Custom levele |
Author |
Message |
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 03-11-2012, 20:21
|
|
|
Musisz dwa razy opróżnić skrzynkę. I potem należy dostać się do wodospadu po lewej (powinien być tam otwór). W środku znajdziesz kamień. Włóż go do pustej skrzynki i przymocuj do wiszących belek. Też bym na to nie wpadła gdybym grała bez pomocy. |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 04-11-2012, 11:03
|
|
|
Dzięki. Wiem przynajmiej że dobrze kombinowałem, rozpatrywałem opcję z kamieniem ale nie umiałem znaleźć żadnego którego by się dało podnieść, a tego istotnego nawet nie zauważyłem |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 15-11-2012, 15:44
|
|
|
Jestem w levelu Canyon Bridge. Wszedłem do jednego z opuszczonych budynków przez otwór w dachu. Zebrałem olej, niestety wydostać się już nie mogę. Nie posiadam łoma - który jak mniema jest potrzebny do otwarcia drzwi. Pomocy? |
|
|
|
|
axed90
Nowicjusz
Joined: 26 Jan 2013 Posts: 3
|
Posted: 26-01-2013, 08:07
|
|
|
A czy może ktoś grał w ten remake The Great Wall z TR2?
http://www.aspidetr.com/l...l-full-version/
Na screenach i w samej grze wgląda przyjemnie. Jednak niestety utknąłem zaraz na samym początku, w pierwszej wieży mam jakiś problem tym zwisającym łańcuchem - nie wiem jak nim otworzyć właz do niższej części pierwszej wieży. Może ktoś mógłby pomóc? Może ktoś zechciałby nagrać jakiś gameplay na youtube? |
|
|
|
|
axed90
Nowicjusz
Joined: 26 Jan 2013 Posts: 3
|
Posted: 26-01-2013, 08:47
|
|
|
Utknąłem właśnie w tym oto momencie:
|
|
|
|
|
axed90
Nowicjusz
Joined: 26 Jan 2013 Posts: 3
|
Posted: 26-01-2013, 21:12
|
|
|
Wybaczcie za kolejny post pod postem. Ten level jest trudny jak cholera, ale jednocześnie jest to baaardzo rozbudowana wersja The Great Wall z TR2. Jest tu dużo bocznych pomieszczeń, włazów, zamków na klucz, w porównaniu z oryginalnym levelem, a dopiero utknąłem prawie na samym jego początku! Ciężko mi się gra na klawiaturze laptopa, ale staram się! Obecnie utknąłem w pomieszczeniu z zabójczymi rybami. Nie dam rady i po prostu nie wiem już co zrobić. Obok jest klucz, ale nie mogę do niego dopłynąć, bo ryby mnie zabijają! Mam nadzieję, że ktoś pomoże z tym levelem.
|
|
|
|
|
marysia
Praktykant
Joined: 28 Nov 2006 Posts: 149 Location: Szczecin
|
Posted: 21-03-2013, 10:38 The lost city of varaldun
|
|
|
To nowy custom -jeśli ktoś gra i pamięta to miejsce to bardzo proszę o pomoc . Jestem w sali gdzie trzeba z liny przeskoczyć na drabinę na ścianie , ale na tej ścianie obracają się 3 duże zębate koła i utrudniają złapanie się drabiny . Próbuję od wczoraj , bez efektu ; może jest jakiś inny sposób ? |
|
|
|
|
Niezapominajka
Podróżnik
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 401 Location: Katowice
|
Posted: 24-03-2013, 18:57
|
|
|
Mam pewien problem... Czy grał ktoś może w Aspidetr Easter Time 2011 - Peaceful Valley ? Jeśli tak to byłabym wdzięczna za pomoc.
Utknęłam w momencie, kiedy zdobywa się pierwszą pisankę - w kanałach. Zaraz po jej zebraniu - nie mogę wydostać się z pomieszczenia. Wokół dziury są ustawione stoliki, więc jak podskakuję, łapię krawędzi i próbuję się podciągnąć to Lara spada. Nie ma stamtąd innego wyjścia... Co robić? To jakiś bug? |
_________________
|
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 24-03-2013, 23:27
|
|
|
Należy skoczyć ze skrzyni pod skosem. Faktycznie to wcale nie jest takie proste. |
|
|
|
|
Niezapominajka
Podróżnik
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 401 Location: Katowice
|
Posted: 25-03-2013, 00:43
|
|
|
Aniaa, z jakiej skrzyni? W tej dziurze jest ze mną tylko beczka, która spadła razem z Larą. Ścianki są na tyle wysokie, że nie da się skoczyć bez zawieszenia się na rękach. Na beczce też raczej nie stanę. |
_________________
|
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 25-03-2013, 16:22
|
|
|
Podeślij mi może sejwa, to zobaczę. Patrzyłam do solucji i jedyne miejsce jakie pasuje, to gdzieś w kanałach, ale to pewnie nie to.
Quote: | to grab the ladder leading back into the house, You need to do a curved runjump from the block next to it |
|
|
|
|
|
Niezapominajka
Podróżnik
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 401 Location: Katowice
|
Posted: 25-03-2013, 17:52
|
|
|
Aniaa, Proszę: http://we.tl/rvyG4MQZug
Mam nadzieję, że dobrego save'a posłałam . Solucję czytałam, ale opis jakby nie dotyczy tego miejsca, w którym jestem. |
_________________
|
|
|
|
|
Aniaa
Obieżyświat
Joined: 08 Apr 2007 Posts: 985
|
Posted: 26-03-2013, 00:54
|
|
|
Wespnij się przy samym rogu po prawej(drugi, tak jak na niego patrzysz) i natychmiast pobiegnij do przodu. Jakby co, trzymam gotowego sejwa, ale nie powinno ci to sprawić problemu. |
|
|
|
|
Niezapominajka
Podróżnik
Joined: 23 Jan 2007 Posts: 401 Location: Katowice
|
Posted: 26-03-2013, 12:31
|
|
|
Aniaa, bardzo dziękuję Podziałało |
_________________
|
|
|
|
|
marysia
Praktykant
Joined: 28 Nov 2006 Posts: 149 Location: Szczecin
|
Posted: 08-06-2013, 19:39 Dracula return
|
|
|
Bardzo proszę o pomoc w tym nowym customie ; jestem w levelu Dr Sewards Sanatorium - po ustawieniu krasnala na właściwym miejscu dostałam klucz do labiryntu w ogrodzie , użyłam dźwigni w podwodnym labiryncie , potem chyba 2 skakanych dźwigni w labiryncie ogrodowym i cutscenka pokazała jakąś kobietę ; od tego momentu się zacięłam i kompletnie nie wiem co dalej robić , gdzie ta kobieta ? Dotarłam też do domu w którym na strychu grasują wampirki nietoperki i też nie wiem co tam zrobić . Proszę o wskazówkę |
|
|
|
|
chris996
Nowicjusz
Joined: 21 Jun 2012 Posts: 14
|
Posted: 23-09-2013, 01:29
|
|
|
Czy ktoś z was grał i ukończył level The Cave? Autor George Maciver.
Jeśli tak to proszę o wskazówki jak przejść koniec levelu, gdzie lara jest na dachu zamku. |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 15-01-2014, 21:27
|
|
|
Nie wiem czy TechnoEgyptians by psiko ma swój temat w czeluściach WoTR, to jednak chciałbym skrobnąć mini reckę tego... eee... prawdziwego kombajnu spod RE.
Kombajnu? No bo tam jest wszystko. Humor, strach, smutek i to wszystko w kolorach kosmicznego piekła/nieba.
Levele trudne jak cholera. Powiedzmy jedna lokacja wielkości... hmm... 1/2 Temple of Horus, a w niej jedna wajha, albo (co gorsza) jakiś ledwo rzucający się w oczy klucz. CHAOS!
Muzyka bardzo TRowa. Dużo kawałków z TR2 i 3. To duży plus, bo pasują idealnie do mrocznych, podziemnych lokacji. A motyw podczas jazdy Buggy Car to idealny naśladowca znanego motywu z TR2 podczas jazdy skuterem.
Grałem w to po raz drugi. Nie pamiętam połowy rzeczy. To w sumie nic dziwnego, gdyż napewno stosowałem kod na levelskip
Level zajął mi w sumie 20 godzin (w rozłożeniu na rzeczywisty czas 1,5 miesiąca sic!).
POLECAM! |
_________________
|
|
|
|
|
Mr Macphisto
Emocjonalny kaktus
Joined: 19 Dec 2003 Posts: 2125 Location: Warszawa
|
Posted: 15-01-2014, 22:02
|
|
|
Tak w połowie offtopicując, w połowie trzymając się dyskusji. TechnoEgyptians było jednym z tylko dwóch fanowskich leveli, którymi zainteresowaliśmy się jako WoTR. Krótki romans z level editorem. Jakkolwiek dziś to nie brzmiało - wtedy mieliśmy exclusive wśród polskich stron na udostępnianie tego do downloadu. Obciążało serwery, oj, obciążało |
_________________ C'mon Barbie, let's go party |
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 16-01-2014, 16:42
|
|
|
Niestety nigdy nie byłam w stanie zagrać w jego customy, chociaż wiem, że dużo straciłam Nie moja bajka, ale doceniam ogrom pracy włożony w powstanie tego customu.
Psiko pracuje nad nowym projektem od dłuższego czasu i pochwalę się (a co?! ), że proponował mi jego beta testing (no chyba, że wam wszystkim też ) niestety musiałam odmówić z braku czasu i doświadczenia (w beta testingu, bo grac to ja umiem xd ) Szczerze, to się zastanawiam czemu w ogóle do mnie napisał? W każdym razie wygląda to bardzo obiecująco i sam wygląd na "nowym" silniku dużo bardziej mi odpowiada http://forum.trle.net/vie...hp?f=35&t=25594 Mam zatem nadzieję, że pomimo moje odmowy projekt dotrwa do końca |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 16-01-2014, 22:05
|
|
|
Tak, słyszałem o kolejnym customie psiko. To własnie dlatego postanowiłem wrócić do TechnoEgyptians i sprawdzić co potencjalnie nas może czekać w kolejnym packu leveli. Po obejrzeniu kilku screenów bolą mnie palce, bo przypominam sobie te wszytskie skoki, fikołki, szukanie wajch skakanych ze łzami w oczach. Widać dużo podobieństw w lokacjach, choć one same nie mają ze sobą wiele wspólnego.
Nie udzielam się na forum trle.net ani na innych oficjalnych, więc mi tam psiko beta testingu nie proponował. Z drugiej strony podobnie jak Ty, nie wiem czy bym sobie poradził. Przecież już w 2001-04 roku zaprezentował taki skok RE, że aż strach pomyśleć czym zaskoczy teraz mając do dyspozycji NG. |
_________________
|
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 17-01-2014, 14:41
|
|
|
Na pewno będzie sporo nowości, kiedyś widziałam na jakimś filmiku testy odrzutowego plecaka, tak więc jeżeli chodzi o nowe ruchy to mamy to zagwarantowane.
Co do beta testingu, to ciężko by mi było pewnie ogarnąć pod tym względem nawet zwykły level, a co dopiero takiego molocha. Tym bardziej, że z tego co mi napisał, miało by być to 6-9 leveli... na początek Musiałabym nie mieć chyba pracy zarobkowej i innych obowiązków, żeby z tym zdążyć Poza tym beta testing to nie jest zwykłe granie, tylko wręcz rozkładanie mapy na czynniki pierwsze, a zwyczajnie nie mam aż takiego zapału |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 17-01-2014, 19:09
|
|
|
Ooo nie wiedziałem że w 3ds max też można edytować całe mapy
Nie grałem w żaden level Psiko i nie wiem jak wyglądały ale na tych screenach wygląda to raczej przeciętnie tz. architektura jest ok ale tekstury nie pasują do siebie, przydało by się ujednolicić je trochę. Brakuje też klimatycznego oświetlenia. Ale to chyba zdjęcia wersji beta więc pewnie jeszcze to dopracuje. Chyba że to zamierzony efekt to ok.
Najciekawszy (dzięki 3dsmax) jest efekt rzucania cieni przez obiekty statyczne szczególnie atrakcyjnie wyglądają cienie drzew.
Ciekawe czy w blenderze da się edytować mapy bo Lare można było zaimportować.
Krótka prezentacja mapy w 3dsie http://www.youtube.com/watch?v=2a55olSpsmg
edit: a przepraszam jednak grałem w jeden level Treasure Island z Lara at the Movies Czyli tu też można się spodziewać burzy tekstur i kolorów |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 17-01-2014, 20:01
|
|
|
Psiko zawsze miał dość specyficzny styl. W TRA sprawdzał się świetnie, ale w nieco bardziej normalnym settingu (np. wspomniane Treasure Island z Lara at the Movies) było już gorzej. |
_________________
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 17-01-2014, 20:08
|
|
|
Właśnie wczoraj pobrałem Treasure Island, bo przyznam się, że jeszcze nie grałem. Aczkolwiek z drugiej strony mam jakiś przesyt psiko i jego kosmicznych interpretacji RE. Może wrócę znów do leveli Emoo, bo te też (szczególnie seria Recon Labs) były świetnymi levelami pod względem innowacyjnych rozwiązań po tak niedługim czasie od "premiery" RE. |
_________________
|
|
|
|
|
Nepheline
Podróżnik
Joined: 11 Feb 2007 Posts: 453
|
Posted: 18-01-2014, 23:07
|
|
|
Emoo też pracował nad nowym customem, nawet przesyłał mi screeny, niestety było to kilka dobrych lat temu, więc myślę, że niestety porzucił TR na dobre A szkoda, bo odwalał kawał dobrej roboty. |
|
|
|
|
|