Ancient Artifact |
Author |
Message |
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 16:31
|
|
|
[spoiler:c77f4c6a84]Ta cała duża lokacja jest bardzo symetryczna w układzie. Po obu stronach są wnęki. W jednej już byłeś i wypchnąłeś jeden blok. Musisz teraz udać się do pomieszczenia po drugiej stronie Wróć ponownie do dużej lokacji z mostem i przedostań się naprzeciwko. [/spoiler:c77f4c6a84]
Ciesze się, że Kingdom przypadł do gustu |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 16:35
|
|
|
[spoiler:6a63548e38] maax_87 wrote: | W jednej już byłeś i wypchnąłeś jeden blok. | Hmm, chyba mnie nie zrozumiałeś. Na razie ruszyłem tylko jeden z trzech bloków - wiem, że ostatni trzeba wypchnąć, ale zanim to zrobię muszę usunąć drugi. Wejście do korytarza, skąd można go złapać jest za dwoma parami drzwi - jedna to wysokie pręty, druga krata nad rozpadliną. Nie mogę się tam dostać i odblokować blok, dzięki któremu będę mógł ruszyć wajchą w ścianie. JAK? [/spoiler:6a63548e38] |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 16:52
|
|
|
[spoiler:0c8f371d89]Tzn chodziło mi, że przesunąłeś ten pierwszy z trzech. Rozumiem, że już jesteś w tym pomieszczeniu kolejnym po drugiej stronie. Porozglądaj się po tej rozpadlinie. Jest tam wnęka z dźwignią - ta otworzy kratę z pushablem i wysoką kratę [/spoiler:0c8f371d89] |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 16:54
|
|
|
[spoiler:3fb1d19c26] no tą rozpadlinę oglądam przez wysoką kratę Choć Lara jest raczej szczupła, to nie chce się przecisnąć między prętami Muszę jednak jakoś otworzyć [/spoiler:3fb1d19c26] |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 17:40
|
|
|
[spoiler:422c4322ac]Tak jak napisałem w pierwszym poście na tej stronie Musisz do tej lokacji, na którą spoglądasz tęsknie zza krat dostać się inną drogą Wróć tak jak przyszedłeś - do głównej lokacji z mostem. Przeskocz po lewitującym bloku z kolcami - naprzeciwko jest 2ga wnęka, która prowadzi do pomieszczenia z 2gim pushablem.[/spoiler:422c4322ac] |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 17:55
|
|
|
[spoiler:73cbc8a1a6]Dobra, najniższy poziom, lokacja po prawej stronie od wejścia. Biegam w kółko. Widzę wajchę w ścianie obok, jest kilka przejść w ścianach, nawet logicznie układa się do nich droga, lecz wszędzie za daleko - nie daję rady wskoczyć/złapać się. Hint plz. [/spoiler:73cbc8a1a6] |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 18:43
|
|
|
[spoiler:b7f0ef6d43]Nie wiem o co chodzi
[/spoiler:b7f0ef6d43] |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 19:43
|
|
|
[spoiler:1717a330df]Eksplozja pierwszego "kryształu" nie odebrała mi ani trochę HP. Dlaczego drugi kryształ daje mi instant kill ? (walka z bossem) [/spoiler:1717a330df] |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 19:46
|
|
|
[spoiler:f5c1c441a0]Sprawka global triggera w skrypcie. Zostanie to niebawem poprawione. Larze nic się nie stanie jeśli nie przerwiesz kamery klawiszem insert [/spoiler:f5c1c441a0] |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 21:00
|
|
|
[spoiler:f48e633949]Joker pisał coś o dmuchawach na stronie 20, ale nie za bardzo mogę to dopasować do tego miejsca. Tego będzie więcej ?
[/spoiler:f48e633949]
EDIT!
O cholera, ona lata !! :DDDDD ok, chyba wiem o co chodzi.
EDIT 2
Dobra, chyba jednak nie wiem... |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 21:18
|
|
|
I believe i can fly
[spoiler:79049f2c30]Stojąc twarzą do dużej klatki, na lewo uruchomiłeś wiatr poziomy i pionowy. Użyj teraz pionowego podmuchu aby dostać się na tą uszkodzoną ścianę po prawej stronie patrząc na dużą klatkę [/spoiler:79049f2c30] |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-04-2015, 22:37
|
|
|
Koniec! Nie piszę dzisiaj nic, bo za dużo wrażeń i jeszcze o czymś zapomnę! Max, grałem w wiele custom leveli, ale były albo zbyt przesycone pierdołami (jak np ostatni level Psiko) albo zdecydowanie nie wykorzystały swojego potencjału. Tutaj po prostu gra MEGA przemyślana, dopracorana, dopieszczona i przez to - przezajebista grywalnie!! Dzięki za pomoc w zagwozdkach, mam nadzieję, że grając od początku z zamiarem odnalezienia wszystkich Orbów i Sekretów pójdzie mi już jak z płatka. Zajebiste! Zdecydowanie najlepszy custom w jaki grałem.
Jutro więcej, dzisiaj spać |
_________________
|
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 22:59
|
|
|
Wspaniale! Przeogromnie się cieszę, że dobrze się bawiłeś grając w Ancienta. Czytanie takich komentarzy daje mi dużo energii, którą teraz sobie zmagazynuję i którą później wykorzystam do innych projektów Dużo serca włożyłem w ten custom i szalenie się cieszę, że to widać Czekam na reckę. Niebawem skończę paczkę z update'ami, która poprawi kilka błędów i jakieś inne mankamenty. Paczka będzie dostępna na trle |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Tyzyfone
Nowicjusz
Joined: 02 Jan 2014 Posts: 7
|
Posted: 09-04-2015, 23:38
|
|
|
W takim razie kiedy doczekam "The war of worlds"? Są jakieś przypuszczenia? |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 09-04-2015, 23:52
|
|
|
Ja nie jestem autorem WotW'a Na tym forum jest dział poświęcony grze Maatiego. Jego najlepiej zapytać, ale przyjdzie nam poczekać jeszcze rok około jak było podane na gameplayu. |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Tyzyfone
Nowicjusz
Joined: 02 Jan 2014 Posts: 7
|
Posted: 11-04-2015, 00:22
|
|
|
Nie sądze żeby po takim czasie tworzenia gra TRTLD praca została zarzucona. Zwłaszcza że ostatni wpis na który ten temat wyczytałąm dotyczył bieżącego roku. Dla mnie niedoścignioną wersją wydaje się TR6. Ludzie, którzy psioczyli na Core Design, nie mieli pojęcia jak trudno jest poskładać TR na zwykłym LE. Kilka lat później wyszedł majstersztyk, który grafiką i szczególowością wyprzedził co niektóre gry kilka lat do przodu. Wyszło potem takie TR Legend. Ni to Harry Potter ni James Bond. Mam pytanie..... Czy Core tworząc TRAOD używali jakiegoś duper zaawansowanego edytora niedostępnego dla śmiertelników obecnie, czy był to zwykły edytor jedynie z bardziej dopracowanymi poziomami?Pytam bo już sama nie wiem, zważywszy, że w niektórych customach zobaczyłąm elementy tekstur podobne do tej gry. Jak to jest? |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 11-04-2015, 01:02
|
|
|
Wydaje mi się, że jednak tak Ostatni wpis na FB był w 2013 roku. Poza tym ja nie widzę tam nic ciekawego. Było dużo obietnic, kilka screenów i na tym się skończyło. Nie uważam też AoD za krok milowy, szczególnie, że na grę nie składa się tylko grafika, ale również gameplay, mechanika, fabuła i ogólne założenia. Twórcy TR6 porwali się z motyką na słońce, stąd tyle niedopracowań technicznych choćby. Oczywiście to tylko moje zdanie, każdy może mieć swoją ulubioną część
Tyzyfone wrote: | Czy Core tworząc TRAOD używali jakiegoś duper zaawansowanego edytora niedostępnego dla śmiertelników obecnie, czy był to zwykły edytor jedynie z bardziej dopracowanymi poziomami?Pytam bo już sama nie wiem, zważywszy, że w niektórych customach zobaczyłąm elementy tekstur podobne do tej gry. Jak to jest? |
Twórcy napisali nowy silnik przy czym wspierali się jeszcze programem Maya. Obecnie twórcy customów stosują podobną zasadę używając LENG + Meta2tr. Textury z AoDa ktoś wyciągnał z gry i są dostępne choćby na trsearch, więc każdy może ich używać. |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 11-04-2015, 14:41
|
|
|
Tyzyfone, WOTW w marcu 2016, informacja z gameplayu.
Chciałem, też zachęcić do oceniania customów na trle.net Istnieje taka możliwość a warto skorzystać, zawsze jest to forma podziękowania za pracę autora.
Aby móc recenzować trzeba posiadać konto, można je założyć poprzez wysłanie nick'a na adres michael@mprager.de
W przeciągu kilku dni (a często w przeciągu doby) otrzymamy odpowiedź o aktywowanym koncie, dzięki temu na liście Reviewer w zakładce oceniania, znajdziemy nasz nick.
Warto oceniać i zostawić kilka słów na temat pracy autora, zawsze dostępne dla wszystkich jak i dobry feedback dla autora. Zachęcam |
|
|
|
|
Tyzyfone
Nowicjusz
Joined: 02 Jan 2014 Posts: 7
|
Posted: 14-04-2015, 17:30
|
|
|
Ja nie uważam że Core porwali się z motyką na słońce. Myśle że mieli piekne idee, a jednak za mało czasu na ich zrealizowanie, onieważ Eidos naciskał na szybsze wydanie tej części. Było na ten temat w wywiadzie z jednym z twórców. Nie pleć, bo wiekszość jest zrobiona bardzo dobrze.... no słaby silnik graficzny, sterowanie owszem... ale klimat, muzyka. Nie gadaj ponieważ widać że wielu twórców edytorów zapożycza z tej części. Co do kontynuacji nie można kierować się tylko tym co na facebooku. Szukałam na zagranicznych forach i na jednym z nich pisał gość, który jest w zespole pracującym nad tym. Pisał niedawno. Żeby się upewnić to napisze do niego z zapytaniem. Jesli odpisze to wam powiem |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 14-04-2015, 20:37
|
|
|
Ale to tylko moje odczucia Lubie AoD'a za pewne elementy, jak choćby muzyka, która jest genialna czy klimat, ale jako całość do mnie nie trafia Mam swoje ulubione części do których czasami wracam i którymi się inspiruje. |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 15-04-2015, 10:29
|
|
|
Miałem się nie wypowiadać, żeby nie było, że offtopuję, ale skoro temat jest kontynuowany to czemu nie.
Na klęskę TRAOD złożyło się kilka czynników, opisanych przez Gavina Rummery i Richarda Mortona. Zespół tworzący TRAOD składał się z 32 osób, w większości nieobeznanych w tworzeniu gier, a wrzuconych do tworzenia tytułu AAA na przestarzałym prototypie konsoli Playstation 2. Ponadto Eidos dał im niewielką ilość pieniędzy na pokrycie kosztów produkcji(wg Gavina Crystal Dynamics na samo TRL dostało dwa razy więcej pieniędzy niż Core na całą serię) oraz nie pozwolił na beta-testy przed wydaniem gry. Wreszcie Core zrobiło karygodny błąd odrzucając automatyczne doładowywanie lokacji na rzecz ekranów ładowania, co w efekcie spowodowało ogromne problemy ze zmieszczeniem leveli w pamięci konsoli. Do tego jeszcze Sony przyszło i nakazało zmianę systemu sterowania praktycznie pod koniec produkcji, przez co ucierpiało sterowanie i levele.
Jednakże Richard Morton i Gavin Rummery zgadzają się również co do tego, że organizacja w Core była beznadziejna, nikt nie wiedział dokładnie kto to wszystko kontroluje, niektórzy ludzie przychodzili i przez cały dzień nie wiedzieli co mają robić. Ponadto gra miała "kitchen-sink problem", próbowano wcisnąć na siłę zbyt wiele pomysłów, zamiast skupić się na podstawach.
Smutna sprawa jest jednak taka, że wg Gavina Rummery gra nie była zepsuta u podstawy, pomysły miała dobre, po prostu wyszła nieukończona. Gdyby Core dokonało reorganizacji zespołu przed rozpoczęciem prac nad nowym Tomb Raiderem* oraz gdyby dostało większe wsparcie ze strony Eidosu, może wtedy gra wyglądałaby inaczej.
* - Mam tu na myśli raczej grę "Lara Croft", tworzoną przed rozpoczęciem prac nad Tomb Raider Next Generation/The Lost Dominion/the Angel of Darkness. W tej grze nie miało być TR w tytule, a gameplay, wg Gavina Rummery, opierał się w praktyce na Larze chodzącej po największych miastach świata "GTA-style". Prototyp ten został anulowany gdy tylko główny team Core wrócił z prac nad TR5 i zobaczył jaki to gniot.
No i na koniec polecam kilka artykułów, jeśli kogoś interesuje proces produkcji TRAOD(a i przy okazji parę info o TRAE):
http://www.tombraiderforu...ead.php?t=69269
http://www.mediafire.com/...hard+Morton.rtf
http://arstechnica.com/ga...-core-design/1/
Co do customu The Lost Dominion, w listopadzie 2014 na sami-wiecie-jakim forum ludzie zaczęli się domagać odpowiedzi od twórców, i z tego co mówili prace są wciąż kontynuowane. Zgadzam się jednak, że od czasu odejścia Elio ze sceny Tomb Raidera o customie jakoś nic już nie słychać.
A teraz, WRESZCIE wracając do tematu.
[spoiler:e8ac987076]Znalazłem pył, znalazłem jakiś drugi pył, który się zmaterializował jak włączyłem kominek, połączyłem dwa pyły w jeden i teraz nie wiem co dalej. Na co mi ten pył?[/spoiler:e8ac987076] |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
Posted: 15-04-2015, 11:09
|
|
|
Smutna prawda. Nie rozumiem dlaczego podjęto szereg fatalnych decyzji. Tomb Raider jako marka miała bardzo silną pozycję a nie trzeba być geniuszem, żeby wiedzieć, że takie posunięcia i wydanie niedopracowanej na wielu płaszczyznach gry to strzał w stopę.
Wracając do Ancienta:
[spoiler:8cea087c7b]Teraz musisz udać się z tym połączonym pyłem do pomieszczenia oznaczonego na mapie symbolem. Tam już będziesz wiedzieć co robić [/spoiler:8cea087c7b] |
_________________ TR:AtH Fanpage: www.facebook.com/tombraider.horizon |
|
|
|
|
maax_87
Podróżnik
Joined: 17 Sep 2006 Posts: 541 Location: Szn
|
|
|
|
|
|