FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
TR6
Author Message
Bubu 
Student



Joined: 06 Sep 2007
Posts: 62
Posted: 06-09-2007, 17:40   

Bardzo genialna Tomb Raidera... pierwsza odchodząca od poprzednich cześć, mi osobiście na prawdę bardzo się podobała, zwłaszcza początek gdyż miałeś wiele możliwości, na prawdę super część i wszystkim co nie grali polecam... ja sam w końcu muszę sobie ją sprawić po raz trzeci! xD
_________________

Guest za często prosisz o pomoc :-D
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 06-09-2007, 17:55   

Bubu, co ty masz z "tą Tomb Raiderą". Ogólnie jest przyjęte że jest ten Tomb Raider a nie ta. :)

A co do AOD i genialności to chyba spierałabym się. Pomysł był dobry ale wykonanie zawiodło. Nawet pomijając wszechobecne bugi jest to dość przyzwoita gra ale do genialności to jej dużo brakuje. IMHO genialną można nazwac grę która coś nowego i interesującego wnosi do świata gier, a tego nawet przy całej sympatii do AOD-a nie mogę powiedzieć.

Bubu wrote:
zwłaszcza początek gdyż miałeś wiele możliwości

Powiedz jakie ty widzisz możliwości dla gracza na poczatku gry bo nie bardzo to widzę.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Bubu 
Student



Joined: 06 Sep 2007
Posts: 62
Posted: 06-09-2007, 17:57   

Różne drogi... o tym mówię!! ;)
A by wykryć jakieś bugi musiał bym ją więcej razy przejść!! :)
_________________

Guest za często prosisz o pomoc :-D
 
 
Szymon_Trent 
Obieżyświat



Joined: 16 Jan 2007
Posts: 1170
Location: Polska :D
Posted: 06-09-2007, 17:57   

Lara jest bardziej realistyczna, może sie rozwijać. wchodzić po rynnach. Ma ograniczone (jak każdy człowiek) możliwości... Wymieniać dalej...
_________________
http://wmojejopinii.wordpress.com/
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 06-09-2007, 19:29   

No tak Szymon faktycznie rozwijanie się Lary w AOD jest wprost powalające -kopnij siatkę żeby zacząć szybciej biegać, albo przesuń skrzynię to wyrobisz sobie muskuły. Daj spokój przecież ten rozwój jest śmiechu warty -albo się robi coś dobrze albo lepiej dać sobie spokój i nie ośmieszać się takim czymś jak w AOD.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Szymon_Trent 
Obieżyświat



Joined: 16 Jan 2007
Posts: 1170
Location: Polska :D
Posted: 07-09-2007, 12:40   

Zapewne wolałabyś aby Lara musiała podnosić sztangi przez godzine aby coś takiego zrobić... A dzięki temu postac się rozwija i nie jest to zbędnie przedłużane...
_________________
http://wmojejopinii.wordpress.com/
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 07-09-2007, 13:03   

Wiem jak jest w rzeczywistości i wcale nie twierdzę że tak powinno być. Chodzi mi raczej o to że jeżeli był pomysł na rozwijanie postaci to można było pójść w nieco inną stronę niż sprawość fizyczna. Widziałabym tu raczej rozwój innych cech takich jak np. spryt, poznawanie nowych możliwości które potem możnaby zastosować w grze itd. Uważam że Lara i tak jest już z założenia wystarczająco sprawna fizycznie że można to sobie darować -i to w tak prymitywny sposób. W innych grach rozwój fizycznych możliwości postaci jest zrobiony bardziej logicznie -im więcej walczysz tym jesteś sprawniejszy i tym więcej potrafisz. Takie coś ma według mnie sens a nie to co jest w AOD. Jeżeli nie można czegoś zrobić dobrze to lepiej sobie darować. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Grindy 
Obieżyświat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 07-09-2007, 13:14   

No faktycznie - pamiętam, że gdy po raz pierwszy siadłam do TR6, ta wersja "rozwoju postaci" wydała mi się całkowicie idiotyczna. Pomijam już nawet jej stopień "skomplikowania", typu: "wywarzysz te drzwi pod warunkiem, że przesuniesz skrzynię stojącą jakieś 2m dalej", to po graniu w 5 wcześniejszych części i będąc "świadkiem" wcześniejszych niebotycznych wyczynów Lary, było to jakieś takie śmieszne, że nagle teraz Lara ni stąd ni zowąd, musi się uczyć rzeczy, które już dawno umiała.
Rozumiem, że po przeżyciach w piramidzie straciła część swych umiejętności? :P
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 07-09-2007, 13:22   

Inna dziwna sprawa to to, że po przesunięciu kilkunasto kilogramowej skrzyni Lara nabierała siły, a jej nie traciła :p Dlatego też całkowicie nielogiczne było wiszenie na krawędziach - zgodnie z tym co się dzieje w grze, to Lara powinna zyskiwać siłę, im dłużej wisi na jakimś gzymsie.
Ale to tylko AOD :p
_________________
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 02-02-2008, 23:24   

Dzisiaj odpaliłam AOD'a z ambitnym planem przejścia tej gry jeszcze raz. Niestety po przejściu pierwszego levelu straciłam cierpliwość. Nie sądziłam że kiedykolwiek to powiem, ale dla mnie ta gra jest po prostu beznadziejna. Jestem pewna na 99% że gdyby losy potoczyły się tak, że pierwszym tóm rejdą w moich tłustych łapkach byłby AoD to by mnie tutaj (tzn. na forum) nie było.
O (niedo) rozwoju postaci to już wypowiadać się nie będę bo przedmówcy powiedzieli co istotniejsze.
Także w tym momencie mogę tylko powiedzieć że TR:AoD będzie tylko elementem ozdabiającym moją półkę ^^
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
Marcjan1995 
Nowicjusz


Joined: 02 Feb 2008
Posts: 5
Location: Radom
Posted: 03-02-2008, 10:17   DOKłADNE POLSKIE WYTłUMACZENIE

Wiecie żę TRAOD zostało niedokończone bo walony Eidos nie pozwolił. No ale podobno jest save do drugiej części levelu parisian back street i o ten proszę :!!: :!!: :!!:
 
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 03-02-2008, 10:42   

Załaczam tego save'a... i juz nie marudz. Powstrzymaj sie przed takimi postami. Wystarczy logicznie napisac o co chodzi, a nie rzucać się w kilku tematach na raz.
_________________
 
 
rotten 
Student



Joined: 04 Jan 2008
Posts: 43
Location: 4 ściany(Łódź)
Posted: 07-02-2008, 23:15   

A ja gdy poraz pierwszy usiadłam do TRAoD to gdyby nie to ,że była Lara to pomyślałabym,że to wogóle inna gra..ehhh no cóż poradzić TRAoD jest jaki jest i nic innego nie da się z tym zrobić:P
_________________
Lara:
-..And you want revenge..
Kurtis:
-Justice!
 
 
Godbluff 
Praktykant



Joined: 07 Feb 2008
Posts: 145
Location: W-ch
Posted: 09-02-2008, 16:03   

Mnie gra jakoś nie wciągneła, doszedłem prawie do Louvre i skończyłem. Na początku fajnie się zapowiadała, deszczyk, klimatyczne brudne blokowiska.... Ale później było już coraz gorzej, jakieś takie prowadzenie za rączkę, dziwne sterowanie, praca kamery też nienalepsza. Pewnie jeszcze wróce do tej części ale jak na razie gram w Legende, która to z koleji bardzo przypadła mi do gustu
 
 
Tony 
Praktykant



Joined: 21 Jul 2007
Posts: 110
Location: Kraków
Posted: 09-02-2008, 20:03   

Ah... żałuj człowieku, musiałeś skończyć akurat przy Louvre, przecież to jest najlepszy epizod w grze! Wykopaliska, Muzeum, Kanały (ścieki :D ) i kilka fajnych scenek :D Wiele elementów Tomb Raiderowych... żałuj, żałuj!!!
 
 
 
Hitman 
Nowicjusz


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 1
Location: Kielce
Posted: 10-04-2008, 20:08   

Hejka. Jestem tu nowa. Czy wiecie jak można robić screeny w grze Tomb Raider 6? Czy moglibyście zamieścić tłumaczenie tekstu do TR6. Z góry dzięki. Sorki, że w tym temacie to napisałam, ale nie mogę robić własnych tematów.
 
 
Jerrem_Y 
Obieżyświat



Joined: 05 Mar 2006
Posts: 1017
Location: Poznań
Posted: 10-04-2008, 20:17   

Screeny wykonujesz za pomoca przycisku 'Print screen' na Twojej klawiaturze. Minimalizujesz okno i 'wklejasz' zrobione zdjecie chociazby do Painta.

Wszystkie dostepne informacje na temat TR6 znajdziesz na WoTR. Patch polonizujący znajduje sie tutaj.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 11-04-2008, 18:58   

Jerrem_Y, ale chyba w TR6 jest ten problem, że on nie daje normalnie zdjęć, ale zapisuje je w formacie TGA(pozostałości po galerii) w folderze Screenshots, czyli domyślnie:

C:\Program Files\Eidos Interactive\TRAOD\ScreenShots

Otworzyć się je da w każdym programie POZA paintem, np. IrfanView albo photoshop.

:)

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-04-2008, 00:10 ]
Ja robilam jakos normalnie Print Screenem i zapisywalam je sobie bodajze w paintcie :p
 
 
Niklan 
Nowicjusz


Joined: 02 May 2008
Posts: 10
Posted: 03-05-2008, 08:16   

A ja tak sobie po wielkim czasie włączyłem AOD i powiem wam ze muzyka cały czas jest miodzio!!!!mimo ze mamy 2008 rok według mnie przewyższa inne części no ale to moje jest zdanie.......
 
 
W1 
Nowicjusz



Joined: 29 Apr 2007
Posts: 26
Location: Piekło
Posted: 04-05-2008, 18:23   

Mam to samo, bo mi kot podrapał płytki z TLR i Chronicles :) Wnerwia mnie tylko w Parissian Back Streets, jak Lara ciągle mi pod nosem gada, co mam robić :fire: Już sobie wywaliłem patch PL, bo jak tak te napisy leciały, to ja ruszyć się nie mogłem, a czytałem już w solucji (czasem trzeba zajrzeć, nie?) walkę z Eckhardem :P
_________________
....is Guest

 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 16-01-2010, 10:24   

Jako iż w temacie TR:UltimateEdition zrobiło się dość offtopowo, o czym poinformował K@t, swoje ostatnie trzy grosze wrzucę tutaj.

krtomb wrote:
zdaję sobie sprawę z faktu IŻ TR3 JEST GRĄ STARĄ I KANCIASTĄ!!!! Problem polega na tym, że o ile TR3 pochodzi z 1998 roku, rzeczą naturalną jest fakt że wygląda na dzień DZISIEJSZY kanciasto

Ale we wcześniejszym poście wyrażnie kanciastość gry wziąłeś za powód, dla którego rzygasz tą grą... Poza tym, ja też wyraźnie napisałem, że wiem jaka jest różnica czasowa między TR3 a AOD i uwierz, nie musisz mi tłumaczyć, że TR3 na rok '98 wyglądał fantastycznie.

krtomb wrote:
nie zmienia to jednak faktu iż w 2003 roku równolegle funkcjonowało wiele tytułów które wyglądają po dziś dzień wystarczająco przyzwoicie by można było na nie patrzeć.

Podam ci przykład TRU. Gra wyszła w czasach, kiedy mamy konsole PS3. Jeśli chciałeś mi wmówić, że kolejnym powodem jest to, że AOD niedorównuje graficznie innym tytułom wydanym tego samego roku, to ja już ręce załamuję... Gra choć wyszła w znacznie lepszym stanie niż AOD - fakt, wyszła w stanie takim, jakim miała wyjść, ale jednak również bez paru kiszek się nie obeszło. Poza tym - porónując TRU do innych gier z tego samego okresu to też wypada ona BARDZO SŁABO!! Zarówno graficznie, jak i grywalnie. A jednak każdy (oprócz ega) zachwyca się piękny krajobrazem, nowymi ruchami Lary - też się nimi zachwycam. TR zawsze był w tyle. Tylko raz udało mu się zrewolucjonizować świat gier - w 1996 roku przy okazji premiery TR1. Potem zawsze był coraz bardziej w tyle... nie wydaje mi się, by to przy okazji TR9 się zmieniło.

krtomb wrote:
O ile mi wiadomo ŻADEN patch nie naprawił błędów brakujących tekstur w dziurawym jak ser Szwajcarski komplecie leveli z Kurtisem (którego obecność jest tam równie potrzebna jak sklep herbaciany w Parisian Ghetto)

Nie wiem, ja gram zawsze na najwyższych ustawieniach graficznych mając zainstalowane wszystkie 3 patche i poziomy z Kurtisem są już oteksturowane - jak dotąd nie spotkałem się z żadnym brakiem!!! Nie wiem, grasz w jakąś wersję z targów E3 ?? Poza tym Kurtis miał mieć szansę na swoją własną grę - Core wprowadziło tę postac, by sprawdzić reakcję graczy. Gdyby AoD był sukcesem to z pewnością równolegle z TR wychodziłyby gry dot. Mr Trenta.

TAOD ma wiele braków. Te, o których wspominasz są najbardziej widoczne podczas rozgrywki. Zgadzam sie, że AOD jest wersją bardzo okrojoną. Jednak piszesz o wyrzucaniu gry do windowsa - pytam jeszcze raz, bo brzmi bardzo podejrzanie, co to za wersja gry? Jak mówię, po instalacji patchy gra działa mi płynnie, wszystko błyszczy, świeci i wygląda bardzo dobrze. Do windowsa też nie zostałem wyrzucony ani jeden raz!
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 16-01-2010, 17:17   

Quote:
Silnik jest niespójny i zacina się nawet na mocarnym kompie, a błędy, braki oraz niedociągnięcia widać już po rozpoczęciu rozgrywki na samym początku.

Ja jeszcze się spytam: z jakich zamierzchłych czasów masz komputer, skoro tak stara gra zacina ci się?
Wybaczcie, jednak na moim komputerze, na którym TRL bez nextgenu działał jako pokaz slajdów, zamiast normalna gra, TRAOD chodził bez najmniejszej ścinki. Tak samo na laptopie, na którym teoretycznie gra nie powinna chodzić. O ile takie starocie jak Gothic 1/2 było praktycznie nie do użytku, TRAOD chodził wyjątkowo dobrze i przeszedłem na nim prawie połowę gry. Dodatkowo niektórzy włączają sobie różne wodotryski, dostępne wraz z TRAOD SCU lub pewnymi plikami, które umożliwiają uruchomienie DX10. Te osoby również nigdy nie pisały o jakichkolwiek problemach związanych z optymalizacją gry. Podobnie w przypadku jej wyrzucania do windowsa. W całej grze miałem taki problem RAZ, w dodatku po jej ponownym uruchomieniu owy problem zniknął i już więcej się nie pojawił. Wybaczcie, ale czepianie się optymalizacji gry, która działa lepiej od niektórych starych gier, to zwyczajne rzucanie się na upartego.

Quote:
Ostatnio myślałem żeby sobie pograć, ale jak zobaczyłem te kanciaste ręce i potwornie okropne twarze, wywaliłem ją w kosmos.

Tego zdania też, szczerze mówiąc, nie rozumiem. TRAOD na dłuższą metę ma całkiem ładną grafikę, jedyne mankamenty to brakujące tekstury lub ich tragiczne rozmycie. Jednak dziwi mnie czepianie się takich szczegółów jak "rączki" panny Croft, które notabene są lepiej zrobione niż powyginane paluszki Lary w TRL. Zresztą wiadomo również, że wiele ubytków graficznych były związane z dodatkami, jakie niegdyś miały się tam znajdować. Zresztą i tak imo AoD wyszło całkiem nieźle jak na grę, która wyszła i tak o pół-roku(albo i rok) wcześniej niż było pierwotnie postanowione.
Nie rozumiem tej powszechnej dezaprobaty odnośnie tej gry. Ma wiele błędów i niedociągnięć, jednak po zainstalowaniu wszystkich łatek gra się w nią całkiem przyjemnie, grafika nie jest rażąca dla oka(jak jej poprzedniczki - pzdr4classic Lara) a fabuła, pierwszy raz od dawna, była naprawdę wciągająca.
 
 
Kaworu 
Nowicjusz



Joined: 06 Nov 2009
Posts: 21
Posted: 06-03-2010, 15:44   

Hej, pomoże mi ktoś? :-P

Jestem przy tym czerwonym duchu i niebieskim światełku, które mam złapać. W solucji pisza, ze trzeba kucnąć, ustawić się blisko posągu ze światłem i strzelać do ducha, aż stanie w miejscu. Problem w tym, ze mi czasami staje sam z siebie (nie śmiać się zboczki xD ) i nie wiem, kiedy będzie ten czas, jak duch się zatrzyma. Jest jakaś metoda, żeby to poznać? I strzelać do niego pierwsza lepszą bronią, czy czymś mocniejszym? Jak w ogóle go pokonaliście, moglibyście opisać swoje sposoby na ducha?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 06-03-2010, 19:22   

Gdy duch się "buja" nawet będąc w miejscu to znaczy, że musisz do niego jeszcze trochu postrzelać (zwykle zatrzymuje się dość daleko od Lary). Gdy przelatując nad Larą nagle się zatrzyma (zwykle tuż po ataku) to wówczas musisz wstać i podbiec do posągu ze światełkiem i kliknąć klawisz akcji. Jest to dość trudne do wytłumaczenia słowem pisanym, jednak metodą prób i błędów wyłapiesz kiedy duch zatrzymuje się by zawrócić, a kiedy zatrzyma się byś mogła zabrać światełko (obraz obscura). Pamiętaj, że masz na to kilka sekund, więc lepiej się ustawić w pobliżu znajdźki.
_________________
 
 
Kaworu 
Nowicjusz



Joined: 06 Nov 2009
Posts: 21
Posted: 07-03-2010, 00:39   

Dobra, sam do tego doszedłem ;-D Ale dzięki za pomoc, teraz utknąłem w biologicznym laboratorium w sali z wielkim krakenem czy co to tam jest :-/ Obejrzałem na youtubie solucję, wiem, że muszę się wspiąć po bluszczu i dostać na taką kładkę, co jest wysoko. Wspinam się, ale... nie ma kładki :-/ Znaczy jest, ale tylko ta dłuższa część, powinna być jaszcze taka z kratki, okrągła, na którą lara ma się spuścić. Nie wiem czemu, ale u mnie jej nie ma, idę najdalej jak można, Lara traci siły i spada do wody :-( Nie wiem, czy to jakiś bug, mam AOD z tego nieszczęsnego kompletnego wydania cenegi, myślicie, że mogli coś źle zgrac, tak jak z tym cofkiem w TR 1? 0_o
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo