TRU Mobile |
Author |
Message |
Missy
Student
Joined: 17 Aug 2008 Posts: 35
|
Posted: 31-01-2009, 20:10
|
|
|
Czy ktoś wie czy na Samsunga U700 jest ta wersja 3D? |
_________________ The Bioluminesence Of The Night.. |
|
|
|
|
Avi_Versicolor
Podróżnik
Joined: 14 Jun 2007 Posts: 539 Location: Jurków
|
Posted: 02-02-2009, 15:35
|
|
|
Mam problem...
Pobrałam z jakiejś strony Tomb Raider Underworld 3D,ale gdy chciałam zainstalować - "operacja nie powiodła się"...Mój telefon to Sony Ericsson K800i.
Edit
Dobra - już nieaktualne. Poradziłam sobie. Okazało się,że plik był niekompletny - ważył niewiele ponad 400 kB,a powinien ponad 1,1 MB. Ale już jest Ok. |
_________________ A kiedyś Wielki Łowca odejdzie...
www.versicolor.blog.onet.pl |
|
|
|
|
Rob3rt
Podróżnik
Joined: 06 Apr 2005 Posts: 718
|
Posted: 05-02-2009, 21:04
|
|
|
nie no... zajebi**y fart. Alison promuje w910 ...a jakiego ja mam? w910 ! Łiii... kolejny mobilny (po N-gage) gadżet z TR do kolekcji... nic tylko wgrać Tomb Raidera i odłożyć na półkę
Hmm... Alison mogła by mi się podpisać na tym tel |
_________________ |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 14-02-2009, 19:16
|
|
|
Mam problem. W ostatniej części levelu Croft Manor tuż po przeczytaniu notatki ojca i zabraniu Rękawicy Thora nie mogę wrócić do wyjścia. Na czym polega problem - chodzi mi o 3 drążki do bujania. na początku przeskakuję przez nie bez problemu. Wracając po tych samych moge przeskoczyć tylko z pierwszego na drugi - na środkowym Lara buja się, ale nie puszcza (w sensie, że nie skacze dalej, świntuchy!!). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? |
_________________
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 11-03-2009, 15:09
|
|
|
Sorry za posta pod postem, ale chciałbym się pochwalić moimi nowymi osiągnięciami w TRUMobile
Otóż. Na dzień dzisiejszy jestem w Valhalli i po przejściu podmorskich świątyń, kroftmanoru, po walce z dwoma bossami (?) mam wrażenie, że producent albo pomylił sobie gry, albo chciał je trochę od siebie odróżnić, bo to, czego dowiedziałem się do tej pory to jedna wielka paranoja
[spoiler:2ee6c7b06a]
Choćby fakt uwięzionej Natli - może się to wydać dziwne, ale jakim cudem została ona uwięziona w podziemiach CM? Wychodzi na to, że Amanda chce doprowadzić do końca świata i tak de facto nie wie o istnieniu Natli. Tymczasem Lara wypuszcza Natlę (po wcześniejszej kobiecej dyskusji) ta jednak ucieka łamiąc obietnicę (Natla jest wciąż troszkę przypieczona ).
Same artefuckty w ogóle nie porównują się do tych spotkanych w grze. Po pierwsze młot Thora został już niejako wcześniej odnaleziony przez Ryśka Zagrodę (Richard Croft). Został jednak rozdzielony na dwie części - trzonek i część zasadniczą młota (nie wiem jak to się fachowo nazywa ). Ba - i tutaj po prostu wyjebałem oczy z czachy i zszedłem... do złączenia tych dwóch składników Mjolnira potrzebny jest ni stąd ni zowąd ... Klucz Ghallali no i jedna rękawica Thora.
Tym razem Mjolnir trzeba wcześniej naładować za pomocą kamiennych run, by można było z niego korzystać (nie można nim nic zrobić) - potrzebne to jest do przenoszenia i przesuwania dużych bloków skalnych. Cóż
Narazie gra się fajnie, zaskoczyła mnie podróż motorem Sterowanie fatalne, zresztą by ukończyć jazdę trzeba pamiętać o zbieraniu kanistrów z bęzyną i zestawów mechanika (by naprawić uszkodzone części ).
Bossowie - Kraken, który wyglądał jak obdarta ze skóry głowa królika i Królowa Tarantula. Jak narazie ich zatłuczenie polega na wpakowaniu tyle ołowiu aż gadzina padnie. Zobaczymy co będzie później
Tryb walki jest fatalny - jak wspomniałem całe sterowanie jest spierniczone o wspinaczce nie wspomnę. [/spoiler:2ee6c7b06a]
Zachęcam do gry, bo to całkiem przyjemne
[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-03-2009, 17:44 ]
Przeczysz sam sobie?!?!?1/!?!/!/1/2/3?!?!?
EDIT
No i gierkę ukończyłem.[spoiler:2ee6c7b06a]Cóż. Zaskoczenie mnie rozczarowało. Nie wiem, czy mogłem się spodziewać czegoś zaskakującego. Mimo wszystko dotarcie Lary do Avalonu bardziej przypominało wejście ślepej osoby do Tesco - Zip oznajmia bowiem: "Hej Lara, własnie dotarłaś do Avalonu" O.o Końcowy boss - przypieczona i fruwająca Natla wydawała się być ciężkim przeciwnikiem. Zwykłe pistolety nie działały. Lecz zamiana naboi na wybuchające ograniczyła się do 5, 6 strzałów, po czym Natla odlatuje. Zip na koniec wyjaśnia, że już się więcej nie pojawi - odnoszę wrażenie, że Zip to ma łeb ... Bardzo spodobała mi się jedna z ostatnich zagadek przy otwieraniu zamka do drzwi - akwedukt. Niby prosta, ale za to niesamowicie wciągająca Cóż. Czekam na jakieś inne tytuły w wersji Java. Ten pomimo swojej fabularnej ułomności i grywalności sprawdził się całkiem całkiem. Bo mimo wszystko grało się przyzwoicie ot taki AoD na komórkę [/spoiler:2ee6c7b06a]
Edit sponsorowany przez e_g'a |
_________________
|
|
|
|
|
Minika204
Nowicjusz
Joined: 28 Jan 2009 Posts: 27 Location: Avalon
|
Posted: 26-03-2009, 17:11
|
|
|
A ja mam mały problem (2D) jestem w CM posiadam czerwony i zielony klucz. Zielonym otwieram drzwi no i jest tam Natla musze mieć klucz by ją wydostać z tej klatki no ale chodze po całej planszy i klucz wcieło. Poco mi ten czerwony klucz i gdzie jest ten klucz którym musze otworzyć natle prosze o pomoc |
_________________ '' Śmierć z nutką ironii zawsze boli, amatorzy '' |
|
|
|
|
|