TR6 |
Author |
Message |
Bubu
Student
Joined: 06 Sep 2007 Posts: 62
|
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 06-09-2007, 18:55
|
|
|
Bubu, co ty masz z "tą Tomb Raiderą". Ogólnie jest przyjęte że jest ten Tomb Raider a nie ta.
A co do AOD i genialności to chyba spierałabym się. Pomysł był dobry ale wykonanie zawiodło. Nawet pomijając wszechobecne bugi jest to dość przyzwoita gra ale do genialności to jej dużo brakuje. IMHO genialną można nazwac grę która coś nowego i interesującego wnosi do świata gier, a tego nawet przy całej sympatii do AOD-a nie mogę powiedzieć.
Bubu wrote: | zwłaszcza początek gdyż miałeś wiele możliwości |
Powiedz jakie ty widzisz możliwości dla gracza na poczatku gry bo nie bardzo to widzę. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Bubu
Student
Joined: 06 Sep 2007 Posts: 62
|
|
|
|
|
Szymon_Trent
Obieżyświat
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 1170 Location: Polska :D
|
Posted: 06-09-2007, 18:57
|
|
|
Lara jest bardziej realistyczna, może sie rozwijać. wchodzić po rynnach. Ma ograniczone (jak każdy człowiek) możliwości... Wymieniać dalej... |
_________________ http://wmojejopinii.wordpress.com/ |
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 06-09-2007, 20:29
|
|
|
No tak Szymon faktycznie rozwijanie się Lary w AOD jest wprost powalające -kopnij siatkę żeby zacząć szybciej biegać, albo przesuń skrzynię to wyrobisz sobie muskuły. Daj spokój przecież ten rozwój jest śmiechu warty -albo się robi coś dobrze albo lepiej dać sobie spokój i nie ośmieszać się takim czymś jak w AOD. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Szymon_Trent
Obieżyświat
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 1170 Location: Polska :D
|
Posted: 07-09-2007, 13:40
|
|
|
Zapewne wolałabyś aby Lara musiała podnosić sztangi przez godzine aby coś takiego zrobić... A dzięki temu postac się rozwija i nie jest to zbędnie przedłużane... |
_________________ http://wmojejopinii.wordpress.com/ |
|
|
|
|
Asyenna
Odkrywca
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1869
|
Posted: 07-09-2007, 14:03
|
|
|
Wiem jak jest w rzeczywistości i wcale nie twierdzę że tak powinno być. Chodzi mi raczej o to że jeżeli był pomysł na rozwijanie postaci to można było pójść w nieco inną stronę niż sprawość fizyczna. Widziałabym tu raczej rozwój innych cech takich jak np. spryt, poznawanie nowych możliwości które potem możnaby zastosować w grze itd. Uważam że Lara i tak jest już z założenia wystarczająco sprawna fizycznie że można to sobie darować -i to w tak prymitywny sposób. W innych grach rozwój fizycznych możliwości postaci jest zrobiony bardziej logicznie -im więcej walczysz tym jesteś sprawniejszy i tym więcej potrafisz. Takie coś ma według mnie sens a nie to co jest w AOD. Jeżeli nie można czegoś zrobić dobrze to lepiej sobie darować. |
_________________ Grawitacja to nałóg z którym trudno zerwać. |
|
|
|
|
Grindy
Obieżyświat
Joined: 10 Oct 2006 Posts: 1198
|
Posted: 07-09-2007, 14:14
|
|
|
No faktycznie - pamiętam, że gdy po raz pierwszy siadłam do TR6, ta wersja "rozwoju postaci" wydała mi się całkowicie idiotyczna. Pomijam już nawet jej stopień "skomplikowania", typu: "wywarzysz te drzwi pod warunkiem, że przesuniesz skrzynię stojącą jakieś 2m dalej", to po graniu w 5 wcześniejszych części i będąc "świadkiem" wcześniejszych niebotycznych wyczynów Lary, było to jakieś takie śmieszne, że nagle teraz Lara ni stąd ni zowąd, musi się uczyć rzeczy, które już dawno umiała.
Rozumiem, że po przeżyciach w piramidzie straciła część swych umiejętności? |
_________________ :<D
It's not age honey, it's milage |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 07-09-2007, 14:22
|
|
|
Inna dziwna sprawa to to, że po przesunięciu kilkunasto kilogramowej skrzyni Lara nabierała siły, a jej nie traciła Dlatego też całkowicie nielogiczne było wiszenie na krawędziach - zgodnie z tym co się dzieje w grze, to Lara powinna zyskiwać siłę, im dłużej wisi na jakimś gzymsie.
Ale to tylko AOD |
_________________
|
|
|
|
|
ninti
Obieżyświat
Joined: 02 Jan 2004 Posts: 799 Location: Lublin
|
Posted: 02-02-2008, 23:24
|
|
|
Dzisiaj odpaliłam AOD'a z ambitnym planem przejścia tej gry jeszcze raz. Niestety po przejściu pierwszego levelu straciłam cierpliwość. Nie sądziłam że kiedykolwiek to powiem, ale dla mnie ta gra jest po prostu beznadziejna. Jestem pewna na 99% że gdyby losy potoczyły się tak, że pierwszym tóm rejdą w moich tłustych łapkach byłby AoD to by mnie tutaj (tzn. na forum) nie było.
O (niedo) rozwoju postaci to już wypowiadać się nie będę bo przedmówcy powiedzieli co istotniejsze.
Także w tym momencie mogę tylko powiedzieć że TR:AoD będzie tylko elementem ozdabiającym moją półkę ^^ |
_________________ Musisz wiedzieć, Guest, że jem mięso, palę, piję alkohol i biorę narkotyki. Jestem wotrowiczem, a wotrowicze takie rzeczy robią. |
|
|
|
|
Marcjan1995
Nowicjusz
Joined: 02 Feb 2008 Posts: 5 Location: Radom
|
Posted: 03-02-2008, 10:17 DOKłADNE POLSKIE WYTłUMACZENIE
|
|
|
Wiecie żę TRAOD zostało niedokończone bo walony Eidos nie pozwolił. No ale podobno jest save do drugiej części levelu parisian back street i o ten proszę |
|
|
|
|
Cez
World of Tomb Raider
Joined: 12 Dec 2003 Posts: 3731 Location: Tczew/3city
|
Posted: 03-02-2008, 10:42
|
|
|
Załaczam tego save'a... i juz nie marudz. Powstrzymaj sie przed takimi postami. Wystarczy logicznie napisac o co chodzi, a nie rzucać się w kilku tematach na raz. |
_________________
|
|
|
|
|
rotten
Student
Joined: 04 Jan 2008 Posts: 43 Location: 4 ściany(Łódź)
|
Posted: 07-02-2008, 23:15
|
|
|
A ja gdy poraz pierwszy usiadłam do TRAoD to gdyby nie to ,że była Lara to pomyślałabym,że to wogóle inna gra..ehhh no cóż poradzić TRAoD jest jaki jest i nic innego nie da się z tym zrobić:P |
_________________ Lara:
-..And you want revenge..
Kurtis:
-Justice!
|
|
|
|
|
Godbluff
Praktykant
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 145 Location: W-ch
|
Posted: 09-02-2008, 16:03
|
|
|
Mnie gra jakoś nie wciągneła, doszedłem prawie do Louvre i skończyłem. Na początku fajnie się zapowiadała, deszczyk, klimatyczne brudne blokowiska.... Ale później było już coraz gorzej, jakieś takie prowadzenie za rączkę, dziwne sterowanie, praca kamery też nienalepsza. Pewnie jeszcze wróce do tej części ale jak na razie gram w Legende, która to z koleji bardzo przypadła mi do gustu |
|
|
|
|
Tony
Praktykant
Joined: 21 Jul 2007 Posts: 110 Location: Kraków
|
Posted: 09-02-2008, 20:03
|
|
|
Ah... żałuj człowieku, musiałeś skończyć akurat przy Louvre, przecież to jest najlepszy epizod w grze! Wykopaliska, Muzeum, Kanały (ścieki ) i kilka fajnych scenek Wiele elementów Tomb Raiderowych... żałuj, żałuj!!! |
|
|
|
|
Hitman
Nowicjusz
Joined: 10 Apr 2008 Posts: 1 Location: Kielce
|
Posted: 10-04-2008, 21:08
|
|
|
Hejka. Jestem tu nowa. Czy wiecie jak można robić screeny w grze Tomb Raider 6? Czy moglibyście zamieścić tłumaczenie tekstu do TR6. Z góry dzięki. Sorki, że w tym temacie to napisałam, ale nie mogę robić własnych tematów. |
|
|
|
|
Jerrem_Y
Obieżyświat
Joined: 05 Mar 2006 Posts: 1017 Location: Poznań
|
Posted: 10-04-2008, 21:17
|
|
|
Screeny wykonujesz za pomoca przycisku 'Print screen' na Twojej klawiaturze. Minimalizujesz okno i 'wklejasz' zrobione zdjecie chociazby do Painta.
Wszystkie dostepne informacje na temat TR6 znajdziesz na WoTR. Patch polonizujący znajduje sie tutaj. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 11-04-2008, 19:58
|
|
|
Jerrem_Y, ale chyba w TR6 jest ten problem, że on nie daje normalnie zdjęć, ale zapisuje je w formacie TGA(pozostałości po galerii) w folderze Screenshots, czyli domyślnie:
C:\Program Files\Eidos Interactive\TRAOD\ScreenShots
Otworzyć się je da w każdym programie POZA paintem, np. IrfanView albo photoshop.
[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-04-2008, 00:10 ]
Ja robilam jakos normalnie Print Screenem i zapisywalam je sobie bodajze w paintcie |
|
|
|
|
Niklan
Nowicjusz
Joined: 02 May 2008 Posts: 10
|
Posted: 03-05-2008, 09:16
|
|
|
A ja tak sobie po wielkim czasie włączyłem AOD i powiem wam ze muzyka cały czas jest miodzio!!!!mimo ze mamy 2008 rok według mnie przewyższa inne części no ale to moje jest zdanie....... |
|
|
|
|
W1
Nowicjusz
Joined: 29 Apr 2007 Posts: 26 Location: Piekło
|
Posted: 04-05-2008, 19:23
|
|
|
Mam to samo, bo mi kot podrapał płytki z TLR i Chronicles Wnerwia mnie tylko w Parissian Back Streets, jak Lara ciągle mi pod nosem gada, co mam robić Już sobie wywaliłem patch PL, bo jak tak te napisy leciały, to ja ruszyć się nie mogłem, a czytałem już w solucji (czasem trzeba zajrzeć, nie?) walkę z Eckhardem |
_________________ ....is Guest
|
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 16-01-2010, 10:24
|
|
|
Jako iż w temacie TR:UltimateEdition zrobiło się dość offtopowo, o czym poinformował K@t, swoje ostatnie trzy grosze wrzucę tutaj.
krtomb wrote: | zdaję sobie sprawę z faktu IŻ TR3 JEST GRĄ STARĄ I KANCIASTĄ!!!! Problem polega na tym, że o ile TR3 pochodzi z 1998 roku, rzeczą naturalną jest fakt że wygląda na dzień DZISIEJSZY kanciasto |
Ale we wcześniejszym poście wyrażnie kanciastość gry wziąłeś za powód, dla którego rzygasz tą grą... Poza tym, ja też wyraźnie napisałem, że wiem jaka jest różnica czasowa między TR3 a AOD i uwierz, nie musisz mi tłumaczyć, że TR3 na rok '98 wyglądał fantastycznie.
krtomb wrote: | nie zmienia to jednak faktu iż w 2003 roku równolegle funkcjonowało wiele tytułów które wyglądają po dziś dzień wystarczająco przyzwoicie by można było na nie patrzeć. |
Podam ci przykład TRU. Gra wyszła w czasach, kiedy mamy konsole PS3. Jeśli chciałeś mi wmówić, że kolejnym powodem jest to, że AOD niedorównuje graficznie innym tytułom wydanym tego samego roku, to ja już ręce załamuję... Gra choć wyszła w znacznie lepszym stanie niż AOD - fakt, wyszła w stanie takim, jakim miała wyjść, ale jednak również bez paru kiszek się nie obeszło. Poza tym - porónując TRU do innych gier z tego samego okresu to też wypada ona BARDZO SŁABO!! Zarówno graficznie, jak i grywalnie. A jednak każdy (oprócz ega) zachwyca się piękny krajobrazem, nowymi ruchami Lary - też się nimi zachwycam. TR zawsze był w tyle. Tylko raz udało mu się zrewolucjonizować świat gier - w 1996 roku przy okazji premiery TR1. Potem zawsze był coraz bardziej w tyle... nie wydaje mi się, by to przy okazji TR9 się zmieniło.
krtomb wrote: | O ile mi wiadomo ŻADEN patch nie naprawił błędów brakujących tekstur w dziurawym jak ser Szwajcarski komplecie leveli z Kurtisem (którego obecność jest tam równie potrzebna jak sklep herbaciany w Parisian Ghetto) |
Nie wiem, ja gram zawsze na najwyższych ustawieniach graficznych mając zainstalowane wszystkie 3 patche i poziomy z Kurtisem są już oteksturowane - jak dotąd nie spotkałem się z żadnym brakiem!!! Nie wiem, grasz w jakąś wersję z targów E3 ?? Poza tym Kurtis miał mieć szansę na swoją własną grę - Core wprowadziło tę postac, by sprawdzić reakcję graczy. Gdyby AoD był sukcesem to z pewnością równolegle z TR wychodziłyby gry dot. Mr Trenta.
TAOD ma wiele braków. Te, o których wspominasz są najbardziej widoczne podczas rozgrywki. Zgadzam sie, że AOD jest wersją bardzo okrojoną. Jednak piszesz o wyrzucaniu gry do windowsa - pytam jeszcze raz, bo brzmi bardzo podejrzanie, co to za wersja gry? Jak mówię, po instalacji patchy gra działa mi płynnie, wszystko błyszczy, świeci i wygląda bardzo dobrze. Do windowsa też nie zostałem wyrzucony ani jeden raz! |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 16-01-2010, 17:17
|
|
|
Quote: | Silnik jest niespójny i zacina się nawet na mocarnym kompie, a błędy, braki oraz niedociągnięcia widać już po rozpoczęciu rozgrywki na samym początku. |
Ja jeszcze się spytam: z jakich zamierzchłych czasów masz komputer, skoro tak stara gra zacina ci się?
Wybaczcie, jednak na moim komputerze, na którym TRL bez nextgenu działał jako pokaz slajdów, zamiast normalna gra, TRAOD chodził bez najmniejszej ścinki. Tak samo na laptopie, na którym teoretycznie gra nie powinna chodzić. O ile takie starocie jak Gothic 1/2 było praktycznie nie do użytku, TRAOD chodził wyjątkowo dobrze i przeszedłem na nim prawie połowę gry. Dodatkowo niektórzy włączają sobie różne wodotryski, dostępne wraz z TRAOD SCU lub pewnymi plikami, które umożliwiają uruchomienie DX10. Te osoby również nigdy nie pisały o jakichkolwiek problemach związanych z optymalizacją gry. Podobnie w przypadku jej wyrzucania do windowsa. W całej grze miałem taki problem RAZ, w dodatku po jej ponownym uruchomieniu owy problem zniknął i już więcej się nie pojawił. Wybaczcie, ale czepianie się optymalizacji gry, która działa lepiej od niektórych starych gier, to zwyczajne rzucanie się na upartego.
Quote: | Ostatnio myślałem żeby sobie pograć, ale jak zobaczyłem te kanciaste ręce i potwornie okropne twarze, wywaliłem ją w kosmos. |
Tego zdania też, szczerze mówiąc, nie rozumiem. TRAOD na dłuższą metę ma całkiem ładną grafikę, jedyne mankamenty to brakujące tekstury lub ich tragiczne rozmycie. Jednak dziwi mnie czepianie się takich szczegółów jak "rączki" panny Croft, które notabene są lepiej zrobione niż powyginane paluszki Lary w TRL. Zresztą wiadomo również, że wiele ubytków graficznych były związane z dodatkami, jakie niegdyś miały się tam znajdować. Zresztą i tak imo AoD wyszło całkiem nieźle jak na grę, która wyszła i tak o pół-roku(albo i rok) wcześniej niż było pierwotnie postanowione.
Nie rozumiem tej powszechnej dezaprobaty odnośnie tej gry. Ma wiele błędów i niedociągnięć, jednak po zainstalowaniu wszystkich łatek gra się w nią całkiem przyjemnie, grafika nie jest rażąca dla oka(jak jej poprzedniczki - pzdr4classic Lara) a fabuła, pierwszy raz od dawna, była naprawdę wciągająca. |
|
|
|
|
Kaworu
Nowicjusz
Joined: 06 Nov 2009 Posts: 21
|
Posted: 06-03-2010, 15:44
|
|
|
Hej, pomoże mi ktoś?
Jestem przy tym czerwonym duchu i niebieskim światełku, które mam złapać. W solucji pisza, ze trzeba kucnąć, ustawić się blisko posągu ze światłem i strzelać do ducha, aż stanie w miejscu. Problem w tym, ze mi czasami staje sam z siebie (nie śmiać się zboczki ) i nie wiem, kiedy będzie ten czas, jak duch się zatrzyma. Jest jakaś metoda, żeby to poznać? I strzelać do niego pierwsza lepszą bronią, czy czymś mocniejszym? Jak w ogóle go pokonaliście, moglibyście opisać swoje sposoby na ducha? |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 06-03-2010, 19:22
|
|
|
Gdy duch się "buja" nawet będąc w miejscu to znaczy, że musisz do niego jeszcze trochu postrzelać (zwykle zatrzymuje się dość daleko od Lary). Gdy przelatując nad Larą nagle się zatrzyma (zwykle tuż po ataku) to wówczas musisz wstać i podbiec do posągu ze światełkiem i kliknąć klawisz akcji. Jest to dość trudne do wytłumaczenia słowem pisanym, jednak metodą prób i błędów wyłapiesz kiedy duch zatrzymuje się by zawrócić, a kiedy zatrzyma się byś mogła zabrać światełko (obraz obscura). Pamiętaj, że masz na to kilka sekund, więc lepiej się ustawić w pobliżu znajdźki. |
_________________
|
|
|
|
|
Kaworu
Nowicjusz
Joined: 06 Nov 2009 Posts: 21
|
Posted: 07-03-2010, 00:39
|
|
|
Dobra, sam do tego doszedłem ;-D Ale dzięki za pomoc, teraz utknąłem w biologicznym laboratorium w sali z wielkim krakenem czy co to tam jest Obejrzałem na youtubie solucję, wiem, że muszę się wspiąć po bluszczu i dostać na taką kładkę, co jest wysoko. Wspinam się, ale... nie ma kładki Znaczy jest, ale tylko ta dłuższa część, powinna być jaszcze taka z kratki, okrągła, na którą lara ma się spuścić. Nie wiem czemu, ale u mnie jej nie ma, idę najdalej jak można, Lara traci siły i spada do wody Nie wiem, czy to jakiś bug, mam AOD z tego nieszczęsnego kompletnego wydania cenegi, myślicie, że mogli coś źle zgrac, tak jak z tym cofkiem w TR 1? 0_o |
|
|
|
|
|