Tomb Raider'y Klasyki vs. Tomb Raider'y nowej generacji |
Wolisz grać w: |
TR Klasyki (1-5) |
|
77% |
[ 28 ] |
TR Nowej Generacji (AoD, Legend, Anniversary) |
|
22% |
[ 8 ] |
|
Voted : 36 |
Total Votes: 36 |
|
|
|
Author |
Message |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 24-12-2007, 00:48
|
|
|
z tego, co widać na tym filmiku to tam nie sterowało się Larą za pomocą kamery, a jedynie można było dowolnie sterować kamerą
Quote: | jednak w TR1 Lara biegła niezależnie od ustawienia kamery. |
Nie ma za co, ten filmik jest bardzo ciekawy, pokazuje co miało być pierwotnie w ekwipunku Lary(dynamit!)
Zauważcie, że w pierwszej wersji Lara trzyma przy sobie wyciągnięte bronie, a jak w pobliżu jest jakiś potwór, to Lara lekko wygina rękę w jego stronę, zaś jak się centralnie odwrócisz w jego stronę, to wyciąga do niego ręce
Niewiarygodne!
PS - Ciekawe, czy można włączyć stary tryb kamery, i czy warkocz można dołączyć
PS2 - Ja wolę grać w klasyczne Lary, są bardziej Tombowate niż reszta |
|
|
|
 |
Indiana
Student


Joined: 20 Dec 2007 Posts: 54 Location: Poznań
|
Posted: 24-12-2007, 01:09
|
|
|
pmkkoch wrote: | z tego, co widać na tym filmiku to tam nie sterowało się Larą za pomocą kamery, a jedynie można było dowolnie sterować kamerą
Cytat:
jednak w TR1 Lara biegła niezależnie od ustawienia kamery. |
No tu faktycznie nie dokońca skumałem co napisałeś i częściowo zdublowałem twoją wypowiedź, jednak Ty napisałeś, że tak miało w grze być pierwotnie(że można było dowolnie sterować kamerą) a ja uważam, że na tym etapie twórcy jeszcze sobie z problemem "samobieżnej" kamery nie poradzili i tak NIE miało być. Czego (przynajmniej częściowo) dowodzi druga część filmiku z jeszcze niedopracowaną (ale już obecną) samodzielną kamerą.
Co do dyanmitu to gdzies były (zdaje się w CDAction z TR1) tipsy, które dawały dynamit(czy też granaty) ale mi się nigdy nie zadziałało, momo, że wydawało mi sie, że kombinację wykonałem prawidłowo. Zrobił to ktoś?? |
|
|
|
 |
Integral
Archeolog


Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 24-12-2007, 14:43
|
|
|
Ja zrobiłam i działało . Tyle, że to był wyrzutnik granatów, nie same granaty (delikatna różnica). Ważne, żeby wykonywać w miarę "pełne" obroty i skoki w odpowiedniej kolejności. |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
 |
Indiana
Student


Joined: 20 Dec 2007 Posts: 54 Location: Poznań
|
Posted: 24-12-2007, 15:21
|
|
|
pmkkoch wrote: | Ja wolę grać w klasyczne Lary, są bardziej Tombowate niż reszta |
Tombowate?? Tzn grobowe bardziej?? Pogrzebane?? W TR4 Lara faktycznie została żywcem pogrzebana(zatombowana??).
Integral wrote: | Ja zrobiłam i działało |
To ja też będę próbował. |
|
|
|
 |
pmkkoch
Obieżyświat


Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 24-12-2007, 15:42
|
|
|
Integral i Indiana, ja też chcę! Podajcie kod
Tombowate - Bardziej przypominające wersję pierwszą(i to nie tylko z powodu grafiki), Lara z tym CZYMŚ, nie to co inne tam LKary z TR: Legend/Anniversary
Po prostu - Bardziej Klasyczne |
|
|
|
 |
Indiana
Student


Joined: 20 Dec 2007 Posts: 54 Location: Poznań
|
Posted: 24-12-2007, 15:58
|
|
|
pmkkoch wrote: | Integral i Indiana, ja też chcę! Podajcie kod |
Na pewno dało by się to wygooglać, ale proszę bardzo:
jeden krok naprzód,jeden wstecz, obróć się do okoła 3 razy i skocz w bok
Żródło CD Action 04/2002, ale mnie sie to nie udało, może coś pokręcili w CDA?? W każdym bądź razie nie napisali w który bok się obracać i skoczyć, ale może to bez znaczenia??
Może Integral potwierdzi poprawność triku??
pmkkoch wrote: | Tombowate - Bardziej przypominające wersję pierwszą(i to nie tylko z powodu grafiki), Lara z tym CZYMŚ, nie to co inne tam LKary z TR: Legend/Anniversary
Po prostu - Bardziej Klasyczne |
Już sobie zapisałem definicję tego słowa do mojego słownika i ok dziś będę go używał.
np. Tombowa muzyka = muzyka klasyczna |
|
|
|
 |
mar!o
Student


Joined: 13 Sep 2012 Posts: 41
|
Posted: 15-04-2014, 11:58
|
|
|
Uwielbiam tą grę w wersji klasycznej czyli w częściach 1-5 i mimo nie najlepszej grafiki, jak na dzisiejsze czasy, nadal ta klasyka mnie przyciąga i urzeka, grywalność na bardzo wysokim poziomie. |
|
|
|
 |
Artur
Nowicjusz


Joined: 01 Jan 2012 Posts: 12
|
Posted: 16-04-2014, 14:19
|
|
|
Wiadome, że klasyki...
Moja gra best ever - Metal Gera Solid 1 z 1998 miażdży klimatem next geny tej serii i zawsze będzie marką rozpoznawalną serii |
|
|
|
 |
kwiatuszek
Praktykant


Joined: 21 May 2013 Posts: 140 Location: Hogsmeade
|
Posted: 17-04-2014, 11:35
|
|
|
Klasyki... uwielbiam sobie je przypominać od nowa, grając w skyrima przeskoczyć na TR2 |
_________________ alphabet boy
 |
|
|
|
 |
Przemo
Student

Joined: 08 Aug 2007 Posts: 63 Location: Warszawa
|
Posted: 18-04-2014, 17:59
|
|
|
W moim przypadku też przeważają klasyki. Nie ma to, jak stare, dobre klasyki |
|
|
|
 |
PMM
Nowicjusz


Joined: 30 Jun 2014 Posts: 11 Location: Łopiennik
|
Posted: 01-07-2014, 14:51
|
|
|
Dla mnie to jest pewne...
Nowe Tomb Raidery nie równają się z klasykami. Jedynie to mają ładniejszą grafikę.
Klasyki to coś w co trzeba zagrać. Zagadki są o wiele trudniejsze (nie raz stanęło się w miejscu nawet przez parę dni i nie wiedziało się co zrobić (przez grafikę jeszcze gorzej było ). Nowe Tomb Raider moim zdaniem są skierowane bardziej na potencjanych graczy by spróbowali/wiedzieli co to Tomb Raider. Jak dla mnie to Crystal Dynamics powinni zrobić prawdziwego Tomb Raidera. By było dużo główkowania. Teraz jest wiele 'silników' by zrobić ciekawe i fajne zagadki. Także dla mnie to Klasyki>>>>Współczesne |
_________________ I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way |
|
|
|
 |
Mr Macphisto
Emocjonalny kaktus


Joined: 19 Dec 2003 Posts: 2125 Location: Warszawa
|
Posted: 20-07-2014, 17:43
|
|
|
E tam, TR2013 uber alles Ani za łatwy, ani za trudny, świetny graficznie i przywrócił serii należyte miejsce. Klasyczny TR, nawet w najlepszej oprawie nie sprzedałby się dziś tak jak kiedyś. Przeciętny gracz głupieje, ale nie chce żeby udowodniła mu to gra. Grunt to dobre wyważenie proporcji, co w ubiegłym roku się udało.
Tak jak kiedyś klasyki były świetne, jedyne i niepowtarzalne, tak dziś trudno wymagać od ludzi zachwycania się pełnoletnią grą. |
_________________ C'mon Barbie, let's go party |
|
|
|
 |
Mumia
Nowicjusz


Joined: 14 Aug 2014 Posts: 27 Location: Zewsząd
|
Posted: 14-08-2014, 16:34
|
|
|
Oj klasyki, klasyki są trochę lepsze od TR nowej generacji, trudniejsze i bardziej klimatyczne... |
|
|
|
 |
Kaczmarek35
Student

Joined: 10 Mar 2018 Posts: 41
|
Posted: 30-03-2018, 00:08
|
|
|
TR 1-4 miażdżą nowsze odsłony, które wychodziły od 2006 przede wszystkim tym:
-Projektem lokacji
-Zagadkami
-Sekwencjami zręcznościowymi
-Poziomem trudności
-Dłuższą rozgrywką głównej fabuły
-Klimatem
-Miodnością gry
A to wszystko wpływa, że dają dużo więcej satysfakcji i fanu z gry.
Po przejściu Tr Legend, Anniversary, Undeworld, TR 2013, ROTR 2016 niby miałem pozytywne odczucia, ale to są gry na zasadzie przejdź i zapomnij.
Jedynie Anniversary ze względu na porównania do oryginalnej 1 części ma u mnie jakiś sentyment i fory, ale po stokroć wolę grać w klasyczne TR 1, a także TR 2 i TR 3. |
|
|
|
 |
Soyokaze
Nowicjusz

Joined: 21 Jun 2018 Posts: 7
|
Posted: 26-02-2019, 15:13
|
|
|
Jako, że mało grałem w klasyki, tylko troszkę, a bardziej od Legendy wzwyż ukończyłem w całości i to parę razy. To powiem, że każda następna seria jest coraz słabsza.
Jeśli zakupię pada, to obczaję wszystkie klasyki, póki co wolę serię Legendy od Reebota. Dziwię się, że są tak wysoko oceniane, bo dla mnie oprócz grafiki mają słabą zawartość. Takie średniaki |
|
|
|
 |
|