FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania?
Author Message
mari 
Podróżnik



Joined: 27 Mar 2007
Posts: 258
Location: Poznań
Posted: 18-01-2008, 23:37   

venturio wrote:
zamiast narzekac na bugi zrobcie sami gre... bez bugow . Albo jak sie wam niepodoba cos to napiszcie do Crystal Dynamics jaki macie problem ;].

Ja ci w takim razie radzę zająć się siostrą, a nie tak na nią narzekać ;)
_________________
"Bo życie jest jak pudełko czekoladek.
Nigdy nie wiesz, na co trafisz"
<3
 
 
 
Hrithik_Roshan 
Obieżyświat



Joined: 04 Dec 2006
Posts: 1314
Posted: 18-01-2008, 23:49   

Quote:
zamiast narzekac na bugi zrobcie sami gre... bez bugow . Albo jak sie wam niepodoba cos to napiszcie do Crystal Dynamics jaki macie problem ;].


Moja droga/drogi - oni są profesionalistami więc się nie dziw, że gracze wymagają tzw. pełnego serwisu i komfortu grania.

Quote:
Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania?


Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości.
Wiele razy doświadczyłem utraty zdrowia przez "Stację Wolna Kamera", wy pewnie też.
Zamiast ułatwiać graczowi rozgrywkę, to skupia się na pokazaniu tego całego sajgonu w najbardziej efektowny sposób.
_________________
"wiara jest rozjebana"
 
 
venturio 
Podróżnik



Joined: 12 Jan 2008
Posts: 278
Location: Znienacka
Posted: 21-01-2008, 23:13   

Quote:
Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości.

To ich nie nie wyciągaj ;D , po prostu zabijaj wzrokiem :D
_________________
"Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie(...) "


 
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 22-01-2008, 09:13   

venturio wrote:
Quote:
Pistolety w dłoniach Lary wydają się być czynnikiem ograniczającym jej możliwości.

To ich nie nie wyciągaj ;D , po prostu zabijaj wzrokiem :D


ehehe....

Ale Hrithik_Roshan ma rację, chociaż akurat w Anniversary to nie było tak uciążliwe bo Lara w miarę szybko chowała broń, gorzej z Legendą, szczególnie przy załatwianiu smoka w Anglii, zanim Lara schowała broń a potem wyrzucić linkę to boss już był w pełni sił. Więc oczywiście musiałam używać dodatkowego klawisza do chowania broni.
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Madziula 
Podróżnik



Joined: 16 Dec 2007
Posts: 672
Location: Kraków / Tarnów
Posted: 22-01-2008, 15:30   

Mnie też to denerwowało, ale zmieniłam sobie ustawienia klawiszy i LPM miałam strzelanie a PPM wyciąganie i chowanie broni. I po sprawie :)

A co do Anniversary, to strasznie denerwowało mnie to, że w TT w Zaginionej Dolinie, gdzie trzeba było się dosyć sprężać, żeby zdążyć na czas, jak się szło już z trzecią zębatką, to te wredne wilki ściągały Larę (jak to już ktoś dobrze określił) "za gacie z drabiny". No i jeszcze (nie tylko w Zaginionej Dolinie) jak się wchodziło do jakiegoś dużego pomieszczenia to kamera musiała zrobić objazd dookoła i nie można się było ruszyć, ani w żaden sposób tego wyłączyć :fire: A czas uciekał... Dlatego nie lubię Time Triali ;) To chyba tyle,
:pozdro:
 
 
 
Marcjan1995 
Nowicjusz


Joined: 02 Feb 2008
Posts: 5
Location: Radom
Posted: 03-02-2008, 15:56   

A ja powiem plusy i minusy według mnie a potem jak recenzator
Najpierw według mnie :
Plusy - muza , triki
Minus- mało ludzkich przeciwników , słaba grafika , save point , grywalność jest słaba nudzi mnie (wyjątek ostatnie i pierwsze plansze)
Razem daje : 4/10
Według recenzatora :
Plusy - muzyka , triki , Lara , grywalność , pomysł
Minusy - save point , grafika (mogła być o WIELE lepsza)
Razem 7.5/10
_________________
www.Marcjan1995.pl.tl moja stronka. Jej za ile wreszcie to GTA 4 ?!
 
 
 
maupa 
Nowicjusz



Joined: 06 Feb 2008
Posts: 15
Location: Gorzów Wlkp.
Posted: 06-02-2008, 21:53   

Mnie w grze denerwowało to celowanie Lary, tzn. np. jak Lara zamiast do latającego mutanta
celuje do kółeczka, dzięki któremu wysuwa się drążki etc. :P
Praca kamery wg mnie jest całkiem dobra, ale często muszę wyłączać efekty graficzne, żeby coś zrobić, choć i to nie zawsze pomaga. :)
 
 
 
Yumi 
Nowicjusz



Joined: 06 Feb 2008
Posts: 18
Location: Z Bochni
Posted: 07-02-2008, 09:56   

Te latające mutanty to gargulce. Mnie też to denerwuje a zwłaszcza że jak coś Lare na ziemie powala to jak wciskam spacje żeby sie szybko podniosła to ona mi do lawy spada ;/
_________________
Tomb Raider i swąd z Silnika
 
 
 
kondzio109 
Praktykant



Joined: 06 Jan 2008
Posts: 113
Posted: 07-02-2008, 10:18   

Ha , mnie równierz irytowały mumie . Ci wszyscy przeciwnicy z atlantydy byli jacyś hmm trudni :p .Mnie wkurzała na poczatku linka , jak w tedy gdy chodziliśmy po ścianach , to lara skakała za siebie , zamiast przed siebie itd. Denerwował mnie przypływ adrenaliny, kiedy lara chociaż odszkoczyła , została dziabnięta, albo gdy było zbyt mało miejsca na jakis odskok , lub gdy lara wcale nie chcaiła go robić. Mam więcej uwag niż do TRAODA :p
 
 
 
beatka0802 
Podróżnik



Joined: 23 Mar 2007
Posts: 230
Location: Quel'dorei
Posted: 07-02-2008, 12:15   

Yumi wrote:
Te latające mutanty to gargulce. Mnie też to denerwuje a zwłaszcza że jak coś Lare na ziemie powala to jak wciskam spacje żeby sie szybko podniosła to ona mi do lawy spada. ;/


Identiko miałam.

Kondzio109 wrote:
Ci wszyscy przeciwnicy z atlantydy byli jacyś hmm trudni.


Najtrudniejsi byli Ci tacy noo... :D Ci... wiesz. :D Ci tacy ni jacy. Te potworki z motorkiem w dupie. ;) Które wybiegały z kokonów i tak bardzo szybko atakowały Larę. Zresztą dość długo się trzymały ( na nogach :p ) przy życiu.


Co do Adrenalina Mode to zanim zdążyłam wcisnąć odpowiednie klawisze na czas to nie raz już było za późno. Z czasem jednak się nauczyłam pożądnie tą opcją operować. Zresztą ten klawisz odpowiadający za unik był nie poręczny. Lepiej było w TRL kiedy znajdował się pod klawiszem F od razu ustawiony. Wygodniej jak dla mnie i musiałam zmienić to w TRA. :hehe:

Kondzio109 wrote:
Mam więcej uwag niż do TRAODA.


W sumie ta część była dość udana jakby nie liczyć "opóźnionego" sterowania. :P I Kurtisa w swoich zielonych gaciach z nie dociągniętym zapłonem...[/quote]
_________________
[spoiler:c18d63d867]Eee o co kaman? :D [/spoiler:c18d63d867]
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 11-02-2008, 12:54   

Ostatnio bardzo drażni mnie nieścisłośc w architekturze pomieszczeń - szczególnie, jeśli chodzi o te "greckie" - każdy napis zapisany jest w łacinie. Z tego co mi wiadomo to Grecja od czasów antycznych cieszyła się wyjątkowym, niepowtażalnym językiem, jeśli chodzi o zapis słów i gramatykę. Tymczasem w TRA (czy też w TR1) pojawiające się ryte napisy (chocby nazwy w lokacji z kluczami oraz w Pałacu) nie są napisane w klasycznej grece (MIDAS zamiast MIΔAΣ, DAMOCLES zamiast ΔAMOKΛHΣ). Podczas grania bardzo mi to przeszkadza, bo późniejsze Koloseum (a powinno być "odeon") to nazwa rzymska. Więc nie wiem, czy jesteśmy w Grecji czy w Rzymie. Taka rozterka czysto formalna (lub ewentualne niedopatrzenie ze strony CD) stało się przyczyną zamętu w mojej głowie podczas grania.
Ewidentnie jesteśmy w Grecji - Lara na początku mówi, że mieli hopla na punkcie ciał niebieskich. Jednak grając odnoszę wrażenie, że to bardziej rzymska niż grecka świątynia.
_________________
 
 
Barbie 
Obieżyświat


Joined: 23 Dec 2003
Posts: 1442
Posted: 11-02-2008, 21:29   

Menkaure, zboczeniec. Mnie bardziej rozwala w TR1 sala Neptuna, który jak byk jest z Rzymu i sala nordyckiego Thora. Wiem, że kultury się mieszały w starożytności, ale bez przesadyzmu :D Anyway, zostawmy te klasyczne bzdury, bo nie sądzę, żeby kogokolwiek interesowały. A w TRA to już chyba to popoprawiali.
 
 
Bastet 
Nowicjusz



Joined: 15 Feb 2008
Posts: 11
Location: Dolny Śląsk
Posted: 15-02-2008, 16:11   

Ustawienia kamery w niektórych miejscach są wręcz irytujące, podobnie jak rozmieszczenie checkpointów, o czym wspomniano w temacie.. przechodzenie jakiegoś odcinka po kilka razy w razie porażki robi się monotonne, szczególnie w drodze do niektórych relikwii czy przy atlantydzkich czasówkach.
 
 
evelina309 
Nowicjusz



Joined: 08 Nov 2007
Posts: 22
Posted: 16-02-2008, 16:09   

Mnie najbardziej wkurzają punktu kontrolne :fire: :censored: Nie podoba mi się też, że Lara zabija Larsona i potem tych dwóch innych typów w filmiku, a nie w grze. Chętnie bym ich wykończyła :jumper: . Czasem ustawienie kamery. Szczególnie w Atlantydzie. Co chwilę jak stoję na jakiejś półce to kamera włazi za Larę i nie da się jej obrócić, przez co raz musiałam skakać gdzie popadnie licząc że Lara się czegoś złapie bo nie mogłam obrócić kamery żeby zobaczyć co jest dookoła O_o Albo przy tych czasówkach (Atlantyda) jak trzeba było skrzelać do latających mutantów to kamera też pracowała bardzo średnio :/
 
 
 
Kuba93 
Nowicjusz



Joined: 16 Feb 2008
Posts: 16
Posted: 16-02-2008, 19:56   

Własnie kamea np. w atlancie no masakra x( denerwuje mnie to zabijanie Lary ze jak spadnie skads to tak jeździ... i czasem jak skacze to raz sie uda a 2 raz nie ... skok musi byc idealny ...
 
 
Godbluff 
Praktykant



Joined: 07 Feb 2008
Posts: 145
Location: W-ch
Posted: 26-02-2008, 21:25   

Mnie chyba najbardziej denerwuje to, że nie ma statystyki odnośnie ilośći zgonów Lary :P Moim zdaniem takowa powinna zostać wprowadzana i powinna wpływać na ostateczny wynik punktowy rozgrywki. Czasami warto zabić Lare specialnie dla odnowienia energii co jest absurdalne dla mnie.
 
 
evelina309 
Nowicjusz



Joined: 08 Nov 2007
Posts: 22
Posted: 02-03-2008, 22:35   

Nie trzeba zabijać, można zapisać i wczytać xD Ale to jest bez sensu. W końcu od czego mamy apteczki? Zirytował (a może raczej rozśmieszył?) mnie też filmik przed T-Rexem, kiedy to Lara uciekając przed wielkim i oślinionym potworem miała kamienną twarz i wyglądało to jak poranny jogging, a nie ratowanie sobie życia. Już to gdzieś pisałam chyba :P
 
 
 
Yumi 
Nowicjusz



Joined: 06 Feb 2008
Posts: 18
Location: Z Bochni
Posted: 05-03-2008, 14:06   

Ja nie mam wielu zastrzeżeń do ogólnej gry, lecz amm wiele do Croft Manor:
Irytuje mnie Winston!Jestem w labiryncie i szukam artefaktów a on siem pojawia . Wracam do domu on tam jest.Jestem u Lary w pokoju lub w pokoju muzycznym to on tam jest! <wnerw> :fire:

[ Komentarz dodany przez: Paciej: 05-03-2008, 16:43 ]
Niemożliwe. A jak grasz w TR I - III to go nigdzie nie ma ?! :|
_________________
Tomb Raider i swąd z Silnika
 
 
 
Ola die Waldfee 
Nowicjusz



Joined: 02 Aug 2008
Posts: 9
Location: Berlin
Posted: 02-08-2008, 17:11   

punkty kontrolne + kamera
 
 
 
AngelOfDarkness 
Student



Joined: 31 Jul 2008
Posts: 39
Posted: 02-08-2008, 17:36   

Ola die Waldfee wrote:
punkty kontrolne + kamera

i dłuższe posty :|

Yumi: Taką Winston ma naturę że musi być tam gdzie panna Croft, żeby np. Podać kawę, ręcznik czy coś :mrgreen2: mnie denerwuje ten boss w ostateczne starcie ale ten na początku bez nóg. Ja w niego wale potem żeby on spadł do lawy to robię unik w lewo, prawo lub w przód a Lara mi do tyłu skacze, wprost do lawy :l
 
 
 
quicksilver 
Praktykant



Joined: 12 Aug 2008
Posts: 143
Location: Łódź
Posted: 12-08-2008, 16:06   

Beznadziejnie się chodzi Larą...jest taka sztuczna o strzelaniu juz nie wspominając. Dlatego po prostu darowałam sobie gre. :fire:
_________________
Jesteś kimś jedynym i niezastąpionym
w tym właśnie miejscu,
w którym się znajdujesz,
w tym właśnie odcinku czasu,
w którym żyjesz.
 
 
adriano216 
Podróżnik



Joined: 25 Nov 2007
Posts: 572
Location: 29°58'N 31°07E
Posted: 12-08-2008, 21:38   

Mnie denerwowała tylko jedna rzecz. Mianowicie ześlizgiwanie się Lary z krawędzi. Czasem jeśli od razu nie pójdę na przód to bez końca może tak spadać, a jeśli już to się jeszcze "potyka".
_________________
 
 
Madziorek 
Nowicjusz



Joined: 23 May 2008
Posts: 13
Location: Brzeszcze
Posted: 12-08-2008, 22:37   

Najbardziej mnie denerwowały ruchy kamery np. w chodzeniu po ścianie na lince.... Gdy chcę odskoczyć od ściany kamera się przesuwa, a Lara skacze prosto i wpada w przepaść :|
_________________
"Kto nie, boi się, wierzyć, że się uda.
Ja nie! Ja wierzę! Wiara czyni cuda..." ^^
 
 
 
quicksilver 
Praktykant



Joined: 12 Aug 2008
Posts: 143
Location: Łódź
Posted: 12-08-2008, 23:18   

A jak trzyma sie krawędzi na czas? To też mnie strasznie denerwuje, niby to jest jakieś utrudnienie, czasem po prostu mogłoby tego nie być...
_________________
Jesteś kimś jedynym i niezastąpionym
w tym właśnie miejscu,
w którym się znajdujesz,
w tym właśnie odcinku czasu,
w którym żyjesz.
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 13-08-2008, 09:48   

quicksilver, o ile widzę to jest to temat o tym co nas denerwuje w TRA. Skąd więc tu wiszenie na krawędzi ograniczone czasowo. To było w TR AOD więc to nie ten dział.
A co do ruchów Lary i ich sztuczności to nie masz tu znów na myśli TR AOD??

Ja w TRA nie trawię wariującej czasem kamery oraz bezmyślnie ustawionych niekiedy checkpointów.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo