FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Atlantyda
Author Message
Łukasz 
Podróżnik



Joined: 05 Nov 2007
Posts: 701
Location: Gorzów
Posted: 28-10-2009, 15:14   

Katka, zapewne mówisz o miejscu z tarczami i basenem po środku. Musisz chwycić się tarcz i poczekać aż tarcza opadnie na dół. Potem odskocz do tyłu i w czasie lotu od razu strzel w krążek nad tarczą który będzie widoczny na górze po tym jak tarcza opadnie. Powodzenia. Mam nadzieję, że wystarczająco powiedziałem ;)
_________________
Witaj Guest
 
 
 
Szalona101 
Praktykant



Joined: 24 Aug 2009
Posts: 165
Location: Helheim
Posted: 28-10-2009, 16:48   

Katka, może po prostu kiedy zeskakujesz z tego czegoś aby strzelić do kółka w locie nie wciskasz G. Skoro czytałaś solucję to powinnaś wiedzieć że aby na kółkach pojawiły się celowniki trzeba w locie przytrzymać G. Chyba że tak robisz i celowników nadal nie ma. Jeśli tak to z pewnością masz jakiś błąd w grze.
_________________
Bring Me To Life
 
 
Katka 
Nowicjusz


Joined: 21 Sep 2009
Posts: 23
Posted: 30-10-2009, 17:39   

Dzięki,udało się :D
A teraz jest mi tak smutno,bo skonczyłam całą grę... :(
 
 
Łukasz 
Podróżnik



Joined: 05 Nov 2007
Posts: 701
Location: Gorzów
Posted: 30-10-2009, 18:22   

Jest Ci smutno, że skończyłaś grę ? Czegoś tu nie rozumiem. Myślałem, że przejście gry jest głównym celem tego, a tu taka niespodzianka :P Ja jak przeszedłem tą grę to się cieszyłem, że już nie muszę się męczyć z przechodzeniem jej :D

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 30-10-2009, 18:54 ]
Ok, koniec dzieciaczki.
_________________
Witaj Guest
 
 
 
Kaha 
Nowicjusz


Joined: 29 Oct 2009
Posts: 1
Posted: 16-11-2009, 11:38   

Czy ktoś może dać save po walce z Torso?
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 16-11-2009, 11:48   

Kaha, save'y do TRA znajdziesz w tym temacie: http://www.tombraiderforu...opic.php?t=1159 zerknj do pierwszego posta w temacie -są tam save'y do angielskiej i polskiej wersji. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Nik@ 
Nowicjusz


Joined: 01 Feb 2010
Posts: 10
Location: polska
Posted: 12-02-2010, 09:15   

Ludzie ppwiem coś.Mam głupiego buga.Ukończyłam poziom wielka piramida(z tymi drzwiami)co trzeba skakać ,żeby zakodować runy.I wyskakuje mi,że ukończyłam grę.W filmikach mam walkę z Natlą(nie oglądałam żeby nie popsuć zakończenia),Torso,odblokowane kody.A nawet nie walczyłam z Torso i z Natlą.Dodatkowo nie mam pistoletów tych zwykłych i strzelby.Mam tylko uzi i magnum(moje ulubione).Jak mozecie to powiedzcie co się dzieje i pomóżcie! :help: :stres:
 
 
Szalona101 
Praktykant



Joined: 24 Aug 2009
Posts: 165
Location: Helheim
Posted: 12-02-2010, 09:28   

Nik@, no nie wiem o co chodzi (być może masz coś nie tak z grą), ale ja zawsze kiedy chcę sobie powalczyć z Natlą i nie chcę całego levelu przechodzić od nowa, to w nagrodach oglądam sobie filmik w którym Lara spotyka Natlę a potem daję graj i wznów grę, to zaczyna mi się od tego filmiku. Jeśli chcesz walczyć z Torso włącz sobie filmik "Trudny wybór" i już na samym początku wyłącz (ale nie całą grę!) a potem wybierz Graj i Wznów grę, a zobaczysz cały filmik od początku, a potem będziesz walczyć z Torso. Nie wiem czy to zadziała, ale zawsze warto spróbować.

PS Jeśli podczas walki z Torso nie będziesz miała broni to aktywuj sobie kod na wszystkie bronie.
_________________
Bring Me To Life
 
 
reese 
Nowicjusz


Joined: 23 Feb 2010
Posts: 9
Location: Earth
Posted: 23-02-2010, 16:43   

Musiałem się zarejestrować żeby sobie ponarzekać. Przy okazji witam wszystkich.

Moja irytacja osiągnęła kulminację. Nie wiem co za inteligent wymyślił automatyczne celowanie do obiektów na ścianach. Jestem w Atlantydzie w wysokim szybie z kokonami z których wyskakują te śmieszne stworki. Wyskakują na mnie dwa takie stworzonka i wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że Lara połowę amunicji pakuje w przełączniki dzięki którym wysuwają się kółeczka do linki. I w tym miejscu pojawia się kolejny irytujący moment. Przez całe Legend nie drażniły mnie checkpointy ale jak już zabiję rzeczone stworki trzeba przeskoczyć na drugą stronę sali żeby ruszyć dalej i w tym momencie spadam w dół. Fakt że to moja wina z faktu że za wcześnie skoczyłem, ale gra wczytuje mnie do checkpointu a ten jak na złość znajduje się przed dwoma stworkami, które posłałem do lawy i zataczamy koło. Uff ulżyło mi trochę ;)
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 23-02-2010, 17:16   

Witamy na forum :)
Wspinaczka w Wielkiej Piramidzie to faktycznie najgorszy moment w całym Anniversary. Bynajmniej nie ze względu na projekt, bo same założenia są świetne, ale dlatego - co kiedyś podkreślałem w recce - że wychodzą tu na wierzch wszystkie niedoróbki TRA, czyli właśnie skopany do bólu system celowania i niedopracowany system checkpointów.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość i próbować do skutku. Zapewniam, że nie jeden już chciał rzucić grę w kąt w tym miejscu. Ewentualnie zawsze pozostają sejwy do ściągnięcia.
_________________
 
 
reese 
Nowicjusz


Joined: 23 Feb 2010
Posts: 9
Location: Earth
Posted: 23-02-2010, 20:02   

Pod względem rozgrywki jest wszystko w porządku. Irytuje mnie jednak że przy każdej nieudanej próbie przedostania się na kolejną półkę muszę znowu walczyć z tymi dwoma stworkami. Niestety ściąganie save'a odpada. Po przejściu do tego momentu to byłaby z mojej strony profanacja czasu spędzonego nad rozgrywką.
 
 
Nik@ 
Nowicjusz


Joined: 01 Feb 2010
Posts: 10
Location: polska
Posted: 24-02-2010, 17:43   

wspinaczka w wielkiej piramidce jest najwiekszą katuszą z całego Anniversary .Popieram was!!!A.rada dla reese.Zabij te czerwone smerfy :evilbat: z Uzi.Potem zwykłymi spluwami znowu strzel w ten znaczek na ścianie.......i spiesz się!!! :narka:

[ Komentarz dodany przez: K@t: 24-02-2010, 17:50 ]
PISZ CZYTELNIE !
 
 
reese 
Nowicjusz


Joined: 23 Feb 2010
Posts: 9
Location: Earth
Posted: 24-02-2010, 21:15   

Trochę szkoda amunicji do uzi przez wzgląd na wspomniane problemy z celowaniem. Najlepiej sprawdzała mi się w tym wypadku strzelba. Ale było minęło. Opłaciło się ponarzekać, ochłonąłem i po trzech kolejnych próbach poszło jak z płatka i Anniversary zaliczony :) Swoją drogą jestem rozczarowany ostatnimi dwoma bossami. Dotarcie do nich było o wiele bardziej wymagające niż sama walka. Wielkie niewiadomoco trzęsące ziemią za pomocą pośladków prawie nie zabiera energii a i Natla specjalnie wymagająca nie była. Ale jakby nie było nie żałuje czasu spędzonego nad grą. Miejscami wprowadza fajny klimat a pomijając pewne irytujące momenty rozgrywka jest całkiem przyjemna.
 
 
wiktoria 
Nowicjusz


Joined: 01 Apr 2010
Posts: 3
Posted: 01-04-2010, 21:07   Re: Atlantyda

niewiem czy to jest na 100% na atlantydzie ale weszłam do mountains cave i nie moge wyjsc pomóżcie
 
 
kopek94 
Praktykant



Joined: 06 May 2008
Posts: 103
Location: Wrocław/JG
Posted: 02-04-2010, 00:30   

wiktoria, Mogłabyś się odrobinę sprecyzować? O które miejsce dokładnie chodzi? Poza tym, Mountain Caves to poziom z Peru. Na Atlantydę trzeba jeszcze trochę poczekać:)

(Aaa, jakby co na stronie WoTru jest pełna solucja)
_________________
Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans
 
 
 
Maki 
Nowicjusz


Joined: 20 Jun 2010
Posts: 2
Posted: 20-06-2010, 21:45   

Ja mam taki problem. Już mam 3 bezpieczniki czerwony, zielony, niebieski. W solucji pisze że tymi guzikami mam poruszać dźwig. Lecz problem w tym że ja nie widzę tego dźwigu. Gdzie on stoi. Naciskam tymi guzikami i nic się nie dzieje.

to fotki:
http://www.fotosik.pl/pok...c131606799.html
http://www.fotosik.pl/pok...ed16598125.html
 
 
Asyenna 
Odkrywca



Joined: 10 Oct 2006
Posts: 1869
Posted: 20-06-2010, 23:08   

Maki, to jest bug -już wiele osób miało z tym problem -dźwigu poprostu nie było. To jakiś problem z teksturami jest. Jedyne wyjście -wczytać save'a z końcówki poprzedniego poziomu. :)
_________________
Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać.
 
 
Maki 
Nowicjusz


Joined: 20 Jun 2010
Posts: 2
Posted: 21-06-2010, 20:11   

Ok. wczytałem już mam ten dźwig.
 
 
bpm 
Nowicjusz


Joined: 16 Aug 2010
Posts: 11
Location: Radom
Posted: 17-08-2010, 02:13   

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, a zawitałem na forum dlatego, że mam problem z przejściem ostatniego etapu gry czyli finałowe walki. Napiszę co dziwnego zaobserwowałem u siebie i może ktoś poradzi coś na to lub co robię źle itp. Sorry jeśli ten problem był wałkowany, ale ja robię (a przynajmniej tak mi się wydaje) dokładnie jak jest w różnych poradnikach i nic nie wychodzi. Dlatego zdecydowałem się poprosić doświadczonych graczy o pomoc.

1. Walka z gigantycznym potworem z kokonu. Strzelam, aż się wkurzy i próbuję biegać dookoła niego, akcja zwalnia na chwilę robię unik (klawisze ruchu A,S,D,W + lewy Shift) i.... tu jak pisze w wielu miejscach na forum "kiedy dwa szare celowniki zejdą się w jeden czerwony" strzelam do niego. No właśnie strzelam a jemu nic 0% energii stracił. Kiedy próbuję uciec po strzale potwór natychmiast, że tak powiem "wali w ziemię aż się trzęsie" czerwony pasek znika i wszystko zaczyna się od nowa. Tak bawiłem się raz "w kotka i myszkę" z potworem 2 godziny... a potem tak aż do znudzenia (teraz szybko się taka zabawa nudzi);

2. Ściągnąłem sobie save'y gry z netu, z ciekawości odpaliłem ostatnią walkę z Natlą. Pierwszy etap walki poszedł bez problemu, strąciłem ją na ziemię aż ubyło jej ok połowę energii. W drugim etapie wali kulami z ziemi, oczywiście robię uniki, strzelam do niej aż poziom wkurzenia jest taki, że atakuje pazurami. Kiedy leci na mnie unik w ostatniej chwili (klawisze ruchu A,S,D,W + lewy Shift) i... pojawia się kolejny problem. Kiedy zrobię unik, robię dokładnie tak samo jak na filmikach w sieci czyli walę w nią całą amunicją, a jej tak jak w przypadku potworka nie ubywa nic energii, jak miała ok 50% tak ma ciągle. Tutaj zabawa trwa krócej, aż do wyczerpania całej amunicji.

Bardzo proszę o pomoc, co robię nie tak, albo może coś z grą nie tak jest, bo walczę z tym problemem już około tydzień. Dzięki z góry za porady.
 
 
 
Madziula 
Podróżnik



Joined: 16 Dec 2007
Posts: 672
Location: Kraków / Tarnów
Posted: 17-08-2010, 02:52   

bpm, Jeśli chodzi o 1. bossa, to trzeba go zrzucić z krawędzi, tak aby się tylko łapskiem trzymał. Najlepiej ustawić się plecami do przepaści i strzelać w niego, a kiedy zacznie na ciebie nacierać, zrobić unik w bok. Później headshot i potwór powinien zawisnąć na krawędzi. Kiedy tak będzie wisiał, trzeba mu odstrzelić łapę, później powtórzyć to kilka razy (nie pamiętam ile), aż w końcu nie będzie się miał czym podciągnąć i wpadnie do lawy :)

Co do 2. bossa, to (o ile dobrze pamiętam) kiedy zaczyna biec w twoją stronę i z 2 szarych celowników zrobi się czerwony, należy zrobić unik ze strzałką do przodu (czyli nad Natlą) i później strzelać w to coś co ma na plecach, ponieważ tylko wtedy ubywa jej życia. Tą akcję również trzeba powtórzyć kilka razy :P
_________________
 
 
 
krtomb 
WoTR Team



Joined: 25 Nov 2006
Posts: 1097
Location: Helheim
Posted: 17-08-2010, 15:54   

Odnośnie propozycji numer 2 - wcale nie jest konieczne wykonanie uniku w przód - wystarczy w bok odskoczyć i wystrzelić, a potem zaturlać się w za jej plecami - jak dobrze zrobi się unik w bok, to można od razu skończyć za jej plecami w wtedy nawalać w to coś dziwne świecące... Tak czy inaczej - po ogłuszeniu rozjuszonej Natli trzeba załatwić ją w plecy...
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
bpm 
Nowicjusz


Joined: 16 Aug 2010
Posts: 11
Location: Radom
Posted: 17-08-2010, 17:23   

Jeśli chodzi o pozycję nr 2 tak jak pisałem unik i nawalam w jej plecy ile wlezie kilkadziesiąt razy, aż amunicja się kończy, a pasek jej "życia" jak stał w miejscu tak stoi, dlatego się dziwię. Co do 1 bossa popróbuję sposobu Madziuli. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. W końcu chcę zakończyć grę normalnie, a utknięcie na ostatnim etapie jest bardzo denerwujące
 
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 111
Posted: 18-08-2010, 12:13   

Witaj bpm :)

Nie wiem czy to jeszcze aktualne,może już sobie poradziłeś,ale mimo to napiszę.

Jeżeli chodzi o Torso,to najpierw musisz wykonać headshota tak by jego ręka utknęła w podłodze,strzelasz w tą rękę aż się urwie,jednocześnie musisz podskakiwać kiedy Torso uderza w podłoże,potem podbiegasz do krawędzi i znowu wykonujesz headshota tak by zawisł nad tą krawędzią i strzelasz w jego łapę aż spadnie,najlepiej gdybyś w tym miejscu użył mocniejszej broni,wtedy może spaść nawet za pierwszym razem.

Sposób na załatwienie "Natali" dobrze opisała Madziula,więc nie mam nic do dodania. :pozdro:
_________________
One, two – EKO coming for you
Three, four – better lock your door
Five, six – grab your crucifix
Seven, eight – gonna stay up late
Nine, ten – Never sleep again
  
 
 
bpm 
Nowicjusz


Joined: 16 Aug 2010
Posts: 11
Location: Radom
Posted: 18-08-2010, 12:26   

Nie grałem już 2 dni, bo szczerze na jakiś czas mam dość "męczarni". Napisałaś, że "to najpierw musisz wykonać headshota tak by jego ręka utknęła w podłodze", tyle że tu jest największy problem jak mam to zrobić, bo jakoś mi się to nie udaje, ale dzięki
 
 
 
(--AGATA--) 
Praktykant



Joined: 23 Oct 2008
Posts: 111
Posted: 18-08-2010, 12:35   

Wystarczy,że ustawisz się w przeciwnym kierunku do krawędzi,w tym celu najlepiej biegać wokoło Torso jednocześnie do niego strzelając.
_________________
One, two – EKO coming for you
Three, four – better lock your door
Five, six – grab your crucifix
Seven, eight – gonna stay up late
Nine, ten – Never sleep again
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo