Ukryte animacje |
Author |
Message |
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 24-12-2007, 23:18
|
|
|
--=AngiE=-- wrote: | Problem leży raczej w tym, że np. Lara wykonuje animację, ale lista dostępnych animek dalej widnieje bezczelnie na środku ekranu. |
Po pierwsze dzięki za pomoc, już wszystko działa, po drugie - by lista "animek" zniknęła, musisz wcisnąć i przytrzymać ctrl (gdy puścisz, pojawi się z powrotem). |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 24-12-2007, 23:35
|
|
|
--=AngiE=-- - dzięki za powiedzenie, jak to zrobić! Mam nadzieję, że mi zadziała.
Na mojej wersji z path 42/49 nie działa, mam nadzieję, że ta druga(nie bardzo legalna) będzie miała tą opcję |
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 25-12-2007, 14:21
|
|
|
Integral, pmkkoch
Nie za ma co
Integral
Dzięki bardzo za info, bo nie mogłam znieść listy animacji na środku ekranu. Już chyba ją znałam na pamięć ;-P |
|
|
|
|
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 25-12-2007, 20:32
|
|
|
Skoro tak, to orientujesz się może, ile ma stron? Jakoś bardziej precyzyjnie niż "od ch*a i trochę"? |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 25-12-2007, 20:37
|
|
|
Jeśli chodzi o Kurtisa to mniej niż Lara i przykro mi, to naprawdę jest "od ch*ja i trochę" ...
Kurtis 43 strony [na 43ciej są ze 3 animacje.]
No to Lara ma trochę więcej
____
EDIT
Lara chyba 90... Plus/Minus 2 |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-12-2007, 16:58
|
|
|
No, przebrnąłem przez wszystkie posty w tematach o tajemnicach AoD i ukrytych animacjach i jestem w jeszcze większym szoku.
Poszperałem przypadkowo dzisiaj w TRC i znalazłem link do pizzy i SCU. Tak mnie te wszystkie posty zainteresowały że postanowiłem ściągnąć te pliczki. "O ku**a..." - tyle mogę na ten temat powiedzieć ...
Najbardziej zainteresowały mnie animacje kulejącej Lary (LARA_WALKLIMP, RUNLIMP_EXTREME). Widać, że to co zapowiadali nam przed premierą ludzie z Core miało być prawdą. Lara miała być wolniejsza po upadkach z wysokości (w sumie jeszcze wolniejszej Lary (nie wspominając o Kurtisie) bym chyba nie przebolał ) Wszystko było gotowe, lecz niepozbierane w całość. Tak dobra fabularnie gra została okrojona w tak drastyczny sposób, że płakac się chce.
No cóż. Projekt był świetny. Grafika stała i tak na dośc dobrym poziomie, do tego całkiem niezła fabuła. Oj, gdybyśmy mieli AoD w tej wersji w jakiej się z założenia twórców znaleźć miałą to wolałbym poświęcić LegĘdę i Aniwersarjóm. Czyż te gry spod ręki Core nie miały tego klimatu? Szkoda, że tak się stało. Poczekajmy do 2013 roku - może zrobią remake AoD z okazji 10-lecia prac Crystalsów nad TR
Dobra, nie pier*&&^e już. Za dużo wrażeń jak na dzisiaj. |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 30-12-2007, 17:49
|
|
|
Menkaure, haha! Nie doczekasz się, według kalendarza Majów 1012 roku ma byc koniec świata |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-12-2007, 20:30
|
|
|
pmkkoch wrote: | według kalendarza Majów 1012 roku ma byc koniec świata |
To Chrobry nie będzie królem Polski? Tradżedi ...
Nie martwmy się, Lara z TRU załatwi nam, że przynajmniej do 2013 będziemy mogli spokojnie czekać na remake
A wracając do tematu. Przejrzałem go i nie znalazłem plików np Kurtisa. Mozna je gdzieś dostać? Gugluję, lecz żadnych rezultatów. |
_________________
|
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 30-12-2007, 20:37
|
|
|
Menkaure wrote: | (w sumie jeszcze wolniejszej Lary (nie wspominając o Kurtisie) bym chyba nie przebolał ) |
Gdyby gry nie okroili to by i to dopracowali... Kurde.
Menkaure wrote: | Oj, gdybyśmy mieli AoD w tej wersji w jakiej się z założenia twórców znaleźć miałą to wolałbym poświęcić LegĘdę i Aniwersarjóm. Czyż te gry spod ręki Core nie miały tego klimatu? |
Mądrze godo, hej! ^^
Quote: | A wracając do tematu. Przejrzałem go i nie znalazłem plików np Kurtisa. Mozna je gdzieś dostać? Gugluję, lecz żadnych rezultatów. |
Ja znalazłam na jakiejś rosyjskiej stronce jeśli chodzi o pliki chr
Jeśli sobie przypomnę to Ci priv wyślę albo dodam tu.
_____
Edit:
http://img59.imageshack.u...e=554225rd0.jpg
http://img112.imageshack....e=021376ek3.jpg
OMG ;] |
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 30-12-2007, 20:38
|
|
|
Plików Kurtisa? Chodzi ci o animacje bo nie rozumiem O.o
Jeśli chcesz zobaczyć jego animacje, to musisz być w jakimś levelu z nim w roli głównej.
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-12-2007, 20:49
|
|
|
Quote: | Jeśli chcesz zobaczyć jego animacje, to musisz być w jakimś levelu z nim w roli głównej.
|
Dokładnie, bawiłem się w te jego animacje walcząc z Boaz Cięzko było, bo ten bibasek z bąblami często się dawał we znaki. Tak jakby nie widział, że Kurtis pomimo swojego wrodzonego upośledzenia dostał w czasie walki jakichś dodatkowych drgawek
--=AngiE=--, tak chodziło mi o te pliczki "**.chr"
W sumie te animacje Lary w większości się powtarzają. Nie zauważyłem żadnych różnić np w wielokrotnie występujących animacjach wsponaczki lub skradania się. Natomiast widziałem możliwośc strzelania obiema rękami (rewelacyjnie to wyglądało, szczeglnie po uruchomionej animacji otwierania klapy i zrywania kłódki - wówczas Lara strzelała z młotka i łomu ) |
_________________
|
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
|
|
|
|
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 30-12-2007, 21:24
|
|
|
Menkaure wrote: | W sumie te animacje Lary w większości się powtarzają. |
Nie powtarzają . Są po prostu osobne animacje dla obrotu w lewo, prawo, obrotu w lewo kucając, w prawo jw, osobne do rozpoczęcia skoku i jego zakończenia itp. itd. są rozbite na najdrobniejsze poszczególne części jednej sekwencji ruchów i stąd zapewne takie wrażenie.
Mi najbardziej szkoda możliwości wyciągania broni w trybie skradania, przylegania z tą bronią i wyskakiwania zza krawędzi muru (na to też są osobne animacje - w lewo i prawo).
W ogóle mi szkoda . |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-12-2007, 21:34
|
|
|
Integral wrote: | Mi najbardziej szkoda możliwości wyciągania broni w trybie skradania, przylegania z tą bronią i wyskakiwania zza krawędzi muru (na to też są osobne animacje - w lewo i prawo). |
Fakt - jak zobaczyłem te animacje to musiałem przeczytać jej nazwę, żeby mieć pewność że to prawda.
Kustykająca Lara w dodatku trzymająca się za obolałe ramię, strzał w trybie skradania, podwójne pistolety. A, szkoda gadać. Ale jak tutaj milczeć, kiedy na usta ciśnie się taka soczysta KU*&**&A MAĆ ...
Integral wrote: | Są po prostu osobne animacje dla obrotu w lewo, prawo, obrotu w lewo kucając, w prawo jw, osobne do rozpoczęcia skoku i jego zakończenia itp. itd. |
Tak, wiem. Jednak mam wrażenie, że widziałem Larę więcej razy obracającą się wisząc na suficie. Hmm. Przejrzę jeszcze raz Niemniej jednak - thx Integral |
_________________
|
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 30-12-2007, 22:21
|
|
|
Integral wrote: | Mi najbardziej szkoda możliwości wyciągania broni w trybie skradania, przylegania z tą bronią i wyskakiwania zza krawędzi muru |
Mi też... Najgorzej z tymi pistoletami. Lara zawsze miała dwa pistolety...
A propos: Tomb of Ancients- wersja beta: Lara podbiega do drążka, skacze, kopie posąg, który odkrywa przejście.
Tomb of Ancients wersja 'teraz' -) : Czasówka. Lara przełącza dźwignię, biegnie uważając na strzałki i kolce, dobiega do zamykających się za nią drzwi.
Mieli gotową animację (LARA_KICKOVERKNIGHT), z tego co widzimy na filmiku (na Youtube: http://pl.youtube.com/watch?v=oTg4Ph2TkZI ) mieli gotowego rycerza itp. Czemu to zabrali?
Gotowa jest animacja rzutu ostrzem- też tego nie ma. Szkoda tego wszystkiego, wina leży po stronie Eidosa i Core tak samo. Core mogli przewidzieć, że odejście od edytora blokowego i przejście na wyższy poziom to nie pięć minut roboty. Eidos mógł nie popędzać. I tyle...
______
pliku Kurta znaleźć nie mogę, wysłałam chyba wtedy nie ten link, przynajmniej tak podejrzewam... |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 30-12-2007, 23:30
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=b0mbf2irkjw
WTF is that ??
1. Lara strzela z dwuch pistoletów.
2. Kurtis w Cafe Metro... że tak powiem - pada trupem jak długi ...
Ktoś to może jakoś wyjaśnić ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Madziula
Podróżnik
Joined: 16 Dec 2007 Posts: 672 Location: Kraków / Tarnów
|
Posted: 30-12-2007, 23:40
|
|
|
Co do strzelania Lary z dwóch pistoletów - to dzięki aplikacji Pizza AOD (poczytaj wcześniejsze posty)
Dlaczego Kurtis "pada jak długi" nie mam pojęcia, ale wydaje mi się że to może być jakiś moment, który potem usunięto z gry... a zresztą to chyba głupi pomysł Widać natomiast że Kurtis został podmieniony z Barmanem z Cafe Metro.. Swoją drogą - fajne |
|
|
|
|
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 31-12-2007, 00:01
|
|
|
Menkaure wrote: | 2. Kurtis w Cafe Metro... że tak powiem - pada trupem jak długi ...
Ktoś to może jakoś wyjaśnić ?? |
Takie cuda są możliwe dzięki trailerowi - ale nie wiem, czy to pizza czy SCU, czy jeszcze coś innego, bo niestety nie udało mi się czegoś takiego dokonać. W każdym razie da się w ten sposób załatwić także m. in. Luddicka, Janice i Renne. |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 31-12-2007, 11:53
|
|
|
Pierre'a też się da, poza tym nie trailer tylko trainer trailer to filmik.
Nie wiem czy na pewno, ale raczej jest to pizza cheater, bo mi nigdy coś takiego się nie udało w SCU, Lara po prostu w nich nie celuje
Możliwe też, że da się to włączyć w cheat menu(może stąd ta nie działająca opcja "kill all enemies" czy jakoś tak) |
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 31-12-2007, 17:20
|
|
|
Kill all enemies to opcja, która pozwala graczowi na szybkie wyłączenie gry. Skutkiem ubocznym jest widniejące na pulpicie okienko 'Error'.
Przynajmniej w moim przypadku to jakieś lewe g*wno. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 31-12-2007, 17:31
|
|
|
Stąd tylko przypuszczenia |
|
|
|
|
Integral
Archeolog
Joined: 10 Jun 2006 Posts: 2538 Location: Sin City
|
Posted: 31-12-2007, 17:33
|
|
|
pmkkoch wrote: | poza tym nie trailer tylko trainer |
Tfu, no właśnie. Niedosypiam ^^'
Kill all enemies, jak sama nazwa wskazuje, służy do zabijania wszystkich wrogów, respawn działa w drugą stronę.
Nie wiem co poradzić na wywalanie do windy, bo sama problemu z tą opcją nie mam... |
_________________ ; p ; >> |
|
|
|
|
--=AngiE=--
Podróżnik
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 609
|
Posted: 31-12-2007, 17:47
|
|
|
Czyli u Ciebie działa... Ja za to mam opcję Exit w wersji Kill i Respawn. Nie licząc jeszcze kilku, które sporadycznie działają. |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 31-12-2007, 17:51
|
|
|
--=AngiE=-- wrote: | Czyli u Ciebie działa... Ja za to mam opcję Exit w wersji Kill i Respawn. Nie licząc jeszcze kilku, które sporadycznie działają. |
To samo u mnie. Nie działa nic oprócz przeglądu animacji |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 31-12-2007, 17:57
|
|
|
U mnie działają niektóre opcje w ustawieniach kamery, odkryłem, że jeżeli wybierze się jakąś opcję, to Lara ma taki zestaw ruchów jak na jednym filmiku(Tomb Raider Aod Beta1 Tombs bodajże), jeżeli się stanie i naciśnie przycisk do tyłu/End, to Lara robi przewrót, w wersji Beta był to zwyczajny obrót Lary, kamera się nie ruszała, zresztą jest pokazane działanie w betach tomb of ancients na youtube.
|
|
|
|
|
|