TOMB RAIDER - filmy, trailery |
Author |
Message |
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
|
|
|
|
Rob3rt
Podróżnik
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 718
|
Posted: 26-05-2012, 06:50
|
|
|
No i kolejna "dziwna" zagrywka Crystalsów... DEMO TEASERA No ale już nie czepiajmy się, na razie niewiele widać, oprócz tego, że grafika prezentuje się na piątkę (choć nie podoba mi się oświetlenie świata, jakieś takie mało widowiskowe), co mi się rzuciło w oczy to w momencie zapalenia ogniska - trzęsąca się z zimna Lara. |
_________________ |
|
|
|
|
Judas
Student
Joined: 22 Aug 2011 Posts: 62
|
Posted: 26-05-2012, 07:39
|
|
|
Ale zaostrzyli mi apetyt! Właśnie tak sobie wymarzyłem tą grę. Co prawda to tylko niewielkie fragmenty i jeszcze nie można się wypowiadac, ale już mi się podoba. |
_________________
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-05-2012, 09:12
|
|
|
Quote: | choć nie podoba mi się oświetlenie świata, jakieś takie mało widowiskowe |
To pewnie dlatego, że 90% scen to noc, ulewa i burza. Na wielu screenach widać było masę świetnie oświetlonych lokacji (wioska i pełnia księżyca) więc o to bym się nie martwił. W sumie od samego patrzenia można dostać kataru
W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają
[ Komentarz dodany przez: Integral: 26-05-2012, 10:52 ]
Jak się wyśpię to Ci przyłożę |
_________________
|
|
|
|
|
..::;;PeeT;;::.
Podróżnik
Joined: 15 Oct 2006 Posts: 718
|
Posted: 26-05-2012, 09:51
|
|
|
K@t wrote: | W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają |
Świeże bułeczni same się nie dostarczą.
Ja spasowałem koło 1:00 |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 10:16
|
|
|
Mhm, przyda im się ta obsuwa do 2013.
Ogólnie jest ciekawie i klimatycznie, czekam na full trailer z niecierpliwością. Oświetlenie niczego sobie, nadaje właśnie ten klimat. Porównując grę do tego, co widzieliśmy wcześniej, jest o wiele lepiej. Do 2013 na pewno dopracują na maksa. |
_________________ Yf a dą suwajf, nan of as łyl. |
|
|
|
|
System32
Student
Joined: 16 Mar 2011 Posts: 77
|
Posted: 26-05-2012, 11:31
|
|
|
Świetnie !!! Znowu mnie nakręcili a grafika jest świetna A głos Lary jest również bardzo zadowalający W końcu słychać ten mocny brytyjski akcent ! |
|
|
|
|
Judas
Student
Joined: 22 Aug 2011 Posts: 62
|
Posted: 26-05-2012, 12:39
|
|
|
Głos może byc. Chodzi mi o to, czy pasuje do postaci. Moim zdaniem tak. Już nie mogę się doczekac pełnego traileru |
_________________
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-05-2012, 12:45
|
|
|
..::;;PeeT;;::. wrote: |
Świeże bułeczni same się nie dostarczą.
|
Uuu Pamiętam jak wstawałem na uczelnię koło piątej/przed piątą, a na forum ktoś pytał co ja JESZCZE na nogach robię
Quote: | Do 2013 na pewno dopracują na maksa. |
I tak widać dużą różnice w wyglądzie tej panoramy z wrakami statków. Do premiery na bank odpicują wszystko. |
_________________
|
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 26-05-2012, 13:10
|
|
|
K@t wrote: |
W ogóle Paweł, co Ty robisz na nogach o 4 rano, myślałem że tak to tylko studenci architektury mają
|
Karl Stewart zaćwierkał, że popołudniu (czasu amerykańskiego) możemy spodziewać się pewnej "zapowiedzi". Czekałem bardzo długo. Zdążyłem obejrzeć dwa filmy, a w międzyczasie pisałem jakieś durnoty na forum i cały czas odświeżałem stronę główną GameTrailers. Kiedy tylko zobaczyłem miniaturę wkleiłem linki na oba fora. Myślę, że warto było czekać dla samego uczucia zmęczenia i ekscytacji jaki mi towarzyszyło. Byłem tak zdenerwowany i padnięty, że kiedy zobaczyłem trailer zacząłem się najnormalniej w świecie śmiać i już nie mogłem zasnąć.
Gra wygląda naprawdę dobrze i nie zapominajmy oczywiście, że jest wciąż w produkcji.
http://img39.imageshack.u...havsprebeta.jpg |
|
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 13:10
|
|
|
K@t wrote: | Quote: | Do 2013 na pewno dopracują na maksa. |
I tak widać dużą różnice w wyglądzie tej panoramy z wrakami statków. Do premiery na bank odpicują wszystko. |
Wiem właśnie, na TRF był fajny obrazek porównawczy. Dokładnie ten. Skoro można już przejść grę od początku do końca, to teraz pewnie tylko dopracowywanie multiplayera i grafiki, no, i błędy, itp. Model Lary wciąż ma trochę mało polygonów, widać to szczególnie tutaj. W sumie czym ja się przejmuję, przecież to alfa!
EDIT: Wkleiliśmy ten sam link Btw nie wiem, czemu ktoś to nazwał "pre alpha vs pre beta" skoro to "pre alpha vs pr alpha" |
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 26-05-2012, 13:14
|
|
|
Adamaru wrote: |
EDIT: Wkleiliśmy ten same link Btw nie wiem, czemu ktoś to nazwał "pre alpha vs pre beta" skoro to "pre alpha vs pr alpha" |
Ja zrobiłem ten screen i ja go tak nazwałem.
Nie sądzę, żeby akurat lokacja którą pokazuje została diametralnie zmieniona. Mam wrażenia jakby była to już bardzo wczesna beta. |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 13:20
|
|
|
Quote: | Nie sądzę, żeby akurat lokacja którą pokazuje została diametralnie zmieniona. Mam wrażenia jakby była to już bardzo wczesna beta. |
W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym (nie pamiętam, jak się nazywał ).
Quote: | Ja zrobiłem ten screen i ja go tak nazwałem. |
Huhu, dobrze wiedzieć. |
_________________ Yf a dą suwajf, nan of as łyl. |
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 26-05-2012, 13:26
|
|
|
Adamaru wrote: |
W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym |
Dlatego wolałem tak go nazwać. Grafika wciąż potrzebuje kilku dopieszczeń, ale o to chyba akurat nie muszę się martwić po szokującej jak dla mnie zmianie, którą już zdążyła przejść.
W pewnej scenie zauważyłem, że CD wciąż używają tekstur ze swoich poprzednich gier. To oczywiście nic złego, ale spodziewałem się "kompletnych nowości". |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-05-2012, 13:30
|
|
|
Zapewne na E3 pokażą właśnie te najbardziej dopracowane (na chwilę obecną) fragmenty gry. Sam jestem ciekawy jak będzie prezentować się całość, więc postanowiłem olać na chwilę obecną sprawy techniczne, bo wiem że zmieni się jeszcze sporo. Bardziej interesuje mnie sam gameplay, klimat i wszelkie nowe rozwiązania. Dotychczasowe gameplaye nie pokazały tak naprawdę nic nowego, a tu już po teaserze widać że szykuje się sporo konkretów:)
Paweł, podziwiam że chciało Ci się czekać tyle w ciemno Całonocne posiedzenia zaliczałem jedynie przy okazji premier wersji demo TRL i TRA. Nie wiem póki co czy byłbym w stanie powtórzyć te wyczyny dla nowego TR |
_________________
|
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 13:31
|
|
|
PaweŁIndyK wrote: | Adamaru wrote: |
W podcaście chyba mówili, że cała gra jest w fazie alfa jeszcze, chociaż niektóre lokacje (jak właśnie ten sam początek, ucieczka z jaskini, itp) mogą być już dopracowane na maksa, więc one mogą już być na ostatnim poziomie produkcyjnym |
Dlatego wolałem tak go nazwać. Grafika wciąż potrzebuje kilku dopieszczeń, ale o to chyba akurat nie muszę się martwić po szokującej jak dla mnie zmianie, którą już zdążyła przejść. |
Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3.
PaweŁIndyK wrote: | W pewnej scenie zauważyłem, że CD wciąż używają tekstur ze swoich poprzednich gier. To oczywiście nic złego, ale spodziewałem się "kompletnych nowości". |
Mnie tam rzuciły się w oczy tylko jakieś liście na ziemi, czy tam roślinki. Gdzie coś takiego jeszcze można zaobserwować?
Quote: | Paweł, podziwiam że chciało Ci się czekać tyle w ciemno Całonocne posiedzenia zaliczałem jedynie przy okazji premier wersji demo TRL i TRA. Nie wiem póki co czy byłbym w stanie powtórzyć te wyczyny dla nowego TR |
No nie, ja też czyhałem całą noc. Tyle, że nie miałem akurat w głowie WoTRu, by to tutaj opublikować, albo coś odpisać. :C Jak tylko obejrzałem teaser (tak z 20 razy), poszedłem spać... |
|
|
|
|
PaweŁIndyK
Podróżnik
Joined: 23 Oct 2006 Posts: 738
|
Posted: 26-05-2012, 13:39
|
|
|
Adamaru wrote: |
Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3. |
Oczywiście, że nie! Miałem tylko na myśli sama zmianę i mam nadzieję, że CD wykorzystają ten cały rok na dopieszczenie wszystkiego.
Adamaru wrote: |
Mnie tam rzuciły się w oczy tylko jakieś liście na ziemi, czy tam roślinki. Gdzie coś takiego jeszcze można zaobserwować? |
O tą teksturę mi chodziło.
http://img838.imageshack.us/img838/6473/wutwh.png |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 13:46
|
|
|
PaweŁIndyK wrote: | Adamaru wrote: |
Anyway nie jest tak ładnie, jak powinno być na dzisiejsze czasy. Patrz Far Cry 3 bądź Crysis 3. |
Oczywiście, że nie! Miałem tylko na myśli sama zmianę i mam nadzieję, że CD wykorzystają ten cały rok na dopieszczenie wszystkiego. |
Też mam taką nadzieję, poza tym E3 powinno pokazać więcej lokacji, które jestem pewny będą bardziej dopracowane.
Wow, tego to bym w życiu nie wyłapał. Oj tam, myślę, że to nie ta sama tekstura, po prostu podobna roślinka. Takie szczegóły mam nadzieję, nie wpłyną na oceny recenzentów. |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 26-05-2012, 13:59
|
|
|
Łii tam, recykling meshy - nic nowego u nich
Pamiętajcie zresztą co było jedną z przyczyn porażki Core przy Angel of Darkness - najpierw zaczynali od dopracowywania grafiki (wierzę na słowo), animacji i tego typu bzdetów, a dopiero pod to budowali poziomy - co sami zresztą przyznali.
W wypadku TR9 jest więc szansa, że gameplay rzeczywiście jest dopracowany na maxa, a teraz zaczyna się dopiero dekorowanie tego wszystkiego.
Dlatego też mam dość dużą tolerancję, jeśli idzie o stopień graficznego dopracowania prezentowanych materiałów. Coś pokazać w końcu musieli. |
_________________
|
|
|
|
|
..::;;PeeT;;::.
Podróżnik
Joined: 15 Oct 2006 Posts: 718
|
Posted: 26-05-2012, 15:48
|
|
|
Sam jestem ciekawy o jakie smaczki został wzbogacony gameplay i jak się potoczy. Obecnie ciekawość mnie zżera jeśli chodzi o combat. Ten w Red Dead Redemption był całkiem niezły. Owszem, mógłby być bardziej dopracowany (w mojej opinii). Liczę jednak na inwencję zespołu CD.
Grafika prezentuje się całkiem zacnie (przyjanmniej na samym wybrzeżu). Jeśli mnie oczy nie mylą dodano bardzo ładny efekt śwaitła przebijającego się przez fale. Co prawda, to jeszcze nie Ivan Aivazovsky, ale jest dobrze. Chyba graficy z CD zaczynają czytać mi w myślach. |
|
|
|
|
janek04
Podróżnik
Joined: 05 Jan 2008 Posts: 499 Location: London
|
Posted: 26-05-2012, 16:28
|
|
|
Graficznie to to jest jak 2-3 razy lepiej niz Underworld. Ja sie niemoge doczekac jak zobacze przeblyski piorunow w nocy, to pewnie wyglada miodzio. Fajnie ze nowy TR jest na drugim miejscu na liscie GameTrailers, na najciekwasze i najbardziej wyczekiwane gry E3. Moim zdaniem jest na nr 1 bo Wii U to konsola a nie gra. Lubie patrzec na Lare jak sie porusza bo widac ze jest obolala po wypadku. Jej ruchy nie sa tak pewne jak kiedys. |
_________________
|
|
|
|
|
Rob3rt
Podróżnik
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 718
|
Posted: 26-05-2012, 18:23
|
|
|
No, teraz jestem wyspany (rano widziałem go po powrocie z nocnej zmiany w pracy) i przestudiowałem ten trailer nieco dokładniej Te 20 sekund podobnie jak w Tourning Point gra na emocjach! Po raz kolejny CD pokazuje cierpiącą w trudnych warunkach Larę, więc nic się nie zmieniło, CD postawili na swoim. Jak już pisałem - spodobała mi się drżąca Lara przy ognisku. Efekt odpadania części wraku samolotu, fajniej, że dzieje się to pod wpływem ciężaru Lary, a nie jak miało to miejsce na Statku w Underworldzie, gdzie były to skrypty otoczenia uruchamiane w danym momencie. Fajnie też wyszła ostatnia animacja upadku. Graficznie prezentuje się fajnie, może nie ma fajerwerków w postaci gry świateł, ale za to oświetlenie otoczenia buduje odpowiedni klimat. Widok roztrzaskanych statków wyszedł fenomenalnie! Tekstury (bynajmniej na Panience Croft) są mega szczegółowe, ale widać, że to jeszcze nieskończony produkt, choćby przy zbliżeniu na pudełko zapałek, gdzie piksele krawędzi aż kują w oczy No ale rok czasu jeszcze przed nimi, dopracują co trzeba!
BTW. Po "iPhod Touch", słuchawkach "Beats by Dr. Dre", kubku "Sister of Artemis" i ołówku "Koh-i-noor", przyszła pora na zapałki od "Matches" |
_________________ |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 26-05-2012, 18:31
|
|
|
Rob3rt wrote: | No, teraz jestem wyspany (rano widziałem go po powrocie z nocnej zmiany w pracy) i przestudiowałem ten trailer nieco dokładniej Te 20 sekund podobnie jak w Tourning Point gra na emocjach! Po raz kolejny CD pokazuje cierpiącą w trudnych warunkach Larę, więc nic się nie zmieniło, CD postawili na swoim. Jak już pisałem - spodobała mi się drżąca Lara przy ognisku. Efekt odpadania części wraku samolotu, fajniej, że dzieje się to pod wpływem ciężaru Lary, a nie jak miało to miejsce na Statku w Underworldzie, gdzie były to skrypty otoczenia uruchamiane w danym momencie. Fajnie też wyszła ostatnia animacja upadku. Graficznie prezentuje się fajnie, może nie ma fajerwerków w postaci gry świateł, ale za to oświetlenie otoczenia buduje odpowiedni klimat. Widok roztrzaskanych statków wyszedł fenomenalnie! Tekstury (bynajmniej na Panience Croft) są mega szczegółowe, ale widać, że to jeszcze nieskończony produkt, choćby przy zbliżeniu na pudełko zapałek, gdzie piksele krawędzi aż kują w oczy No ale rok czasu jeszcze przed nimi, dopracują co trzeba!
BTW. Po "iPhod Touch", słuchawkach "Beats by Dr. Dre", kubku "Sister of Artemis" i ołówku "Koh-i-noor", przyszła pora na zapałki od "Matches" |
Nie rozumiem, to jest jakaś firma "Matches" która produkuje zapałki? Czy zapałki to nie po prostu "matches"? Może być na świecie mnóstwo pudełek z napisem "matches"... Chyba, że to baaaaardzo specyficzne pudełko, którego nie mogę znaleźć w sieci.
Albo to jakaś ironia, której nie wyłapałem. |
|
|
|
|
Rob3rt
Podróżnik
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 718
|
Posted: 26-05-2012, 18:42
|
|
|
Adamaru, tak ironia
|
_________________ |
|
|
|
|
|