Bonus level |
Author |
Message |
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 03-02-2008, 13:02
|
|
|
Aniaa - Prośby te już są, ukazały się zaraz po remake'u TR1, a co do goldów, to może chodziło ci o ich wszystkich remake'i tak? |
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 03-02-2008, 17:22
|
|
|
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, ale mnie chodziło o to, że skoro zrobiliby remake TR1 Gold, to potem należałoby zrobić remake TR2,3 itd. Nie chodziło mi o same goldy, ale np remake Dagger of Xian, Adventures of Lara Croft, czy może The last Revelation. Tak więc, wątpię, aby to zrobili. |
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 21-04-2008, 20:32
|
|
|
Taki z tego Bonus jak z Natli altruistka... Dla mnie zamiast pokazywać taki szajs mogliby zrobić zlepek np finalnych Bossów ze starych klasycznych TR'ów. Np Smoka z TR2; dr'a Willard'a z TR3 i Seta z TR4, no ewentualnie żeby pograć na nosie tym hipkom z Core Design (które naturalnie nie istnieje) zrobić nową ulepszoną wersję walki z Eckhardt'em W sumie byłoby fajnie w nowych możliwościach zrobić starych Bossów |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
l@r@ croft
Praktykant
Joined: 25 Dec 2006 Posts: 187 Location: Łódź
|
Posted: 25-06-2008, 11:44
|
|
|
Moim zdaniem bonus level w TRA był bez sensu... z nikim się nie walczyło tylko biegało,chodziło,skakało,wspinało... do kitu Jedynie co to muzyka była dość ciekawa. ten bonus level miał chyba na celu pokazanie nam różnych architektur z Grecji,Egiptu itd. , jakie występowały w grze...
no cóż...
|
_________________
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 25-06-2008, 13:44
|
|
|
l@r@ croft wrote: | ten bonus level miał chyba na celu pokazanie nam różnych architektur z Grecji,Egiptu itd. , jakie występowały w grze...
no cóż... |
Chyba należy ci się nagroda roku za inteligencję, bystrość, przebiegłość i refleks. Moje gratulacje. |
_________________
|
|
|
|
|
trójka
Student
Joined: 14 Jul 2008 Posts: 43
|
Posted: 17-07-2008, 10:40
|
|
|
poczekajcie podobno tam są 4 style ale jak chodziłam po ty m levelu to było tylko Peru, Grecja i Egipt i nigdzie nie widze przejścia do Zaginionej WyspyΔζξβµΘ |
|
|
|
|
adriano216
Podróżnik
Joined: 25 Nov 2007 Posts: 572 Location: 29°58'N 31°07E
|
Posted: 17-07-2008, 14:11
|
|
|
Przejście jest, poszukaj dobrze. O ile się nie mylę to jest tam wodospad. Tylko nie myl z Lost Valley. Powodzenia w poszukiwaniach |
_________________
|
|
|
|
|
L_w_T
Student
Joined: 08 Jul 2008 Posts: 58 Location: Skierniewice
|
Posted: 17-07-2008, 16:42
|
|
|
Najgorsze w tym levelu jest to , że nie ma Atlantydy , ale są kopalnie Natli . Spróbujcie wejść na kolumny w Grecji , wysoko tam |
_________________
|
|
|
|
|
adriano216
Podróżnik
Joined: 25 Nov 2007 Posts: 572 Location: 29°58'N 31°07E
|
Posted: 23-11-2008, 23:04
|
|
|
Szkoda, że ten wycinek z Lost Valley z wodospadem i jeziorkiem nie znalazł się w rozgrywce. Nie mogę ścierpieć tego, że CD go pominęli. Dobrze chociaż, że umieścili go w tej zlepce Lepszy na pewno by był prawdziwy dodatkowy level jak chociaż w TR3. Marzyłem sobie o powrocie na wyspę, odnalezieniu kawałków Scion'u (nieznalezienie ciała Natli ) i umieszczeniu ich w galerii artefaktów w domu Lary. Marzenia nic nie kosztują. |
_________________
|
|
|
|
|
AbiiGeil
Nowicjusz
Joined: 27 Jan 2009 Posts: 16 Location: Lost Valley
|
Posted: 11-02-2009, 10:41
|
|
|
Mhm.. Widziałam już taki Bonus Level. Ale nie wiem czy są przeciwnicy .. |
_________________ ,, .... Ja pamiętam te chwile,co serce mocniej bije . Wszystkie te chwile,co serce mocniej bije. Ty pamiętasz te chwile ? Co serce mocniej bije ..... ? " |
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 11-02-2009, 10:47
|
|
|
AbiiGeil, nie ma tam żadnych przeciwników. To tylko prezentacja architektury z gry. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Łukasz
Podróżnik
Joined: 05 Nov 2007 Posts: 701 Location: Gorzów
|
Posted: 08-07-2009, 15:41
|
|
|
Ten bonusowy poziom wygląda pięknie. Ładnie zmieszane lokacje, architektoniczne budunki i piękność tego poziomu Zamierzam zebrać wszystkie skarby, relikwie artefakty żeby go odblokować. A czy trzeba wykonywać Time Triale ? |
_________________ Witaj Guest |
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 08-07-2009, 16:27
|
|
|
Do odblokowania tego levelu nie potrzeba zaliczać time triali. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Tonetti
Podróżnik
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 237 Location: Wałbrzych
|
Posted: 09-07-2009, 11:12
|
|
|
Lokacje z tego poziomu są ładniejsze, niż te które są podczas rozgrywki. CD mogli się bardziej postarać i zrobić takie ładne lokacje podczas rozgrywki, a nie tylko w tym levelu. I czy wy też macie wrażenie, że Epipt w tym poziomie przypomina jakąś lokację z TR4? |
|
|
|
|
Marcin95
Nowicjusz
Joined: 09 Jul 2009 Posts: 15
|
Posted: 09-07-2009, 11:39
|
|
|
Tonetti, zgadzam się z Tobą. Ten poziom wygląda znacznie lepiej. Czyżby zabrakło czasu by dopracować ten tytuł ? Dla mnie 2-3 miesiące wystarczołyby by ulepszyć grafikę jak i dodać kilka ciekawych elementów. |
_________________ I'm very pleased to see you again Lara...
All I ever wanted
All I ever needed is hear - in my arms... |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 09-07-2009, 11:50
|
|
|
Przecież "właściwy" Egipt wygląda równie dobrze. Jedyna różnica w levelu bonusowym, to otwarta przestrzeń, co przenosi się na specyficzne oświetlenie. |
_________________
|
|
|
|
|
Łukasz
Podróżnik
Joined: 05 Nov 2007 Posts: 701 Location: Gorzów
|
Posted: 09-07-2009, 11:54
|
|
|
Tonetti wrote: | I czy wy też macie wrażenie, że Epipt w tym poziomie przypomina jakąś lokację z TR4? |
Chodzi o te czwarte zdjęcie ? Mi przypomina się poziom "sacred lake" |
_________________ Witaj Guest |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
|
|
|
|
Dan86
Student
Joined: 10 Apr 2009 Posts: 84 Location: Lublin
|
Posted: 12-07-2009, 21:55
|
|
|
Wystarczy że naciśniesz podwójnie spację i potem szybko shift i S i potem klikaj shift razem z wciśniętym S a Lara wykona akrobację. Mnie się udało. Zresztą intrukcja jest na tym filmiku. |
|
|
|
|
Hrithik_Roshan
Obieżyświat
Joined: 04 Dec 2006 Posts: 1314
|
Posted: 19-07-2009, 05:54
|
|
|
Hahaha.
Od premiery minęło już dość sporo czasu, a ja dopiero teraz dowiaduję się, że istnieje jakiś dodatkowy level. No cóż wakacji ponad miesiąc jeszcze został więc się zabiorę za nadrabianie. |
_________________ "wiara jest rozjebana" |
|
|
|
|
Szuszuro
Student
Joined: 25 Jul 2009 Posts: 36
|
Posted: 25-07-2009, 23:37
|
|
|
O ile mi wiadomo, bonusowy level odblokowuje się... Po ukończeniu Croft Manor i po odblokowaniu "Kryształków". W Bonusowym levelu te kryształki są, więc żeby móc zagrać na Bonusie, trzeba je odblokować |
_________________ Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.
|
|
|
|
|
Sas_
Podróżnik
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 249 Location: Polska/Gdańsk
|
Posted: 10-08-2009, 14:32
|
|
|
ja zaraz po ukończeniu gry dostałam ten "bonus level" i jakoś na mnie nie wywarł specjalnego wrażenia. Tylko gadali o tworzeniu gry i te pierdoły. Zwykłe modele lokacji czy jak ktoś to ujął style architektoniczne wykorzystane w grze. Jedney co w tym wielkim prze cudownym bonusie można robić to łazić do okola i słuchać tego samego. lepiej by było gdyby zrobili taki bonus jak do resident evil 4 |
_________________ Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?) |
|
|
|
|
Szuszuro
Student
Joined: 25 Jul 2009 Posts: 36
|
Posted: 10-08-2009, 15:11
|
|
|
Quote: | lepiej by było gdyby zrobili taki bonus jak do resident evil 4 |
Masz na myśli drugą kampanię ?
A mi się ten bonus w TRA akurat podobał. Kilka razy z przyjemnością chodziłem sobie po tym levelu. Tam jest po prostu przepięknie .
|
_________________ Sztuką nie jest bycie mądrym, lecz sztuką jest bycie mądrym i umiejętność wykorzystania tego.
|
|
|
|
|
Sas_
Podróżnik
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 249 Location: Polska/Gdańsk
|
Posted: 10-08-2009, 18:00
|
|
|
Widoki może i ładne ale to takie bez celowe łażenie po planszach na których nic sie nie dzieje...To takie monotonne i bezcelowe <ale palnęłam>. Od co do RE4 no no mam właśnie to na myśli, mini gierki z Adą Wong <w tej grze zdecydowanie postacie lubią z martwych wstawać >. Szkoda ze do TR czegos takiego nie zrobią , bo skoro gry robią takie krótkie to chociaż niech jakieś bonusy dadzą, ale niech maja jakiś cel <cos na wzór goldów> |
_________________ Satan's Gonnah Yeat Chu :3
(Tak wpadłam po to aby sobie zapdejtować twarz, ale śmiesznie, co nie kociaki?) |
|
|
|
|
|