FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Croft Manor
Author Message
Danio500 
Praktykant



Joined: 06 Dec 2010
Posts: 136
Location: Wałbrzych
Posted: 11-09-2011, 07:40   

A ja Wam "powiem", że gdyby w TR:U były bossy, to byście raczej narzekali na to, żeby ich jednak nie było. Dlaczego? A no dlatego, że przy obecnym stanie praca kamery chyba jednak by się nie sprawdziła... więcej by było wkurzania się, niż tego warte : ) .
Ale do rzeczy... do dziś pamiętam jak grałem pierwszy raz w Underworlda... była gdzieś... pierwsza w nocy. Patrze... i mówię, co to ma być... znowu jestem na początku gry? No ale dobra gram, gram... nagle patrze znowu ten filmik, że Zip strzela do Lary... i nagle takie gały... wooow... to już wiem co się stało! Ale bajer. No dobra to gram dalej i patrze... co, Lara się cienia boi własnego? No to se myślę dobra... i patrze... o! Klon Lary z Anniversary... zbił Larę... no i byłem w szoku i skończyłem wtedy grać na Meksyku(z resztą potem kisiłem tam z 4 dni xd)
Ale to dziwne jest... rękawica Thora w podziemiach Posiadłości Croftów... no to sobie twórcy wymyślili... dla mnie ten poziom był za krótki.
A tak w ogóle... w kuchni chyba raczej z reguły jest lodówka?
 
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 11-09-2011, 10:37   

Danio500 wrote:
A ja Wam "powiem", że gdyby w TR:U były bossy, to byście raczej narzekali na to, żeby ich jednak nie było. Dlaczego? A no dlatego, że przy obecnym stanie praca kamery chyba jednak by się nie sprawdziła... więcej by było wkurzania się, niż tego warte : ) .


A według mnie ludzie by się bardziej wkurzali, bo w TRU Lara znacznie szybciej traci życie niż w poprzednich częściach,a jeśli na dodatek grę przechodzi się pierwszy raz i nie ma tego dodatkowego paska życia... uuu. Może gdyby z tymi bossami walczyło się tak, jak z nieumarłymi w TRU, nie byłoby jeszcze tak źle, bo z nimi mi się dobrze walczyło. Ale coś w stylu tygrysów i wielkich pająków... Raz sobie skoczą i już są tuż obok ciebie, a uniki rzadko kiedy pomagają... Nie, za coś takiego ja dziękuję.

Danio500 wrote:
dla mnie ten poziom był za krótki.


Zgadzam się. Mogli zrobić coś w stylu Anglii z TRL, oczywiście dłuższe (bo Anglię to się ma w 20 minut :( ) i jeszcze by tam dołożyli jakieś pułapki, bo w Croft Manor jedyne niebezpieczeństwo było takie, że się "zagapisz" i pajączki cię zamordują albo pobije cię nieumarły zwierzak :P

Danio500 wrote:
No dobra to gram dalej i patrze... co, Lara się cienia boi własnego? No to se myślę dobra... i patrze... o! Klon Lary z Anniversary... zbił Larę... no i byłem w szoku


A u mnie to było coś takiego: no patrzę... ej, a to co znowu?... odbicie jakieś czy co?... A, chodzi zupełnie jak Lara, to chyba odbicie... A nie, ja już coś takiego widziałam... O ja cię, przecież to jest Sobowtór, nawet wygląda lepiej niż w TRA... O, nie, Alistera zastrzelił, no piękna heca... Lara, dawaj, zbij tego klona :P ... Uch, coś nie wyszło!
I także byłam w szoku :D
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
alFa
[Deleted]

Posted: 10-01-2012, 17:51   

Croft Manor... też niezły level. Jak sobie przypomnę (a dawno dosyć grałem) te nastawiane świetlne koguciki witrażowe, to się zastanawiam, jakie to jeszcze ukryte siły mogą działać w świecie, mające wpływ na wszelkiego rodzaju wrota i drzwi.

P.S. We władcy pierścieni trza było powiedzieć "przyjaciel" i się wrota Morii otworzyły. Fantazja nie zna granic. Oh and by the way - myślałem że przynajmniej Croft Manor wolne jest od magii, a tu nagle odrażające, kościste psiska! I weź rzuć takiemu kość, to popatrzy na Ciebie jak na idiotę.

It seems father was full of surprises.

Tak to jest Lara, jak się gdzieś chowa psy po piwnicach i nie daje się im jeść. A potem przychodzi córka właściciela - czy może być lepszy kąsek?
 
 
kwiatuszek 
Praktykant



Joined: 21 May 2013
Posts: 140
Location: Hogsmeade
Posted: 22-05-2013, 15:37   

A gdzie.... Kuchnia! fajnie by było gdyby dodali też to wielkie akwarium z 3. Pływało się w nim z rybkami by zdobyć klucz.... Fajne to by było. A no możliwość wyjścia za bramę CM do miasta.Np: pojeździć motorkiem lub czymś innym, gdzieś pójść (na przykład iść Kanałami i wyjść w środku drogi, Następnie Cut-scenka żeby nie dać się przejechać lub znaleźć coś fajnego jak w AOD : galeria Luwru obok kanałów).
To była moja sugestia. I zgadzam się co do szafy, Ale ale taka zawartość: elegancki(No jak wyjadę do miasta?) klasyk, legend,Underworld, Strój z TR 2013, koci, Pianka, strój a'la żyrafa (z 2 i 3 czyli kultowy strój z CM). To tyle :narka:
_________________
alphabet boy
 
 
Kasiula1611 
Student



Joined: 16 Feb 2013
Posts: 55
Location: Warszawa
Posted: 23-05-2013, 16:57   

kwiatuszek wrote:
A no możliwość wyjścia za bramę CM do miasta.Np: pojeździć motorkiem lub czymś innym, gdzieś pójść (na przykład iść Kanałami i wyjść w środku drogi

Tak, tak fajnie by było, ale nie zapominajmy, że to jest Croft Manor, a nie Croft Town. xd
_________________

 
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo