FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
TRAOD SCU
Author Message
agaco93 
Student



Joined: 07 Mar 2009
Posts: 57
Location: Mielec
Posted: 16-05-2009, 12:45   

hej! słuchajcie jak tak czytam co piszecie to... brak mi słów... jakie to mósi być boskie. Słyszałam o SCU ale nigdy bym nie podejrzewała że może to być takie extra... tylko mam problem z tym linqiem :(
Kasia Trent wrote:
http://www.tombraiderchro...u.html#download
możecie go napisać jeszcze raz :mrgreen2: z góry dzięki :P

:pozdro: for :wotr:
_________________
Grafika to nie wszystko:D
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 16-05-2009, 15:29   

agaco93, proszę oto link:
http://www.tombraider chronicles.com/tng/aod_scu.html#download

Usuń tylko spację z pomiędzy tombraider a dalszego ciągu linka. Niestety ale na WoTR zmienia ten link w taki dziwny sposób gdy sie poda linka w całości do tej strony.
Więc skopiuj całość bez spacji do przeglądarki a zadziała napewno. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
agaco93 
Student



Joined: 07 Mar 2009
Posts: 57
Location: Mielec
Posted: 17-05-2009, 18:04   

Asyenna, wielkie dzięki... wszystko zadziałało bez najmniejszego problemu :) Jeszcze raz wieeeelkie dzięki... cóż to idę grać :mrgreen2:

:pozdro: for :wotr:

POŁĄCZONE


mam pytanko bo za nic w świecie nie mogę znaleźć Debug mode, Skip Lvl mam a Debug mode nie mogę znaleźć, poza tym działa mi wszystko ale... nie mogę włączyć latającej Lary :fire: błagam pomocy bo mnie tu już skręca :P :D

Zgóry dzięki :jumper:

:pozdro: for :wotr:
_________________
Grafika to nie wszystko:D
 
 
 
Black Angel 
Student



Joined: 04 May 2009
Posts: 62
Posted: 07-11-2009, 18:15   

Co robi Camera target on player bo jak wrócę do gry to wychodzi do pulpitu i jak włączyć cokolwiek w menu Animation żeby się nie rozwaliło (już nie mam spolszczenia). A to co pisałem że Lara ma opaleniznę i pasemka to przez światło które na nią padło. :)
agaco93 jeśli masz spolszczenie to przez to.
 
 
RasteSig 
Nowicjusz


Joined: 06 Dec 2009
Posts: 4
Location: Z serca Billa
Posted: 06-12-2009, 22:15   

OK, jak już pobrałam SCU to mi się ten folder na pulpicie pokazał i... co mam dalej robić. Ja tu widzę, że Wy wszyscy wiecie jak to zainstalować i wgl jesteście w temacie. Ja niestety nie i dlatego zwracam się do Was o pomoc.
_________________
!!!Chaos om System!!!
 
 
 
0101Konrad 
Nowicjusz



Joined: 16 Jan 2010
Posts: 29
Location: Wrocław
Posted: 30-05-2010, 20:21   

No co. Klikasz w plik instalacyjny i instalujesz.Później będziesz miała zapisany folder na którymś z dysków i gdzieś w tym folderze powinno być "traodscu".

Mam problem.Jak wciskam B to Lara zamiast latać zaczyna strzelać z pistoletów.Co mam zrobić?
_________________
 
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Joined: 12 Aug 2008
Posts: 641
Posted: 31-05-2010, 10:10   

Quote:
Mam problem.Jak wciskam B to Lara zamiast latać zaczyna strzelać z pistoletów.Co mam zrobić?


Ja mam bardzo podobny problem, tylko, że zamiast Lara latać, idzie powolnym krokiem :??:
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 31-05-2010, 13:49   

TRAOD SCU nie jest całkiem kompatybilne z TRAOD v52 i z łatką polonizacyjną(która tegoż patcha posiada). Jeśli gra jest spatchowana, trzeba zrobić downgrade w postaci przeinstalowania TRAOD i zainstalowania patcha v49, lub, jeśli ma się angielską wersję, po prostu zainstalowania na obecną wersję patcha v49.
 
 
lucas1987dion 
Student



Joined: 31 Oct 2008
Posts: 91
Location: Poland
Posted: 10-06-2010, 14:34   

pmkkoch@ - Tutaj się nie zgodzę - mam patch'a zainstalowanego w wersji 0.52 i TRAOD SCU działa bez problemów, i to z graficznymi modami typu ENBseries + DX11 mod CG compiler. System Windows 7 x64, karta HD5850+8600GTS. Więc to w moim przypadku nie zależy od patch'y czy od mod'ów. :pozdro:

P.S. Niedługo opublikuję nowy filmik na youtube, ukazujący mój mod DX11+ENBseries, oraz dodatkowo instrukcję jak go w pełni aktywować. :jumper:
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 10-06-2010, 21:21   

Zauważ tylko, że na patchu v52 nie działają opcje typu cheat mode czy bodaj odtwarzanie/nagrywanie dema. To miałem dokładnie na myśli i imo to jest jeden z powodów dla którego lepiej mieć wersję TRAOD pod którą był pisany SCU.
 
 
lucas1987dion 
Student



Joined: 31 Oct 2008
Posts: 91
Location: Poland
Posted: 10-06-2010, 23:21   

A ja pisząc, że nie mam żadnych problemów z TRAOD SCU miałem na myśli, że działa wszystko jak należy, czyli i cheat mode jak i nagrywanie dem i wszystkie inne funkcję tego programu. Mam najnowszą wersję TRAOD SCU z 2005 roku, a patch v0.52 został wydany podajże w 2004 roku do TR6. Mało tego, nigdy nie miałem żadnych problemów z TRAOD SCU używając najnowszego patch'a do TR6, nawet różne mody graficzne działają mi bez przeszkód razem z patch'em 0.52 + TRAOD SCU 2005v. :pozdro:
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 11-06-2010, 22:17   

A więc powiadasz, iż masz menu kodów(ESC a potem bodaj TAB), dzięki którym można min. zwiększyć siłę Lary do maksymalnego poziomu? Niesłychane. Tym bardziej, iż ponoć w patchu kody te zostały zablokowane, a w TRAOD SCU uruchamiają się tylko opcje "Restart Level" i "Skip Level", co sam zresztą mogę potwierdzić.

Tak czy inaczej, tą dyskusją i tak nic nie wnosimy do tematu, więc sądzę, że możemy ją w tym momencie spokojnie zakończyć.

Na koniec dodam jeszcze, żeby Adamaru spróbował jednak zainstalować patcha v49 i sprawdził, czy sytuacja w grze się nie zmieniła. Jego to nic nie boli ani nie kosztuje, a efekty mogą być zaskakujące.
 
 
Black Angel 
Student



Joined: 04 May 2009
Posts: 62
Posted: 12-06-2010, 11:17   

pmkkoch przecież u mnie działa cheat mode kilka rzeczy ale działa, no i jeszcze sporadycznie jakieś niepotrzebne pierdoły np.brak tekstur. SCU jest jak TRAOD w każdym miejscu działa inaczej. :D
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 12-06-2010, 15:09   

Chyba coś ze mną nie tak, bo nie rozumiem, ale jaki to ma związek z tematem(notabene zakończonym), w którym przez cały czas pisałem do Adamaru oraz lucas1987dion? Zrozumiałbym, gdyby miało to jakiś związek z zainstalowanymi u ciebie patchami. Niestety z tego co widzę nie napisałeś nic a nic o tym jakiego masz patcha i jakie opcje ci działają(do v49 powinny wszystkie, teoretycznie w v52 niektórych opcji nie ma, ale lucas1987dion z tym polemizuje).

I od razu dodam jeszcze, że pisząc "cheat mode" miałem tu na myśli opcję "Debug Keys(debug option in menu)":

Na TRAOD do patcha v49 po wciśnięciu TAB w menu(tego podczas rozgrywki, nie głównego) powinny pojawić się trzy opcje, Debug Menu(można tu zmienić siłę Lary, sposób chodzenia i teoretycznie obejrzeć animacje, niestety te nie działają w TRAOD SCU, za to idealnie chodzą w Pizza Cheater), Restart Level oraz Skip Level. W v52(a przynajmniej u mnie) oraz w polskiej wersji językowej nie ma pierwszej opcji.

Zresztą zaraz mogę sprawdzić, tylko zainstaluję grę. Co się będziemy kłócić, a nuż macie rację. :p

EDIT: I potwierdzam. Na v52(i PL) nie ma opcji "Debug Menu", zaś na v49 pojawia się. Jedynie bzdurę podałem z Restart Level, jest tylko Skip Level.
 
 
Black Angel 
Student



Joined: 04 May 2009
Posts: 62
Posted: 13-06-2010, 10:04   

pmkkoch na mojej wersji 52 ze spolszczeniem jest tylko skip level a bez spolszczenia już pojawia się debug menu(działa topornie ale zawsze coś) Zainstaluj grę bez spolszczenia i wtedy sprawdź.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 13-06-2010, 11:19   

No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?

A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię. :p
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa)
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Joined: 12 Aug 2008
Posts: 641
Posted: 13-06-2010, 17:49   

Dawno się tu nie odzywam, a cały czas poruszany mój temat...
No więc ja mam wersję PL.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
Adamaru 
Podróżnik



Joined: 12 Aug 2008
Posts: 641
Posted: 13-06-2010, 18:26   

Przeinstalowałem na angielską wersję i działają niektóre klawisze, np. pod którymś z F1 - F5 jest takie coś:

latanie także działa.

nie ma żadnych patchy, ni nic.
_________________
Yf a dą suwajf, nan of as łyl.
 
 
lucas1987dion 
Student



Joined: 31 Oct 2008
Posts: 91
Location: Poland
Posted: 14-06-2010, 14:28   

pmkkoch wrote:
No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?

A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię. :p
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa)


No widzisz. Ja mam Angielską wersję patch'a 0.52, żadnych spolszczeń i TRAOD SCU działa bez problemów, Cheat Mode (Debug Keys), jak i nagrywanie dem także działa. I mój najnowszy mod do TR6 DX11 będzie wspierać TYLKO wersję gry 0.52. Na starszych wersjach, gra ma poważne problemy w renderowaniu grafiki, ale na najnowszej wersji 0.52 wszystko jest dobrze. Dodatkowo nowe biblioteki DX11 (Czerwiec 2010) dały mi kilka nowych opcji do zastosowania w mod'zie DX11 do AOD. Efekty są po prostu wspaniałe, a razem z uaktualnionym mod'em ENBseries - ta gra wygląda jak z 2009 roku a nie 2003. Pozdrawiam.
P.S. Premiera trochę się przedłuży, a to przez zaimplementowanie nowych bibliotek DX11 z Czerwca 2010. No i jeszcze testy mod'a pod karty inne niż ATI Radeon z serii 5xxx. Wymagania gry drastycznie także wzrosną: Windows Vista SP2, Windows 7, i karty z serii HD5xxx lub GeForce 4xx GTX series, jednak zaznaczam, że mod odpali się nawet na XP, ale nie będzie oferować pełni możliwości graficznej. Sorki za małego :offtopic:
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
lucas1987dion 
Student



Joined: 31 Oct 2008
Posts: 91
Location: Poland
Posted: 16-08-2010, 14:11   

Przepraszam za posta pod postem, ale nie można już edytować. Jeśli umieszczam to w złym miejscu, to BARDZO proszę o przeniesienie. Obecnie pracuję nad ''modem'' DirectX 11 do TR6: AOD, i muszę powiedzieć, że nie jest łatwo jak na początku myślałem. Problem polega na tym, że aby w/w mod'a odpalić potrzeba TRAOD SCU, i włączać grę, za pośrednictwem tego programu. Dodatkowo mod jest kompatybilny tylko z najnowszym dostępnym patch'em v.0.52. Kolejne wymagania to karta graficzna wspierająca minimum DX10, i system Windows Vista albo Windows 7 (na XP też działa, ale z nieco gorszą jakością). Aktualnie status mojego mod'a to BETA, korzystam z najnowszych bibliotek DX10 i DX11 a dodatkowo z najnowszych bibliotek Cg Compiler i OpenGL, dlatego pracę się przedłużają. Podsumowując, optymalne wymagania dla mojego mod'a to - Windows Vista SP2, albo Windows 7, 2GB RAM'u, 2GB HDD, CPU 3.0GHz, Radeon 4770+ albo GeForce 240GT+ 256MB vRAM i TRAOD SCU i DX11 zainstalowany. Finalna wersja powinna ujrzeć światło dzienne jeszcze tej jesieni.
A tu pokaz wersji BETA - http://www.youtube.com/watch?v=qAm3MReEpO8
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Joined: 11 Jan 2007
Posts: 1019
Location: Gliwice
Posted: 04-09-2010, 13:00   

Wow super to wygląda :szok: Fajnie że się zabrałeś właśnie za mojego Aniołka :D trzymam kciuki :!!: Twój mod, oprócz poprawy grafiki, uzupełniać będzie braki tekstur?
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 05-09-2010, 14:26   

Niby jakim sposobem? Jak sam napisał, jego "poprawiacz" grafiki to odpowiednio skonfigurowany enbseries + biblioteki Cg. Nie przerabia samej gry, ale za pomocą trzecich programów dodaje parę wodotrysków. Z nieoteksturowanymi poly nie ma to nic wspólnego, chyba, że jakimś cudem dorobił się edytora do gry.
 
 
lucas1987dion 
Student



Joined: 31 Oct 2008
Posts: 91
Location: Poland
Posted: 15-09-2010, 14:58   

joker@, można ''obejść'' braki tekstur, ale to włączyło by inne programy np. Texmod, a niestety ten program nie jest kompatybilny z moim mod'em. Aktualnie mam kilka drobnych problemów, np. po wyjściu z gry launcher wywala błąd, chociaż to nie duży problem, bo wszystko ładnie współgra, to jednak chciałbym wydać mod'a w pełni ''zdrowego''. pmkkoch@, mój mod w tej chwili to nie tylko enbseries + biblioteki Cg :D Pozdrawiam.
_________________
AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w.
 
 
 
DeadMan 
Nowicjusz



Joined: 05 Jan 2010
Posts: 15
Posted: 26-11-2010, 15:57   

Witam, czy owy mod juz powstał? Właśnie zainstalowałem AOD i miałem zacząć grać a tu widzę że jakaś super nowinka jest o modzie pod DX10, DX11.
 
 
Black Angel 
Student



Joined: 04 May 2009
Posts: 62
Posted: 23-01-2011, 12:34   

lucas1987dion, zrób oddzielny temat o tym modzie i wrzucaj jakieś nowe screeny :) A bardziej na temat scu: jak należy ustawić grę aby działały animacje? Próbuję wielu kombinacji i jedyne co mi się udało to pozmieniać ustawienia muzyki bo dzięki temu gra mi się nie tnie :O
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo