Tomb Raider "Pearl of Kojada" |
Author |
Message |
Ta NoWa
Nowicjusz
Joined: 29 Dec 2010 Posts: 16
|
Posted: 31-12-2010, 13:02
|
|
|
Maati wrote: | dla innych odpowiednio dobrana muzyka a dla jeszcze innych pomalowane na czarno paznokcie |
Dla kogo niby muzyka to mrok albo paznokcie
LOL |
_________________ A życie jak z bajki... |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 31-12-2010, 14:07
|
|
|
Screen po prawej zdecydowanie lepiej działa klimatem. Teraz czuć, że to środek dżungli. Więcej cienia, przebijające się przez liście promienie słońca taki klimat lubię.
Ta NoWa wrote: |
Dla kogo niby muzyka to mrok albo paznokcie
LOL | Ja proponuje powstrzymać się od komentarzy, które nic wartościowego nie wnoszą. |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 31-12-2010, 14:50
|
|
|
"Skąpane w mroku". Ja bym raczej, to co widzieliście na screenie porównawczym, nazwał "osłonięte drzewami". Ponieważ tak właśnie jest. Kiedy tworzyłem na początku te lokacje, zapomniałem o tym, że wszystkie ruiny, które Lara będzie miała okazje odwiedzić, są całkowicie zamknięte w lesie. Po latach nim porośnięte, jak i zasypane, czy pokryte kruchymi skałami. Zapomniałem o tym, jaki panuje w nim wtedy klimat, co widać, a czego nie, co słychać, co się rusza, co piszczy, skrzeczy, wyje.
Co do mroku, tak jak wspominał Maati, nie miałem na myśli przerażającego, inaczej -strasznego- klimatu. "Zabawa światłem", dokładnie ujęte. Starałem się chociaż po części i w jak najprostszy sposób ukryć graficzne mankamenty silnika. Dużo roślin, które powinny skutecznie odwrócić uwagę od kwadratury mapy, przesmyki światło pokazujące najważniejsze punkty otoczenia.
W przypadku moich leveli, im większa lokacja, tym jaśniejsze oświetlenie. Wydaje mi się, że wasze obawy miną, kiedy zobaczycie grę "full screen", albo możecie już teraz wkleić zamieszczony przeze mnie obrazek na całkowicie czarne tło.
PS. Miałem tego nie robić, ale nie mogę się powstrzymać:
OTO POCZĄTEK!
[spoiler:36d4ee93c5][/spoiler:36d4ee93c5]
Pomieszczenia zmieniały sie stopniowo, wraz z nabytymi przez te lata umiejętnościami i mogę z dumą rzec, że jestem zadowolony z postępu. Bo właśnie tak zawsze będę to nazywać.
Pozdrawiam i pozostawiam posty Ta NoWa bez komentarza. |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 01-01-2011, 04:15
|
|
|
Bonus noworoczny: :P
[spoiler:e5944794f3]
[/spoiler:e5944794f3] |
|
|
|
|
lechu1235
Podróżnik
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 433 Location: Poznan*
|
Posted: 01-01-2011, 16:11
|
|
|
Ta czwarta lokacja "z bonusu " wygląda jak Kazachstan z TRL fajnie że są zróżnicowane lvl, zawsze to lubiłem w TR! |
|
|
|
|
Sizzla
Nowicjusz
Joined: 27 Dec 2010 Posts: 3 Location: Tarnowskie Góry
|
Posted: 01-01-2011, 17:35
|
|
|
Ta NoWa wrote: | Maati wrote: | Bonus noworoczny: |
Extra Maati skąd to masz daj linka
bardzo mi sie podoba ten bonus noworoczny!!!!! |
Eee to jest część projektu.
Czyli to nie jest jeszcze do pobrania.
Dobra robota.Super wyszła wam ta baza. |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 01-01-2011, 18:02
|
|
|
Screeny przedstawiające bazę to level The Beginning of the End - Antarctica i fakt trochę wzorowałem się na Kazachstanie z TRL(trochę bo sporo pomysłów czerpałem z innej gry ) Trafiamy tam jako jeniec, naszym zadaniem jest oswobodzenie się,zdobycie broni, przedarcie przez bazę i dotarcie do podziemnej części kompleksu gdzie.. gdzie rozegra się finał i myślę że tyle wystarczy.
Aha Ta NoWa,w odpowiedzi na twoje pw - u mnie wszystko fajnie, miło że się troszczysz |
|
|
|
|
Birko
Praktykant
Joined: 14 Feb 2007 Posts: 150
|
Posted: 01-01-2011, 18:33
|
|
|
Maati, te zdjęcia z dżungli wyglądają po prostu niesamowicie! Już od bardzo dawna obserwuję powstawanie waszego projektu i muszę powiedzieć, że jeszcze nigdy nie widziałam tak dobrze zapowiadającego się customu. Ten zimowy level też dobrze wygląda, ale i tak nic nie przebije tej dżungli, którą pokazałeś. Uwielbiam takie klimaty - bujna roślinność, promienie przebijające się przez liście... Cud, miód i orzeszki
Ogólnie mówiąc - nie mogę się doczekać! |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 01-01-2011, 19:08
|
|
|
Birko, wielkie dzięki. Niestety muszę trochę ci popsuć krwi ponieważ trzeci i piąty obrazek to screeny z cutscenki. Główną wadą edytora jest fakt, że posiada on duże limity, nie jest on przystosowany do obsługi takiej ilości obiektów przez co wybudowanie tak szczegółowego i rozbudowanego poziomu może się nie udać więc wyszaleć się mogę jedynie przy lokacjach do filmików kiedy to skupiam się nad jednym konkretnym miejscem. Podobna sytuacja tyczy się gdy starasz się stworzyć duże,otwarte tereny. No krew zalewa człowieka gdy okazuje się że gra to pokaz slajdów i trzeba ukrócić obiektów ale cóż poradzić. Mam nadzieje że przy następnym customie coś na to poradze. |
|
|
|
|
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 01-01-2011, 19:17
|
|
|
Maati, to jest piękne.
Co prawda granie w customy zarzuciłam już kilka lat temu, ale dla tego mam ochotę zrobić wyjątek. Trzymam kciuki za powodzenie w dalszych etapach pracy . |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
kmail44
Praktykant
Joined: 24 Nov 2008 Posts: 102
|
Posted: 01-01-2011, 20:03
|
|
|
Te screeny są niesamowite. Zwłaszcza ten drugi i reszta z lokacji w dżungli.
Może zdradzicie przewidywaną datę premiery? |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 02-01-2011, 17:27
|
|
|
Nic konkretnego nie powiem bo pracę wciąż trwają a nie wiem jak wszyscy stoją z czasem ale myślę że pierwszy kwartał 2011. Dzięki za wszystkie miłe słowa. |
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 02-01-2011, 20:01
|
|
|
Po prostu cudo... Szczególnie śnieżna lokacja (uwielbiam latanie po bazach etc.). Cieszę się, że jest już mniej więcej ustalona data premiery, ale tak jak pisałam, dla mnie możecie wypuścić ten custom i za 2 lata, byle by był dopieszczony we wszystkich detalach |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 03-01-2011, 21:16
|
|
|
Oby mi czterdziestka nie stuknęła przy okazji premiery Kojady
Cieszę się, że podoba ci się level na antarktydzie, mam w planach jeszcze dodać kilka bajerów - zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków(czy to biur czy magazynów które widać na screenach). Level z tego co pamiętam przechodziłem w ponad godzinę więc myślę, że chociaż w jakimś stopniu zrekompensuje to fakt małej ilości terenów zurbanizowanych w grze. |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 03-01-2011, 22:11
|
|
|
Maati wrote: | Oby mi czterdziestka nie stuknęła przy okazji premiery Kojady |
No wypraszam sobie Mi to już całkiem niedaleko, biorąc pod uwagę fakt, że po ćwierćwieczu latka lecą jak miesiące tak czy inaczej mam zamiar jeszcze zagrac przed 30-stką, czy ci się to podoba czy nie
Jestem pod duuużym wrażeniem. Grałem w wiele leveli, które na trle.net mają wysokie noty, ale chyba żaden nie był tak obfity w różnego rodzaju roślinność, obiekty itp. Zastanawiam się, czy nie braknie wam skali ocenowej Nie moge się wprost doczekać tych nowych ruchów (wspominaliście o nowej animacji pływania po powierzchni (!) )
Dziubajcie dalej w tym RE ale już nie zdradzajcie niczego oprócz daty premiery I tak wiemy już za dużo |
_________________
|
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 04-01-2011, 17:55
|
|
|
Pierwszy screen za ciemny ale z ważywszy na to że na jednym z nich widać skrawek granatowego nieba rozumiem że Larę zastała noc w tej wielkiej dżungli Mapka zimowo-bazowa szczerze mnie zaskoczyła, pozytywnie myślałem że będą jedynie klimaty jungle, ruins, caves.
Żądam I kw. 2011 za długo trwa to czekanie |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 04-01-2011, 18:33
|
|
|
joker, ano owszem zastała ją noc, są to screeny z levelu The Descent który w całości rozgrywa się w jaskiniach. A o tym, że pojawią się poziomy na terenach zurbanizowanych było kiedyś powiedziane. Będziemy się starać wyrobić w podanym przedziale ale zarazem chcemy w miarę możliwości dopieścić Kojade tak aby np. wyrównać poziom poszczególnych leveli które powstawały na przestrzeni lat.
Quote: | Zastanawiam się, czy nie braknie wam skali ocenowej |
pf, jak na nashej klasie może być 5+ to i dorobią 10+
Quote: | Dziubajcie dalej w tym RE ale już nie zdradzajcie niczego oprócz daty premiery I tak wiemy już za dużo |
Dziuboć będziemy. Zdradzać też, toż trzeba czasem sie nacieszyć tym co sie wydziubiało. Wciąż nie znacie wygladu dużej liczby lokacji wiec spokojna Wasza glowa.
Btw. - 25 lat,ćwierćwiecze, stara dupa. |
|
|
|
|
emillo97
Nowicjusz
Joined: 29 Dec 2010 Posts: 9
|
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 06-01-2011, 20:35
|
|
|
Nie. Otrzymujesz całą grę, wystarczy tylko kliknąc na plik exe. |
|
|
|
|
emillo97
Nowicjusz
Joined: 29 Dec 2010 Posts: 9
|
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 02-02-2011, 16:24
|
|
|
Dwa pokoje, które ostatnio miałem okazję edytować. W sumie nie wiele do pokazania, ale ostatnie publikacje miały miejsce w tamtym miesiącu. Czas odświeżyć topic.
[spoiler:17315e6e8b]
KLIKNIJ NA SCREENY ABY POWIĘKSZYĆ
[/spoiler:17315e6e8b] |
|
|
|
|
Rasmien
Student
Joined: 19 Mar 2010 Posts: 90
|
Posted: 30-04-2011, 12:19
|
|
|
Być może będe nachalna ale dlaczego nie umieścice ostaniego trailera PaweŁIndyK`a . . .
Rozumiem że zrobiliście to na zagranicznym forum , ale mogliście przynajmniej dać info na stronie max`a . |
|
|
|
|
LordJ
Student
Joined: 20 Feb 2011 Posts: 76
|
Posted: 22-05-2011, 13:43
|
|
|
Wszystko prezentuje się przepięknie to na pewno
Pytanie do Pawła, czy wszystkie levele będą "ciemne" ?
Coś czuję że szybciej nastąpi koniec świata iż my pogramy sobie w Perełkę ^^ |
_________________
|
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 23-05-2011, 00:10
|
|
|
Koniec świata był 21 - nie zauważyłeś?!?!?!?!
A tak na poważnie - kiedy w końcu przyjdzie nam się pobawić? Umieram z niecierpliwości!!!! Brak mi porządnego customa.
Ostatnio trafił mi się krótki bo krótki ale świetnie wykonany - One Room Chalenge - Protected by the Dead - nawiązania do Underworld'a - takie levele mogliby robić - byle dłuższe.
A Twoje screeny robią rewelacyjnego smaka )) |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 06-12-2011, 13:31
|
|
|
Musicie uwierzyć mi na słowo. Dlatego, że cieszę się z tych wieści bardziej niż Wy. Dumnie mogę wszystkich poinformować, że wszystkie moje trzy levele są praktycznie całkowicie ukończone. Pozostało jeszcze tylko powrzucać gdzieniegdzie jakieś utwory i to tyle. Następnym krokiem będzie szukanie odpowiedniego głosu dla naszej heroiny.
Oto skromny screen na przypieczętowanie:
|
|
|
|
|
|