FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Tomb Raider "Pearl of Kojada"
Author Message
Legend 
Obieżyświat



Joined: 26 Dec 2005
Posts: 800
Location: Wrocław
Posted: 06-12-2011, 17:12   

PaweŁIndyK wrote:
Musicie uwierzyć mi na słowo. Dlatego, że cieszę się z tych wieści bardziej niż Wy. Dumnie mogę wszystkich poinformować, że wszystkie moje trzy levele są praktycznie całkowicie ukończone. Pozostało jeszcze tylko powrzucać gdzieniegdzie jakieś utwory i to tyle. Następnym krokiem będzie szukanie odpowiedniego głosu dla naszej heroiny. ;)
Oto skromny screen na przypieczętowanie:
[url=http://img840.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


Ja :censored: ! Jestem pod wrażeniem pięknych lokacji. Już nie mogę się doczekać publikacji. :o Teraz gdy patrzę na te wszystkie fanowskie CL to aż się człowiek dziwi dlaczego twórcy klasycznych TR, tworzyli takie skromne i czasem brzydkie levele. Wiem, że to były inna czasy ale mimo wszystko fani pokazują, że jak się chcę to można stworzyć coś pięknego. :kawa:
 
 
 
WSAD 
Student



Joined: 10 Jul 2012
Posts: 39
Posted: 10-07-2012, 22:04   

Maati wrote:
Bonus noworoczny: :P
[spoiler:949b7f55be]Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek [/spoiler:949b7f55be]

Podoba mi się to czerwone światełko.
Lara wydaje się mała w porównaniu z liściem. :D
Cicho się tu zrobiło,patrząc na datę ostatniego posta w tym temacie.
A tak właściwie to co wisi na haku w pierwszym screenie?
Ogólnie projekt trzyma wysoki poziom.
Czeka nas sporo godzin grania kiedy to wydacie.
 
 
LordJ 
Student



Joined: 20 Feb 2011
Posts: 76
Posted: 06-11-2013, 22:58   

Na custom czekam wieki i doczekać się nie mogę. Mam pytanie, czy to jeszcze żyje ?? Szkoda by było żeby tyle lat pracy się zmarnowało ! Proszę o odpowiedź, bo inaczej upadnę !
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-11-2013, 13:40   

Niestety custom nie zostanie zrealizowany. Od dłuższego czasu prace w zespole zostały wstrzymane. Dalsze decyzje zależą od autorów, jeśli zechcą udostępnić indywidualnie część, nad którą pracowali.

Myślę, że główną przyczyną był brak czasu i narzucenie sobie zadań, które nieco nas przerosły. Również komunikacja w teamie nie układała się tak jak byśmy tego chcieli.

Niemniej jednak, myślę, że każdy z nas się czegoś nauczył i nie poszło to na marne. Pozostaje nam przeprosić za niedotrzymanie obietnicy. :roll:
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Joined: 18 Nov 2008
Posts: 104
Posted: 09-11-2013, 13:59   

Nie da się tego jakoś okroić i zlepić. Swoją drogą od początku wiedziałem, że zbyt dużo leveli zaplanowaliście. Prace musiały trwać dłużej, a przez to im dalej w las tym mniej rzeczy robiło się w takim samym czasie. Poza tym to wiąże się pewnie też z przestarzałym wyglądem gry.
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 09-11-2013, 14:51   

Szkoda bardzo, ale niestety takie rzeczy się zdarzają.

Fajnie by było, gdybyście indywidualnie chociaż kiedyś dokończyli i wypuścili swoje fragmenty, bo to co dotychczas pokazywaliście, wyglądało fenomenalnie.
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 09-11-2013, 17:53   

Ano właśnie, całość zadanie nieco nas przerosła. Zabrakło odpowiedniego planu, przeliczyliśmy się i to co było w zamyśle minęło się z realiami. Trudno, nie ma co żałować. Były to piękne czasy, długich godzin nad LE gdzie nauczyłem się pierdyliard rzeczy i co mnie mocno ukierunkowało w życiu. Czasy gdzie poznałem bliżej środowisko, ludzi z którymi do dzisiaj utrzymuję kontakt. ;) Swojej części gry na chwilę obecną nie planuję publikować. Wymagałoby to wiele szlifu, czasu i cierpliwości. Wszystkiego czego teraz dla PoK już nie mam, bo drugie dziecko w drodze. Mowa o WOTW by nie było. :D

Ciekawostka, prace zacząłem w 2 klasie gimnazjum, teraz jestem na 2 roku studiów. :D Cholera ile czasu. :P
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 10-11-2013, 11:11   

Myślę, że wydanie customa w takiej indywidualnej formie jest jak najbardziej wporządku. Teraz jednak dla mnie priorytetem jest doprowadzenie do końca Ancient Artifact 2. :) Do ukończenia coraz bliżej, jednak to jeszcze trochę potrwa.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
WSAD 
Student



Joined: 10 Jul 2012
Posts: 39
Posted: 16-11-2013, 19:02   

Coś czułem,że tak będzie.Kiedy długi czas nic się nie działo w tym temacie,zwątpiłem,że kiedykolwiek wydacie PoK.I jak widać się nie myliłem.Maxx,mógłbyś na stronie swojej zmienić status projektu na odwołany?To wszystko,co chciałem dodać od siebie.Dziękuje.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Joined: 25 Dec 2012
Posts: 17
Posted: 16-11-2013, 20:58   

WSAD, rozumiem, że jesteś sfrustrowany, ale autorzy jeszcze nie poumierali... ja sam zawiesiłem masę projektów, w tym te pierwsze, które zacząłem w 2005-tym i 2007-mym, ale nigdy nie powiedziałem na ich temat ostatniego słowa. Pracowałem również (dosłownie odrobinę) z Matie i Rolim nad customem, który mieliśmy poskładać z naszych adwentowych wytworów. Przerwaliśmy, bo żadne z nas nie ma teraz czasu - Matie studiuje, ja kręcę śluby, a Roli... nawet nie wiem. Ale tak długo, jak projektów wirus nie zeżarł bądź pożar nie strawił, robota jest ZAWIESZONA, nie "odwołana". EDIT: a nawet, gdyby komuś spłonął dom, pamięta esencję tego, co zbudował. Poza tym z tego, co mówi Maati, autorzy PoK są teraz na takim poziomie zaawansowania, że z ewentualnym powrotem do rzeczy starszych i łatwiejszych jak ów produkt nie powinni mieć problemu, jeśli tylko wystąpią do tego odpowiednie warunki. Szlus.
 
 
WSAD 
Student



Joined: 10 Jul 2012
Posts: 39
Posted: 16-11-2013, 21:02   

Ale za to projekt jako całość już tak.Przykro mi to mówić,ale powyżej masz napisane,że nie zostanie zrealizowany,więc nie rozumiem twojego posta.Czy ja powiedziałem,że oni umarli?Nie?No właśnie.Trudno,nie ma to nie ma.Po za tym,już na dwóch forach poinformowałem,że custom nie wyjdzie,co jest prawdą,jeśli chodzi o całość,a wątpię,że któryś z nich wyda swój fragment z rozgrywki.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Joined: 25 Dec 2012
Posts: 17
Posted: 16-11-2013, 21:23   

A niech i podzielą. No i co? Wtajemniczeni rozpoznają, co to jest i przejdą jako całość tak, czy inaczej. Reszta graczy, która nie wiedziała o projekcie, nie będzie mieć nawet tego problemu. Oczywiście masz prawo wątpić, że cokolwiek z tej paczki się ukaże... ale co wydadzą, a czego nie wydadzą, tego nie możesz być pewny póki z tego świata nie zejdą. To miałem na myśli. A ty, miast wykazać się cierpliwością, w imieniu autorów rozsiewasz panikę po innych forach. Spokojnie.
 
 
WSAD 
Student



Joined: 10 Jul 2012
Posts: 39
Posted: 17-11-2013, 10:32   

Jesteś optymistą,więc nie dziwię się takiej postawie.Ja jednak będę uparty i dalej twierdził,że autorzy mogliby by sami powiedzieć,to co tu na innych forach,a skoro tego nie zrobili,to ja to zrobiłem.I co od wszyscy tutaj będą tutaj żli,bo to ja i zamiast nich(autorów PoK) zrobiłem?Nie rozsiewam paniki,tylko poinformowalem,że PoK nie wyjdzie,a to jest już różnica.Dobra skończymy już tę dyskusję,bo tylko zaśmiecamy forum niepotrzebnymi postami.A i dodam jeszcze,że użytownicy tatmtych forów nie są przecież głupi i mogą sprawdzić moje informacje,napewno wiedzą,gdzie szukać.To do widzenia.Na razie.
 
 
Skrzypiec 
Nowicjusz


Joined: 25 Dec 2012
Posts: 17
Posted: 17-11-2013, 11:59   

WSAD wrote:
autorzy mogliby sami powiedzieć (...) skoro tego nie zrobili,to ja to zrobiłem
Co to znaczy "nie zrobili"? Dałeś im łaskawie 7 dni! Może nie byli gotowi informować? Może nie mają czasu skakać po forach, bo - jak sami piszą - budują coś, co wymaga czasu? Poza tym myślę, że już samo informowanie polskiego forum było dla nich ciężkie. Zostaw więc cezarowi, co cesarskie, a autorom, co autorskie. I jeszcze raz: cierpliwości, bo tylko ona mogła (i cały czas może) się tu przydać.
Quote:
zaśmiecamy forum niepotrzebnymi postami
Pozwolę sobie zauważyć, iż więcej ich teraz na forach, które poinformowałeś. Już nas nawet zaczynają cytować, i to przez translator google'a, więc nie dość, że się denerwują, to jeszcze na bank zostali zdezinformowani... Polisz trudna języg xD
 
 
WSAD 
Student



Joined: 10 Jul 2012
Posts: 39
Posted: 17-11-2013, 18:11   

Dobra,nie zrobiłem tego bynajmniej ze złośliwości czy złości,co mnie podkusiło,żeby to zrobić?
Mam same kłopoty przez to.Przepraszam za to,co żem uczynił,ale,że już czasu cofnąć się nie da,to nic na to nie poradzę.Przynajmniej dostałem tutaj porządny ochrzan. :p No cóż,przyznaję to z ciężkim bólem serca,jestem niecierpliwy,może dlatego,to wszystko.... ;)
 
 
joker 
Obieżyświat



Joined: 11 Jan 2007
Posts: 1019
Location: Gliwice
Posted: 18-11-2013, 19:48   

Przejmujesz się ? Przecież nic takiego się nie stało :) Nie jeden obiecujący projekt umarł i nikt zbytnio się tym nie przejmuje. Czasem komuś się przypomni to wspomni z żalem upadły projekt. Nawet jeśli któryś z autorów wyda swoją część to co z tego ? PoK jako PoK już nie zaistnieje na pewno. Jego miejsce zajmą i zajmują nowe projekty, na które warto czekać.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 18-11-2013, 20:53   

Ja tylko dopowiem, że ostatecznie nic się nie zmarnowało. ;) Zdobyte doświadczenie jest bezcenne, a sama praca na marne nie poszła. Wszystko to znajduje odbicie w naszych kolejnych produkcjach które są o kilką lub kilkadziesiąt oczek lepsze. I nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, z resztą tak jak kolega wyżej napisał kolejne produkcje idą wielkimi krokami i im teraz warto kibicować. ;)
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 23-12-2013, 17:41   

Uważam, że powinniście jeszcze trochę zaczekać. W końcu jest wiele gier, na których realizację musieliśmy czekać latami. Albo wyrzucić część leveli i dać to co jest.
 
 
Nepheline 
Podróżnik



Joined: 11 Feb 2007
Posts: 453
Posted: 26-12-2013, 13:19   

Też tak uważam. Przy obecnym niedostatku leveli, każdy będzie szczęśliwy móc pograć w coś nowego. Jeżeli poziomy mają jakieś braki, to wątpię, że ktoś zechce to wytknąć palcem, w końcu to tylko zabawa.

Nie uważam też, że przestarzałość silnika to coś złego. Obecnie gram sobie w starsze poziomy z BtB, w tym też w te z 2005 r. tylko "gołe i wesołe" i naprawdę... Powiedzonko jest więcej niż trafne. Bawię się tak samo dobrze, a nawet i lepiej niż przy kolorowych, nowoczesnych teksturach, ubrankach i obiektach, bo przede wszystkim liczy się gameplay. Jak tego nie ma to nic nie ma ;) .

Czytałam gdzieś, że King of Arthur był robiony długo i przez to stał się archaiczny i to źle i brzydko. Boże drogi, żeby każdy custom był tak archaiczny, a miał tak świetny gameplay i dawał tyle radochy z grania :p

Oczywiście fajnie jest jak wszystko ze sobą współgra, ale zdaję sobie sprawę, że budowa customa to nie jest hop-siup i czasami ciągnie się latami. Wiadomo, że od czasu do czasu wypuszczane są nowinki techniczne, ale to absolutnie nie powód, żeby rezygnować z pracy, którą się już wykonało. Czy stare czy nowe... W przypadku TRLE o ile nie jest to level na poziomie np. Titak, to naprawdę bez różnicy. Całość gry jest już mocno przestarzała jak na nasze czasy, tak więc lepiej się skupić na gameplayu, a czy testurka będzie nowa czy stara, albo czy Lara będzie miała fikuśne animacje, to sprawa drugorzędna. Ważne, żeby w ogóle ukazywały się nowe levele.
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 26-12-2013, 21:23   

Witam ;) Potwierdzam ponownie, custom(jako całość) nie zostanie dokończony i wydany. To co każdy autor zrobi ze swoimi pracami to jest jego osobista sprawa.

Niestety tak jak było wyjaśniane wcześniej, całość projektu nas przerosła. Ambicje, czas i realia, to wszystko u nas się rozjechało. Nie wiem jak Peet czy Paweł, ale na pewno ja i maax nie zamierzamy skupiać się w tej chwili nad PoK. Custom wymaga ogromu czasu i drobiazgowej roboty przy szlifach. Co było,to było, PoK mnie wiele nauczyło, za co jestem wdzięczny, jednakże z mojej strony kwestia jest jasna i leveli nieudostępnie.

Kwestia archaicznej budowy gry - temat rozległy jak batalia między zwolennikami klasyków TR a gier nowej generacji. Dla wielu osób grafika,animacja i inne aspekty audio-wizualne to kwestia drugorzędna i nic w tym złego, jednak dla mnie czy maaxa 'zabawy' z TRLE już dawno temu przestały być zabawami i dzisiaj idąc w tym kierunku wolimy oddawać się projektom innym, na innym poziomie by później móc z tego ciągnąc jak największe korzyści. PoK ogranicza, przez co stało się przynajmniej dla mnie kulą u nogi. Jeszcze raz przepraszam za niedotrzymanie obietnicy, przypominam jednak o innych realizowanych projektach, którym teraz warto kibicować. Pozdrawiam wszystkich i jeszcze wesołych świąt. :P
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 985
Posted: 28-12-2013, 13:09   

Jak dla mnie cały wysiłek poszedł na marne. Wiem, że inne projekty nie zostały zrealizowane, ale różnica polega na tym, że one nawet dobrze nie wystartowały, a tutaj byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać. Jestem zawiedziona i zła na was. Następnym razem nie rzucajcie ślepych obietnic. Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 28-12-2013, 13:17   

Ja uważam z kolei, że to dobra decyzja. Czasem warto zrezygnować z czegoś, co i tak nie będzie tak jak w planach. Później tylko trzeba wykorzystać włożony czas, wysiłek i zdobyte doświadczenie do produkcji lepszych leveli. Mieliśmy już jeden AoD.
Nie ukrywam jednak, że przykro mi że nie zagram w tego kolosa. Macie wobec wszystkich ogromny dług, więc do edytora i strugać nowe levele :)
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 28-12-2013, 13:21   

Pewnie już pisałem gdzieś, ale na wszelki wypadek powtórzę - przykro, bo przykro, ale Wasze nadchodzące projekty zapowiadają się wyśmienicie, więc mogę tylko trzymać kciuki za bezproblemowe postępy w pracach. Praca w RE powinna sprawiać przyjemność (choć nie zawsze :p ) zarówno autorowi, jaki i później - w postaci gotowego levelu - graczom. Super, że ciągle się rozwijacie i stawiacie sobie wysoko poprzeczki, bo znaczy to, że polska baza mapmakerów nie tylko nie umiera, a wręcz przeciwnie - wybija się na podium.

Czekam (nie)cierpliwie ;) .
_________________
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 28-12-2013, 19:45   

Quote:
a tutaj byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać.

Aby ten projekt był 'blisko' musiałby osiągnąć całościowo status bety, tak nie było. Chciałbym też zaznaczyć, że jako team nie istniejemy już dłuższy czas. Myślę, że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Rozumiem, że osoba-gracz, jest rozczarowana, ale uwierzcie mi, że pracujemy codziennie nad tym by się rozwijać w temacie, idą gorące premiery więc spoko. ;)
Quote:
Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?

Osobiście nie uśmiecha mi się przykładać rąk do takiej 'kupy'. Bo to nie było by nic innego jak bezkształtna papka z Level Editora. Nie chciałbym się pod tym podpisywać.
Quote:
Mieliśmy już jeden AoD.

Myślę, że to jedno z bardziej trafionych porównań naszej produkcji. :P
Quote:
wszystkich ogromny dług, więc do edytora i strugać nowe levele

Jak wyżej ;) szalejemy ;)
Quote:
Super, że ciągle się rozwijacie i stawiacie sobie wysoko poprzeczki, bo znaczy to, że polska baza mapmakerów nie tylko nie umiera, a wręcz przeciwnie - wybija się na podium.

Dzisiaj dla mnie już LE i dalej szeroko pojęta grafika jest stylem życia, integralną częścią mnie,tym się zajmuję i to chcę robić dalej więc żadnych obiecanek cacanek kolejne produkcję powstaną. ;) Już teraz zbliżamy się do premiery AA2 Michała więc będzie czym się posilić,a warto, polecam. :P
Quote:
Praca w RE powinna sprawiać przyjemność (choć nie zawsze :p )

To jest jak z malowaniem obrazu z perspektywy osoby trzeciej, 100 miliardów na pozór bezkształtnych ruchów pędzla ale ty widzisz w tym cel i do tego dążysz. Więc racja, praca często daje w dupę, ale to jest już miłość. :D
 
 
HarryCruise 
Gazela



Joined: 09 Jun 2007
Posts: 579
Location: Sawanna
Posted: 28-12-2013, 19:59   

Aniaa wrote:
Jak dla mnie cały wysiłek poszedł na marne.

Zależy dla kogo. Na pewno nie dla twórców, Maati sam przyznał, że wiele się nauczył, co pomaga mu w nowych projektach.

Aniaa wrote:
byliście już tak blisko i nagle musicie się poddać.

Obstawiam, że nikt niczego nie musi i była to jak najbardziej świadoma decyzja.

Aniaa wrote:
Jestem zawiedziona i zła na was. Następnym razem nie rzucajcie ślepych obietnic.

Postaw się w sytuacji twórców. To naprawdę nie działa tak, że "nagle mi się nie chce", długotrwałe projekty męczą i sukcesywnie nużą, poza tym, bitch please, oni to robią za darmo! Mogliby nikomu głośno nic nie powiedzieć i grać samemu we własnym pokoju, a potem schować do szuflady (ewentualnie do folderu o nazwie "Szuflada").

Aniaa wrote:
Naprawdę nie możecie wypuścić przynajmniej tych poziomów ukończonych na 100 procent a potem jakoś je posklejać?

Chyba nigdy nie próbowałaś zrobić czegoś sama dla publiki (np. artworku, czy fan fica), zawsze, nawet po 100% ukończeniu pozostaje minimum poczucia, że coś mogło się zrobić lepiej i mała obawa, co powiedzą inni. A co dopiero, jeśli wydajesz coś nieukończonego! Lepiej nie udostępniać niczego, niż dawać ludziom półprodukt, to tak jakby Da Vinci miał pokazać wszystkim Mona Lisę pomalowaną do połowy. Czaisz?

Stop the drama.
_________________

 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo