FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Ancient Artifact
Author Message
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 16:31   

[spoiler:c77f4c6a84]Ta cała duża lokacja jest bardzo symetryczna w układzie. Po obu stronach są wnęki. W jednej już byłeś i wypchnąłeś jeden blok. Musisz teraz udać się do pomieszczenia po drugiej stronie ;) Wróć ponownie do dużej lokacji z mostem i przedostań się naprzeciwko. [/spoiler:c77f4c6a84]
Ciesze się, że Kingdom przypadł do gustu ;)
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 16:35   

[spoiler:6a63548e38]
maax_87 wrote:
W jednej już byłeś i wypchnąłeś jeden blok.
Hmm, chyba mnie nie zrozumiałeś. Na razie ruszyłem tylko jeden z trzech bloków - wiem, że ostatni trzeba wypchnąć, ale zanim to zrobię muszę usunąć drugi. Wejście do korytarza, skąd można go złapać jest za dwoma parami drzwi - jedna to wysokie pręty, druga krata nad rozpadliną. Nie mogę się tam dostać i odblokować blok, dzięki któremu będę mógł ruszyć wajchą w ścianie. JAK? :( [/spoiler:6a63548e38]
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 16:52   

[spoiler:0c8f371d89]Tzn chodziło mi, że przesunąłeś ten pierwszy z trzech. Rozumiem, że już jesteś w tym pomieszczeniu kolejnym po drugiej stronie. Porozglądaj się po tej rozpadlinie. Jest tam wnęka z dźwignią - ta otworzy kratę z pushablem i wysoką kratę ;) [/spoiler:0c8f371d89]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 16:54   

[spoiler:3fb1d19c26] no tą rozpadlinę oglądam przez wysoką kratę ;) Choć Lara jest raczej szczupła, to nie chce się przecisnąć między prętami ;) Muszę jednak jakoś otworzyć :D [/spoiler:3fb1d19c26]
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 17:40   

[spoiler:422c4322ac]Tak jak napisałem w pierwszym poście na tej stronie :) Musisz do tej lokacji, na którą spoglądasz tęsknie zza krat dostać się inną drogą ;) Wróć tak jak przyszedłeś - do głównej lokacji z mostem. Przeskocz po lewitującym bloku z kolcami - naprzeciwko jest 2ga wnęka, która prowadzi do pomieszczenia z 2gim pushablem.[/spoiler:422c4322ac]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 17:55   

[spoiler:73cbc8a1a6]Dobra, najniższy poziom, lokacja po prawej stronie od wejścia. Biegam w kółko. Widzę wajchę w ścianie obok, jest kilka przejść w ścianach, nawet logicznie układa się do nich droga, lecz wszędzie za daleko - nie daję rady wskoczyć/złapać się. Hint plz. [/spoiler:73cbc8a1a6]
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 18:17   

[spoiler:65aa59cc4e]Wejdź po leżącym filarze wyżej. Strzałka po lewej - http://s1068.photobucket....gdom01.jpg.html - tam musisz się dostać po ułamanych filarach ;)
[/spoiler:65aa59cc4e]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 18:43   

[spoiler:b7f0ef6d43]Nie wiem o co chodzi :[



[/spoiler:b7f0ef6d43]
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 19:03   

Pierwszy screen, strzałka po lewej - Lara dosięgnie tej krawędzi :tak: próbuj :P
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 19:43   

[spoiler:1717a330df]Eksplozja pierwszego "kryształu" nie odebrała mi ani trochę HP. Dlaczego drugi kryształ daje mi instant kill ? (walka z bossem) [/spoiler:1717a330df]
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 19:46   

[spoiler:f5c1c441a0]Sprawka global triggera w skrypcie. Zostanie to niebawem poprawione. Larze nic się nie stanie jeśli nie przerwiesz kamery klawiszem insert ;) [/spoiler:f5c1c441a0]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 21:00   

[spoiler:f48e633949]Joker pisał coś o dmuchawach na stronie 20, ale nie za bardzo mogę to dopasować do tego miejsca. Tego będzie więcej ? :o

[/spoiler:f48e633949]


EDIT!

O cholera, ona lata !! :DDDDD ok, chyba wiem o co chodzi.


EDIT 2

Dobra, chyba jednak nie wiem...
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 21:18   

I believe i can fly :hehe:
[spoiler:79049f2c30]Stojąc twarzą do dużej klatki, na lewo uruchomiłeś wiatr poziomy i pionowy. Użyj teraz pionowego podmuchu aby dostać się na tą uszkodzoną ścianę po prawej stronie patrząc na dużą klatkę ;) [/spoiler:79049f2c30]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 09-04-2015, 22:37   

Koniec! Nie piszę dzisiaj nic, bo za dużo wrażeń i jeszcze o czymś zapomnę! Max, grałem w wiele custom leveli, ale były albo zbyt przesycone pierdołami (jak np ostatni level Psiko) albo zdecydowanie nie wykorzystały swojego potencjału. Tutaj po prostu gra MEGA przemyślana, dopracorana, dopieszczona i przez to - przezajebista grywalnie!! Dzięki za pomoc w zagwozdkach, mam nadzieję, że grając od początku z zamiarem odnalezienia wszystkich Orbów i Sekretów pójdzie mi już jak z płatka. Zajebiste! Zdecydowanie najlepszy custom w jaki grałem.

Jutro więcej, dzisiaj spać ;)
_________________
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 22:59   

Wspaniale! :) Przeogromnie się cieszę, że dobrze się bawiłeś grając w Ancienta. Czytanie takich komentarzy daje mi dużo energii, którą teraz sobie zmagazynuję i którą później wykorzystam do innych projektów :mrgreen2: Dużo serca włożyłem w ten custom i szalenie się cieszę, że to widać ;) Czekam na reckę. Niebawem skończę paczkę z update'ami, która poprawi kilka błędów i jakieś inne mankamenty. Paczka będzie dostępna na trle ;)
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Tyzyfone 
Nowicjusz


Joined: 02 Jan 2014
Posts: 7
Posted: 09-04-2015, 23:38   

W takim razie kiedy doczekam "The war of worlds"? Są jakieś przypuszczenia?
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 09-04-2015, 23:52   

Ja nie jestem autorem WotW'a :P Na tym forum jest dział poświęcony grze Maatiego. Jego najlepiej zapytać, ale przyjdzie nam poczekać jeszcze rok około jak było podane na gameplayu.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Tyzyfone 
Nowicjusz


Joined: 02 Jan 2014
Posts: 7
Posted: 11-04-2015, 00:22   

Nie sądze żeby po takim czasie tworzenia gra TRTLD praca została zarzucona. Zwłaszcza że ostatni wpis na który ten temat wyczytałąm dotyczył bieżącego roku. Dla mnie niedoścignioną wersją wydaje się TR6. Ludzie, którzy psioczyli na Core Design, nie mieli pojęcia jak trudno jest poskładać TR na zwykłym LE. Kilka lat później wyszedł majstersztyk, który grafiką i szczególowością wyprzedził co niektóre gry kilka lat do przodu. Wyszło potem takie TR Legend. Ni to Harry Potter ni James Bond. Mam pytanie..... Czy Core tworząc TRAOD używali jakiegoś duper zaawansowanego edytora niedostępnego dla śmiertelników obecnie, czy był to zwykły edytor jedynie z bardziej dopracowanymi poziomami?Pytam bo już sama nie wiem, zważywszy, że w niektórych customach zobaczyłąm elementy tekstur podobne do tej gry. Jak to jest?
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 11-04-2015, 01:02   

Wydaje mi się, że jednak tak :p Ostatni wpis na FB był w 2013 roku. Poza tym ja nie widzę tam nic ciekawego. Było dużo obietnic, kilka screenów i na tym się skończyło. Nie uważam też AoD za krok milowy, szczególnie, że na grę nie składa się tylko grafika, ale również gameplay, mechanika, fabuła i ogólne założenia. Twórcy TR6 porwali się z motyką na słońce, stąd tyle niedopracowań technicznych choćby. Oczywiście to tylko moje zdanie, każdy może mieć swoją ulubioną część ;)
Tyzyfone wrote:
Czy Core tworząc TRAOD używali jakiegoś duper zaawansowanego edytora niedostępnego dla śmiertelników obecnie, czy był to zwykły edytor jedynie z bardziej dopracowanymi poziomami?Pytam bo już sama nie wiem, zważywszy, że w niektórych customach zobaczyłąm elementy tekstur podobne do tej gry. Jak to jest?

Twórcy napisali nowy silnik przy czym wspierali się jeszcze programem Maya. Obecnie twórcy customów stosują podobną zasadę używając LENG + Meta2tr. Textury z AoDa ktoś wyciągnał z gry i są dostępne choćby na trsearch, więc każdy może ich używać.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 11-04-2015, 14:41   

Tyzyfone, WOTW w marcu 2016, informacja z gameplayu.

Chciałem, też zachęcić do oceniania customów na trle.net Istnieje taka możliwość a warto skorzystać, zawsze jest to forma podziękowania za pracę autora.
Aby móc recenzować trzeba posiadać konto, można je założyć poprzez wysłanie nick'a na adres michael@mprager.de
W przeciągu kilku dni (a często w przeciągu doby) otrzymamy odpowiedź o aktywowanym koncie, dzięki temu na liście Reviewer w zakładce oceniania, znajdziemy nasz nick.

Warto oceniać i zostawić kilka słów na temat pracy autora, zawsze dostępne dla wszystkich jak i dobry feedback dla autora. Zachęcam :)
 
 
Tyzyfone 
Nowicjusz


Joined: 02 Jan 2014
Posts: 7
Posted: 14-04-2015, 17:30   

Ja nie uważam że Core porwali się z motyką na słońce. Myśle że mieli piekne idee, a jednak za mało czasu na ich zrealizowanie, onieważ Eidos naciskał na szybsze wydanie tej części. Było na ten temat w wywiadzie z jednym z twórców. Nie pleć, bo wiekszość jest zrobiona bardzo dobrze.... no słaby silnik graficzny, sterowanie owszem... ale klimat, muzyka. Nie gadaj ponieważ widać że wielu twórców edytorów zapożycza z tej części. Co do kontynuacji nie można kierować się tylko tym co na facebooku. Szukałam na zagranicznych forach i na jednym z nich pisał gość, który jest w zespole pracującym nad tym. Pisał niedawno. Żeby się upewnić to napisze do niego z zapytaniem. Jesli odpisze to wam powiem
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 14-04-2015, 20:37   

Ale to tylko moje odczucia :p Lubie AoD'a za pewne elementy, jak choćby muzyka, która jest genialna czy klimat, ale jako całość do mnie nie trafia ;) Mam swoje ulubione części do których czasami wracam i którymi się inspiruje.
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 15-04-2015, 10:29   

Miałem się nie wypowiadać, żeby nie było, że offtopuję, ale skoro temat jest kontynuowany to czemu nie. :p

Na klęskę TRAOD złożyło się kilka czynników, opisanych przez Gavina Rummery i Richarda Mortona. Zespół tworzący TRAOD składał się z 32 osób, w większości nieobeznanych w tworzeniu gier, a wrzuconych do tworzenia tytułu AAA na przestarzałym prototypie konsoli Playstation 2. Ponadto Eidos dał im niewielką ilość pieniędzy na pokrycie kosztów produkcji(wg Gavina Crystal Dynamics na samo TRL dostało dwa razy więcej pieniędzy niż Core na całą serię) oraz nie pozwolił na beta-testy przed wydaniem gry. Wreszcie Core zrobiło karygodny błąd odrzucając automatyczne doładowywanie lokacji na rzecz ekranów ładowania, co w efekcie spowodowało ogromne problemy ze zmieszczeniem leveli w pamięci konsoli. Do tego jeszcze Sony przyszło i nakazało zmianę systemu sterowania praktycznie pod koniec produkcji, przez co ucierpiało sterowanie i levele.
Jednakże Richard Morton i Gavin Rummery zgadzają się również co do tego, że organizacja w Core była beznadziejna, nikt nie wiedział dokładnie kto to wszystko kontroluje, niektórzy ludzie przychodzili i przez cały dzień nie wiedzieli co mają robić. Ponadto gra miała "kitchen-sink problem", próbowano wcisnąć na siłę zbyt wiele pomysłów, zamiast skupić się na podstawach.
Smutna sprawa jest jednak taka, że wg Gavina Rummery gra nie była zepsuta u podstawy, pomysły miała dobre, po prostu wyszła nieukończona. Gdyby Core dokonało reorganizacji zespołu przed rozpoczęciem prac nad nowym Tomb Raiderem* oraz gdyby dostało większe wsparcie ze strony Eidosu, może wtedy gra wyglądałaby inaczej.


* - Mam tu na myśli raczej grę "Lara Croft", tworzoną przed rozpoczęciem prac nad Tomb Raider Next Generation/The Lost Dominion/the Angel of Darkness. W tej grze nie miało być TR w tytule, a gameplay, wg Gavina Rummery, opierał się w praktyce na Larze chodzącej po największych miastach świata "GTA-style". Prototyp ten został anulowany gdy tylko główny team Core wrócił z prac nad TR5 i zobaczył jaki to gniot.

No i na koniec polecam kilka artykułów, jeśli kogoś interesuje proces produkcji TRAOD(a i przy okazji parę info o TRAE):
http://www.tombraiderforu...ead.php?t=69269
http://www.mediafire.com/...hard+Morton.rtf
http://arstechnica.com/ga...-core-design/1/

Co do customu The Lost Dominion, w listopadzie 2014 na sami-wiecie-jakim forum ludzie zaczęli się domagać odpowiedzi od twórców, i z tego co mówili prace są wciąż kontynuowane. Zgadzam się jednak, że od czasu odejścia Elio ze sceny Tomb Raidera o customie jakoś nic już nie słychać.

A teraz, WRESZCIE wracając do tematu. :D
[spoiler:e8ac987076]Znalazłem pył, znalazłem jakiś drugi pył, który się zmaterializował jak włączyłem kominek, połączyłem dwa pyły w jeden i teraz nie wiem co dalej. Na co mi ten pył?[/spoiler:e8ac987076]
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 15-04-2015, 11:09   

Smutna prawda. Nie rozumiem dlaczego podjęto szereg fatalnych decyzji. Tomb Raider jako marka miała bardzo silną pozycję a nie trzeba być geniuszem, żeby wiedzieć, że takie posunięcia i wydanie niedopracowanej na wielu płaszczyznach gry to strzał w stopę.

Wracając do Ancienta:
[spoiler:8cea087c7b]Teraz musisz udać się z tym połączonym pyłem do pomieszczenia oznaczonego na mapie symbolem. Tam już będziesz wiedzieć co robić ;) [/spoiler:8cea087c7b]
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
maax_87 
Podróżnik



Joined: 17 Sep 2006
Posts: 541
Location: Szn
Posted: 16-04-2015, 22:11   

<< UPDATE >>
Gra na trle.net została podmieniona na nowszą wersję wolną od bugów, które udało się jeszcze wykryć. Po drodze wpadło jeszcze kilka poprawek wizualnych i gameplayowych :) http://trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2821

:!!: Stare stany zapisu gry nie będą współpracować z aktualizacją.

Wrzuciłem również samą aktualizację, żeby ewentualnie nie pobierać całej gry ;)
http://www.mediafire.com/...+2+-+Update.zip

enjoy!
_________________
TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo