TRAOD SCU |
Author |
Message |
agaco93
Student
Joined: 07 Mar 2009 Posts: 57 Location: Mielec
|
Posted: 16-05-2009, 12:45
|
|
|
hej! słuchajcie jak tak czytam co piszecie to... brak mi słów... jakie to mósi być boskie. Słyszałam o SCU ale nigdy bym nie podejrzewała że może to być takie extra... tylko mam problem z tym linqiem Kasia Trent wrote: | http://www.tombraiderchro...u.html#download | możecie go napisać jeszcze raz z góry dzięki
for |
_________________ Grafika to nie wszystko:D
|
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 16-05-2009, 15:29
|
|
|
agaco93, proszę oto link:
http://www.tombraider chronicles.com/tng/aod_scu.html#download
Usuń tylko spację z pomiędzy tombraider a dalszego ciągu linka. Niestety ale na WoTR zmienia ten link w taki dziwny sposób gdy sie poda linka w całości do tej strony.
Więc skopiuj całość bez spacji do przeglądarki a zadziała napewno. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
agaco93
Student
Joined: 07 Mar 2009 Posts: 57 Location: Mielec
|
Posted: 17-05-2009, 18:04
|
|
|
Asyenna, wielkie dzięki... wszystko zadziałało bez najmniejszego problemu Jeszcze raz wieeeelkie dzięki... cóż to idę grać
for
POŁĄCZONE
mam pytanko bo za nic w świecie nie mogę znaleźć Debug mode, Skip Lvl mam a Debug mode nie mogę znaleźć, poza tym działa mi wszystko ale... nie mogę włączyć latającej Lary błagam pomocy bo mnie tu już skręca
Zgóry dzięki
for |
_________________ Grafika to nie wszystko:D
|
|
|
|
|
Black Angel
Student
Joined: 04 May 2009 Posts: 62
|
Posted: 07-11-2009, 18:15
|
|
|
Co robi Camera target on player bo jak wrócę do gry to wychodzi do pulpitu i jak włączyć cokolwiek w menu Animation żeby się nie rozwaliło (już nie mam spolszczenia). A to co pisałem że Lara ma opaleniznę i pasemka to przez światło które na nią padło.
agaco93 jeśli masz spolszczenie to przez to. |
|
|
|
|
RasteSig
Nowicjusz
Joined: 06 Dec 2009 Posts: 4 Location: Z serca Billa
|
Posted: 06-12-2009, 22:15
|
|
|
OK, jak już pobrałam SCU to mi się ten folder na pulpicie pokazał i... co mam dalej robić. Ja tu widzę, że Wy wszyscy wiecie jak to zainstalować i wgl jesteście w temacie. Ja niestety nie i dlatego zwracam się do Was o pomoc. |
_________________ !!!Chaos om System!!! |
|
|
|
|
0101Konrad
Nowicjusz
Joined: 16 Jan 2010 Posts: 29 Location: Wrocław
|
Posted: 30-05-2010, 20:21
|
|
|
No co. Klikasz w plik instalacyjny i instalujesz.Później będziesz miała zapisany folder na którymś z dysków i gdzieś w tym folderze powinno być "traodscu".
Mam problem.Jak wciskam B to Lara zamiast latać zaczyna strzelać z pistoletów.Co mam zrobić? |
_________________
|
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 31-05-2010, 10:10
|
|
|
Quote: | Mam problem.Jak wciskam B to Lara zamiast latać zaczyna strzelać z pistoletów.Co mam zrobić? |
Ja mam bardzo podobny problem, tylko, że zamiast Lara latać, idzie powolnym krokiem |
_________________ Yf a dą suwajf, nan of as łyl. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 31-05-2010, 13:49
|
|
|
TRAOD SCU nie jest całkiem kompatybilne z TRAOD v52 i z łatką polonizacyjną(która tegoż patcha posiada). Jeśli gra jest spatchowana, trzeba zrobić downgrade w postaci przeinstalowania TRAOD i zainstalowania patcha v49, lub, jeśli ma się angielską wersję, po prostu zainstalowania na obecną wersję patcha v49. |
|
|
|
|
lucas1987dion
Student
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 91 Location: Poland
|
Posted: 10-06-2010, 14:34
|
|
|
pmkkoch@ - Tutaj się nie zgodzę - mam patch'a zainstalowanego w wersji 0.52 i TRAOD SCU działa bez problemów, i to z graficznymi modami typu ENBseries + DX11 mod CG compiler. System Windows 7 x64, karta HD5850+8600GTS. Więc to w moim przypadku nie zależy od patch'y czy od mod'ów.
P.S. Niedługo opublikuję nowy filmik na youtube, ukazujący mój mod DX11+ENBseries, oraz dodatkowo instrukcję jak go w pełni aktywować. |
_________________ AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 10-06-2010, 21:21
|
|
|
Zauważ tylko, że na patchu v52 nie działają opcje typu cheat mode czy bodaj odtwarzanie/nagrywanie dema. To miałem dokładnie na myśli i imo to jest jeden z powodów dla którego lepiej mieć wersję TRAOD pod którą był pisany SCU. |
|
|
|
|
lucas1987dion
Student
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 91 Location: Poland
|
Posted: 10-06-2010, 23:21
|
|
|
A ja pisząc, że nie mam żadnych problemów z TRAOD SCU miałem na myśli, że działa wszystko jak należy, czyli i cheat mode jak i nagrywanie dem i wszystkie inne funkcję tego programu. Mam najnowszą wersję TRAOD SCU z 2005 roku, a patch v0.52 został wydany podajże w 2004 roku do TR6. Mało tego, nigdy nie miałem żadnych problemów z TRAOD SCU używając najnowszego patch'a do TR6, nawet różne mody graficzne działają mi bez przeszkód razem z patch'em 0.52 + TRAOD SCU 2005v. |
_________________ AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 11-06-2010, 22:17
|
|
|
A więc powiadasz, iż masz menu kodów(ESC a potem bodaj TAB), dzięki którym można min. zwiększyć siłę Lary do maksymalnego poziomu? Niesłychane. Tym bardziej, iż ponoć w patchu kody te zostały zablokowane, a w TRAOD SCU uruchamiają się tylko opcje "Restart Level" i "Skip Level", co sam zresztą mogę potwierdzić.
Tak czy inaczej, tą dyskusją i tak nic nie wnosimy do tematu, więc sądzę, że możemy ją w tym momencie spokojnie zakończyć.
Na koniec dodam jeszcze, żeby Adamaru spróbował jednak zainstalować patcha v49 i sprawdził, czy sytuacja w grze się nie zmieniła. Jego to nic nie boli ani nie kosztuje, a efekty mogą być zaskakujące. |
|
|
|
|
Black Angel
Student
Joined: 04 May 2009 Posts: 62
|
Posted: 12-06-2010, 11:17
|
|
|
pmkkoch przecież u mnie działa cheat mode kilka rzeczy ale działa, no i jeszcze sporadycznie jakieś niepotrzebne pierdoły np.brak tekstur. SCU jest jak TRAOD w każdym miejscu działa inaczej. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 12-06-2010, 15:09
|
|
|
Chyba coś ze mną nie tak, bo nie rozumiem, ale jaki to ma związek z tematem(notabene zakończonym), w którym przez cały czas pisałem do Adamaru oraz lucas1987dion? Zrozumiałbym, gdyby miało to jakiś związek z zainstalowanymi u ciebie patchami. Niestety z tego co widzę nie napisałeś nic a nic o tym jakiego masz patcha i jakie opcje ci działają(do v49 powinny wszystkie, teoretycznie w v52 niektórych opcji nie ma, ale lucas1987dion z tym polemizuje).
I od razu dodam jeszcze, że pisząc "cheat mode" miałem tu na myśli opcję "Debug Keys(debug option in menu)":
Na TRAOD do patcha v49 po wciśnięciu TAB w menu(tego podczas rozgrywki, nie głównego) powinny pojawić się trzy opcje, Debug Menu(można tu zmienić siłę Lary, sposób chodzenia i teoretycznie obejrzeć animacje, niestety te nie działają w TRAOD SCU, za to idealnie chodzą w Pizza Cheater), Restart Level oraz Skip Level. W v52(a przynajmniej u mnie) oraz w polskiej wersji językowej nie ma pierwszej opcji.
Zresztą zaraz mogę sprawdzić, tylko zainstaluję grę. Co się będziemy kłócić, a nuż macie rację.
EDIT: I potwierdzam. Na v52(i PL) nie ma opcji "Debug Menu", zaś na v49 pojawia się. Jedynie bzdurę podałem z Restart Level, jest tylko Skip Level. |
|
|
|
|
Black Angel
Student
Joined: 04 May 2009 Posts: 62
|
Posted: 13-06-2010, 10:04
|
|
|
pmkkoch na mojej wersji 52 ze spolszczeniem jest tylko skip level a bez spolszczenia już pojawia się debug menu(działa topornie ale zawsze coś) Zainstaluj grę bez spolszczenia i wtedy sprawdź. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 13-06-2010, 11:19
|
|
|
No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?
A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię.
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa) |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 13-06-2010, 17:49
|
|
|
Dawno się tu nie odzywam, a cały czas poruszany mój temat...
No więc ja mam wersję PL. |
_________________ Yf a dą suwajf, nan of as łyl. |
|
|
|
|
Adamaru
Podróżnik
Joined: 12 Aug 2008 Posts: 641
|
Posted: 13-06-2010, 18:26
|
|
|
Przeinstalowałem na angielską wersję i działają niektóre klawisze, np. pod którymś z F1 - F5 jest takie coś:
latanie także działa.
nie ma żadnych patchy, ni nic. |
_________________ Yf a dą suwajf, nan of as łyl. |
|
|
|
|
lucas1987dion
Student
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 91 Location: Poland
|
Posted: 14-06-2010, 14:28
|
|
|
pmkkoch wrote: | No dobrze, zwracam honor. A więc problemy są tylko na wersji PL. Skoro tak, to pytanie do Adamaru: Masz zainstalowaną polską czy angielską wersję?
A teraz wybaczcie, ale muszę ze wstydu zapaść się pod ziemię.
(Przy okazji sprawdzę, czy na W7 zacznie mi działać poprawiacz grafiki lucasa) |
No widzisz. Ja mam Angielską wersję patch'a 0.52, żadnych spolszczeń i TRAOD SCU działa bez problemów, Cheat Mode (Debug Keys), jak i nagrywanie dem także działa. I mój najnowszy mod do TR6 DX11 będzie wspierać TYLKO wersję gry 0.52. Na starszych wersjach, gra ma poważne problemy w renderowaniu grafiki, ale na najnowszej wersji 0.52 wszystko jest dobrze. Dodatkowo nowe biblioteki DX11 (Czerwiec 2010) dały mi kilka nowych opcji do zastosowania w mod'zie DX11 do AOD. Efekty są po prostu wspaniałe, a razem z uaktualnionym mod'em ENBseries - ta gra wygląda jak z 2009 roku a nie 2003. Pozdrawiam.
P.S. Premiera trochę się przedłuży, a to przez zaimplementowanie nowych bibliotek DX11 z Czerwca 2010. No i jeszcze testy mod'a pod karty inne niż ATI Radeon z serii 5xxx. Wymagania gry drastycznie także wzrosną: Windows Vista SP2, Windows 7, i karty z serii HD5xxx lub GeForce 4xx GTX series, jednak zaznaczam, że mod odpali się nawet na XP, ale nie będzie oferować pełni możliwości graficznej. Sorki za małego |
_________________ AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w. |
|
|
|
|
lucas1987dion
Student
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 91 Location: Poland
|
Posted: 16-08-2010, 14:11
|
|
|
Przepraszam za posta pod postem, ale nie można już edytować. Jeśli umieszczam to w złym miejscu, to BARDZO proszę o przeniesienie. Obecnie pracuję nad ''modem'' DirectX 11 do TR6: AOD, i muszę powiedzieć, że nie jest łatwo jak na początku myślałem. Problem polega na tym, że aby w/w mod'a odpalić potrzeba TRAOD SCU, i włączać grę, za pośrednictwem tego programu. Dodatkowo mod jest kompatybilny tylko z najnowszym dostępnym patch'em v.0.52. Kolejne wymagania to karta graficzna wspierająca minimum DX10, i system Windows Vista albo Windows 7 (na XP też działa, ale z nieco gorszą jakością). Aktualnie status mojego mod'a to BETA, korzystam z najnowszych bibliotek DX10 i DX11 a dodatkowo z najnowszych bibliotek Cg Compiler i OpenGL, dlatego pracę się przedłużają. Podsumowując, optymalne wymagania dla mojego mod'a to - Windows Vista SP2, albo Windows 7, 2GB RAM'u, 2GB HDD, CPU 3.0GHz, Radeon 4770+ albo GeForce 240GT+ 256MB vRAM i TRAOD SCU i DX11 zainstalowany. Finalna wersja powinna ujrzeć światło dzienne jeszcze tej jesieni.
A tu pokaz wersji BETA - http://www.youtube.com/watch?v=qAm3MReEpO8 |
_________________ AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w. |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 04-09-2010, 13:00
|
|
|
Wow super to wygląda Fajnie że się zabrałeś właśnie za mojego Aniołka trzymam kciuki Twój mod, oprócz poprawy grafiki, uzupełniać będzie braki tekstur? |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 05-09-2010, 14:26
|
|
|
Niby jakim sposobem? Jak sam napisał, jego "poprawiacz" grafiki to odpowiednio skonfigurowany enbseries + biblioteki Cg. Nie przerabia samej gry, ale za pomocą trzecich programów dodaje parę wodotrysków. Z nieoteksturowanymi poly nie ma to nic wspólnego, chyba, że jakimś cudem dorobił się edytora do gry. |
|
|
|
|
lucas1987dion
Student
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 91 Location: Poland
|
Posted: 15-09-2010, 14:58
|
|
|
joker@, można ''obejść'' braki tekstur, ale to włączyło by inne programy np. Texmod, a niestety ten program nie jest kompatybilny z moim mod'em. Aktualnie mam kilka drobnych problemów, np. po wyjściu z gry launcher wywala błąd, chociaż to nie duży problem, bo wszystko ładnie współgra, to jednak chciałbym wydać mod'a w pełni ''zdrowego''. pmkkoch@, mój mod w tej chwili to nie tylko enbseries + biblioteki Cg Pozdrawiam. |
_________________ AMD Phenom II X4 965@3.80GHz, 4GB RAM DDR3@1406MHz, nVidia GeForce GTX 460 1GB Palit Sonic Platinum, 1TB + 250GB HDD Samsung, Acer G24', DVD-RW x18 SAMSUNG, Auzen X-FI Prelude 7.1, Gigabyte AM3 790XT USB3, Chieftec CFT 600w. |
|
|
|
|
DeadMan
Nowicjusz
Joined: 05 Jan 2010 Posts: 15
|
Posted: 26-11-2010, 15:57
|
|
|
Witam, czy owy mod juz powstał? Właśnie zainstalowałem AOD i miałem zacząć grać a tu widzę że jakaś super nowinka jest o modzie pod DX10, DX11. |
|
|
|
|
Black Angel
Student
Joined: 04 May 2009 Posts: 62
|
Posted: 23-01-2011, 12:34
|
|
|
lucas1987dion, zrób oddzielny temat o tym modzie i wrzucaj jakieś nowe screeny A bardziej na temat scu: jak należy ustawić grę aby działały animacje? Próbuję wielu kombinacji i jedyne co mi się udało to pozmieniać ustawienia muzyki bo dzięki temu gra mi się nie tnie |
|
|
|
|
|