FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
TOMB RAIDER - sugestie i oczekiwania
Author Message
System32 
Student



Joined: 16 Mar 2011
Posts: 77
Posted: 26-07-2012, 14:35   

Adamaru wrote:
a co do "demka" to jestem pewny, że chodziło o wszelakie wideo z dem pokazywanych na różnych wydarzeniach (E3, Comic-Con, bla bla).


A może i masz racje ;) Nie pomyślałem. Gdyby nie obsuwa to byśmy mieli grę już po wakacjach ;)
 
 
janek04 
Podróżnik



Joined: 05 Jan 2008
Posts: 499
Location: London
Posted: 28-07-2012, 03:44   

A mnie zastanawia dlaczego ludzie nie lubia QTE ? Bez nich super akcje zamienia sie w cutscenki albo w ogole ich nie bedzie. Jesli gra ma duza porcje gameplayu to nie mam nic przeciwko QTE. Jeszcze ludzi denerwuje ilosc cutscenek :gupek: Ja tam lubie kiedy gra ma filmowy feel, lubie sobie pochasac i postrzelac ale lubie tez wciagajace i dlugie cutscenki ktore wglebniaja mnie w fabule.
_________________
 
 
LegendOfDarknes 
Student



Joined: 02 Apr 2012
Posts: 41
Posted: 28-07-2012, 10:39   

Ja osobiście do QTE nie mam nic, wręcz je lubię. Cutscenki... Mogą być długie, ale raz na jakiś czas, a nie dwa kroki cutscenka, mini wspinacza cutscenka. Oczywiście o ile na początku gry jest to ok to później się nudzi jak masz co 5 minut cutscenkę po 10 minut...
_________________
Roth:"After all, you're Croft"


Lara:"I HATE TOMBS..."
 
 
janek04 
Podróżnik



Joined: 05 Jan 2008
Posts: 499
Location: London
Posted: 28-07-2012, 16:51   

LegendOfDarknes wrote:
Ja osobiście do QTE nie mam nic, wręcz je lubię. Cutscenki... Mogą być długie, ale raz na jakiś czas, a nie dwa kroki cutscenka, mini wspinacza cutscenka. Oczywiście o ile na początku gry jest to ok to później się nudzi jak masz co 5 minut cutscenkę po 10 minut...

Na godz grania 5-15 min cutscenek by bylo dobrze :D
_________________
 
 
LegendOfDarknes 
Student



Joined: 02 Apr 2012
Posts: 41
Posted: 28-07-2012, 18:45   

janek04 wrote:
LegendOfDarknes wrote:
Ja osobiście do QTE nie mam nic, wręcz je lubię. Cutscenki... Mogą być długie, ale raz na jakiś czas, a nie dwa kroki cutscenka, mini wspinacza cutscenka. Oczywiście o ile na początku gry jest to ok to później się nudzi jak masz co 5 minut cutscenkę po 10 minut...

Na godz grania 5-15 min cutscenek by bylo dobrze :D


No, dokładnie. W sumie to ja nawet mam cichą nadzieję na QTE, bo to po prostu urozmaica rozgrywkę.
_________________
Roth:"After all, you're Croft"


Lara:"I HATE TOMBS..."
 
 
TheZaack500 
Praktykant



Joined: 08 May 2012
Posts: 102
Location: Wioska
Posted: 28-07-2012, 19:11   

Jaką nadzieję? : )
Przecie w TR 2013 wstawki QTE są podstawią wielu scenek : p.
Chyba, że ja coś nie w temacie znowu, to sorki ^^

A tutaj zrobiłem taki filmik ze wszystkimi dostępnymi soundtrackami z nowego TR : p
Kto lubi go tak bardzo jak ja, może posłuchać : ).
http://www.youtube.com/watch?v=tAanS9BIrMs
_________________
"The extraordinary is in what we do... not who we are"
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 28-07-2012, 19:14   

Obecność QTE jest potwierdzona. Tylko niech to będzie chociaż minimalne wyzwanie, a nie że na reakcję będzie wynosił 30 sekund.

W sumie najbardziej podobało mi się rozwiązanie z Underworld, gdzie w krytycznych momentach następowało spowolnienie czasu. Coś podobnego jest podobno w nowym TR, ale chyba na ciut mniejszą skalę.
_________________
 
 
LegendOfDarknes 
Student



Joined: 02 Apr 2012
Posts: 41
Posted: 28-07-2012, 21:30   

No, tak. Właśnie chodziło mi o takie, które stanowią wyzwanie i są urozmaicone, a nie jak w TRL i TRA, gdzie na kliknięcie strzałki mieliśmy 2 godziny :D . W underworlda nie grałam jeszcze, bo mi komp nie wyrabiał nawet na min detalach, ale kupie sobie nową maszynkę niedługo to zobaczę co to za zwalnianie czasu...
_________________
Roth:"After all, you're Croft"


Lara:"I HATE TOMBS..."
 
 
Kosior 
Nowicjusz



Joined: 05 Oct 2010
Posts: 21
Posted: 28-07-2012, 21:39   

W TRL ja akurat miałem kłopoty z naciskaniem strzałek w porę. Wcale nie tak łatwo było się wyrobić, albo ja mam takie koślawe paluchy :)

W TRA już faktycznie było czasu multum, nie szło po prostu się nie wyrobić i schrzanić akcję.
_________________
"Stałem się śmiercią, niszczycielem światów"

 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Joined: 14 Jun 2012
Posts: 207
Location: Mandżugoria
Posted: 28-07-2012, 21:42   

Mi rozwiązanie z QTE podoba się , nawet bardziej niż ten bullet time w underworld ;) , ale miałem nadzieje że chociaż w nowym TR będzie AR (rzeczywistość rozszerzona).Kinect leży i czeka na Lare :p
A tak na marginesie to bufet Lary jest coraz mniejszy. Dobrze bo wygląda jak kobieta ,a niedobrze bo niewyżyte dzieciaczki nie będą miały na co popatrzeć :>
 
 
R4idery 
Student



Joined: 22 Jun 2012
Posts: 43
Location: Kraków
Posted: 29-07-2012, 07:46   

podejrzewam że w anniversary nosiła kuloodporny stanik pod strojem i stąd taki mleczarski efekt :P
 
 
American Psycho 
Nowicjusz



Joined: 19 Feb 2012
Posts: 5
Posted: 04-08-2012, 23:03   

Oczekiwać to każdy może co innego, a wymagania mamy różne. Ja się po prostu spodziewam gry z ciekawą fabułą, którą przejdę z łatwością, tak jak każde Call of Duty ostatnie, ale gra będzie równie filmowa, ale i mroczna. Podoba mi się pomysł z tym jej psychicznym przygotowaniem do życia itd. na pewno jako gra z motywem przetrwania będzie to bardzo dobry tytuł, ale myślę, że na raz i potem po pół roku można wrócić do niej jeszcze raz, a potem w oczekiwaniu na następną część znowu, żeby sobie historię przypomnieć. Dobrze by było, żeby jej przechodzenie nie trwało 2 godzin jak film, ale jakiś sensowny czas, powiedzmy 10-15 godzin to już coś. I tak dużo by to było jak na dzisiejsze standardy. Grafika mnie specjalnie nie obchodzi, a i tak to, co pokazali już w zupełności mi wystarczy i spodziewam się teraz wciągającego gameplay'u i fabuły z sensem.

R4idery, podoba mi się pomysł na kuloodporny stanik XD W końcu trzeba chronić to, co najważniejsze XD
_________________
CO JEŻELI DEJA VU OZNACZA, ŻE STRACIŁEŚ ŻYCIE I ZACZYNASZ OD OSTATNIEGO CHECKPOINTU?
 
 
v1per80 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 353
Posted: 06-08-2012, 11:03   

Ja tam akurat zawsze lubiłem w grach QTE, dodawało to grze filmowości i "arkadowości" :P Jako, że lubię zarówno gry robione na styl filmowy jak i arcadówki (te szczególnie) coraz bardziej czekam na tą grę i oczywiście zakładam, że takowe będą :P Sądząc jednak po dotychczasowych gamepleyach stwierdzam, że bardzo jest to możliwe :) W każdym razie najważniejsza jest dla mnie dobra fabuła a ta jest tu na tyle ważna, że to całkowity restart serii i jest wymyślana od zera, zatem pod tym względem oczekiwanie graczy będzie na pewno spore. Moje jest spore :P
_________________
I5 9600K@5Ghz+Noctua NH-D14+TT,Asus Z390 TUF Pro Gaming,16GB Ram Fury HyperX DDR4 16GB 3466MHz CL19@18,HDD 2.75TB+SSD Samsung Evo 970 500GB+850 250GB,Gigabyte Eagle OC GF RTX 3060Ti ,Projektor Benq W1700 4K HDR10,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W,Net 300MB
 
 
 
Gregory 
Student



Joined: 28 Aug 2010
Posts: 68
Location: Gdańsk
Posted: 07-08-2012, 15:20   

Moje oczekiwania co do nowego Tomb Raidera ograniczają się niemalże tylko do wymagań sprzętowych... Także mam nadzieje że Intel Core i5 - 2450M 2,5Ghz, AMD Radeon HD 7650 - 1 Gb i 4 Gb RAM do odpalenia tej odsołny TR'a będą wystarczać... A poza tym mam nadzieję że nowy TR będzie grą baaaardzo długą. Oraz że będzie w niej dużo różnych broni (tyle co w AOD wystarczy :) )
_________________
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don’t wanna miss a second with you
Let’s stay this way forever
It’s only getting better
If we want it to
 
 
 
kondo96 
Praktykant



Joined: 13 May 2009
Posts: 199
Posted: 25-08-2012, 21:21   

A ja oczekuje, że Lara będzie wyglądać tak :P :


Ale tak serio, to dla mnie liczy się ciekawa fabuła, dużo zwrotów akcji no i klasyczna eksploracja. Liczę na wciągający filmowy klimat oraz długie przerywniki filmowe. Nie miałbym nic przeciwko gdyby podciągnęli trochę poziom graficzny ;)
Ciekawi mnie ile z obietnic zostanie spełnionych przez CD, ale to już inna sprawa.
To już chyba wszystkie moje oczekiwania hehe :)
 
 
v1per80 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 353
Posted: 27-08-2012, 10:50   

Gregory wrote:
Moje oczekiwania co do nowego Tomb Raidera ograniczają się niemalże tylko do wymagań sprzętowych... Także mam nadzieje że Intel Core i5 - 2450M 2,5Ghz, AMD Radeon HD 7650 - 1 Gb i 4 Gb RAM do odpalenia tej odsołny TR'a będą wystarczać... A poza tym mam nadzieję że nowy TR będzie grą baaaardzo długą. Oraz że będzie w niej dużo różnych broni (tyle co w AOD wystarczy :) )

Podłącz do tego tylko jakiś większy ekran. Granie na lapku osobiście uważam, za dyskomfort :>
_________________
I5 9600K@5Ghz+Noctua NH-D14+TT,Asus Z390 TUF Pro Gaming,16GB Ram Fury HyperX DDR4 16GB 3466MHz CL19@18,HDD 2.75TB+SSD Samsung Evo 970 500GB+850 250GB,Gigabyte Eagle OC GF RTX 3060Ti ,Projektor Benq W1700 4K HDR10,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W,Net 300MB
 
 
 
NaBuś 
Nowicjusz


Joined: 13 Jul 2012
Posts: 5
Location: Łódź
Posted: 27-08-2012, 23:23   

A wiadomo coś czy na Steamie się pojawi czy klasyczna wersja pudełkowa? Niby na Steam nie ma jeszcze nawet w premierach, ale no.... jestem nie cierpliwy jako fan serii :)
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 27-08-2012, 23:33   

Możliwe, że się pojawi - w końcu dotychczasowe Tomby od Crystalsów są na nim dostępne :)
_________________
 
 
R4idery 
Student



Joined: 22 Jun 2012
Posts: 43
Location: Kraków
Posted: 05-10-2012, 20:08   

W Tomb Raiderach powinno być zdecydowanie więcej scen erotycznych. Powinni w końcu stworzyć jakąś wersję +18 z prawdziwego zdarzenia :D
 
 
Maati 
Obieżyświat


Joined: 13 Jan 2007
Posts: 1016
Location: Kraków
Posted: 05-10-2012, 22:20   

Jak ci się rączka powinie przy okazji QTE w nadchodzącym TR to kto wie, może i Twoje fantazje uda się zrealizować. :roll:
 
 
PaweŁIndyK 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2006
Posts: 738
Posted: 06-10-2012, 00:40   

"Descent" demo na Igromir 2012.

http://youtu.be/7yFg1vRaUfk
 
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Joined: 14 Jun 2012
Posts: 207
Location: Mandżugoria
Posted: 06-10-2012, 19:11   

:nie: niestety poza jakas nowa jakoscia nic nowego ten fragment byl prezentowany jeszcze podczas E3
:pozdro:
 
 
R4idery 
Student



Joined: 22 Jun 2012
Posts: 43
Location: Kraków
Posted: 07-10-2012, 16:35   

słabiusie to demo, a gra wygląda na liniową i kojarzy mi się z dungeon siege :P
 
 
v1per80 
Podróżnik



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 353
Posted: 09-10-2012, 10:26   

Ten fragment był pokazywany dawno temu. Kiszka :P
_________________
I5 9600K@5Ghz+Noctua NH-D14+TT,Asus Z390 TUF Pro Gaming,16GB Ram Fury HyperX DDR4 16GB 3466MHz CL19@18,HDD 2.75TB+SSD Samsung Evo 970 500GB+850 250GB,Gigabyte Eagle OC GF RTX 3060Ti ,Projektor Benq W1700 4K HDR10,Chieftec Nitro 88+SPS-850C 850W,Net 300MB
 
 
 
Kowal445 
Nowicjusz


Joined: 10 Oct 2012
Posts: 7
Posted: 12-10-2012, 22:01   

Mnie najbardziej zastanawiają relacje między bohaterką a pasażerami statku, którzy będą mieli to szczęście przeżyć katastrofę. Z tego co wiem te relacje mają być głębsze. Ale czy wiadomo jak twórcy chcących to rozegrać? Przyznaję mogę być niedoinformowany, jestem nowym użytkownikiem forum, nie udało mi się jeszcze ze wszystkim zapoznać! Co do oczekiwań to mam nadzieję, że Lara będzie tak ładna jak w filmiku w momencie kiedy przegląda się w lustrze. Liczę na to, że fabuła będzie pełna zaskakujących zwrotów akcji i, że tajemnica wyspy będzie warta jej odkrycia. Co do grafiki nie jest ona dla mnie aż tak istotna, natomiast ścieżka dźwiękowa musi budować napięcie!
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo