FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
TR6
Author Message
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 15-02-2005, 11:32   

Może nie niemożliwa, ale BARDZO mało prawdopodobna. Zazwyczaj na trzy miesiące przed premierą gry znany jest nie tylko tytuł, ale pokazane jest pełno screen'ow i trailery. A my nie wiemy jeszcze oficjalnie NIC; nie ma nawet tytułu.

Coś mi się zdaje, że my trochę offtopujemy :mrgreen: W sumie to temat o TR6 :mrgreen:
_________________
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 15-02-2005, 12:06   

Ostatni Ofttop : Premiera "7" jest niemożliwa dlatego że zbyt mało ludzi wiedizało coś by o tej grze. Ja znam bardzo dużo osób które nawet nic nigdy nie słyszeli o wzmiankach o TR7.
To byłoby poprostu nieopłacalne.
Było by gdyby Eidos juz teraz rozpoczął reklame TR7
 
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Joined: 13 Sep 2004
Posts: 918
Location: z wykopalisk
Posted: 15-02-2005, 12:12   

Quote:
premiera w lecie jest niemożliwa


lato sie konczy we wrzesniu, piszesz ze 3 miesiace przed premiera zaczyna sie kampania reklamowa halo mamy luty. Chyba jednak mozliwe :roll:
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 15-02-2005, 14:32   

Malwinka wrote:
Quote:
premiera w lecie jest niemożliwa


lato sie konczy we wrzesniu, piszesz ze 3 miesiace przed premiera zaczyna sie kampania reklamowa halo mamy luty. Chyba jednak mozliwe :roll:


Ok
Moze troche przesadziłem :)
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 16-02-2005, 15:40   

http://img135.exs.cx/my.p...tytu322u0vb.png

Zauważcie że na kilka miesięcy przed premierą TAOD Core nawet pasek życia zmienił
zajmowali się dupsami
zamiast dopracować grę to zajmowali się duperelami
a ten nawet bardziej mi się podoba niż z ostatecznej wersji gry

EDIT : Chiciałem zobaczyć jak wyglądał TR6 na trailerach.
I zobaczyłem 1 filmik pokazywany na E3.
Pokazuje on ruchy Lary. Sterowanie,itp.
Po tym jak to zobaczyłem wcale nie żałuje że Core stracił prawa do serii TR.
Sterowanie było już skończone i zaprogramowane a nasze Core coś spartaczyło.
http://www.traider.pl/don...cja=plik&no=112
Tutaj macie linka do tego trailera.
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 16-02-2005, 16:14   

http://www.republika.pl/athlon2000/pasek.JPG

tutaj macie linka działającego do zdjęcia
chciałem zedytować post ale się nie dało
pisało że mozna zedytować dopiero po 15 minutach
a ja wysyłałem tego posta 30 minut temu
 
 
 
bro 
bro


Joined: 26 Aug 2004
Posts: 449
Location: masaczjusets
Posted: 16-02-2005, 16:55   

I po to napisałeś te 3 długaśne posty, zeby uzmysłowić nam, ze zmienił się pasek życia ? I skąd wiesz cyzm zajmowali się panowie z Core ? Gwarantuję ci że napewno nie rzucili wszystkiego co było najistotniejsze i przez miesiąc robili głupi pasek.


"To byłoby poprostu nieopłacalne. "

hmmm... widze, ze Eidos powinien cie zatrudnić w roli doradcy finansowego... :p
 
 
Malwinka 
Obieżyświat



Joined: 13 Sep 2004
Posts: 918
Location: z wykopalisk
Posted: 16-02-2005, 16:58   

OFFTOPIC:
Mek o nas zapomnial ale wyslal chyba braciszka
_________________
So, how u doinn?
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 16-02-2005, 17:02   

bro wrote:
I po to napisałeś te 3 długaśne posty, zeby uzmysłowić nam, ze zmienił się pasek życia ? I skąd wiesz cyzm zajmowali się panowie z Core ? Gwarantuję ci że napewno nie rzucili wszystkiego co było najistotniejsze i przez miesiąc robili głupi pasek.


"To byłoby poprostu nieopłacalne. "

hmmm... widze, ze Eidos powinien cie zatrudnić w roli doradcy finansowego... :p


bardziej chodziło mi o ten trailer ze sterowaniem niż ten pasek
po prostu do tego paska się rozpisałem :)

PS) Napisałem 2 posty :D
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 16-02-2005, 19:56   

Nie bądźcie złośliwi.

Quote:
Zauważcie że na kilka miesięcy przed premierą TAOD Core nawet pasek życia zmienił
zajmowali się dupsami
zamiast dopracować grę to zajmowali się duperelami
a ten nawet bardziej mi się podoba niż z ostatecznej wersji gry


Tamten pasek życia miał jeszcze taki czerwony znaczek, który zapalał się jak się strzelało :| :p

A w TR6 miała być pod koniec gry pewnie jakaś galeria, bo w katalogu TRAOD jest taki plik "gallery". I właśnie myśle, że było w planach zrobienia galerii (tak jak w TR5), ale z braku czasu zrezygnowano ;(

I w ogóle, żadne napisy na końcu nie lecą... Szkoda, bo aż mi się dziwnie zrobiło jak po końcowym filmiku od razu wyszło się do menu... :roll:
_________________
Miow.
 
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 16-02-2005, 20:42   

Jak to :?: Nie masz pod koniec żadnych napisów :?: :shock: U mnie (wersja PS2) są tak, jak w poprzednich częściach.
_________________
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 16-02-2005, 20:53   

Co? :546: :550: :551: :559: Żartujesz? :shock: No co za.... :roll:
_________________
Miow.
 
 
 
bro 
bro


Joined: 26 Aug 2004
Posts: 449
Location: masaczjusets
Posted: 16-02-2005, 21:24   

Quote:
Tamten pasek życia miał jeszcze taki czerwony znaczek, który zapalał się jak się strzelało


I na cholere mi to ? Nie wiem jak Mek i jego brat ale ja wiem kiedy strzelam a kiedy nie i bez takiego badziewia na pasku :p

Maliwnka ---> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 16-02-2005, 21:35   

Kasia Trent wrote:
Co? :546: :550: :551: :559: Żartujesz? :shock: No co za.... :roll:


Kurczę już sam nie byłem pewny, ale mam na szczęście save z końca gry... Są napisy końcowe... najpierw outro, później napisy :!: Wszyscy nie macie końcowych napisów :?: :shock: :shock: :shock:
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 16-02-2005, 21:38   

Ja nie mam, sądze, że w wersji na PC tego po prostu brak :!: :evil: :| :roll:
_________________
Miow.
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 17-02-2005, 15:56   

Kasia Trent wrote:
Ja nie mam, sądze, że w wersji na PC tego po prostu brak :!: :evil: :| :roll:


Ja się zastanawiam już od jakiegoś czasu nad kupnem PS2
Coraz mniej gier wychodzi na PC w przeciwieństwie do konsol
 
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 17-02-2005, 16:57   

Jeśli ktoś uważa że to wina Eidosa że Tomb Raider : Angel of Darkness był klapą w sensie technicznym i w sterowainu to jest w błędzie...
Jest to wina Core Design (autorów serii TR) !!!

Sterowanie :

Jeśli chodzi o sterowanie w TR6 to tylko i wyłączenie wina Core.
Dowodem jest jeden trailer który pokazywany był na E3 w 2003 roku.
Jest on tutaj : http://www.traider.pl/don...cja=plik&no=112
Jak widać sterowanie było w 100% sparawne.
To Core wszystko sknociło. Jest to największa bolączka. Bardzo tego żałuje.

Wycięte lokacje :

Core robiło Tomb Raidera 6 przez 3 lata.
Nie wiem jak można "wyciąć" 1/3 lokacji już w 90% gotowych.
Core miało już prawie wszystkie lokacje gotowe przed premierą. Ale mieli jeszcze dużo pracy nad BUG`ami technicznymi. Postanowili wyciąć 1/3 lokacji bo zabrakło im czasu na dopracowanie wszystkich na rzecz błędów technicznych.


BUGI :

Tutaj mogę się jedynie domyślać że Core niewypracoało się w ciągu 3 lat nad wszystkimi rzeczami. Ale nie wiem jak to jest możliwe. Przecież inna firma która robiła Maksa Payna 2 to w ciągu 2 lat zrobili to znakomitą grę do perfekcji w przeciwnieństwie do Core.
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 17-02-2005, 19:13   

Quote:
Jeśli ktoś uważa że to wina Eidosa że Tomb Raider : Angel of Darkness był klapą w sensie technicznym i w sterowainu to jest w błędzie...


ja własnie uwazam, że jest to wina Eidosa. Oczywiscie to także wina Core, że są błedy, itd.. ale Core dokończyliby TR6 gdyby Eidos dał im np. 2 , 3 miesiące wiecej. a tak Eidos bez przerwy ponaglał Core.. i jak tu pod taką presją zrobić swietną grę?

tutaj masz text o tym:
http://www.croft.website.pl/tr6bugs.htm
_________________
 
 
TiNeX 
Podróżnik



Joined: 25 Apr 2004
Posts: 245
Location: Zabrze
Posted: 17-02-2005, 20:28   

Cez wrote:
Quote:
Jeśli ktoś uważa że to wina Eidosa że Tomb Raider : Angel of Darkness był klapą w sensie technicznym i w sterowainu to jest w błędzie...


ja własnie uwazam, że jest to wina Eidosa. Oczywiscie to także wina Core, że są błedy, itd.. ale Core dokończyliby TR6 gdyby Eidos dał im np. 2 , 3 miesiące wiecej. a tak Eidos bez przerwy ponaglał Core.. i jak tu pod taką presją zrobić swietną grę?

tutaj masz text o tym:
http://www.croft.website.pl/tr6bugs.htm


Czytałem to nawet kilka razy
Co nie zmienia faktu że większą wine ponosi Core
Eidos miał prawo się wściekać że nowy TR nie wyszedł po 3 latach
to co oni robili w tym czasie ?!
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 17-02-2005, 21:19   

Quote:
Coraz mniej gier wychodzi na PC w przeciwieństwie do konsol


Ale z drugiej strony gry na konsole są droższe :roll:

Quote:
Jak widać sterowanie było w 100% sparawne.


Nie rozumiem, jak może być widać to na trailerze? To trzeba poczuć, grając...
Ale był też taki trailer, gdzie było skakanie bokiem i strzelanie jednoczeście :roll:
Albo zamiast przewrotu przy naciśniściu 'end', Lara poprostu obracała się.

Quote:
to co oni robili w tym czasie ?!


Upiększali pośladki Kurtisa :P ;)
_________________
Miow.
 
 
 
Cinek 
Obieżyświat



Joined: 13 Feb 2005
Posts: 823
Posted: 17-02-2005, 23:44   

Patrzcie co znalazłem ciekawego :mrgreen: Porównanie trzech okładek TR:TAOD z Japonii, USA i z UK (nasza). Myslę, że najfajniejsza jest japońska wersja :!: :wink: Szkoda, że u nas nie było takiej... nasza okładka w sumie też jest fajna, ale Lara przybiera jakąs dziwną pozę, a wersja amerykańska praktycznia identyczne, tylko przeniesiono logo na górę i zmieniono delikatnie pozycję Lary.
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 18-02-2005, 08:32   

A mi się bardziej podoba nasza :P Japońska jest taka... za jasna. A że TAOD jest 'mroczny', to myśle, że powinien mieć ciemniejszą okładkę.
_________________
Miow.
 
 
 
bro 
bro


Joined: 26 Aug 2004
Posts: 449
Location: masaczjusets
Posted: 18-02-2005, 11:16   

Mroczny to jest poziom na jakim TAOD został wykonany :p a nie sam TAOD
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 18-02-2005, 15:04   

Ja napisałam 'mroczny', a nie mroczny :P
_________________
Miow.
 
 
 
bro 
bro


Joined: 26 Aug 2004
Posts: 449
Location: masaczjusets
Posted: 18-02-2005, 16:04   

A ja napisałem mroczny, a nie 'mroczny' :P
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo