratowanie sobie życia. Już to gdzieś pisałam chyba |
|
|
|
|
Yumi
Nowicjusz
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 18 Location: Z Bochni
|
Posted: 05-03-2008, 14:06
|
|
|
Ja nie mam wielu zastrzeżeń do ogólnej gry, lecz amm wiele do Croft Manor:
Irytuje mnie Winston!Jestem w labiryncie i szukam artefaktów a on siem pojawia . Wracam do domu on tam jest.Jestem u Lary w pokoju lub w pokoju muzycznym to on tam jest! <wnerw>
[ Komentarz dodany przez: Paciej: 05-03-2008, 16:43 ]
Niemożliwe. A jak grasz w TR I - III to go nigdzie nie ma ?! |
_________________ Tomb Raider i swąd z Silnika |
|
|
|
|
Ola die Waldfee
Nowicjusz
Joined: 02 Aug 2008 Posts: 9 Location: Berlin
|
Posted: 02-08-2008, 17:11
|
|
|
punkty kontrolne + kamera |
|
|
|
|
AngelOfDarkness
Student
Joined: 31 Jul 2008 Posts: 39
|
Posted: 02-08-2008, 17:36
|
|
|
Ola die Waldfee wrote: | punkty kontrolne + kamera |
i dłuższe posty
Yumi: Taką Winston ma naturę że musi być tam gdzie panna Croft, żeby np. Podać kawę, ręcznik czy coś mnie denerwuje ten boss w ostateczne starcie ale ten na początku bez nóg. Ja w niego wale potem żeby on spadł do lawy to robię unik w lewo, prawo lub w przód a Lara mi do tyłu skacze, wprost do lawy :l |
|
|
|
|
quicksilver
Praktykant
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 143 Location: Łódź
|
Posted: 12-08-2008, 16:06
|
|
|
Beznadziejnie się chodzi Larą...jest taka sztuczna o strzelaniu juz nie wspominając. Dlatego po prostu darowałam sobie gre. |
_________________ Jesteś kimś jedynym i niezastąpionym
w tym właśnie miejscu,
w którym się znajdujesz,
w tym właśnie odcinku czasu,
w którym żyjesz.
|
|
|
|
|
adriano216
Podróżnik
Joined: 25 Nov 2007 Posts: 572 Location: 29°58'N 31°07E
|
Posted: 12-08-2008, 21:38
|
|
|
Mnie denerwowała tylko jedna rzecz. Mianowicie ześlizgiwanie się Lary z krawędzi. Czasem jeśli od razu nie pójdę na przód to bez końca może tak spadać, a jeśli już to się jeszcze "potyka". |
_________________
|
|
|
|
|
Madziorek
Nowicjusz
Joined: 23 May 2008 Posts: 13 Location: Brzeszcze
|
Posted: 12-08-2008, 22:37
|
|
|
Najbardziej mnie denerwowały ruchy kamery np. w chodzeniu po ścianie na lince.... Gdy chcę odskoczyć od ściany kamera się przesuwa, a Lara skacze prosto i wpada w przepaść |
_________________ "Kto nie, boi się, wierzyć, że się uda.
Ja nie! Ja wierzę! Wiara czyni cuda..." ^^ |
|
|
|
|
quicksilver
Praktykant
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 143 Location: Łódź
|
Posted: 12-08-2008, 23:18
|
|
|
A jak trzyma sie krawędzi na czas? To też mnie strasznie denerwuje, niby to jest jakieś utrudnienie, czasem po prostu mogłoby tego nie być... |
_________________ Jesteś kimś jedynym i niezastąpionym
w tym właśnie miejscu,
w którym się znajdujesz,
w tym właśnie odcinku czasu,
w którym żyjesz.
|
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 13-08-2008, 09:48
|
|
|
quicksilver, o ile widzę to jest to temat o tym co nas denerwuje w TRA. Skąd więc tu wiszenie na krawędzi ograniczone czasowo. To było w TR AOD więc to nie ten dział.
A co do ruchów Lary i ich sztuczności to nie masz tu znów na myśli TR AOD??
Ja w TRA nie trawię wariującej czasem kamery oraz bezmyślnie ustawionych niekiedy checkpointów. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
|