Kody, bugi, tricki! |
Author |
Message |
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 07-02-2011, 10:58
|
|
|
Przecież te ostrza znajdują się zaraz za zakrętem, więc nic dziwnego, że je słychać. A wycie szakali jest celowe na samym końcu |
_________________
|
|
|
|
|
Anika
Student
Joined: 27 Nov 2008 Posts: 72 Location: Croft Manor
|
Posted: 09-02-2011, 07:54
|
|
|
K@t, one wcale nie są za zakrętem. One są prawie na początku planszy O_o mówisz o czymś innym. My mówimy o tym, że przechodzimy przez salę z ostrzami kręcącymi się na podwyższeniu, które wydają ostro wquerviający dźwięk, pełzniemy do pokoju z Ozyrysem, a potem do pomieszczenia z mumiami, następnie przez sarkofag aż do jaskinii - tam je słychać w jednym momencie, mimo że fizycznie to niemożliwe.
Wycie szakali celowe? A po co takie wybiegi, bo nie rozumiem...? |
_________________ Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^* |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 09-02-2011, 08:48
|
|
|
Spokojnie, źle zrozumiałem posta Łukasza. Tzn. myślałem, że mówi on o innym miejscu - niemniej faktycznie ten pokój fizyczne leży chyba gdzieś "w pobliżu", musiałbym zerknąć na podgląd mapki.
Wycie szakali ma budować klimat i tworzyć tzw. iluzję życia. Jest to jedna ze sztuczek o której pisze w manualu do Room Editora. Jesteś już na końcu levleu, widzisz wyjście z podziemi, przysłowiowe światełko w tunelu, a w tle wyją szakale. To tak, żeby gracz myślał, że na końcu coś na niego jeszcze wyskoczy zza rogu. Podobny motyw zastosowałem w swoim levelu kiedyś. |
_________________
|
|
|
|
|
Anika
Student
Joined: 27 Nov 2008 Posts: 72 Location: Croft Manor
|
Posted: 10-02-2011, 13:07
|
|
|
Ej, ale ja się wcale nie zdenerwowałam, że źle zrozumiałeś, tylko w przystępny sposób wyjaśniłam, o co c'mon
Hmmm... coś mi jednak z końcówką i tymi szakalami nie pasuje, może dlatego, że wyjące szakale oznaczają, że jakiegoś/jakichś się pominęło. Przynajmniej ja tak miałam - przebiegam na sprincie Burial Chambers i raz czy dwa po prostu olałam pieski, a potem one się upominały o zabicie właśnie takim wyciem. Dlatego mnie to zbija z tropu na końcu - bo zazwyczaj zabijam je wszystkie. No mniejsza, jak będziesz miał wgląd na mapkę, to napisz, czy faktycznie te sale znajdują się obok siebie na płaszczyźnie |
_________________ Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^* |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 10-02-2011, 15:17
|
|
|
Quote: | Hmmm... coś mi jednak z końcówką i tymi szakalami nie pasuje, może dlatego, że wyjące szakale oznaczają, że jakiegoś/jakichś się pominęło |
Wystarczy zamknąć stadko w jakimś małym pokoiku "za ścianą" - jak mówię, to stara sztuczka
Sprawdziłem tez podgląd levelu - faktycznie ostrza leżą dość daleko, ale w sumie na jednej linii ze wspomnianym lokacjami, więc może stąd ten bug dźwiękowy.
Quote: | Ej, ale ja się wcale nie zdenerwowałam |
Wiem Sam się zakręciłem po prostu, dopiero skończyłem czwórkę ponownie i nadal się mnie trauma trzyma |
_________________
|
|
|
|
|
Łukasz
Podróżnik
Joined: 05 Nov 2007 Posts: 701 Location: Gorzów
|
Posted: 13-02-2011, 16:29
|
|
|
Wielkie dzięki za wyjaśnienia. Więc dźwięk kręcących ostrzy to rzeczywiście błąd. Ale jak dla mnie może być, bo w końcu nie jest taki przeszkadzający A jeżeli wycie szakali jest naprawdę celowe to uważam, że twórcy chcieli zastosować w tym przypadku klimat do gry. Wogóle poziom Burial Chambers jest bardzo klimatyczny. I właśnie za to go lubię Zwłaszcza moment kiedy bierzemy amulet z sarkofagu A gdzie można znaleźć mapkę do wszystkich poziomów? Też chciałbym zobaczyć ich pogląd |
_________________ Witaj Guest |
|
|
|
|
Olka97P
Nowicjusz
Joined: 17 Feb 2011 Posts: 22 Location: Avalon ;D
|
Posted: 20-02-2011, 19:07
|
|
|
Ja osobiście nie lubię używać kodów,bo psują całą grę. Szybko się nudzi,ponieważ jest za łatwa
|
_________________ -And you want to revenge....
-Justicle! |
|
|
|
|
Liczi
Nowicjusz
Joined: 29 Jun 2011 Posts: 26
|
Posted: 08-07-2011, 15:16
|
|
|
Ja znalazłam buga w levelu Race for the Iris.
http://imageshack.us/phot.../827/bugjp.png/
Jest to zaraz za drewnianym mostem. I mam problem, ponieważ innego przejścia nie widzę, a wener tak sobie biegnie w nieskończoność. Wie ktoś co z tym zrobić? Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
lechu1235
Podróżnik
Joined: 13 Jan 2009 Posts: 433 Location: Poznan*
|
Posted: 08-07-2011, 21:07
|
|
|
@Liczi
-Wczytać wcześniejszego sava,
-zacząć od początku. |
|
|
|
|
Łukasz
Podróżnik
Joined: 05 Nov 2007 Posts: 701 Location: Gorzów
|
Posted: 08-07-2011, 23:38
|
|
|
Liczi wrote: | Ja znalazłam buga w levelu Race for the Iris.
http://imageshack.us/phot.../827/bugjp.png/
Jest to zaraz za drewnianym mostem. I mam problem, ponieważ innego przejścia nie widzę, a wener tak sobie biegnie w nieskończoność. Wie ktoś co z tym zrobić? Proszę o pomoc. |
Po prawej stronie jest dziura otwierająca te drzwi. Są zamknięte dlatego, że nie byłaś wystarczająco szybka. To akurat nie jest bug |
_________________ Witaj Guest |
|
|
|
|
Liczi
Nowicjusz
Joined: 29 Jun 2011 Posts: 26
|
Posted: 09-07-2011, 11:27
|
|
|
Dziękuje!
Może faktycznie byłam za wolna.
|
|
|
|
|
Invicta
Podróżnik
Joined: 22 Jun 2011 Posts: 283 Location: Znikąd :)
|
Posted: 10-07-2011, 17:05
|
|
|
Ja mam kłopot dotyczący kodów w TR4... Z ciekawości chciałam zobaczyć, czy działają, ale ten kompas... Czytałam, że żeby kody zadziałały, igła musi być nastawiona na północ i przezroczysta. Kiedy próbowałam ustawić Larę tak, żeby była zwrócona na północ, igła w kompasie cały czas się huśtała, choć Lara się wtedy nie obracała. Przez tą "energiczną" igłę nie mogłam użyć żadnego kodu... Aż tak mi na tym nie zależy, ale czy to nie jest jakiś błąd? Macie czasem tak samo? |
_________________ Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
|
|
|
|
|
Madziula
Podróżnik
Joined: 16 Dec 2007 Posts: 672 Location: Kraków / Tarnów
|
Posted: 10-07-2011, 18:36
|
|
|
Igła zawsze będzie się huśtać, wystarczy że znajdziesz jakieś podwyższenie i wespniesz się na nie od południowej strony, wtedy Lara będzie zwrócona dokładnie na północ |
_________________
|
|
|
|
|
Invicta
Podróżnik
Joined: 22 Jun 2011 Posts: 283 Location: Znikąd :)
|
Posted: 11-07-2011, 10:33
|
|
|
Dzięki tego jeszcze nie próbowałam, tak z ciekawości zobaczę, jak to działa |
_________________ Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
|
|
|
|
|
GeBeT
Podróżnik
Joined: 02 Aug 2011 Posts: 204 Location: Warszawa
|
Posted: 16-08-2011, 16:18
|
|
|
Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy): |
_________________ SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
|
|
|
|
|
ermitrudefay123
Student
Joined: 03 Jun 2011 Posts: 48 Location: Strahov- Praga
|
Posted: 16-08-2011, 22:30
|
|
|
GeBeT wrote: | Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy): |
Hmm... a restartować komputer próbowałeś, prawda? |
_________________ ,,Szkoda, że nie dostaję dolara za każdym razem, gdy słyszę, jak różni szaleńcy składają takie obietnice..." - Lara Croft, Angel of Darkness
|
|
|
|
|
GeBeT
Podróżnik
Joined: 02 Aug 2011 Posts: 204 Location: Warszawa
|
Posted: 17-08-2011, 17:47
|
|
|
ermitrudefay123 wrote: | GeBeT wrote: | Ja próbowałem zainstalować TR5 i wyskoczyło mi to (kliknij, to się powiększy): |
Hmm... a restartować komputer próbowałeś, prawda? |
No właśnie restartowałem 6 razy, ale w końcu się rozwiązało, trzeba było wejść to Menedżera Programów i zakończyć proces, było prostsze niż wyglądało. |
_________________ SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
|
|
|
|
|
GeBeT
Podróżnik
Joined: 02 Aug 2011 Posts: 204 Location: Warszawa
|
Posted: 30-08-2011, 12:00 Bug ze skuterem śnieżnym w TR II Gold.
|
|
|
Dzisiaj grałem sobie w TR II Gold i doszedłem do skutera śnieżnego, ale jak na nim siedziałem, to zabiła mnie pantera . Ale zamiast wyjść do menu, to nadal można było jeździć na skuterze śnieżnym, tylko w dziwnej pozie. Dodaje załącznik. Można powiększyć (kliknij). |
_________________ SIEMA WSZYSTKIM NA FORUM
|
|
|
|
|
bobonton2
Podróżnik
Joined: 31 Aug 2007 Posts: 519 Location: P-ń
|
|
|
|
|
alFa [Deleted]
|
Posted: 20-04-2012, 17:11 Czy ktoś lubi na sucho?
|
|
|
Madubu George |
|
|
|
|
Trzym
Nowicjusz
Joined: 24 May 2012 Posts: 2
|
Posted: 20-06-2012, 16:14
|
|
|
Jak kiedyś kiedy grałem w TR3 to pomieszały się tekstury. |
|
|
|
|
bobban
Nowicjusz
Joined: 14 Jul 2013 Posts: 13
|
Posted: 26-01-2014, 14:55
|
|
|
A ja mam takie cuś : http://www.youtube.com/watch?v=cRPB-6_abLM Lara robiąca głupie rzeczy (jak sama nazwa wskazuje) Najlepsza jest baletnica w bodajże 16 sekundzie Bugów z klasyków nie przebije nic (no chyba,że AOD ) |
_________________ Ukończyłam:
TR Legend
TR Underworld
Tomb Raider uzależnia
Nie lubię Tomb Raider 2013 -.- |
|
|
|
|
HarryCruise
Gazela
Joined: 09 Jun 2007 Posts: 579 Location: Sawanna
|
Posted: 26-01-2014, 18:25
|
|
|
Tyle, że to nie są "oficjalne" bugi, tylko celowo pomieszane animacje przez twórcę owego custom levelu. |
_________________
|
|
|
|
|
bobban
Nowicjusz
Joined: 14 Jul 2013 Posts: 13
|
Posted: 26-01-2014, 19:10
|
|
|
HarryCruise wrote: | Tyle, że to nie są "oficjalne" bugi, tylko celowo pomieszane animacje przez twórcę owego custom levelu. |
No ale musisz przyznać,że wygląda to co najmniej komicznie |
_________________ Ukończyłam:
TR Legend
TR Underworld
Tomb Raider uzależnia
Nie lubię Tomb Raider 2013 -.- |
|
|
|
|
Anika
Student
Joined: 27 Nov 2008 Posts: 72 Location: Croft Manor
|
Posted: 28-07-2015, 11:42
|
|
|
Czy ktoś mi może wytłumaczyć na czym polega ten słynny flare bug? Już parokrotnie próbowałam go wykorzystać dla zabawy i nie potrafię. Na speedrunach na YT wygląda to tak, że staje się przodem do ściany, wyjmuje flarę, rzuca ją, odwraca tyłem, wyciąga pistolety, kuca i zbiera flarę, a Lara znajduje się w ścianie.
Co robię źle, że mi ten trick nie wychodzi...? |
_________________ Kochamy corner bug w Tomb Raiderach *^^* |
|
|
|
|
|