FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
INSTRUKCJA: Instalacja Tomb Raidera 1 pod Windows XP/Vista/7
Author Message
zackusek 
Nowicjusz


Joined: 07 Jan 2018
Posts: 1
Posted: 07-01-2018, 16:55   

AAAAA., prosze o pomoc, przeczytałem wszystko w temacie,, i mam kłopoty.
Mam Zainstalowanego TR1 z Płyty Ultimate Edition, Wszystko dziala OK. Podmieniłem plik Dosbox na najnowszy, gra sie wczytuje, idzie. Chciałem jednak podmnienci jej wygląd instaulajac dokładnie omówiony przez pmkkoch TombAti. Sciagnąłem go zainstalowałem na c:, pojawiły sie nowe ikonki,,, i nie działaja, Próbowałem dodgarc do katalogu pliki z gry, czy pliki z Tomb Ati skopiowac do gry, i nic,. Od lat używam Mac, i zapomniałem o tym co kiedys było dla mnie norma plus pprzeszło 40 lat robi swoje, ;) . Chiałem pokazac swojemu Ośmiolatkowi, jak się kiedys grało, ,,,,, informacyjnie, czesc drugą zainstalowałe tez z płyty i działa prawidłowo. Proszę o pomoc
 
 
QiO 
Student



Joined: 17 Feb 2014
Posts: 34
Posted: 07-01-2018, 23:14   

Hmm... Rozumiem, że chcesz emulować Voodoo.
Nie lepiej zainstalować Glidosa i skorzystać z darmowego konta żeby grać bez loga?
 
 
v1per80 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 353
Posted: 25-01-2018, 16:14   

A nie lepiej zwyczajnie przekopiować do folderu z grą zawartość Wrappera DGVOODOO ?
_________________
I5 9600K@5Ghz+Noctua NH-D14+TT,Asus Z390 TUF Pro Gaming,16GB Ram Fury HyperX DDR4 16GB 3466MHz CL19@18,HDD 2.75TB+SSD Samsung Evo 970 500GB+850 250GB,Gigabyte Eagle OC GF RTX 3060Ti ,Projektor Benq W1700 4K HDR10,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W,Net 300MB
 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 12-03-2018, 19:12   

Dziwni mnie, że nikt o tym jeszcze nie napisał, ale jest znacznie łatwiejszy i lepszy sposób na posiadanie świetnej grafiki w TR1 bez korzystania z dosboxa (no, może poza instalacją), glidosa, dgvoodoo czy nGlide. ;)

Swego czasu Barracuda415 zauważył, że do TR1 była wydana łatka dla kart graficznych ATI. Exe to jest jedynym plikiem wykonywalnym TR1 kompatybilnym z systemem Windows. Plik ten był stworzony na potrzeby Windowsa 95/98, więc nie działa na nowych systemach. Dlatego Barracuda stworzył wrapper umożliwiający grę na systemie Windows. Pełna kompatybilność z systemem, żadnych emulatorów.

Do instalacji potrzebne są:
- Zainstalowana kopia TR1.
- ATI Rage Patch dla TR1: https://mega.nz/#!VVF3XADS!yVjTg8jq1rc9M-LTg6SGavMgRwJVQHn0ASueTuSQha0
- GLRage Wrapper: https://github.com/ata4/glrage/releases

Instalacja jest prosta. Najpierw instalujesz TR1 i TRUB, następnie do folderu z grą wklejasz ATI Rage Patch, a na koniec wklejasz GLRage Wrapper. Do wrappera dołączony jest plik konfiguracyjny, gdzie można ustawić własną rozdzielczość, wodę z PSX, większą widoczność terenu etc.

Jeżeli chcecie mieć do tego jeszcze tekstury z TR Xtra, to możecie zamiast GLRage Wrapper z w/w linku użyć ten instalator wrappera ze strony Glidos:
http://www.glidos.net/tombati.html
Jest to dokładnie ten sam wrapper, tylko przerobiony tak by obsługiwał wyższej rozdzielczości tekstury.

Teoretycznie TR1Gold powinno działać z w/w wrapperem, jednakże potrzebny jest patch ATI 3D Rage dla golda:
https://mega.nz/#!UQtVVaBA!6p6tqDbaa4tXexVUz8wvdX6ot8ryzRyUgH38yDhuv0w
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 13-03-2018, 23:52   

Niedługo to nie będzie potrzebne, bo mają na Pc być wydane oficjalne remastery
Tomb raider 1,2,3, ale nie wiadomo czy razem z dodatkami czy bez.
Podejrzewam, że grafika w pierwszych trzech częściach będzie na poziomie 4 części lub troszkę lepsza. Na cuda nie liczę.

Fanowskie projekty na tym raczej nie ucierpią :)

Tomb raider 2 remake od Nicobassa na silniku Unreal Engine 4 ma grafikę na poziomie 2011/2012 roku :) To co ten gość w zrobił w 2 lata to majstersztyk.
Jego 1 level z Chińskim murem bije 1 level Tr Anniversary 2007 profesjonalnego studia :)
https://www.youtube.com/watch?v=QV3Re_4jUdQ


Tomb Raider 3 remake, który powstaje na silniku Unity wygląda na grafikę na poziomie 2007/2008 roku. Ten remake powstaje od połowy 2014 i ma mieć wszystkie poziomy znane z TR 3 (20) i dodatku (5). To są remaki tworzone od podstaw, a nie zwykłe remastery, gdzie będzie kosmetyczna tylko zmiana na plus więc oficjalne remastery nie wpłyną w żaden sposób na ich brak motywacji.
https://www.youtube.com/watch?v=0yG-6cYXlJY


Ciekaw jestem też dwóch fanowskich remasterów/remaków Tomb raidera II.
Wiadomość, że powstają oficjalne remastery może ich lekko zniechęcić.
Oboje przenoszą TR II na TR 4 więc grafa zbliżona do roku 2000 plus nowe możliwości w TR II dodane w częściach 3 i 4.

Tomb Raider Anniversary 2 powstaje od początku 2014.
Wydane zostały nawet dwa dema.
Jedno na koniec 2014 i drugie na początku 2015 oczywiście wersje beta dwóch pierwszych poziomów (Chiński mur i Wenecja).
W projekcie każdy znany poziom jest rozszerzany, by było trudniej i ciekawiej dla fanów, którzy już grali wiele razy w TR II. Do tego dodane 4 nowe levele.
Już 2 etap w demie wprowadzał wiele czynności, które trzeba zrobić,
by ukończyć etap, a nie było ich w oryginalnym TR II.
Ponoć już jest gotowe ok połowa etapów z 22.
https://www.facebook.com/TRAnniversary2
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=214858


Tomb Raider II Revised powstaje też od kilku lat. Tu twórca stawia na bardziej klasyczną rozgrywkę i dodanych zmian będzie mniej.
Gotowych jest 6 etapów z 18.
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=217410
 
 
mar!o 
Student



Joined: 13 Sep 2012
Posts: 41
Posted: 16-03-2018, 17:40   

Panowie pomocy, chciałem pograć za pomocą pada logitech f510 na laptopie, w starego dobrego Tomb Raidera 1 i wszystko było by ok, gdyby nie włączała mi się autorotacja ekranu, raz w lewo, raz prawo, raz do góry nogami jest obraz, oczywiście problem pojawia się podczas korzystania z pada w czasie gry, system jaki mam zainstalowany to Windows 10 a Tomb Raider 1 jest zainstalowany z kolekcji "Tomb Raider - Ultimate Edition"

Ktoś, coś pomoże ?
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 16-03-2018, 22:12   

Wyłącz hotkeys w ustawieniach karty graficznej (u mnie, Grafika HD Intel na szybkim uruchamianiu koło zegara).
_________________
 
 
mar!o 
Student



Joined: 13 Sep 2012
Posts: 41
Posted: 17-03-2018, 10:24   

Menkaure wrote:
Wyłącz hotkeys w ustawieniach karty graficznej (u mnie, Grafika HD Intel na szybkim uruchamianiu koło zegara).




Menkaure kocham cię, jakbym nie był facetem to dałbym ci buzi haha, dzięki serdeczne przyjacielu, teraz super wszystko działa, nareszcie mogę zatopić się w świat starego dobrego Tomb Raidera.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 17-03-2018, 18:22   

Kaczmarek35 wrote:
Niedługo to nie będzie potrzebne, bo mają na Pc być wydane oficjalne remastery
Tomb raider 1,2,3, ale nie wiadomo czy razem z dodatkami czy bez.
Podejrzewam, że grafika w pierwszych trzech częściach będzie na poziomie 4 części lub troszkę lepsza. Na cuda nie liczę.

Nie będzie. TR1 i TR2 będą bazowały na wersji android/iOS, więc modele postaci i poziomy będą niemal identyczne. Jedyne, czego można się spodziewać, to nowych tekstur (pewnie równie szpetnych co HD retex na androida), shaderów oraz lepszej współpracy z nowymi systemami. Podobnie będzie najpewniej z TR3. Na efekty z PSXa nie ma co liczyć.

Bardziej bym się spodziewał, że fani w najbliższym czasie sami wezmą sprawy do rąk i połatają TR1-3. Wrapper do TR1 czyni cuda, a najnowsza łatka do TR2 (autorstwa arsunta) już teraz naprawia ogrom rzeczy i dodaje wiele efektów z PSXa. Ostatnio wyciekł kod TR2-3, więc trójka pewnie też niedługo będzie przerabiana.
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 19-03-2018, 22:36   

pmkkoch

Mi w sumie remaster tylko przyda się do Tomb Raider I i III.

Tomb Raider II remaster to trochę kiepskie, gdy są tworzone takie projekty fanowskie jak Tomb Raider Anniversary II oraz Tomb Raider II Revised,
gdzie graficzka okaże się pewnie nie gorsza niż w remasterze i do tego mamy bardziej rozbudowane poziomy i dodaną mechanikę z TR 3/TR 4 co daje nowe możliwości modderom do przebudowy przejścia poziomów. Widziałem cały Chiński mur w
Tomb Raider II Revised i różni się to sporo od zwykłego Tomb Raider II.
Szef tego projektu obecnie ma gotowe przerobione pierwszych 6 lokacji.
Tomb Raider Anniversary II grałem w dwa dema, który wyszły 3 lata temu,
gdzie szło przejść cały Chiński mur i Wenecję. Też sporo zmian i dodanych czynności, by przejść te poziomy :) Tu nie tylko rozbudowane są znane nam poziomy, ale nawet kilka dodanych zupełnie nowych. Obecnie gotowych ma tak z połowę lokacji więc też raczej daleka droga do skończenia tego.

Osobną kwestią są Tomb Raider II remake na Unreal Angine 4 oraz
Tomb Raider III remake na Unity, gdzie wszystko jest zrobione od podstaw.
W Przypadku Tomb Raider II remake od Nicobassa jest tylko plan na dokończenie Chińskiego muru więc chyba nie ma co liczyć na inne poziomy.
TR III remake miało dostać grywalne demo 14 lutego, ale nie zostało wydane.
Ciekaw jestem bardzo jak tu będzie wyglądać rozgrywka, bo z tego co widać/słychać nie będzie bazować na żadnym znanym nam schemacie.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 21-03-2018, 19:32   



Informacja ta została zaraz potem usunięta ze strony RealtechVR. Niektórzy twierdzą, że może Square zdecydowało się jednak wydać te remastery, moim zdaniem jednak prawdopodobnie RealtechVR dostało oficjalną wiadomość od Square, żeby usunęli wszystkie informacje o remasterach, włącznie z w/w wiadomością. Tak więc jedyne, na co możemy teraz liczyć, to fanowskie przeróbki. ;)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 21-03-2018, 20:56   

Oficjalna odpowiedź od Square Enix:
Quote:
While we always welcome passion and excitement for the Tomb Raider franchise, the remasters in question were initiated and advertised without seeking approval. As such, they were never officially sanctioned. Ensuring fans receive high quality gaming experiences is at the heart of our mission as a company, which requires all projects to go through proper channels. We are thrilled about the future of Tomb Raider, and cannot thank fans enough for their continued support and excitement for the brand.


EDIT: Przepraszam za double posta. Z jakiegoś powodu wydawało mi się, że na forum posty się same łączą.
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Joined: 12 Dec 2003
Posts: 3731
Location: Tczew/3city
Posted: 21-03-2018, 23:20   

Oświadczenie Square niesłychanie bulwersujące. To brzmi jak "zabieramy wam wasze marzenie, ale doceniamy wasze wsparcie". PR-owe pieprzenie. Serio udają zaskoczonych, tym, ze miał powstac remaster TR3 i TR1-3 na Steama? Przeciez o remaster TR3 fani błagali od lat. Jakos wydali im kiedys zgode na TR1 i TR2, a teraz nagle na TR3 i Steama nie? I nawet jesli producent nie wypełnił całej tej papierologii i procedur, to serio nie mogli sie zakulisowo dogadac i przyklepnąc remastera zamiast wydawac jakies chore oswiadczenie i wkurzac całą społeczność?

Nóż sie wysuwa z kieszeni po prostu. Ja odbieram to tak, że im nie jest na rekę swietowanie 20-lecia TR3 za pomocą remastera tej gry, bo za pół roku wychodzi Shadow i na nim ma sie skupiac uwaga odbiorców. A nie na "odgrzewanym kotlecie", darmowym do tego. Smutne, ale chyba wlasnie to jest powód. Innego wyjasnienia nie widzę.
_________________
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 23-03-2018, 12:43   

Szkoda, bo liczyłem zwłaszcza na remaster Tomb Raider I.
Smutne. Nie rozumiem. Przecież wcześniej były takie wersje na Androida/IOS.
Czemu wtedy nie zareagowali, a dopiero przy wersji Pc ?
Takie wersje powinny już dawno się pojawić z 10 lat temu i
być dobrą bazą do moddingu.
Wiedzą jak wkurzyć ludzi. Teraz jedyna nadzieja w modderach.
Jeszcze bardziej czekam na nowe wieści o
Tomb Raider 2 remake UE4 - Nicobass
Tomb Raider 3 remake UNITY - Heckler
Tomb Raider Anniversary II - SrDanielPonces
Tomb Raider II Revised - Tombraider95
 
 
QiO 
Student



Joined: 17 Feb 2014
Posts: 34
Posted: 23-03-2018, 18:41   

Kaczmarek35 wrote:
Jeszcze bardziej czekam na nowe wieści o
Tomb Raider 2 remake UE4 - Nicobass
Tomb Raider 3 remake UNITY - Heckler
Tomb Raider Anniversary II - SrDanielPonces
Tomb Raider II Revised - Tombraider95

Nie bój się, raczej nie dożyjemy ukończenia tych projektów.
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 23-03-2018, 20:44   

Nie bądź takim pesymistą.

Edycja Rozszerzona do Gothic 1 powstawała ok 5 lat od 2007-2012,
a później jeszcze ok 5 lat udoskonalana. W sumie 10 lat tworzony 2007-2017.
Gothic 1+System pack 1.6+Edycja Rozszerzona+Dx11+Texture pack to
majstersztyk.

Returning do Gothic 2 Noc kruka powstawał ok 3 lat od 2005-2008.
Później dołożyli do niego Rebalance. W 2013 roku dopiero pojawiło się spolszczenie. Ruscy jednak cały czas pracowali nad nowszą wersją, aż wydali w
2015 Returning 2.0, a do połowy 2017 roku udoskonalali projekt.
W sumie Returning tworzony 12 lat 2005-2017, by być w obecnej formie :)
Obecnie Gothic 2 NK+System pack 1.7+Returning 2.0+Dx11 to genialny pakiet.
A obecnie powstaje spolszczenie i na lato ma być gotowe.

Black Mesa to remake słynnego Half Life 1998 na silniku Source.
Tworzony ok 7 lat 2005-2012. Brakowało tylko poziomów z Xen.
Od kilku lat też nad tym pracują modderzy i prawdopodobnie w 2018 pojawi się
ostateczna wersja Black Mesa. 13 lat od rozpoczęcia prac.

Teraz porównaj sobie jak króciutko w sumie modderzy pracują nad Tomb Raider 2/3

Oczywiście z Tomb Raider 2 remake UE4 masz 100% rację, bo Nicobass przecież głownie tworzył to demo sam, by zdobyć pracę i nigdy nie ukrywał, że na całość nie ma szans bez dużej i konkretnej pomocy w tworzeniu poziomów.

Ale pozostałe trzy projekty uważam, że są realne.

Tomb Raider 3 remake ma w tym roku dostać demo i niby pracuje nad tym dość obcykane i liczne grono osób, które dobrze sobie radzi z silnikiem Unity.
Inaczej nie porywaliby się na stworzeniem od podstaw 25 poziomów.
https://twitter.com/HecklerTRF
Chyba najgorsze co się może stać to interwencja Crystal Dynamics czy Square Enix.

Tomb Raider Anniversary II to jest głównie remaster z pewnymi dodanymi czynnościami na znanych nam poziomach i dodanymi kilkoma nowymi levelami:
St. Mark's Square, Venetian Libraries, Escape from the Maria Doria,
Bartoli's Train ,Escape with the Talion. Te nowe poziomy mają być krótkie.
Ponad połowa poziomów jest ukończona. Znaczna część na ukończeniu.
Ale żadnych zmian nie ma na
Barkhang Monastery, Temple of Xian, Floating Islands, The Dragon's Lair.
Więc może i racja, że skoro projekt ma już 4 lata to jeszcze z 2-3 lata będzie
tworzony zanim będzie wszystko skończone i porządnie przetestowane.
Zresztą zagraj w dwa dema sprzed 3 lat to będzie widział jakie są zmiany na pierwszych dwóch lokacjach. Tyle, że to była wersja beta, a dopiero później te poziomy były w pełni ukończone.

Tomb Raider II Revised to też głównie remaster. Też są zmiany na poziomach wykorzystujące nowe mechaniki z TR 3 i TR 4, ale mniejsze. Bardziej klasyczna rozgrywka.Zresztą jest gameplay w sieci z pierwszego poziomu.
Jest przerobionych pierwszych 6 lokacji. Teraz jest to testowane.
W maju ma być dostępne jak dobrze pójdzie w obecnym stadium czyli 6 z 18 lokacji.
http://www.tombraiderforu...ad.php?t=217410
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 24-03-2018, 07:37   

Znam SrDanielPonces, który pracuje nad Tomb Raider Anniversary II i mogę potwierdzić, że prace są wciąż kontynuowane i to na wysokim poziomie. Na Discordzie TRLE co chwila autor pokazuje nowe zdjęcia i filmiki. ;)
 
 
QiO 
Student



Joined: 17 Feb 2014
Posts: 34
Posted: 24-03-2018, 16:22   

Kaczmarek35 wrote:
Tomb Raider 3 remake ma w tym roku dostać demo i niby pracuje nad tym dość obcykane i liczne grono osób, które dobrze sobie radzi z silnikiem Unity

Tymczasem ostatni screen na Tomb Raider Forums został wrzucony we wrześniu, dema zapowiadanego na październik 2017 do dzisiaj nikt nie widział, a autor tematu co post pisze "Project is going stronger than ever." i ostatnio zaczyna uderzać w jakieś dramatyczne tony i majaczyć o jakichś groźbach śmierci.

Tomb Raider: Anniversary II - temat wisi na forum od 2014. Ostatnia aktualizacja na początku roku 2016. Wątpię, czy autor projektu jeszcze o nim pamięta.

Tomb Raider II Revised wykazuje jeszcze znaki życia. Zobaczymy, co będzie dalej.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Joined: 23 Sep 2006
Posts: 1287
Posted: 25-03-2018, 10:20   

^ SrDanielPonces co chwila wstawia drobne update dotyczące jego customu, chociażby TEN i TEN filmik, ukazujące nowe animacje i zagadki. ;)
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 25-03-2018, 11:27   

QiO - to co napisałeś nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Tomb Raider 3 remake miało mieć demo w połowie lutego tego roku.
Nikogo nie dziwi, że nie wyszło w terminie. Nicobass planował demo na grudzień 2016,
a wyszło na koniec sierpnia 2017. Póki autor projektu udziela się na forum, facebooku i twiterze to coś działają. Pod koniec grudnia mieli nawet wywiad.
http://www.core-design.com/article80.html
https://www.facebook.com/TR3Remake/ oraz https://twitter.com/HecklerTRF


Tomb Raider: Anniversary II - nic ni wisi, bo odkąd odszedł Xopax był nowy wątek tego projektu.
Stary wątek - http://www.tombraiderforu...ad.php?t=205424
Nowy wątek - http://www.tombraiderforu...ad.php?t=214858
oraz https://www.facebook.com/TRAnniversary2
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 25-03-2018, 11:46   

:offtopic:

Panowie, proponuję przenieść dyskusję do innego topicu, bo robi się tutaj bałagan dla kogoś, kto poszukuje wskazówek.

:pozdro: :wotr:
_________________
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 29-03-2018, 17:43   

Podzielę się w tym temacie na temat różnych konfiguracji na wygląd w Tomb Raider I.

Początkowo w latach 1997-2001 miałem wersję piracką bez muzyki, filmików liczonych. Grałem na Win 95/98 w wersje rozpikselizowaną :)

Później miałem Ultimate edition, która bez problemu działała na nowszych systemach.
Nie trzeba było instalować dosa, bo miała wgranego dosboxa, ale nadal wyglądało to kiepsko.

Później w moje ręce wpadła wersja GOG działająca również na nowszych systemach mająca dosboxa. Gra od razu miała wgraną akcelerację. Wyświetlało się po uruchomieniu gry logo 3dfx :) Wreszcie nie było pikselozy.
Niestety rozdzielczość maksymalna w tej wersji to nadal 640x480.

Dopiero później sprawiłem, że gra wyglądała jeszcze lepiej. Identycznie jak TR 2.
Instalacja z pakietu Ultimate edition. Następnie trzeba wejść w zainstalowaną grę i
obraz bin zaznaczyć, by odpalił go wirtualny napęd. Skopiowałem sam katalog
Data i FMV z tego i wkleiłem do nowego utworzonego katalogu.
Następnie znalazłem fix z całą paczką "Tombati" warzący ponad 200mb i
to skopiowałem do stworzonego katalogu. Pewne pliki zostały też podmienione.
Tomb Raider I wtedy odpalamy z Tombati.exe. Gra ma wtedy zarówno
akcelerację sprzętową, a także wysokie rozdzielczości oraz całą muzykę z gry.
Ten sam sposób zadziałał na dodatek do jedynki, bo były w paczce do niego też pliki.
To chyba najłatwiejszy sposób, by gra tak dobrze wyglądała.

Niestety nigdy nie udało się mi wgrać tekstur ze strony Tomb Raider xtra.
Szkoda, że nie można po prostu ściągnąć paczki tekstur i wkleić w odpowiednie miejsce w grze podmieniając tekstury o tak wysokich rozdzielczościach.
Potrzebny jest glidos, który z moimi wersjami gry coś nie może się dopasować.
Te tekstury moim zdaniem bardzo wyraźnie poprawiają wygląd gry, że miejscami to wygląda na poziom 2006-2007 roku jak TR Legend i Anniversary.
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 29-03-2018, 21:24   

Link do omawianej paczki Tombati poniżej.
Kliknijcie pokaż więcej i w 1 linku jest paczka.

www.youtube.com/watch?v=5i5eq4xY8Sk
 
 
Menkaure 
WoTR Team



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 1755
Location: Z Bulerbyn
Posted: 29-03-2018, 21:31   

Tak gadacie i gadacie o TR1, ze naszła mnie ochota na TR. I więc:
Zainstalowałem TR1+Gold z TRUE.
Zainstalowałem Glizdę.
Instalacja z płytki poszła po ustawieniach domyślnych. W Glidosie dodałem nową "grę" i podpiąłem ścieżkę C:/Program Files (84x)/Eidos/Tomb Raider 1 Gold/run_tomb -> nie zadziałało. Podpiąłem więc C:/Program Files (84x)/Eidos/Tomb Raider 1 Gold/C/TOMBRAID/TOMB i też nic :/



Przeniesienie plików i obrazu do C:/TOMBRAID/ pomoże ?
_________________
 
 
Kaczmarek35 
Student


Joined: 10 Mar 2018
Posts: 41
Posted: 29-03-2018, 22:06   

Też prosiłbym o instrukcję Glidos co zrobić, żeby zadziałał z wyżej opisaną wersją.

Czyli zwyczajne stworzenie folderu, umieszczenie tam katalogów data i FMV oraz
umieszczenie "Tomb1RetailFix" czyli paczki Tombati.

Fajnie byłoby zagrać z teksturami Tomb raider xtra.
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo