FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
A je¶li by by³o inaczej...
Author Message
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: w³oc³awek
Posted: 04-08-2007, 20:37   A je¶li by by³o inaczej...

zak³adaj±c ten temat licze ze
1: siê spodoba
2: ze zabawicie siê w twórców gry i opszecie co by¶æie zrobili inaczej. tzn. zmienili wygl±d lokacji, przeciwników, itd. trzymaj±c siê jednocze¶nie "starego" schematu (orygina³u). :)
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:35   

Je¶li grobowiec Qualopeca by³ by do interakcji, to by³ by on zrujnowany, i by¶my musieli siê naskakaæ i na akrobatykowaæ ¿eby zdobyæ pierwsze Dzieciê. Potem gdy Lara by go wziê³a, Qualopec by siê obudzi³ i wszystko dooko³a by siê zawali³o, a my by¶my musieli walczyæ z Qualopeciem. Po jego pokonaniu by¶my musieli uciekaæ z wal±cego siê grobowca, ale nie by³o by ³atwo, gdy¿ obszar jaki siê zawali³, jest za du¿y, by Lara mog³a doskoczyæ do korytarza, a dalej do wyj¶cia.

Solucja mojego lvl :P

Po obejrzeniu animacji, zacznij strzelaæ w Qualopeca. Uwa¿aj na jego " odnó¿a " gdy¿ odbieraj± po³owê ¿ycia, a Qualopec przepuszcza nimi b³yskawiczny atak. Gdy jego ¿ycie dojdzie do 50%, aktywuje siê Adrenalina Mode. W odpowiednim momencie musimy uskoczyæ w górê by lara odbi³a siê Qualepecowi od szyi i strzeli³a w te odnó¿a. Powtarzamy to jeszcze dwa razy. Za drugim razem Stajemy na krawêdzi, a Qualopec, gdy Lara strzeli w jego odnó¿a spadnie w otch³añ ciemno¶ci. Podchodzimy do Dzieciêcia i podnosimy go. Pomieszczenie zaczyna siê waliæ. Kierujemy siê w lewo od korytarza z którego przyszli¶my. Skaczemy na pó³kê naprzeciwko nas. Dalej za pomoc± linki wskakujemy na nastêpn± pó³kê. £apiemy siê wyrwy w ¶cianie i idziemy w stronê korytarza. Odskakujemy od wyrwy i ³apiemy siê krawêdzi korytarza naciskaj±c E. ( dalszy ci±g w soulcji do TRA xD )
_________________
Guest? Guest's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
Pawe£IndyK 
Podró¿nik



Joined: 23 Oct 2006
Posts: 738
Posted: 04-08-2007, 21:46   

¦wietny pomys³ Arti, ale ja bym zrobi³, ¿e rozw¶cieczonego Qualopeca trzeba kierowaæ na krusz±ce siê kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracaj± sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, ¿e po zabiciu Natli ca³a ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... maj±c na my¶li oczywi¶cie TR1)

:pozdro:
 
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 04-08-2007, 21:52   

Pawe£IndyK wrote:
¦wietny pomys³ Arti, ale ja bym zrobi³, ¿e rozw¶cieczonego Qualopeca trzeba kierowaæ na krusz±ce siê kolumny... gdy w nie ,,walnie'' to przewracaj± sie na niego xD

Strasznie razi mnie w TRA to, ¿e po zabiciu Natli ca³a ucieczka jest przedstawiona w Cutscence...Wrrr :fire: (kocham ucieczki np. Tomb of Qualopec, Final Conflict... maj±c na my¶li oczywi¶cie TR1)

:pozdro:


Ty no nawet spox, ale pierw trzeba zrobiæ to z odnó¿ami, by waln± w kolumnê :D

Apropos ucieczki......... Pewnie ch³opaki z Crystala siê nudzili i sobie poanimowali dla zabicia czasu :>
 
 
siwek509 
Praktykant



Joined: 25 May 2007
Posts: 173
Location: w³oc³awek
Posted: 06-08-2007, 09:18   

Ja gdybym móg³ zmieni³bym odrobine poziom Vilcabamba. Jak na mój gust jest on zabardzo uproszczony, i toche za krutki.... liczy³em n ma³± plontanine....
 
 
 
Grindy 
Obie¿y¶wiat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 09:53   

Tak ja te¿ my¶lê, ze g³ówn± wad± TRA by³o znaczne skrócenie etapów w porównaniu z orygina³em. Szkoda, wielka szkoda, bo to co zosta³o, jest odwzorowane bardzo piêknie (do Egiptu znaczy siê). Niemniej pozostaje niedosyt, ¿e tak wielu miejsc na które liczyli¶my, nie mogli¶my jednak zobaczyæ w nowej wersji.
Najbardziej powierzchownie zosta³a potraktowana Atlantyda. Zupe³nie tak jakby twórcy TRA po³o¿yli g³ówny nacisk na Egipt, tym samym czyni±c go jak gdyby punktem kulminacyjnym gry, a Atlantyda zosta³a dodana tylko po to, ¿eby siê nazywa³o, ¿e jest. Wysz³a te¿ przez to w sumie bardzo nieciekawa, schematyczna i nieefektowna - ca³y czas w zasadzie takie same ¶ciany, takie same pomieszczenia. Nuda - z jedn± przerw± podnosz±c± adrenalinê - czyli ulubion± przez wszystkich czasówk±. :P
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 06-08-2007, 15:11   

Zgadzam sie z wami. Obciêli lokacje w TRA niemi³osiernie. Mam wra¿enie jakby z okazji tej rocznicy kto¶ postanowi³ zrobiæ na nowo TR1 w formie koncentratu. No i tak im to wysz³o. :(

To fakt ¿e to co zrobili wysz³o im naprawdê piêknie ale szkoda ¿e nie dane nam by³o zobaczyæ ca³ego TR1 w tak piêknym wykonaniu. Co do szczególnie obcietych lokacji to tak jak wspomnia³a Grindy jest to ostatnia lokacja -Zaginiona Wyspa. Szczêka mi opad³a gdy w³±czy³am komentarze w Kopalniach Natli i us³ysz³am ¿e postanowili obci±æ ten poziom bo gracze siê gubili. :nietak: Rany jak to maj± byæ kopalnie no to musi byæ du¿o korytarzy i w ogóle. Szkoda ¿e tak te levele obciêli. Co do koñcowej scenki to liczy³am ¿e ucieczka z Wielkiej Piramidy bêdzie jednak grywalna i ¿e bêdzie to na przyk³ad co¶ w stylu tej z TR4. Hehe emocje tam by³y do samego koñca. Miodzio. :D

Uwa¿am ¿e Cysterna zosta³a te¿ strasznie obcieta -zosta³ z niej tylko jedno czy dwa pomieszczenia -a szkoda bo wêdrówki po tych omsza³ych korytarzach by³y naprawdê super. G³ówne pomieszczenie przed przej¶ciem do samego Grobowca Tihocana te¿ by³o jako¶ tak ma³o cysternowe -wiêcej korytarzy by³oby bardzo fajn± spraw±.

Ca³o¶æ powinna byæ o wiele bardziej zagmatwana a nie tylko wielkie pomieszczenia w których podstaw± s± wszechobecne widoczne na kilometr krawêdzie i haki do biegania.
_________________
Grawitacja to na³óg z którym trudno zerwaæ.
 
 
Grindy 
Obie¿y¶wiat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 06-08-2007, 15:31   

Asyenna wrote:
Szczêka mi opad³a gdy w³±czy³am komentarze w Kopalniach Natli i us³ysz³am ¿e postanowili obci±æ ten poziom bo gracze siê gubili.

Gracze siê gubili? :D :D No tak, to rzeczywi¶cie by³a wieeeeeelka wada TR1, któr± nale¿a³o koniecznie poprawiæ w TRA. :nietak: A nie by³o to tak przypadkiem, ¿e stopieñ trudno¶ci gry wzrasta³ wraz z jej postêpem i w³a¶nie cech± charakterystyczn± Kopalni by³a ta zawi³o¶æ korytarzy. Nie widzê sensu robienia tego etapu, nie daj±c posmaku przynajmniej tego samego. W TRA nawet o ten "posmak" by³o trudno.

Ja naprawdê nie rozumiem mentalno¶ci twórców TRA. Z jednej strony wielce zrobili uk³on dla weteranów, a z drugiej strony mrugaj± okiem, a nawet dwoma, bym powiedzia³a w stronê tych, którzy wcale weteranami nie s±. Co wiêcej, teraz siê okazuje, ¿e wiêcej "uk³onów" by³o skierowanych raczej w ich stronê.
Poza tym, kto im powiedzia³, ¿e jak kto¶ miaukn±³, ¿e siê zgubi³ w TR1, to natychmiast to trzeba by³o zmieniæ?
Ech, szkoda gadaæ. Niech siê lepiej zdecyduj±, do kogo kieruj± produkt, albo raczej niech przestan± mydliæ oczy, ¿e dbaj± o starszych graczy.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 07-09-2007, 16:51   

Ja ososbi¶cie to zmieni³abym Tomb of Qualopec. Tak jak kto¶ ju¿ tu napisa³, wola³abym najpierw za³atwiæ Qualopeca, a potem uciekaæ, Chyba jednak Crystalsom nie chcia³o siê tworzyæ nowej animacji..a szkoda :(
_________________
" Ka¿dy, kto stanie miêdzy mn± a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- ma³a stornka o HP
 
 
Aniaa 
Obie¿y¶wiat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 07-09-2007, 17:36   

Moim zdaniem powinni byli zachowaæ wygl±d Atlantydy z jedynki. By³am ciekawa jak by to wygl±da³o w nowszej wersji i siê rozczarowa³am, gdy okaza³o siê, gdy takich lokacji nie by³o. A w jedynce to wygl±da³o tak naturalnie i oryginalnie.
 
 
Neona 
Podró¿nik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznañ
Posted: 08-09-2007, 10:38   

A ja bym chcia³a ¿eby w Atlantydzie by³y tak jak w TR1 ruszaj±ce siê, krwawe tkanki :P Poprostu by³oby straszniej a nie ¶ciany z kamienia(wiem ¿e z kamienia by³y bardziej realne no ale...) :) By³oby straszaniej, ciekawiej i pasowa³by do mutantów. Jednak niektórzy mogliby dostaæ oczopl±su :P
 
 
Aniaa 
Obie¿y¶wiat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 08-09-2007, 13:00   

No w³a¶nie o tym mówi³am powy¿ej.
 
 
Aggusska 
Praktykant



Joined: 09 Jun 2007
Posts: 130
Posted: 19-10-2007, 18:26   

Hmm... Wiele bym zmieni³a... Wiêcej czasówek, gdzie trzeba kombinowaæ... Zagadki o wiêkszym stopniu trudno¶ci... Doda³abym motorek, bo kocham je¿d¿enie...
_________________
Quod me nutrit me destruit
 
 
 
Neona 
Podró¿nik



Joined: 17 Jun 2007
Posts: 410
Location: Poznañ
Posted: 20-10-2007, 22:28   

Aggusska, masz racjê! Ja tak siê na nich w¶ciek³am, ¿e nie zrobili motorka. Mieli szanse-by³a scenka z po¶cigiem na motorze. To dlaczego jej nie zrobili? BO Poszli na ³atwiznê! Ja bym wola³a mieæ opó¼nienie premiery gry z motorkiem ni¿ bez. Wiêc wspaniale by by³o gdyby by³ motorek. Ale go nie ma-i z rozrywki na motorze nici.

A co do Vilcabamby, o kórej kto¶ tu chyba wspomnia³-doda³abym wiêcej zagadek bo poziom trudno¶ci mnie powala w tym levelu :nietak: . Ale wiem, ¿e jest on prostszy i ³atwy z tego powodu, ¿e jest na pocz±tku gry-by gracz móg³ siê oswoiæ z klawiatur±.

I chia³abym walczyæ z Qualopecem :)
 
 
Lady Justine 
Podró¿nik



Joined: 20 Nov 2007
Posts: 311
Location: Bytom
Posted: 19-12-2007, 19:25   

Ja bym trochê zmieni³a fabu³ê i granie np.: na pocz±tku gry my walczymy z wilkami, które atakuj± przewodnika, i musimy go broniæ. Po jakim¶ czasie gdzy jeste¶my ju¿ za drzwiami kto¶tamby zabi³ przewodnika, a Lara zabra³a by mu 10 apteczek ma³ych, 5 durzych i jak±¶ broñ.

Fajnier by by³o rówine¿ walczyæ z Larsonem (i wtedy przyda³aby siê mo¿liwo¶æ bicia). My¶lê, ¿e kog³o by to byæ ciekawe.

Doda³abym równie¿ w³asne kody- kolor w³osów Lary (czarne, blond, br±zowe, rude), chocia¿ wed³ug mnie najlepsze s± takie jakie ma Lara

I gdy zaczniemy strzelaæ do przewodnika lub Winstona :P To on odskoczy i np.: powie "ej, ty uwa¿aj gdzie celujesz".

Aha, gdy by³abym twórc± gry to nagra³abym g³osy po polsku, da³a mo¿liwo¶æ grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona :P Przyda³aby siê równiez w tym domu ³azienka...
_________________


Guest je¿eli chcesz byæ dobrym archeologiem, musisz wyj¶æ z biblioteki
:kawa:
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 19-12-2007, 19:32   

Lady Justine wrote:
Doda³abym równie¿ w³asne kody- kolor w³osów Lary (czarne, blond, br±zowe, rude), chocia¿ wed³ug mnie najlepsze s± takie jakie ma Lara

Skoro takie w³osy jakie ma Lara s± najlepsze to po co to zmieniaæ? Zreszt± i tak wystarczy inwencja twórcza graczy przy tworzeniu ubrañ wiêc po co jeszcze takie co¶ w grze?
Lady Justine wrote:
Aha, gdy by³abym twórc± gry to nagra³abym g³osy po polsku, da³a mo¿liwo¶æ grania w Croft Manor za dnia i... usuwania Winsona Przyda³aby siê równiez w tym domu ³azienka...

Twórcy gry nie odpowiadaj± za dubbing.Jak dla mnie Lara ma mówiæ po angielsku a polskie napisy wystarcz± po ci dubbing?

Zmiana pór dnia jest ciekawa. ale czemu nie chcesz Winstona? Przecie¿ i tak nie w³óczy siê pod nogami jak wcze¶niej.
_________________
Grawitacja to na³óg z którym trudno zerwaæ.
 
 
FallenAngel1996 
Praktykant



Joined: 27 Jun 2007
Posts: 175
Location: Dolina Godryka
Posted: 22-12-2007, 14:04   

Popieram Lady Justine, ³azienka by siê przyda³a.....
_________________
" Ka¿dy, kto stanie miêdzy mn± a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- ma³a stornka o HP
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 22-12-2007, 14:32   

Quote:
Popieram Lady Justine, ³azienka by siê przyda³a.....

No, przyda³aby siê. W stroje do przygód przebiera³aby siê w sypialnianej przebieralni a w stroje kapielowe np w takiej ³azience ...

Po co ³azienka? Ok, niew±tpliwie takie pomieszczenie w kazdym domu siê znajduje, ale przez Croft Manory z TR1-3 ona by³a i tak de facto nic siê tam nie robi³o (raz bodaj¿e by³a tam jaka¶ apteczka). Wystêpowanie tego pomieszczenia w grze napewno nie podnios³oby fanów-weteranów serii.

Co mog³oby byæ inaczej wg mnie? No cóz. Przede wszystkim ka¿da lokacja zosta³a skrócona. Ka¿dy level by³ d³ugi i jego przechodzenie nie skraca³o siê do kilkunastu (w porywach) minut jak to by³o w TRA. Ok, zgodzê siê, ¿e wachlarz ruchów Lary ogranicza³ siê do minimum, ale mówimy o roku 1996 wiêc i tak na tamte lata to by³o wystarczaj±co, a nawet za du¿o. Teraz posiadaj±c takie a nie inne akrobacje (chocby wskakiwanie na wy¿sze pó³eczki i wyrwy) doprowadzi³o, ¿e ma³e lokacje s± ³atwe w eksploracji - w TR1 takich umiejêtno¶ci nie by³o, wiêc ¿eby dostaæ siê na wy¿sze pomieszczenia uk³ada³o siê stos bloków i drabinki i by³o w porz±dku. Teraz musieliby stworzyæ olbrzymie lokacje, gdzie wykorzystuj±c wszystkie karko³omne skoki Ms Croft dotarliby¶my do celu. A skoro o tym mowa to schematyczno¶c przechodzenia da³a siê we znaki - prawie ka¿de pomieszczenie eksploruje siê biegaj±c po pó³kach na ¶cianach lokacji.

Szkoda, ¿e poziom na który wszyscy czekali (Atlantis) zosta³ tak bardzo skrócony - pamiêtacie, ¿e do Scionu Lara dostawa³a siê dwukrotnie i za ka¿dym razem zajmowa³o to do¶æ sporo czasu - d³uga i pe³na pu³apek droga. Teraz ogranicza sie do bujania na ¶cianach komina i cyk - szczyt, Lara strzela i Natla wpada w lawê - ucieczka. Szkoda, bo level "Ostateczne Starcie" jest niemo¿liwie skrócony i prosty! Gdyny nie przymus efektu adrenaliny to koñcówka z zapieraj±cej dech sta³aby siê jeszcze gorsz± ¿enad±.

Có¿. Wiele bym zmieni³. Namiesza³bym trochê w lokacjach, doda³ nowe korytatrze pe³ne pu³apek i przede wszystkim doda³bym wiêcej strzelanki, bowiem tak wg mnie to najlepsza walka jest w Zaginionej Dolinie, kiedy to dinozaurowie atakuj± nas w liczbie a¿(!!!) 6 ... nawet mutanty s± s³abe - kilka razy z pistolców i le¿±.

Rozbawi³ mnie pomys³ na zmianê koloru w³osów Lary ;) Ach ta wyobra¼nia ... :kawa:
_________________
 
 
Ciumcialumcia 
Nowicjusz



Joined: 19 Mar 2008
Posts: 26
Location: Zza gór i pól
Posted: 24-03-2008, 09:14   

A ja bym doda³a do Croft Manor czarnego konia i stajniê! I mo¿e jaki¶ lasek, zeby ma tym koniu poje¼dziæ! W ogóle doda³abym element jazdy konnej.
Przy okazji, ciekawe jakby lara wygl±da³a w stroju do jazdy konnej :P
_________________
Onen i-Estel Edain,u-chebin Estel a nim

Quel ra, mallon! Elen sila lúmenn omentielvo! Aa' menealle nauva calen ar' malta

www.rivendell.ddl2.pl -> Fani Tolkiena, rejestrowaæ siê!
 
 
Ocieks 
Nowicjusz



Joined: 24 Mar 2008
Posts: 19
Location: Croft Manor
Posted: 24-03-2008, 16:04   

W Peru

Podczas walki z wilkami na samym poczatku gry mozna by bylo to zmienic w cut-scenke, wkoncu zanim wejdziemy za ta brame to mamy tutotrial i poznajemy wszystkie ruchy i umiejetnosci Lary oraz mozliwosci w grze.
Cut-Scenke z Larsonem zamienil bym na Bossa :P Oczywiscie Larson nie umieralby po wygranej walce, tak jak w orginalnym Anniversary zostal by wyeliminowany w Natla's Mine.

W Grecji

Dodal bym jeden poziom na samym poczatku, wspinanie sie na gore do wrot klasztoru. Wspinali bysmy sie do gory i spotykali troche nietoperzy. Troche wygimnastykowany level.
I nic wiecej - Grecja bardzo mi sie podobala i tylko to jedno moglo by sie znalesc dodatkowo

A w Egipcie niech zostanie jak jest :)

W zaginionej wyspie

Jak juz ktos tu wspomnial ucieczke po pokonaniu Natli nie dawalbym w postaci cut-scenki tylko tak jak w TR1
 
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 08:52   

BYLABY O WIELE LEPSZA GRAFIKA
_________________
M³odzianów- zar±bista strefa przekrêtów przewa³ów zero przypa³ów.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obie¿y¶wiat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 09:21   

Tak, oczywi¶cie, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na ¶wietn± grê to:
byle krótka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak ¿eby oprócz wydatku na zakup gry, za ka¿dym razem trzeba jeszcze by³o wydawaæ kasê na upgrade sprzêtu...

No tak, ale co ja siê dziwiê; ¿eby cieszyæ siê grafik±, nie trzeba anga¿owaæ zbyt wiele "zasobów mózgowych", ale ¿eby ukoñczyæ np. TR4 to i owszem.
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
ninti 
Obie¿y¶wiat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 04-04-2008, 10:28   

Grindy wrote:
Tak, oczywi¶cie, bo wg ciebie i tobie podobnych, przepis na ¶wietn± grê to:
byle krótka, byle prosta, za to zaje**sta grafa, tak ¿eby oprócz wydatku na zakup gry, za ka¿dym razem trzeba jeszcze by³o wydawaæ kasê na upgrade sprzêtu...

No tak, ale co ja siê dziwiê; ¿eby cieszyæ siê grafik±, nie trzeba anga¿owaæ zbyt wiele "zasobów mózgowych", ale ¿eby ukoñczyæ np. TR4 to i owszem.


Grindy, dziecino spokojnie :D , chocia¿ nie wpowiem ¿eby i dla mnie takie brednie by³y obojêtne bo jak cz³owiek to czyta to a¿ siê co¶ robi :/ .

Je¶li chodzi o grafikê w TRA to by³a zupe³nie wystarczajaca, jedyne czego mi brakowa³o w grze to tych takich zajeb*stych cut scenek nie-na-enginie gry. Nie mówie ¿e wszystkie, ale przynajmniej jedna na level. Bo to tak sie jakos na to czeka³o w czasie gry.
_________________
Musisz wiedzieæ, Guest, ¿e jem miêso, palê, pijê alkohol i biorê narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robi±.
 
 
Radom1995 
Nowicjusz



Joined: 03 Apr 2008
Posts: 20
Posted: 04-04-2008, 14:56   

u mnie identycznie i grafika nie jest srednia... jest tragiczna spójrz na najnowszego prince of persia obejrz ten film i zobacz jaka to roznica

http://pl.youtube.com/watch?v=PkpmSTCk8jU

i film tez swietny boskie efekty ;) ))))))))))))))))))))))))))))
_________________
M³odzianów- zar±bista strefa przekrêtów przewa³ów zero przypa³ów.

-Howard why ?
-For Money

I po Euro 2008 -_- eh... Leo why ?
 
 
 
Grindy 
Obie¿y¶wiat



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1198
Posted: 04-04-2008, 15:04   

Zaczynam podejrzewaæ, ¿e kolega nie gra³ ani w jedno, ani w drugie.

Ja gra³am i muszê stwierdziæ, ¿e a¿ TAAAAAKIEJ ró¿nicy nie widzia³am.
A je¿eli dla ciebie grafika TRA jest tragiczna, to to chyba nie wymaga komentarza.

Wiem jedno; choæ nie przeczê - lubiê PoP, to jednak muszê stwierdziæ, ¿e w wiêkszych dawkach gra mnie nudzi. Ile¿ mo¿na powtarzaæ to samo? Poza tym gdzie tam animacji Ksiêcia do animacji Lary. No chyba, ¿e chce siê wnioski wyci±gaæ z samych tylko cut-scenek. :roll:
_________________
:<D
:kawa:
It's not age honey, it's milage :D
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystuj± pliki cookies. U¿ywamy informacji zapisanych za pomoc± cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb u¿ytkowników. Wiêcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo