FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
A jeśli by było inaczej...
Author Message
Wtajemniczony 
Podróżnik



Joined: 28 Dec 2007
Posts: 341
Location: Skrzyszów
Posted: 04-04-2008, 16:14   

No, tam są screeny z gry TRA ale z samej gry PoP nie ma, tylko z cut-scenek...
Co bym zmienił?
Dłuższe i trudniejsze poziomy(tak jak wszyscy) oraz dodałbym jazdę motorem. Osobiście grając w TR1(najpierw w TRA grałem) zadawała mi się lepsza(mówię o samej grze, nie o grafice bo tutaj NIE WOLNO tego porównywać, gdyż to całkiem inne czasy). Zmieniłbym jeszcze wygląd jednej z sal z pryzmatem, gdyż one były prawie, że identyczne.
_________________

 
 
 
xXAngelinAXx 
Nowicjusz



Joined: 14 Jun 2008
Posts: 16
Location: Europa :)
Posted: 14-06-2008, 22:44   

Dodałabym:
1. Jazdę motorem
2. Zipa i Alistera :D
3. Rozmowy przez headset. Lubię jak Zip mnie chwali gdy jadę motorem albo wykonuję Przewroty :D
Zmieniłabym:
1. W Croft Manor zamiast skrzyń Pracownia Zipa
2. Znowu W CM - pora dnia. A raczej nocy. Zmieniłabym na wieczór
3. bardziej rozbudowane plany
4. Fryzurę Lary. (Kucyk bardziej mi się podobał)
5. Więcej ciuchów.
6. Żeby można było się przebierać w nie przypaloną Natlę.


:D
_________________
Faith isn't part of my programming, so I wanna kill u and then I'll be sure if resurrection is a true...
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 14-06-2008, 23:14   

xXAngelinAXx, widzę że jesteś kolejnym Scion of Legend. Z tego co piszesz najlepiej byłoby gdyby TRA było takie jak TRL.
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Cherry 
Nowicjusz



Joined: 27 Jun 2008
Posts: 22
Posted: 02-07-2008, 14:27   

Ja bym chciała, zeby był bardziej rozbudowany level w Peru i więcej kombinacji w interaktywnych scenkach :) Chociaż kiedys klawisz mi się zrypał i ten gruby murzyn na koncu cały czas mnie zabiijał nożem :hehe: ale w koncu sie udało :tak:
_________________
sometimes to understand your present, you have to go back to your past; and this time things will be different
 
 
misti12 
Nowicjusz



Joined: 25 Feb 2008
Posts: 26
Location: Kobióreczek
Posted: 09-08-2008, 10:42   

Taaa. Przydała by się jazda motorem w TRA. No i właśnie w Croft Manor mogłoby być jaśniej. Lara mogłaby mieć latarkę jak w TRL. Tak w ogóle to w Anniversary zmieniłabym jeszcze coś z Torso. Bo tak szczerze to był łatwieszy niż Centaury i T-Rex. Mógłby jeszcze pluć ogniem czy coś. Nio tak, żeby było trudniej. Co do heatset-u w tym TRA... No lubiłam go w TRL, ale jakoś do klimatu TRA nie pasował.
Np: w grobowcu Qlopeca ( tak się to pisze?) ten klimat mrok, a tu nagle Zip wszystko przerywa. Eee.. nie pasowałoby to. W TRU headset mogłby być w niektórych momentach. Ale nie jakby Lara była w Avalonie. Dobra to już chyba wszystko.
Pozdrawiam
 
 
 
TRA_Rulez 
Podróżnik



Joined: 15 Jun 2008
Posts: 250
Location: Sopot
Posted: 06-09-2008, 11:57   

Jak było już mówione (pisane:)) dodałabym jazdę motorem i wspinanie się po tej górze do St.Francis Folly. I dobrze byłoby gdybt Lara mogła się przebierać w trakcie gry, a niue tylko po ukończeniu poziomu. Przeciwnicy, elementy zręcznościowe były OK. I chyba tyle. :)
_________________
Nie było ciastek więc kupiłem zaprawę murarską
- Johny Bravo
 
 
 
czesio-5 
Nowicjusz



Joined: 01 Feb 2009
Posts: 20
Posted: 22-02-2009, 14:21   

Sami jesteście Scion of Legend :fire: Mi się bardzo podobała Legenda. Asyenna, popatrz, że w "Anniverce" Lara robi praktycznie te same rzeczy jak w TRL (np. wspinanie - moja mama nazywa to "starsi półkowi" - od półek na które wspina sie Lara ^^ :jumper: ). Są podobne skoki, przewroty, nawet troche podobne pistolety. I nawet prosze nie mówić, że Wam się końcówka Legendy nie podobała :p . Matko, ja aż miałam dreszcze xD . Ale dobra, sorki za taki długi :offtopic: .

Mówiąc o fabule w Anniversary ..... Tzw. Co by było gdyby. :>

A co do fryzury Lary, to patrz: The Sims 1, 2, 3.

Peru
Tu zamiast kiczowatego samouczka, jaki zafundowali nam Crystalsi, dałabym ten fajny wprowadzający filmik. A dopiero za drzwiami tej jakskini nauczylibyśmy się jak sterować Larą. Aj aj aj, aż się prosi o jazdę potorkiem - jak nie w Peru, to gdzie indziej :zip: . Z t'Rexem mi się super walczyło. I ta piękna dżungla ... miodnie :) Dalej to zrobiłabym dłuższą ucieczkę z Grobowca, a potem bezpośrenią walkę z Larsonem ( jak z Rutlandem w TRL, tylko że trzeba byłoby być szybkim, zo zaraz coś zwali nam sie na głowe. ) Ogólnie taki survival level. A potem tylko wprowadzenie do biurowca Natli. Trzeba byłoby samemu skombinować, jak się tam dostać ;) .

Grecja
Bardzo lubie walczyć z bossami, więc tu podobnie jak u pana C. dałabym walkę z Pierrem, zamiast tych zakichanych centaurów. Te zagadki z wodą byłyby takie że trudno by było się z nimi uporać ;) Natomiast i w TR1 jak i TRA NIENAWIDZIŁAM St. Franciss Folly. Nie wiem dlaczego, ale czułam do niego pewną urazę. Może z powodu zagadki Damoclesa ( tej z nożami ), dzięki której grę ukończyłam 3 razy później. pozostałe były doprawdy "superofe". Pozostałe części Grecji zostawiłabym takie jakie były. :)

Egipt
Motor, motor i jeszcze raz motor. Chciałabym sobie dojechać to tych 2 sfinksów, które by się zachwycały moją jazdą ;DDDDD. OD RAZU usunęłabym tę głupią zagadkę na początku Sanktuarium Scionu ( było podobnie jak z Damoclesem ). Te 3 levele ogólnie były wypaśne. A grafika .... wolę nie mówić, bo byście usłyszeli mój monolog, jak to uwielbiam "TąpRajterowom grafe" :mrgreen2: Co do końcówki, to przeraził mnie nóż Kolda. "To ja ją będę ciął". I tu się zaczęło. Grę zastopowałam, poleciałam z piskiem do mamy, że "ten wstrętny grubas chce zrobić Larci kuku". Mama powiedziała że to tylko gra, i że jak zrobię "odpowiednią sekwencję ruchów pani Croft" wtedy na pewno wygram. I przypomniała mi się scenka z Larsonem. Zostawiłabym tu Kolda, Kida i p. Conwaya, tylko dodałabym wspaniały skok na główke do rzeki, oczywiście leguchno kalecząc 3'ech panów.

Atlantyda
Ten Torso przyprawił mnie o dreszcze. Taki nieprzymierzając kadłubek ;D . Oczywiście sama chciałabym rozwalić Scion ( potrzaskać, zmasakrować, łupnąć o ziemie :P ), ale to szczegół. Zostawiłabym natomiast tą cutscenkę z Larą i Larsonem. O koldzie i Kidzie nie wspomne - dwaj idioci ;D A na poważnie zrobiłabym walkę z Koldem. Gdy pod koniec chce nas udusić, Kid strzela do niego i zabija. Potem sam strzela sobie w łeb, bo niewytrzymałby napięcia. A dalej spotkanie z Sobowtórem zawarłabym w cut-scence. A walka z Natlą byłaby taka sama.

Co do Domku Lary, nie mam najmniejszych zastrzeżeń.

No, to tyle, bo mnie łapka boli od pisania ^^ . :pozdro:
 
 
Esmeralda 
Wombat



Joined: 02 Nov 2008
Posts: 367
Location: Wałbrzych
Posted: 22-02-2009, 18:40   

Dodałabym jazdę na motorze , walkę z Larsonem , Kidem , Pierrem i tą całą bandą w grze . Dopiero po walce byłaby cud scenka . Poziom trudności był za prosty . Lara mogłaby zmieniać stroje podczas pierwszego grania w grę . Wydłużyłabym jeszcze poziom z dinozaurami .
 
 
Phoebe Poison 
Podróżnik



Joined: 10 Feb 2007
Posts: 646
Location: Jaworzno
Posted: 22-02-2009, 18:51   

czesio-5 wrote:
I nawet prosze nie mówić, że Wam się końcówka Legendy nie podobała :p . Matko, ja aż miałam dreszcze :D .


A ja na przykład odruchy wymiotne :p
Sorry za krótkiego posta :offtopic: :pozdro: :narka: :wotr:

Post z dedykacją dla ega

AMANDA SSIE!!!
_________________
Pain looks great on other people
That's what they're for
 
 
 
e_g 
Obieżyświat



Joined: 29 Apr 2005
Posts: 1385
Location: Poznań
Posted: 22-02-2009, 18:55   

Phoebe, jesteś wyjątkowo okrutną i niemiłą osobą! Widać czarna dusza gotha nie umie się powstrzymać, znęcasz się na tej biednej i nieświadomej JEDENASTOLATCE, mimo, iż forum jest zalecane od 16 i wytykasz jej błędy, poddajesz ją KRYTYCE co jest wielce niedopuszczalne!!!

TY NISZCZYCIELKO MARZEŃ!

Post z dedykacją dla Phoebe_Poison (bez kolorka bo jest zwykłą użytkowniczką :) )

NIE ZNASZ SIĘ!!!
_________________
 
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 22-02-2009, 19:17   

czesio-5 wrote:
Sami jesteście Scion of Legend Mi się bardzo podobała Legenda. Asyenna, popatrz, że w "Anniverce" Lara robi praktycznie te same rzeczy jak w TRL (np. wspinanie - moja mama nazywa to "starsi półkowi" - od półek na które wspina sie Lara ^^ ). Są podobne skoki, przewroty, nawet troche podobne pistolety.

Nie no ale ty jakieś głupoty piszesz. Co mają pistolety, ruchy Lary i jej możliwości do tego?? Chodziło raczej o prostą jak konstrukcję cepa budowę TRL plus wszechobecna pomoc dla gracza. wręcz prowadzenie za rączkę.
czesio-5 wrote:
OD RAZU usunęłabym tę głupią zagadkę na początku Sanktuarium Scionu ( było podobnie jak z Damoclesem )

No tak, usunąć wszelkie trudniejsze zagadki i utrudnienia, żeby jeszcze szybciej przejść grę i cieszyć się że tak już gra skończona.

Phoebe Poison wrote:
czesio-5 napisał/a:
I nawet prosze nie mówić, że Wam się końcówka Legendy nie podobała . Matko, ja aż miałam dreszcze .



A ja na przykład odruchy wymiotne

Mnie też to wcale nie zachwyciło. Może jeszcze Lara i Amanda powinny sobie dać buziaczka na zgodę? :p

Powalające było zakończenie TR4. :D
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
doniop 
Nowicjusz


Joined: 22 Feb 2009
Posts: 2
Location: Poznań
Posted: 23-02-2009, 10:24   

A ja to widzę tak: :)

I. Peru:

1. Górskie jaskinie mogłyby być poprzedzone jakimś rozbudowanym samoukiem + jazda (lot) jeepem, bądź motorkiem, bądź prywatnym samolotem (coś w stylu piloci słabną, więc Lara musi ich zastąpić).
2. Miasto Vilkambamby powinno być bardziej rozbudowane, no i naturalnie trudniejsze (ja zawsze w tym miejscu szału dostawałem) :hehe:
3. Zaginiona Dolina wyszła całkiem udatnie, więc myślę że mogła by zostać, jaką ją stworzowno :)
4. Grobowiec Qualopeca... hmmm... fajnie by było, gdyby można było z Qualopeciem powalczyć.

II. Grecja

1. Klasztor św. Franciszka- myślę, że powinny być trudniejsze zagadki (wszak Grecy z nich słynęli), jakaś doń wspinaczka, bądź wstępny pojedynek z Pierre'm. To jest mój ulubiony (i najlepiej wykonany) etap (Wielkie dzięki dla twórców za nieliniowość przejścia sali Damoclesa, bo myślałem że całą wieczność tam spędzę).
2. Koloseum- wyszło całkiem udatnie, choć mogło by być nieco trudniejsze...
3. Pałac Midasa i Cysterna- dłuższe, dłuższe, dłuższe (choć nowa odsłona całkiem nieźle je prezentuje...)
4. Grobowiec Thiocana- zamiast kretyńskiej cut-scenki winna być walka z Pierre'm po której on niechlubnie ucieka i zostaje zadeptany przez centaury (reszta może być).

III. Egipt
1.2.3. może być.
4. Ale winna być jakaś jazda motorkiem do/z Świątyni Khamoona.

IV. Zaginiony Kontynent
1.2.3. Dłuższe, trudniejsze i bardziej angażujące winny być.
4. O kretyńskim pomyśle automatycznego zniszczenia Scionu i pozbycia się Natli (przynajmniej do ostatecznego starcia) nie wspomnę (mogło by tu być coś bardziej sensownego)
5. Ucieczka z Atlantydy powinna być taka jak w TR1 bądź TR4. Winny być Głazy spadające z sufitu (sklepienia) bądź co tam innego.

No... to wszystko :D :narka: :pozdro:
_________________
Pozdrawiam
Dominik
 
 
Esmeralda 
Wombat



Joined: 02 Nov 2008
Posts: 367
Location: Wałbrzych
Posted: 23-02-2009, 15:01   

doniop wrote:
1. Górskie jaskinie mogłyby być poprzedzone jakimś rozbudowanym samoukiem + jazda (lot) jeepem, bądź motorkiem, bądź prywatnym samolotem (coś w stylu piloci słabną, więc Lara musi ich zastąpić).

Jakoś nie wyobrażam sobie w TR sterowania samolotem . Nie pasuje mi do gry . Byłoby to jakioś mało tomb raiderowe .
doniop wrote:
4. O kretyńskim pomyśle automatycznego zniszczenia Scionu i pozbycia się Natli (przynajmniej do ostatecznego starcia) nie wspomnę (mogło by tu być coś bardziej sensownego)

Wiesz tak od razu chcesz zmieniać fabułę . Przecież to remake 1 , więc takie zmiany w zakończeniu . A tak ogólnie to niby czemu Lara miałaby nie niszczyć Scionu , przecież inaczej Natla by się do niego dobrała .
doniop wrote:
5. Ucieczka z Atlantydy powinna być taka jak w TR1 bądź TR4. Winny być Głazy spadające z sufitu (sklepienia) bądź co tam innego.

Też bym chciała pouciekać przed głazami w grze , a nie w cud scence . Szkoda , że im się tego zrobić nie chciało . ;(
 
 
ninti 
Obieżyświat



Joined: 02 Jan 2004
Posts: 799
Location: Lublin
Posted: 23-02-2009, 16:19   

Esmeralda wrote:
Wiesz tak od razu chcesz zmieniać fabułę . Przecież to remake 1 , więc takie zmiany w zakończeniu .


No tak, ale temat dotyczy chyba czego innego byśmy chcieli. Widzę że niektórzy to dość bujną wyobraźnię mają i stworzyliby zupełnie inną, chwilami absurdalną (patrz - samolot) grę. W ogóle temat jakiś bez sensu, ale to tylko moje skromne zdanie hihi.

Ale żeby nie było offtopicu:

Ja np życzyłabym sobie np w grecji sterowania ciągnikiem z podczepionym sprzętem do wykopywania ziemniaków. Ze np w polu między kartoflami ukryty byłby klucz do klasztoru Franciszka :jumper:

Sorry, nie mogłam sie powstrzymać ^^
_________________
Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią.
 
 
doniop 
Nowicjusz


Joined: 22 Feb 2009
Posts: 2
Location: Poznań
Posted: 23-02-2009, 16:49   

doniop wrote:
4. O kretyńskim pomyśle automatycznego zniszczenia Scionu i pozbycia się Natli (przynajmniej do ostatecznego starcia) nie wspomnę (mogło by tu być coś bardziej sensownego)

Quote:
Wiesz tak od razu chcesz zmieniać fabułę . Przecież to remake 1 , więc takie zmiany w zakończeniu . A tak ogólnie to niby czemu Lara miałaby nie niszczyć Scionu , przecież inaczej Natla by się do niego dobrała .
(


Źle sformułowałem myśl, miałem na myśli to co było w TR1 czyli Lara musiała się wrócić, aby zniszczyć Scion. A w TRA jest cut-scenka, która zawiera w sobie oba fakty (czyli wrzucenie Natli do lawy, zniszczenie Scionu).

Fajny pomysł z tym ciągnikiem... <hahaha> :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
_________________
Pozdrawiam
Dominik
 
 
aga13
[Deleted]

Posted: 29-04-2009, 21:09   

Moim zdaniem w TRA w interaktywnych cutscenkach powinno być cos w typie "drugiej szansy". :D Np. kiedy po Egipcie nie wciśniemy klawisza, by uratować się od noża Kolda, to mając nóż w brzuchu Lara by żyła i po wciśnięciu odpowiedniego klawisza Lara wyciągnęłaby sobie nóż z brzucha i raniła Kolda, ;) a jeśli to by się nie udało, to zaczęłaby kickboxing z Koldem... :P Co to by były za emocje, proszę państwa...
:pozdro:
 
 
HarryCruise 
Gazela



Joined: 09 Jun 2007
Posts: 579
Location: Sawanna
Posted: 29-04-2009, 22:23   

aga13 wrote:
Np. kiedy po Egipcie nie wciśniemy klawisza, by uratować się od noża Kolda, to mając nóż w brzuchu Lara by żyła i po wciśnięciu odpowiedniego klawisza Lara wyciągnęłaby sobie nóż z brzucha i raniła Kolda, ;) a jeśli to by się nie udało, to zaczęłaby kickboxing z Koldem

A po odcięciu głowy Lara podnosi ją z ziemi, szybko przyszywa i zapieprza dalej. Swoją drogą chciałbym widzieć ciebie, jak po wyciągnięciu noża z bebechów jesteś w stanie zaczynać z kimś kickboxing. :P
_________________

 
 
Kriss14 
Student



Joined: 05 Mar 2009
Posts: 51
Posted: 30-04-2009, 15:22   

Nie wiem czy to była już omawiane w tym temacie (ach to lenistwo :/ ) ale podobno w wersji która nie została opublikowana, Lara miała wydostawać się z Atlantydy przy urzyciu machiny bojowej. Mówię tu o wersji TR: Anniversary Edition przygotowywanej przez Core Design. Fajnie by było gdzyby kiedyś można było w to zagrać.
_________________
See you in Avalon...
 
 
Esmeralda 
Wombat



Joined: 02 Nov 2008
Posts: 367
Location: Wałbrzych
Posted: 30-04-2009, 15:40   

aga13 wrote:
Moim zdaniem w TRA w interaktywnych cutscenkach powinno być cos w typie "drugiej szansy". :D Np. kiedy po Egipcie nie wciśniemy klawisza, by uratować się od noża Kolda, to mając nóż w brzuchu Lara by żyła i po wciśnięciu odpowiedniego klawisza Lara wyciągnęłaby sobie nóż z brzucha i raniła Kolda, ;) a jeśli to by się nie udało, to zaczęłaby kickboxing z Koldem... :P Co to by były za emocje, proszę państwa...
:pozdro:

Moim zdaniem pomysł nie taki zły . Nie żeby walczyła z nożem w brzuchu tylko coś innego :) Np. T-Rex wali ją głową . Ruch nam się nie udaje . Mimo to Lara może zrobić kolejną serię uników . Nie żeby wyciągała nóż sobie z brzucha tylko np. mielibyśmy jeszcze jedną szansę na unik . To by mi się spodobało, ale nie jest bardzo potrzebne . :)
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 30-04-2009, 15:42   

No było coś tam kiedyś o tym wspominane. :)
Machina bojowa? Aż takich cudów nie potrzeba -mnie osobiście zadowoliłoby samodzielna ucieczka z wyspy. Coś na kształt końcówki TR4 albo ucieczki z tonącego statku w TRU.
To jest niezłe -wszystko się wali a tu trzeba jak najszybciej sie wydostać na zewnątrz.
Hm, a gdyby dali jeszcze czasówkę do tego to dopiero byłaby adrenalina. :mrgreen2:
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
beniu123 
Student



Joined: 25 Feb 2009
Posts: 58
Location: z Atlantydy
Posted: 30-04-2009, 21:05   

Fajnie by było , żeby wprowadzili do gry pływanie łodzią. :D Np. żeby zamiast ostatnej scenki, jak lara opływa z wyspy, to żeby była możliwośc sterowania tą łodzią. Gra byłaby uromaicona. Chciałbym, żeby wprowadzili to w następnej części. :narka:
_________________
All eyes on me...
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 30-04-2009, 23:30   

beniu123 wrote:
Fajnie by było , żeby wprowadzili do gry pływanie łodzią. Np. żeby zamiast ostatnej scenki, jak lara opływa z wyspy, to żeby była możliwośc sterowania tą łodzią. Gra byłaby uromaicona. Chciałbym, żeby wprowadzili to w następnej części.

Nie widzę sensu bezpłodnego pływania łodzią na końcu TRA. Niby co miałoby być celem ? Dobicie do portu w Egipcie ? Jedno jest pewne, w TRA wyraźnie brakuje pojazdów, aż prosi się o pościg motorem za jachtem Natli.
Co do tej ewentualnej alternatywnej ucieczki z walącej się wielkiej piramidy to bardzo podoba mi się propozycja Asy - ta czasówka mogłaby trwać na kilku etapach. Dopiero koniec ucieczki zostałby kontynuowany znaną wszystkim cutscenką.
Eh, gdyby chociaż statek w TRU był taką czasówką to byłoby fantastycznie.
_________________
 
 
adriano216 
Podróżnik



Joined: 25 Nov 2007
Posts: 572
Location: 29°58'N 31°07E
Posted: 01-05-2009, 20:19   

Quote:
Eh, gdyby chociaż statek w TRU był taką czasówką to byłoby fantastycznie.

Nie martw się Menqur, może za jakieś 50 lat doczekamy się remake'u TRU i zgłosimy swoje postulaty :D

Ja mam żal do TRA głównie za trzy rzeczy: brak powrotu na szczyt piramidy by do końca zniszczyć Scion, nie mogliśmy własnoręcznie zabrać Scionu w żadnej z lokacji, nudnawa cut-scenka na początku levelu w Peru. Mogli pokazać Larę i przewodnika przedzierających się przez szczyty górskie w gęstej śnieżycy. Te szczegóły rozczarowały mnie najbardziej.
_________________
 
 
beniu123 
Student



Joined: 25 Feb 2009
Posts: 58
Location: z Atlantydy
Posted: 05-05-2009, 20:18   

Chciałbym jeszcze dodac, że w całym Anniversary wiele ciekawych elementów zostało zastąpione cut-scenkami. Np. w Peru moglibyśmy walczyc, z Qalopecem. Tego mi zabrakło, a mogło by byc ciekawie. Mogliby dodac jeszcze walkę z Pierrem, albo Larsonem (nie chodzi mi o Quick time eventy, tylko o normalną walkę). No i Te pojazdy - samochód, albo motor, łódka. I rzecz, której zabrakło mi we wszystkich tombach-jakiegoś samolociku :D , którym lara mogłaby latac, coś dla odmiany. :narka:
_________________
All eyes on me...
 
 
Arti 
Praktykant



Joined: 06 Jul 2007
Posts: 168
Posted: 06-05-2009, 18:19   

To ma być penetrowanie grobowców i antycznych budowli, a nie reklama motoryzacyjna -.-'

Rozumiem, że fajnie by było z motorem, ale nie przesadzajmy - samolot?

Co do wali z Qualopec'em.... Ktoś kiedyś wspomniał w innym temacie - a może i tu - że obaj bogowie zapewne by byli bardziej chętni pomóc pannie Croft niż robić z niej karmę dla robactwa.
_________________
Guest? Guest's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo