Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania? |
Author |
Message |
tmerlin
Praktykant
Joined: 11 Oct 2006 Posts: 147 Location: Szczecin
|
Posted: 19-06-2007, 23:43 Co was najbardziej denerwuje i drazni podczas grania?
|
|
|
Witam.
Właśnie, co was najbardziej denerwuje w grze? Nie piszemy tu o bugach tylko o elementach samej rozgrywki.
Mnie najbardziej denerwuje to, że często Lara nie chce się chwycić krawędzie podczas skoku, mimo, że robie to praktycznie tak samo jak wtedy gdy mi się skok udał. Wychodzi na to, że skok musi być wykonany praktycznie co do milimetra. Przykład: pierwsze pomieszczenie w Egipcie, gdy aby wyjść trzeba przejść pomieszczenie praktycznie na około. Skok z pochyłej kolumny doprowadzał mnie do szewskiej pasji, gdyż po nie udanym trzeba było od początku to robić.
A już w ogóle to drażniły mnie przerywniki podczas robienia TimeTrial'a. Sekundy płyną nieubłaganie, otwieramy kluczem drzwi, a tutaj przez jakieś 15-20 sekund kamera lata sobie po pomieszczeniu pokazując to co już wiemy.
Pozdrawiam |
_________________ -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
=MERLIN=-> |
|
|
|
|
Jellyeater
Student
Joined: 17 Jun 2007 Posts: 39 Location: Litwini wracali
|
Posted: 20-06-2007, 06:57
|
|
|
A mnie denerwuje brak save w dowolnym momencie tylko te zasrane checkpointy. Normalnie k****** dostaję. Teraz siedzę w Egipcie i co chwila ginę skacząc po tych hakach między ostrzami. A był by save i nie było by to takie ciężkie. Ale nie trzeba wykonać 10 diabelsko trudnych skoków pod rząd bezbłędnie.
Za to to twórcy powinni wisieć. Na PC powinny być save zawsze i wszędzie. |
_________________ A na drzewach zamiast liści będą wisieć programiści za robienie z PC konsoli. |
|
|
|
|
Barbie
Obieżyświat
Joined: 23 Dec 2003 Posts: 1442
|
Posted: 20-06-2007, 07:41
|
|
|
Jellyeater, zgadzam się. Mnie checkpointy najbardziej przeszkadzały w tej komnacie Demoklesa w Grecji, z mieczami. Zawsze ginełam pod sam koniec drogi i musiałam wszystko od początku. Jeszcze o ile Legenda była prosta i taki sposób zapisu pasował, to tu jest całkiem bez sensu. Poza tym dzięki checkpointom praktycznie w ogóle nie trzeba używać apteczek, ja mam teraz w Egipcie z pięć dużych i osiem małych - za każdym razem gdy ginę, to dostaję i tak pełną energię. |
|
|
|
|
Grindy
Obieżyświat
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1198
|
Posted: 20-06-2007, 08:13
|
|
|
Fakt, denerwujące jest wydłużanie (a jednocześnie w pewnym sensie upraszczanie - to co mówiła Barbie) gry poprzez taki zabieg. Wolałabym spędzić ten czas na łamaniu sobie głowy "co teraz trzeba zrobić", niż na powtarzaniu jak "małpa" tego samego.
Tymczasem zagadki (póki co, bo jestem dopiero w Grecji) są bardzo łatwe. Przykład - Hefajstos, jakby ktoś miał wątpliwości, że trzeba użyć "młotka", to ma na ziemi WIELKI rysunek (mozaikę?) cudownie zachowaną po tylu wiekach, które upłynęły od wykonania, przedstawiającą tą właśnie czynność |
_________________ :<D
It's not age honey, it's milage |
|
|
|
|
The Eye Of Isis
Podróżnik
Joined: 09 Apr 2007 Posts: 293 Location: Słupsk
|
Posted: 20-06-2007, 08:27
|
|
|
Zdecydowanie denerwująca jest kamera... Podczas dynamicznych akcji, gdzie w zasadzie czasu jest mało, trzeba ją ustawiać... Denerwuje to... Drugim wkurzającym faktem jest jakby to powiedzieć... ŁATWOŚĆ TRUDNEGO POZIOMU TRUDNOŚCI... na trudnym w ogóle nie czuć tej presji siły przeciwników czy krótszych czasówek... Wszystko łatwe i szczerze mówiąc, zawiodłem sę trochę... Myslałem, że czeka mnie wieksze wyzwanie Checkpointy... ojjj.... jak przechodziłem po raz pierwszy grę, to mnie irytowały strasznie... Ale teraz w zasadzie mi nie przeszkadzają... Mogę jeszcze zarzucić, że przeciwnicy byli ZBYT łatwi... T-Rexowi wystarczy poświęcić niecałe 5 minut , aby go pokonać.... Boss atlantydzki równie "silny i trudny"... a Natla? To samo... Oby następna częśc miała trochę więcej wyzwania i zagadek, których rozwiązania w TRA turlały się po podłodze i były dość proste.... |
_________________ |
|
|
|
|
Dak77
Nowicjusz
Joined: 10 Jun 2007 Posts: 10 Location: są dzieci?
|
Posted: 20-06-2007, 09:28
|
|
|
Barbie wrote: | Poza tym dzięki checkpointom praktycznie w ogóle nie trzeba używać apteczek, ja mam teraz w Egipcie z pięć dużych i osiem małych - za każdym razem gdy ginę, to dostaję i tak pełną energię. |
Ja pod koniec miałem ponad 40 małych i ok.20 dużych - jak juz wykorzystywac to na calego . I uwazam, ze Checkpointy nie byly az tak zle rozmieszczone - jak ktos sie nie rozglada i nieuwaza, to... coz, niech zginie i przechodzi na nowo - w koncu i tak chyba nie bylo az tyle trudnych elemetnow, ze musieliscie powtarzac cos pare razy.
Rzeczy denerwujące? Raczej nic mnie nie irytowało - no moze ze 3 razy spadlem do lawy w Great Pyramid przez linke + kamere a raczej procz tego to nie mialem jakis problemow. Z tego co tu mozna przeczytac to skarzycie sie doslownie na wszystko ^^ (rozne tematy, rozne zagadnienia). Dla mnie gra byla prosta i za krotka (nawet nie 2 dni) - to jest jedyna rzecz, ktora mnie zdenerwowala ale i tak super |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 20-06-2007, 09:51
|
|
|
Jellyeater wrote: | A mnie denerwuje brak save w dowolnym momencie tylko te zasrane checkpointy. Normalnie k****** dostaję. Teraz siedzę w Egipcie i co chwila ginę skacząc po tych hakach między ostrzami. A był by save i nie było by to takie ciężkie. Ale nie trzeba wykonać 10 diabelsko trudnych skoków pod rząd bezbłędnie.
Za to to twórcy powinni wisieć. Na PC powinny być save zawsze i wszędzie. |
Mi to wogóle nie przeszkadzało Fakt tamte ostrza były trochę trudne ale za 3 razem przeszedłem je bezbłędnie.
The Eye Of Isis wrote: | Zdecydowanie denerwująca jest kamera... Podczas dynamicznych akcji, gdzie w zasadzie czasu jest mało, trzeba ją ustawiać... Denerwuje to... |
Grindy wrote: | Przykład - Hefajstos, jakby ktoś miał wątpliwości, że trzeba użyć "młotka", to ma na ziemi WIELKI rysunek (mozaikę?) cudownie zachowaną po tylu wiekach, które upłynęły od wykonania, przedstawiającą tą właśnie czynność |
To taka podpowiedz dla legendowskich dzieci
"cudownie zachowaną po tylu wiekach"--mieli dobrego konserwatora
Jedyne co mnie zdenerwowało to uproszczenie niektórych leveli jak np.City of Vilcamba. Zawiodłem się również na całej Atlantydzie,wyobrażałem sobie że będą to długie,pełne lawy korytarze a tu kilka pomieszczeń i mnóstwo mutantów.
Tyle Koniec paplaniny |
|
|
|
|
Paciej
Łakocie i Witaminy
Joined: 28 Mar 2005 Posts: 1711
|
Posted: 20-06-2007, 09:53
|
|
|
Checkpointy wg mnie jeszcze ujdą, chociaż można się czasem osr*ć z przechodzeniem tego samego momentu 500 razy. Dobre jest to z tymi apteczkami, ja jakimś cudem na Atlantydzie przy walce z Natlą miałem po 29 małych i 29 dużych <musiałem się pochwalić > A jeszcze głupi się bałem że Natli nie pokonam Mnie najbardziej chyba kamera wkurza, często przez to nie mogłem odpowiednio wykonać skoku. Jak kamera jest inaczej ustawiona to potem inny klawisz odpowiada za ruch do przodu !? Bezsens. |
|
|
|
|
groza
Student
Joined: 07 Jun 2007 Posts: 40
|
Posted: 20-06-2007, 10:45
|
|
|
Z jednej strony jest się na co wkurzać (akrobacje w Atlantydzie w znanym każdemu miejscu, no i skok na słup w Egipcie), ale z drugiej strony: toż w starych TR też były takie momenty, że trzeba było coś dokładnie wykonać. Legenda była tak prosta, że dobre i te utrudnienia o których mówię. Nawet ta nieszczęsna kamera od biedy może być traktowana jako utrudnienie, hehe.
Poza tym w TRA ludzie zacinają się o wiele częściej niż TRL: to dobry znak, bo taka powinna być seria TR że ze złości chciałoby się czasami połamać w drobny mak klawiaturę/pada, a producentów wysadzić w powietrze za wydziwienia Co do bossów, to sama nie wiem - lepsze to, co jest, czy może wolałabym przegięcie pały jakie było np. w FF8 (a tam walczyło się z ostatnim bossem co najmniej bitą godzinę, choćby i się wszystko po mistrzowsku robiło). To zależy od odwagi producentów. Jeśli zobaczą, że ludzie wolą coś, co trudnością przypomina PoP, a nie TRL, to następny tomb raider będzie trudniejszy --- i na to się zapowiada.
[quote="Maati"] Jellyeater wrote: | Jedyne co mnie zdenerwowało to uproszczenie niektórych leveli jak np.City of Vilcamba. Zawiodłem się również na całej Atlantydzie,wyobrażałem sobie że będą to długie,pełne lawy korytarze a tu kilka pomieszczeń i mnóstwo mutantów. |
oj, to prawda. Zresztą całe TRA jest takie nierówne. Po prostym Peru i Grecji następuje Egipt, który zbliża się trudnością do starych TR (zwłaszcza obelisk khamoon), a potem jest Atlantyda, która jest o wieeele za krótka: właśnie ostatnie levele wg mnie potraktowane zostały po macoszemu: mimo, że piękne, to przelatuje się je tak szybko jak Peru nie przymierzając |
|
|
|
|
|
mattielicious
Praktykant
Joined: 26 May 2007 Posts: 143 Location: Szczecin
|
Posted: 20-06-2007, 10:48
|
|
|
OMG nie wiem jak Wy gracie, że macie problemy z kamerą. Mnie osobiście steruje się nią bardzo dobrze, wygodnie i jestem z niej jak najbardziej zadowolony.
Quote: | Jak kamera jest inaczej ustawiona to potem inny klawisz odpowiada za ruch do przodu !? Bezsens. |
Przecież skoro wiesz o tym "tricku" to za każdym razem wystarczy wysilić mózgownicę i naciskać odpowiedni kierunek. Ja po zrozumieniu tej metody za czasów Legendy nie mam z tym problemu, bo automatycznie wiem, co nacisnąć.
Co do trudności to pisałem już, że za wszystko możecie podziękować Core, które wydając tego gniota ( AOD ) spieprzyło ( sorry ) reputację Lary i teraz Crystalsi muszą pozyskiwać jak najwięcej nowych fanów, a wiadomo, że w dzisiejszych czasach liczy się ostra akcja i prostota. Taka gra od razu otrzymuje lepsze noty i lepiej się sprzedaje.
EDIT: groza, na co się zapowiada ? Po tych recenzjach, w których wypominano "za trudne i nudne zagadki" na pewno TR8 będzie trudniejsze |
|
|
|
|
groza
Student
Joined: 07 Jun 2007 Posts: 40
|
Posted: 20-06-2007, 11:10
|
|
|
mattielicious wrote: | groza, na co się zapowiada ? Po tych recenzjach, w których wypominano "za trudne i nudne zagadki" na pewno TR8 będzie trudniejsze |
ja ciągle wierzę w rozum producentów. Seria TR to nie akcje a'la szklana pułapka. Jeśli PoP potrafi się sprzedać, a do łatwych gier nie należy, to może wyciągną z tego wnioski. No zawsze istnieje możliwość, że się producenci przestraszą "na byle duperszmicie się ludzie zacinają, a lepiej im takich 'doznań' oszczędzić", no to rzeczywiście nie ma zmiłuj. Ale wg mnie dążenie do prostoty w przypadku tej akurat serii to nie jest dobra droga. Z tego co czytałam w recenzjach, to właśnie za brak tych Zipów, pościgów na motorach i koniec ze skrajną prostotą chwalą grę.
Jeśli ludzie jęczą na nudne zagadki (?)(zresztą czego oni chcą? zagadek a'la cube z działaniami różniczkowymi? ), no to rzeczywiście A jęki na za trudne zagadki? To jakie musiałyby być jęki na stare TR lol Ale może producentów olśni, że ta seria dlatego była taka dobra, bo była po prostu trudna (zresztą wskażcie mi kultową grę, która nie byłaby trudna? Sims?). Mnie drażni drastyczna różnica PoP vs TRL (w końcu to TR powinno być trudniejsze), ale kto tam wie, co Eidosowi się zwidzi. |
|
|
|
|
|
Balbina
Student
Joined: 03 Oct 2006 Posts: 83
|
Posted: 20-06-2007, 11:12
|
|
|
Najbardziej checkpointy oraz kamera. Trochę mniej tryb walki i niechęć Lary do skakania - ja jej spację, a ona nic tylko spada w przepaść jak głupia jakaś czy co?
Ciao
Balbina |
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 20-06-2007, 11:18
|
|
|
Mnie denerwuje najbardziej ta wariująca kamera dzięki której ustawienia klawiszy zmieniają się znienacka. Da się grać ale bądźmy szczerzy komu przeszkadzałaby taka opcja jak ustawienie kamery za plecami Lary? Jak ktoś chce to może kręcić myszą na wszystkie strony a jak nie to ustawia kamerę jak się mu podoba.
Poza tym checkpointy -powiedzmy sobie szczerze -one mają tylko grę przedłużyć a nie spowodować iż stanie sie bardziej ciekawa. Cóż może być interesującego w n-tym przechodzeniu tegoż samego fragmentu gry. Po którymś razie powoduje to u mnie irytację. Jasne można sobie pewne rzeczy w tym czasie wyćwiczyć. Ale po co skoro natępny etap polega na czym innym.
A poza tym to zastanawiam się kto wymyślił te ograniczenia w liczbie posiadanych naboi do lepszych broni? A komu to szkodziło że tyle mam ile sobie zbiorę. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Grindy
Obieżyświat
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1198
|
Posted: 20-06-2007, 11:34
|
|
|
groza wrote: | Jeśli PoP potrafi się sprzedać, a do łatwych gier nie należy, to może wyciągną z tego wnioski. |
Osobiście wcale by mnie nie cieszyło dalsze "sPoPowienie" TRa. Grałam we wszystkie 3 części (od SoT) i nie przeczę, że na swój sposób ta gra też mi się całkiem podoba, ale powiedzmy sobie szczerze; trudność PoPa nie polega na stopniu skomplikowania zagadek, ale głównie na sporych odległościach pomiędzy checkpointami, pomiędzy którymi trzeba zaliczać "ścieżki zdrowia" i niekiedy dość trudne potyczki.
Szczerze mówiąc ten rodzaj trudności nie jest tym, który najbardziej mi się podoba i jednak życzyłabym sobie, aby CD nie poszło w tę stronę, ale raczej w stronę większego wysilania mózgownicy.
Co do argumentu, że w starych TRach też były fragmenty, które trzeba było wykonywać dokładnie, zgadza się i nie narzekam; to precyzyjne "wymierzanie" skoków całkiem mi się podobało, ale mam wrażenie, ze w TRA jest to trochę mniej logiczne. Lara w większym stopniu "robi co chce" |
_________________ :<D
It's not age honey, it's milage |
|
|
|
|
Kyo
WoTR Team
Joined: 11 Apr 2005 Posts: 458
|
Posted: 20-06-2007, 11:52
|
|
|
Nie chce być narzekaczem, ale oczywiście dostawałem momentami białej gorączki podczas grania. Teraz jednak doceniam wszystkie denerwujące mnie elementy. A były to głównie czasówki + sterowanie. Bo przecież tego oczekiwałem od nowej czesci - że będzie trudniejsza i a przede wszystkim podobna do starych TR.
mattielicious wrote: | groza, na co się zapowiada ? Po tych recenzjach, w których wypominano "za trudne i nudne zagadki" na pewno TR8 będzie trudniejsze |
Tego samego się boje. Recenzenci czepiają się w TRA wszystkiego, naprawde dupereli. I niestety nie tylko nasi polscy, ale i zagraniczni. Tworząc TRA Crystalsi sugerowali się opiniami fanów - zauważą że gra słabiej sprzeda się od Legend (oby nie) i uznają że recenzenci mają rację. TR8 stworzą jako klona Legend w boskiej grafice... A szczerze powiem że wolałbym słabszą grafę a lepszą rozgrywkę. Jeśli miałbym wybór...
Grindy wrote: | Osobiście wcale by mnie nie cieszyło dalsze sPoPowienie" TRa |
TRA nie korzysta tylko z dorobku PoPa, ale ma pełno elementów God Of War'a czy Devil May Cry. Jednak zgadzam się że producenci w przyszłych częściach powinni wysilić mózgownicę i wymyślić jakieś własne rozwiązania co do samej konstrukcji gry. Chociaż mnie osobiście tak na dalszą metę takie "papugowanie" nie przeszkadza. Wszak Ubi Soft jawnie przyznał że tworząc PoPa SoT inspirował się w dużej mierze serią TR |
|
|
|
|
..::;;PeeT;;::.
Podróżnik
Joined: 15 Oct 2006 Posts: 718
|
Posted: 20-06-2007, 12:06
|
|
|
A mnie nic nie denerwuje tak bardzo jak, to że podczas gry w time trial-e jak np, otworzy się jakieś drzwi i kamera krąży i je pokazuje, to cały czas uciekają bardzo cenne sekundy!!! |
|
|
|
|
Jasmine
Podróżnik
Joined: 10 Jan 2006 Posts: 547
|
Posted: 20-06-2007, 14:29
|
|
|
To rzeczywiście denerwujące, jak już chcieli coś takiego zostawić powinni też dać klawisz któryby ominął coś takiego tak jak filmy. |
_________________
|
|
|
|
|
Zakszi
Student
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 67
|
Posted: 20-06-2007, 15:29
|
|
|
Najbardziej denerwujące momenty w grze? Odnawianie życia + 1 apteczka przy checkpointach(oczywiście po zabiciu się ). Spadanie Lary z krawędzi szczególnie jak gram bez auto-graba. Lara sobie stoi, a tu nagle spada i się łamie ;/. Kółka na hak, aby się zaczepić musi wyskoczyć niebieskie kółeczko, bo inaczej Lara w ogóle nie zaczepi się tego kółka. Jeszcze atakowanie przez wrogów. Zdarza się często błąd, że wróg atakuje nas nawt jak leżymy. Szczególnie w Great Piramid podczas wskakiwania na górę. Lara bardzo często zlatuje, bo te latające śmieci strzelają w nią bez przerwy. Czasami też mnie denerwuje kamera, która robi co jej się podoba. np. Lara łapie się krawędzi, potem wchodzi i ja trzymam W, aby biegła już do przodu. A tu nagle kamera odwraca się natychmiast przodem do Lary i ta spada ze skarpy.
To chyba już wszystko z tych najważniejszych. Reszta to drobiazgi.
Ja nie mam już za to problemów np. z bugami w egipcie z słupami i ścianami, bo znalazłem na to zajefajną taktykę, która jak dotąd mnie nie zawiodła. |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 20-06-2007, 17:30
|
|
|
Nic nowego nie powiem - bugi (ostatnio Lara nader często obraża się na wszelkie gzymsy i krawędzie). Kamera, zwłaszcza w Atlantis i bezmyślnie rozłożone checkpointy. |
_________________
|
|
|
|
|
Termez
Praktykant
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 158 Location: z nienacka
|
Posted: 20-06-2007, 17:49
|
|
|
A mnie denerwują niewidzialne ściany (np tam przy walce z t-rexem) i przyciąganie się lary do obiektów których mozę się złapać. Mimo iż nie raz próbujemy skoczyć gdzieś i normalnie Lara by się tam chwyciła to twórcy wymyyślili inną drogę i nie pozwolą larze z tego miejsca się tam złapać.
np tutaj - nie doskoczymy tam bo jest niewidzialna ściana -
|
_________________ Best Games Ever
|
|
|
|
|
Szynszyl
Podróżnik
Joined: 23 Nov 2006 Posts: 658
|
Posted: 20-06-2007, 19:00
|
|
|
Mnie najbardziej denerwują niebieskie kółeczka pokazujące miejsca dla linki
Nie dość że nie dają szansy się rozejrzeć, to w dodatku nie znikają kiedy już "odnajdziemy" cel i zwyczajnie go zasłaniają (przypomnę że nawet w Legendzie znikają)
Powinna być opcja More hint icons Off/On
Checkpointy faktycznie nie są najrozsądniej rozmieszczone...
Również zdarzały mi się upadki Lary - wchodzimy na krawędź, a tu nagle Lara leci w dół
Ale przyzwyczaiłem się do tego i zawsze po wejściu gdzieś podchodzę mały kawałek żeby Larze się przypadkiem w głowie nie zakręciło
Możliwe że jest to powiązane z manual grabem. (nie grałem bez tej opcji, więc nie wiem jak jest w przypadki wyłączonego manuala)
A drugi jego mankament - kiedy jesteśmy blisko jakiejś krawędzi której można chwycić i podskoczymy, Lara "podjeżdża" do góry w pozycji jakby spadała (i jest mimowolnie przyciągnięta do krawędzi) Wygląda to nieco topornie
Ale generalnie manual grab sprawuję się w porządku... |
|
|
|
|
Zakszi
Student
Joined: 08 Jun 2007 Posts: 67
|
Posted: 20-06-2007, 19:13
|
|
|
Szynszyl wrote: | Mnie najbardziej denerwują niebieskie kółeczka pokazujące miejsca dla
A drugi jego mankament - kiedy jesteśmy blisko jakiejś krawędzi której można chwycić i podskoczymy, Lara "podjeżdża" do góry w pozycji jakby spadała (i jest mimowolnie przyciągnięta do krawędzi) |
Chodzi Ci o to, że jak podejdziemy do krawędzi to Lara wychyla się jakby traciła nad krawędzią równowagę? Mnie też to denerwuje i to bardzo. Szczególnie jak chcę wykonać skok z rozbiegu. Biegnę, biegnę naciskam spację przy krawędzi i Lara zatrzymuje się, a potem skacze na krótką odległość po czym łamie sobie kark. |
|
|
|
|
..::;;PeeT;;::.
Podróżnik
Joined: 15 Oct 2006 Posts: 718
|
Posted: 20-06-2007, 19:18
|
|
|
A zapomniałem jeszcze dodać... nie wiem jak u was, ale u mnie czasami jak wchodzę na byle jaką półkę to Lara tak jakby się osówa i spowrotem łapie się tej półki...
Integral
Przecież dopiero co post czy dwa wyżej kto o tym pisał... |
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 20-06-2007, 19:32
|
|
|
Mnie najbardziej denerwuje linka przy chodzeniu po ścianie. Jak tylko ją zobaczyłam na pierwszym gameplayu w Egipcie wiedziałam, że to będzie schrzaniona rzecz, bo znam sterowanie w Legend. No i okazało się nawet gorzej niż myślałam . Często Lara nie zdąży się zaczepić o hak w ścianie (co nigdy nie zdarza się przy zwykłej, wiszącej lince, gdzie skoki to przyjemność), linka się zwija i Lara kończy swój żywot.
Checkpointy są denerwujące, a i owszem, ale da się przeżyć - poziom trudności w TRA nie jest aż tak straszny. Powiem tak - kto grał w TR1 na PSX z pewnością wie o czym mówię . Aczkolwiek jestem za przywróceniem dowolnego save'owania, bo to tradycja w TR na PC...
Kamera też potrafiła mnie wkurzyć, szczególnie w walce. Lara nie łapała celu, odwracała się plecami do przeciwnika, który oczywiście ją atakował. Często wtedy można było słyszeć niecenzuralne ryki wydobywające się z mojego gardła . Tak poza tym to nie jest tak źle... Oczywiście oprócz sławnej czasówki w Atlantydzie... |
|
|
|
|
Aurelie
Praktykant
Joined: 17 Jun 2007 Posts: 127 Location: Łódź
|
Posted: 20-06-2007, 20:00
|
|
|
Mnie tak jak PeeT napisał też wnerwiają takie momenty. Najwięcej ich było u mnie w planszy Klasztor św. Franciszka [St. Francis Folly] na samym początku jak po kolumnach trzeba się wspiąć. Wrapuje się normalnie ten, teges wchodze a Lara nagle wariuje i sie zsuwa i trzeba wejsc znowu..]
Wkurza mnie też troche to jak w Atlantydzie lub gdziekolwiek indziej np. wilki, mutanty łapią Larę i trzeba strzałkami naciskać.. tyle, że trzeba trafić w dobre momenty to czasem irytujące.
Bardzo, ale to bardzo denerwują mnie czasówki w Atlantydzie.. jak wchodzimy na szczyt pomieszczenia gdzie jest lawa.. na tym chyba najbardziej sie wkurzałam..
Kamera też jest troche dziwna... na czasówkach mi czasem tak wirowała, że traciłam orientacje i spadałam bo czas minął.
Bugi również czasem dają mi popalić.. Niedawno właśnie dzisiaj w Atlantydzie skoczyłam sobie przed siebie a Lara ni stąd i z owąd zaczęła wtapiać się w ziemie.. i zaczynać musiałam od checkpointa Chodzi mi o coś takiego jak niżej pokazuje screen
Dobijało mnie też to, że na czasówkach jak uruchomiłam te "pierścionki" i znaczki juz zaczynały gasnąć to naciskałam na chama przycisk chowania broni a Lara jak stała z bronią tak stoi denerwujące
W Pałacu Midasa jak jest czasówka aby zdobyć relikwie to ma sie około 1.5 minuty na zrobienie tego do tej pory mi się nie udało a próbowałam ponad 10 razy
^^ Dosyć długa lista mojego narzekania ale ogólnie gra nie jest najgorsza.. w niektorych momentach wkurza |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
|
Add this topic to your bookmarks Printable version
|
© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku
Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.
phpBB by
przemo
| |
|