FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Anniversary Edition
Author Message
Lady Justine 
Podróżnik



Joined: 20 Nov 2007
Posts: 311
Location: Bytom
Posted: 02-02-2008, 16:26   Anniversary Edition

Zakładam ten topic, ponieważ zbyt dużo się o nim mówi w temacie Core Desing vs. Crystal Dynamics.

Myślę, że z opublikowanych przez Core materiałów o Anniversary Edition, można wywnioskować, że lepiej było anulować ten projekt.

Dlaczego? IMO dla przykładu T-Rex jest jakiś taki sztuczny...

Core chciało bardziej odwzorować pierwszą część z 1996roku. Skok Lary wygląda, tak jak w "klasykach", a odgłosy strzałów z pistoletów również.

No, ale można zauważyć elementy, których nie było w wydanym przez Eidos Anniversary z pod skrzydeł CD. Np.: inne ruchy na drążkach, albo strzelanie równocześnie do dwóch celów.

No, cóż gra może by i była ciekawa, ale możemy się tego tylko domyślać, ze screenów i trailerów.
_________________


Guest jeżeli chcesz być dobrym archeologiem, musisz wyjść z biblioteki
:kawa:
 
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 02-02-2008, 17:36   

Quote:
Core chciało bardziej odwzorować pierwszą część z 1996roku. Skok Lary wygląda, tak jak w "klasykach", a odgłosy strzałów z pistoletów również.


Jak juz powtarzano,to wersjia na PSP, wstępna, a odgłosy wzięto z TR3, gdyż nie mogło dojść do nagrań z Jonell Elliot. Wiemy czemu ;-)

Quote:
IMO dla przykładu T-Rex jest jakiś taki sztuczny...

Nawet w tak genialnej grafice TRA T-Rex musiał być sztuczny, gdy prace były w tej fazie xD

Co do T-rexa to chciałam dodać, że Core wymyślili równie dobry sposób na jego zabicie- trzeba było zrobić pułapkę a potem go do niej zapędzić. No cóż, Dolina wygląda naprawdę super jak dla mnie i chciałabym zagrać w tą grę...

Quote:
No, ale można zauważyć elementy, których nie było w wydanym przez Eidos Anniversary z pod skrzydeł CD. Np.: inne ruchy na drążkach, albo strzelanie równocześnie do dwóch celów.


O tak, to właśnie mi się podoba i cieszę się, że przyjdzie nam się tak bawić w TRU :)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 03-02-2008, 12:50   

Quote:
można wywnioskować, że lepiej było anulować ten projekt.

Quote:
to wersja na PSP, wstępna

Czyli po protu - to alfa i w dodatku na PSP, który ma o wiele gorszą grafikę od PC, no bo przecież specjalnie by nie przerabiali silnika, by pokazać w całej okazałości piksele wielkości głowy Lary :p

Quote:
Skok Lary wygląda, tak jak w "klasykach".

Jeszcze raz, to alfa na PSP, zapewne animacje były tylko dołączone, by gra się nie krzaczyła albo by Lara nie stała magicznie posuwając się do przodu.

Quote:
T-Rex jest jakiś taki sztuczny

Quote:
to wersja na PSP, wstępna

:p

Quote:
a odgłosy strzałów z pistoletów również.

Jeszcze raz, to alfa na PSP.
Quote:
nie mogło dojść do nagrań z Jonell Elliot


Wg. mnie Anniversary Edition powinno się ukazać, Core co jak co ale starali się, i to widać, mieli ukończone z 90% gry, mieli chyba wszystkie lokacje(z każdego poziomu są screeny), więc jedynym ich kłopotem były chyba animacje i dźwięki.
Anniversary zaś chociaż było zaczęte(0.1%) kiedy Core kończyło (80/90%) i tak nie spełniło wymagań classic fanów, co z pewnością nie stałoby się w TRAE

Ale co do Lary, jej model jest koszmarny :p wiem, że był zaledwie betą prawdziwego, no ale sorry, ten rudzielec z kitą to nie Lara :p Do tego model był wg. był edycją modelu z AoD.

Co do ruchów - wiele z AE było w A, uważam, że Crystalsi byli wredni kradnąc pomysły Core i w dodatku przekształcając je i podpisując, że to ich pomysł, pewnie tak samo było z bieganiem po ścianach, przypominam, że AE miało silnik gry Free Running, gdzie wszystko było interaktywne, czyli można było biegać po ścianach, przeskakiwać przez murek, płotek itp. itd. więc zapewne bieganie po ścianach było żywcem wycięte z AE. :)

Wg. mnie AE było lepsze, miało wykorzystanych dużo pomysłów, jednak po anulowaniu projektu wszystko przywłaszczyli sobie Crystalsi. :)
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 03-02-2008, 14:33   

Zarówno wygląd Lary jak i animacje były zapożyczone z Legędy, co przyznali ludzie z Core.
_________________
 
 
Matteusz 
Podróżnik


Joined: 27 Apr 2007
Posts: 337
Posted: 03-02-2008, 15:40   

Według mnie gra gdyby wyszla byłaby nudna Wszstko jest takie "brzydkie i sztuczne" :/ Dobrze ze Core sie wycofalo i weszlo CRISTAL DINAMICS !! nie wiem czy to sie tak pisze ;] Pozdro !
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 03-02-2008, 17:50   

Quote:
CRISTAL DINAMICS

Pisze się bodajże Crystal Dynamics ;)


Grzeszysz :p

Matteusz - Czy trzeba nie wiadomo, który raz powtarzać, że to beta(i w dodatku na PSP)? Lokacje są brzydkie, bo to zaledwie początki, przecież przed wydaniem gry by to dopieszczono, przecież żaden produkt nie jest od razu dopieszczany od a do z, tylko powstaje ogólny szablon, który pod koniec się dopieszcza dodając lepsze cienie, dokładniejsze obiekty itp. itd.

Quote:
Dobrze ze Core się wycofało

Się popisałeś wiedzą:

Po upadku Angel of Darkness i odejściu Jeremy'ego Heath - Smith'a Eidos był zmuszony przekazać prawa innej firmie, stąd Core już nie tworzy gry.

Anniversary Edition zaś było tworzone już od dłuższego czasu, tworzyli go zanim jeszcze Crystalsi pomyśleli o tym, by stworzyć Remake.
Gdy się okazało, że dwa zespoły pracują nad tym samym projektem, ktoś musiał zostać wycofany, a że silnik Core nie miał tak ciekawej grafiki jak silnik Kryształków, tak też obecnie jesteśmy zmuszeni do słuchania historyjek, że tatuś Lary szukał Dziecięcia. :)

Quote:
byłaby nudna

W Anniversary były użyte pomysły z Anniversary Edition, więc wątpię, że by było tak jak mówisz. :)

Quote:
brzydkie i sztuczne

A czego tyś się spodziewał po screenach bety na PSP? :gupek:
Sztuczne? Omg... Jeśli TO jest sztuczne, to popatrz na Sw33t@shNą grafikę z Anniversary, w Anniversary Edition chcieli uzyskać mrok grobowców, który zasilał poprzednie części, wszystko miało być też bajkowe, by gra wydała się ciekawsza, kolory i lokacje wg. mnie są tu żywsze niż w TRA od Kryształków, chociaż to zaledwie beta.

Tak więc zanim coś powiesz to zapoznaj się kompletnie z tym co i jak ;)
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 03-02-2008, 19:21   

pmkkoch wrote:
Po upadku Angel of Darkness i odejściu Jeremy'ego Heath - Smith'a Eidos był zmuszony przekazać prawa innej firmie, stąd Core już nie tworzy gry.


Dodam, że JHS chciał się wycofać z własnej woli, jeżeli TRAOD okazałby się klęską, nawet jeśli Design mógł nad Tomb Raiderem dalej pracować.

pmkkoch wrote:
Czy trzeba nie wiadomo, który raz powtarzać, że to beta(i w dodatku na PSP)?

Nasi moderatorzy już to dosadnie powiedzieli nie raz i widać jeszcze trzeba byndzie.

pmkkoch wrote:
Omg... Jeśli TO jest sztuczne, to popatrz na Sw33t@shNą grafikę z Anniversary, w Anniversary Edition chcieli uzyskać mrok grobowców, który zasilał poprzednie części, wszystko miało być też bajkowe, by gra wydała się ciekawsza, kolory i lokacje wg. mnie są tu żywsze niż w TRA od Kryształków, chociaż to zaledwie beta.


No cóż, jeśli chodzi o grafikę to TRA bardzo mi się podoba, jednak przyznaję, że o wiele bardziej klimatyczna jest gra naszych weteranów.

pmkkoch wrote:
Gdy się okazało, że dwa zespoły pracują nad tym samym projektem, ktoś musiał zostać wycofany, a że silnik Core nie miał tak ciekawej grafiki jak silnik Kryształków(...)

Haha, niech zgadnę, że Eidos wcale a wcale nie kierował się niechęcią do Core, którą pała od czasu AoD :p
Quote:
(...)tak też obecnie jesteśmy zmuszeni do słuchania historyjek, że tatuś Lary szukał Dziecięcia.

Gdyby nie to (nie licząc pięknej interpretacji Larsona [w wersji TRA zboczony mięśniak] i Natli [w TR1 była nawet ładna i... no lubię ją w TR1 a tu... ech], no i może kilku małych szczegółów), to powiedziałabym że TRA to bardzo udana gra, 10/10 a temczasem jest tylko 7,5/10.
 
 
Integral 
Archeolog



Joined: 10 Jun 2006
Posts: 2538
Location: Sin City
Posted: 03-02-2008, 21:11   

--=AngiE=-- wrote:
Gdyby nie to (nie licząc pięknej interpretacji Larsona [w wersji TRA zboczony mięśniak] i Natli [w TR1 była nawet ładna i... no lubię ją w TR1 a tu... ech], no i może kilku małych szczegółów),

Wiem, że po raz kolejny się wetnę, zszargam swój wizerunek, zaważę na własnej samoocenie i będę to sobie gorzko wypominać chłoszcząc się podczas klękania na grochu, ALE - jakaś niemała rozbieżność w zeznaniach Ci się wkrada (zauważona zresztą także przez Nepheline). Jeśli chcesz kreować się na osobę zatwardziało obstającą przy klasykach i Core (nie mówiąc już o jakichś ambitniejszych procesach umysłowych), to nie rób z siebie indywiduum, dla którego o jakości gry zaważa fakt, że bohater jest zboczony (jakieś przykre wspomnienia czy co?), a bohaterka brzydka. Odnoszę niejasne wrażenie, że chcesz koniecznie podpasować się pod najmodniejsze stanowisko nie wiedząc, na czym ono polega. Tak jak z Taod nie zrobisz hitu, tak z siebie wiarygodnej osoby, jeśli dalej będziesz tak bredzić.

Rzecz tyczy się nie tylko Ciebie, co byś nie zaczęła udawadniać mi, ze na tle innych jesteś alfą i omegą. Niestety muszę poniekąd przyznać rację Pietrasowi, który wypowiadał się nt Legędowców i Proklasyków w innym temacie - sztuczne podziały, niedorzeczna argumentacja. "Niestety" nie dlatego, że bredzi i nagle się w czymś zgadzamy - przynajmniej nie w moim odczuciu - ale dlatego, że ma rację. Miejcie własny rozum.

Finito moralizowania z mojej strony. "Niech się dzieje wola nieba", że zacytuję Fredra (kuriozalnie pomylonego z Menkaurem - pozdro Skrzatynka).
_________________
; p ; >>
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 03-02-2008, 21:27   

O TRA wypowiadałam się od dawna, że to nie jest taka zła gra. A oceniając Kryształów od razu zauważyłam, że biorę pod uwagę jedynie Legendę, bo to gra w stu procentach ich autorstwa. O TRA nie wspominałam. Oczywiście, że wolę Core. I to o wiele. O tym, że wolę TRAE od TRA nie zaważyła brzydka bohaterka czy zboczeniec, lecz duch TR, którego Kryształki muszą się nauczyć. Co łaska :p . Uwierz, że mam jasne i stabilne poglądy, a moje posty się uzupełniają. Patrzyłam tylko na Legendę i tylko ją uwzględniłam, bo TRA to remake.

Integral wrote:
(zauważona zresztą także przez Nepheline

Niezrozumienie posta i czepianie się na upartego... Każda moja próba wyjaśnienia spełzła na niczym przy kolejnym jej poście...

Integral wrote:
bohater jest zboczony (jakieś przykre wspomnienia czy co?)

Powiedz, jakbyś się teraz poczuła, jakbym powiedziała, że byłam ofiarą molestowania, albo byłam zgwałcona?

----------
Jak teraz czytam swoje posty, muszę przyznać, że popisuję się dawką kiepskiego chamstwa...^^ :| OMFG. Za utrudnienia przepraszamy :)
 
 
kondzio109 
Praktykant



Joined: 06 Jan 2008
Posts: 113
Posted: 03-02-2008, 22:33   

Hmm... TRAE był żeby gra była pomysłem Core lecz wolałbym tworzna na tym samym silniku co clasyczne tomb raidery . Puściłem pawia , jak zobaczyłem trainer. Lepiej że CD podkradło pomysł core :P Z drugiej storny nie oddali klimatu 1 TR . Nie twierdze że CD nie umie tworzyć TR'ów bo TR Legend to cud i miód . Ale i tak Trainer przedstawiający Lost valley ( spostrzegłem po t-rexie ) był zamknięty wąski i jakis taki sraki-nijaki. (nawet jezeli był to ogółny zarys ) ale i tak ważne że core tworzył cos od .... niepamietnych czasów traoda :P
 
 
 
Barbie 
Obieżyświat


Joined: 23 Dec 2003
Posts: 1442
Posted: 04-02-2008, 18:19   

--=AngiE=-- wrote:
Integral wrote:
bohater jest zboczony (jakieś przykre wspomnienia czy co?)


Powiedz, jakbyś się teraz poczuła, jakbym powiedziała, że byłam ofiarą molestowania, albo byłam zgwałcona?


Łosz kurde, powiedz, że to żart, bo ja się czuję tak, że nie mogę znaleźć odpowiedniej emotki... :D :D

Jeśli dalej się ma sypać dyskusja na takim poziomie jak ten przedstawiony powyżej i, z tego co widzę, uwielbiany przez Angie, to sobie może dajcie spokój :D

PS To głupota, nie chamstwo.
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 04-02-2008, 18:30   

Po kolei :)
1.Miałam strsznego WF'istę w podstawówce :O Żart, żart. Czasem muszę walnąć ten z niższych póałek ;]
A co do emotki, proponuję tą masturbującą się, bo jest przebojowa.

2.Też tak myślę, ostatnio mnie napadł taki typ rozmawiania ze wszystkimi, więc napisałam powyżej, że za chamstwo przepraszam.

3.(PS) Myślisz? Ja bym się skłaniała ku wybuchowej mieszance :|

Póki mi nie przejdzie, będę omijała ten temat, jako, że nie chcę stać się forumowym Scion of Ledżend, lub czymś podobnym.. Sama mam już się w tym topicu dosyć.
 
 
eemuu 
Praktykant



Joined: 22 Nov 2006
Posts: 197
Location: Łaziska Górne
Posted: 04-02-2008, 18:36   

Wszyscy piszą, że alfa na PSP, że nie krytykować grafiki, animacji itp. ale czy Wy wierzycie, że Eidos wydał bo TRAE tylko na jedną platforme (gdyby jednak miał tak uczynić)??? No nie wydaje mi się :) Eidos lubi $ a na samym PSP by nie zarobił. I potem znowu wszyscy pluli by się dlaczego TRAE jest zjechane przez recenzentów przecież to taka świetna retro gra :) I wątpie, że Core udałoby się wyelminować te "super-szybkie" ruchy słonia/Lary. Obiecywać to oni zawsze umieli........
 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 04-02-2008, 18:38   

Ehh...
Quote:
istnieje kod na PS2
...planowano również edycję na PC.
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 04-02-2008, 18:49   

kondzio109 - Edytuj posty(widziałem to co ty wyrabiasz w tematach min. o AoD).

A teraz na temat:
Quote:
Puściłem pawia , jak zobaczyłem trainer

A ja puściłem pawia jak zobaczyłem twoje błędy(naucz się pisać, albo w ogóle nie pisz) ;)
Czy ty wiesz dziecko co to trainer? Trainer, to program, który uruchamia kody takie jak nieskończoność ammo, God Mode itp. itd. Zaś TRAILER to pokazówka z gry, przykład to trailer TRAE, który wyciekł do sieci.

Quote:
Lepiej że CD podkradło pomysł core

Jak byś ty się czuł, gdybyś napisał świetne opowiadanie, które mogłoby zostać genialną książką(chociaż jak patrzę na twoje błędy to mam wątpliwości) a ktoś ukradł pomysł, ba! Przepisał wszystko i zarobił na tym kupę szmalu :) Miłe nie?

Quote:
lecz wolałbym tworzona na tym samym silniku co klasyczne tomb raider'y

Chcesz więc by seria upadła? :P Zapraszamy do customów, gdzie jest remake całego TR1 ^-^

Quote:
spostrzegłem po t-rexie

Spostrzegawczy jesteś jak nie wiem co :)

Quote:
był zamknięty wąski i jakiś taki sraki-nijaki.

Sraki-nijaki, bardzo inteligentne powiedzenie co nie tak, z pewnością gdybyś powiedział to Core, to by wszystko zmienili na cud, miód i orzeszki. :p Jak chcesz się wypowiadać to pisz z sensem. :)
Zamknięty? Wąski? Hmm... Tu się zgodzę, jest trochę gorszy w porównaniu do TRA Lost Valley, ale pewnie chcieli bardziej odwzorować oryginał(pamiętajcie, że levele były konwertowane prosto z TR1, jeśli dobrze przeczytałem). :)

Quote:
TR Legend to cud i miód

Wg. mnie Crystalsi nie umieją odwzorować klimatu TR1 :p a TR Legend akurat wg. mnie jest "srakie-nijakie" :p Jeżeli ktoś lubi strzelać bezmyślnie do wszystkiego co się rusza( jak w TRL) to niech lepiej zagra w jakieś GTA albo Hitmany :p

Barbie, teraz Ty:

Quote:
Łosz kurde, powiedz, że to żart

Gdyby to nie był żart, to by tutaj nie gadała na lewo i prawo o tym, proste? :)

Quote:
Jeśli dalej się ma sypać dyskusja na takim poziomie jak ten przedstawiony powyżej i, z tego co widzę, uwielbiany przez Angie, to sobie może dajcie spokój

Jakby w innych tematach był wyższy, jak się ten zamknie, to zaczniemy w innym. :)

Quote:
PS To głupota, nie chamstwo.

PS - U ciebie to chamstwo, nie głupota.

Wyraziłem się chyba dostatecznie jasno :p
PS - Integral, nie pieprz z Angie O Angie jeśli łaska :D To temat o TRAE. :)

Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam, ale taki już jestem i nic tego nie zmieni(nawet warn/ban) :p

[ Komentarz dodany przez: Barbie: 04-02-2008, 19:16 ]
Stąpasz po kruchym lodzie.
 
 
eemuu 
Praktykant



Joined: 22 Nov 2006
Posts: 197
Location: Łaziska Górne
Posted: 04-02-2008, 18:56   

K@t- niebo podobno też istnieje......tylko jakoś zobaczyć go nie można......to samo chyba się tego kodu na PS2 tyczy :)
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 04-02-2008, 19:01   

eemuu - To tak jak PSP, skąd wiadomo, że to na pewno to? ;] Więc to co piszesz jest po prostu śmieszne, skoro pisali, że mają kod na PS2 to na PC obowiązkowo też. :)

EDIT:

Quote:
I wątpię, że Core udałoby się wyeliminować te "super-szybkie" ruchy słonia/Lary. Obiecywać to oni zawsze umieli........


W AoD były powolne, bo się skupili na ładnym machaniem jej dupska :p W tej wersji(testowa) zauważ, że w porównaniu do TRAOD jest szybciej, w końcu to zupełnie inny silnik nie? :]
  
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 04-02-2008, 19:03   

Quote:
K@t- niebo podobno też istnieje......tylko jakoś zobaczyć go nie można......to samo chyba się tego kodu na PS2 tyczy


:O ...
Aż się kurde wypowiem, złamię obietnicę, którą powyżej rzuciłam xD Niesłowny ze mnie czub...

Jak się czegoś nie zdąży dokończyć/ zrobić to się tylko mówi, że istnieje.
Druga opcja to taka, że skoro TRAE anulowano, to po kiego grzyba mają dawać dowód, że istnieje?
Po trzecie na PSP jest beta, więc co tu mówić o innych platformach... :)

Poza tym nie chrzań mi, że kod na PS2 nie byłby możliwy (czy wersja na PieCyka), skoro gra miała zostać normalnie WYDANA.

[ Komentarz dodany przez: Barbie: 04-02-2008, 19:18 ]
Trochę kultury...
 
 
eemuu 
Praktykant



Joined: 22 Nov 2006
Posts: 197
Location: Łaziska Górne
Posted: 04-02-2008, 19:40   

Ja nie mówie, że kod na PS2 nie byłby możliwy....czytaj ze zrozumieniem :) no chyba że nie wierzysz w niebo....

--=AngiE=-- idąc Twoim tokiem rozumowania skoro projekt anulowano to po co wogóle coś pokazywali??? Po kiego dawać dowody, że istniał?? A tu ciągle jakieś nowe badziajstwa wychodzą (nowy trailer itp)

W tym temacie każda osoba co jest przeciwko Core jest wstrętna, bee i ogólnie jakiś półmóżdżek......nie wiem czy Core to jakaś święta krowa czy coś....
 
 
 
--=AngiE=-- 
Podróżnik


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 609
Posted: 04-02-2008, 19:50   

[ Komentarz dodany przez: Barbie: 04-02-2008, 19:18 ]
Trochę kultury...

Basiu, do czego tu pijesz? :) W każdym razie przepraszam :p
EDIT: Ach, już zauważyłam... Fakt, poniosło Endżelinę :| :)

--=AngiE=-- wrote:
--=AngiE=-- idąc Twoim tokiem rozumowania skoro projekt anulowano to po co wogóle coś pokazywali??? Po kiego dawać dowody, że istniał?? A tu ciągle jakieś nowe badziajstwa wychodzą (nowy trailer itp)


Materiały wyciekły a Eidos je zalegalizował. Ot i cała historyja :)
 
 
kondzio109 
Praktykant



Joined: 06 Jan 2008
Posts: 113
Posted: 04-02-2008, 20:34   

pmkkoch sądze że nie powinienś tak po mnie jechać. PO pierwsze pisałem dzisaj pierwszy raz na forum . Nie pojełem takich opcji jak edytuj. Sądze że twój pierwszy dzień na forum wygladał podobnie. A co powiesz na to że mam wrodzona dyslekcje.
PO drugie:Wiesz co z tego że wymysliłeś fajną ksiażkę jeśli wydałeś ją w kartkach z papieru toaletowgo. W customy duzo razy grałłem przeszłem ostatnio TR REvised .
PO trzecie
pmkkoch wrote:
Cytat:
TR Legend to cud i miód

Wg. mnie Crystalsi nie umieją odwzorować klimatu TR1 a TR Legend akurat wg. mnie jest "srakie-nijakie" Jeżeli ktoś lubi strzelać bezmyślnie do wszystkiego co się rusza( jak w TRL) to niech lepiej zagra w jakieś GTA albo Hitmany
wiesz w Tomb Raiderach oto chodzi. Owszem legenda była banalna. No ale jeźeli w legendzie mozna było do wszystkiego sczelać to po co mam przechodzic GTA:SA poraz setny :p Ale 98% prawdziwego tr to klimat , 1% zagadki 1% przeciwnicy. Kazdy tr miał niepowtarzalny klimat. JA w tra ciupię od niepamietnych czasów. Przeszedłem W CAŁOŚCI WSZYSTKIE TR , oprucz 4 bo egipt robił sie nudny. Każdy tr to inna histroia, i ma inny klimat . TR AE terz miałby inny klimat , niz 1 .

pmkkoch wrote:
Chcesz więc by seria upadła? Zapraszamy do customów, gdzie jest remake całego TR1 ^-^
wiec uwazasz że przez klasyczne tr seria udadła no to raczej przeczy z wczesniejszą wypowiedzią.
Core straciło prawa utorskie do lary , ponieważ sprzedało ją CD , więc ja niewiem na jakich prawach tworzli oni tr , ale raczej się myle
Z tym trailerem to była literówka , chciałbym żebyś mi napisał swoje oceny z dyktand, sądze że takie piszesz w podstawówce.



PS dlaczego 13 latek piszee do mnie dziecko :hehe:

[ Komentarz dodany przez: Integral: 04-02-2008, 22:26 ]
Pierwszy dzień pmkkocha wyglądał dużo gorzej.
  
 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 04-02-2008, 20:43   

DOŚĆ, kolejny zgryźliwy, chamski, obraźliwy, offtopowy czy po prostu głupi post poleci. Z warnem gratis.
_________________
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 04-02-2008, 20:51   

Quote:
A co powiesz na to że mam wrodzona dyslekcje.

A co powiesz na pisanie postów w Wordzie lub używając FFoxa ?? "Dyslekcja" ( :hihi: ) to głupie tłumaczenie, szczególnie na forach. Co innego pisanie ręczne np na maturze, co innego pisanie z możliwością autokorekty...
Ot taki mały offtop.
BTW, z tą maturą w przypadku wyżej cytowanej osoby to może przesadziłem ;)

Nie wiem na co w planach mieli Core, lecz gdyby ich projekt miał się jednak ukazać, to nie skończyłoby się na jednej platformie - jakoś nie chce mi się wierzyć. Najpierw wyrażnie chcieli spróbować, pokazać, że można coś takiego w okrągłą rocznicę zaprezentować.
Powiem tak. Gdyby owy projekt ukazałby się to chyba bym się cieszył. Gralibyśmy w odnowionego graficznie TR1. Ruchy, skoki, ewentualne nowe ruchy byłyby jak w oryginale. Do tego dobrze odwzorowane lokacje, nowe oświetlenie. Ciekawość mnie zżera na myśl o tej czerwonowłosej grywalnej postaci.
_________________
 
 
lolko 
Nowicjusz


Joined: 06 Feb 2008
Posts: 9
Posted: 06-02-2008, 14:07   

Witam
Jestem pod wrażeniem TR:AE. Takie właśnie powinno być nowe wydanie. Naturalne rozwinięcie i zwieńczenie serii. TR:L, TR:A, TR:U idą w złym kierunku trudno określić co jest nie tak. Nie ta historia, textury, przeładowanie bajerami, ciuszki itp. Pamiętam jak dziś TR w dniu premiery. Pixeloza w ogóle nie przeszkadzała 3dfx pojawiły się trochę później. To było osiągnięcie graficzne, dźwiękowe na miarę Oskara.

P.S. TR:AoD jest bardzo przyzwoitą częścią tak od strony graficznej jak i historii. Bardziej mi się podoba niż TR:L, TR:A, TR:U
 
 
beatka0802 
Podróżnik



Joined: 23 Mar 2007
Posts: 230
Location: Quel'dorei
Posted: 06-02-2008, 16:44   

Lolko, jasne TRU widziałeś tylko na screenach i już uważasz, że inna część jest/byłaby lepsza. Po pierwsze kiedyś TR tworzyła inna firma teraz tworzy inna. Po drugie 10 lat temu możliwości graficzne gier były gorsze sam mówisz, że był to szczyt graficzny itp. Więc czemu teraz nie ma być jeszcze lepszy skoro jest taka dostępna opcja? A może pomimo tych zmian ( nie mówie, że to bardzo dobrze ) TRU będzie najlepszą z sagi hmm?

Swoją drogą TRAE się nie ukazało i znasz ją też tylko z trailerów. Więc nie możesz wiedzieć jak na prawdę by się w to grało. Ale jak mam byc szczera to szkoda, że jakaś wersja BETA nie wyciekła do neta. W końcu kawałek gry ( może cała ) była już zrobiona skoro ukazały się trailery z niej. Chętnie bym w to zagrała. Niby w pewnym sensie to samo co TRA i TR1 ale jednak zupełnie coś innego... :(
_________________
[spoiler:c18d63d867]Eee o co kaman? :D [/spoiler:c18d63d867]
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo