Room Editor #2 |
Author |
Message |
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 28-07-2013, 13:42
|
|
|
To znowu ja. Ostatnio włączyłem swój level i chciałem pobiegać po zrobionych kiedyś lokacjach, ale w jednym pomieszczeniu(i dwóch do niego przylegających) przy niektórych ujęciach kamery mesh levelu znika i zostają tylko obiekty + horyzont. Wie ktoś może co z tym zrobić? Używam TRNG w wersji 1.2.2.7, w wersji 1.2.2.6 jest to samo.
A tutaj filmik z problemem:
http://youtu.be/GBjutMdbFTQ
No i drugi problem. W wersji 1.2.2.7 po użyciu obiektu diary nie pojawia się dzienniczek a robi czarny ekran. Mogę przewracać strony, mogę z niego wyjść i wtedy pojawia się znowu obraz. W wersji 1.2.2.6 tego problemu nie mam. Z początku myślałem, że może to problem wersji TRNG, ale podobno u innych działa. No, ale u mnie i u ADRa nie. |
|
|
|
|
chris996
Nowicjusz
Joined: 21 Jun 2012 Posts: 14
|
Posted: 21-09-2013, 21:06
|
|
|
Odświeżę temat Napiszcie, czy da się zrobić ognistą wodę, wodę, która będzie zabijać larę? |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 22-09-2013, 01:43
|
|
|
Stwórz pokój, wypełnij go wodą, zaznacz interesujący cię obszar i kliknij na jaskrawo zielony button 'death'. |
|
|
|
|
chris996
Nowicjusz
Joined: 21 Jun 2012 Posts: 14
|
Posted: 27-09-2013, 17:50
|
|
|
OK dzięki za informację
Maati jeszcze taki drobny problem. Blok z Catacombs, który się podnosi (raising_block1) nie ma wokół tekstury i w grze jest przezroczysty.
Da się go jakoś oteksturować? Próbowałem z face edit ale się nie dało i tylko zaznaczam. |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 27-09-2013, 20:48
|
|
|
Do teksturowania obiektów używamy odrębnych programów. Tutaj download www.skribblerz.com/ngle/Strpix_395_rev_11.zip Otwierasz swój WAD, wybierasz dany obiekt i teksturujesz wybraną z okna po lewej teksturą. Powodzenia, bo program jest dobitnie niewygodny. |
|
|
|
|
chris996
Nowicjusz
Joined: 21 Jun 2012 Posts: 14
|
Posted: 30-09-2013, 00:25
|
|
|
No rzeczywiście trudny program, to zdecydowanie szybciej to zrobię biorąc blok z innego levelu albo ściągne gotowca. |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 06-01-2014, 20:19
|
|
|
Pojawiła się długo wyczekiwana aktualizacja do TRNG z poprawionymi wieloma bugami. Linka nie daję bo nie znam ale wystarczy kliknąć w aktualizację w TRNG. |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
LordJ
Student
Joined: 20 Feb 2011 Posts: 76
|
Posted: 13-02-2014, 22:08
|
|
|
Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się robi całą aktywację dla kluczy ?? Wałkuje, próbuję, ale nic... Bym był ogromnie wdzięczny |
_________________
|
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 14-02-2014, 17:46
|
|
|
Quote: | Witam, czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się robi całą aktywację dla kluczy ?? Wałkuje, próbuję, ale nic... Bym był ogromnie wdzięczny |
Cześć, przykładowo korzystasz z klucza key_item1. Slot dla takiego to key_hole1. Wstawiasz key_hole1 na danym sektorze, zaznaczasz go(zrobi się czerwony), wchodzisz do okna aktywacji, w polu Type(Activation mode) wybierz key. Postaw aktywację na polu z key_hole1.
Owy klucz musi coś otwierać, więc postaw na tym polu też zwyczajne triggery do innych obiektów jak drzwi, płomień czy cokolwiek chcesz. |
|
|
|
|
chris996
Nowicjusz
Joined: 21 Jun 2012 Posts: 14
|
|
|
|
|
Esina
Nowicjusz
Joined: 21 Feb 2014 Posts: 25
|
Posted: 27-05-2014, 23:20
|
|
|
Jeśli podobny problem już się pojawiał to przepraszam c;
Mianowicie: dopiero zaczynam z edytorem. Właśnie próbuję zrobić wodę w pomieszczeniu. Wszystko ładnie zgrabnie zrobiłam, wszystko wydaje się być dobrze połączone i ustawione... Z tym, że jak próbuję odpalić level to gra wywala mnie do pulpitu. Bez żadnego ostrzeżenia, nie żeby crash czy coś. Po prostu się wyłącza. Czy ktoś wie może czemu się tak dzieje? o_O
Jeśli to ma znaczenie: korzystam z NGLE, nie ze standardowego edytora. |
|
|
|
|
Esina
Nowicjusz
Joined: 21 Feb 2014 Posts: 25
|
Posted: 27-05-2014, 23:21
|
|
|
Jeśli podobny problem już się pojawiał to przepraszam c;
Mianowicie: dopiero zaczynam z edytorem. Właśnie próbuję zrobić wodę w pomieszczeniu. Wszystko ładnie zgrabnie zrobiłam, wszystko wydaje się być dobrze połączone i ustawione... Z tym, że jak próbuję odpalić level to gra wywala mnie do pulpitu. Bez żadnego ostrzeżenia, nie żeby crash czy coś. Po prostu się wyłącza. Czy ktoś wie może czemu się tak dzieje? o_O
Jeśli to ma znaczenie: korzystam z NGLE, nie ze standardowego edytora. |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 28-05-2014, 12:57
|
|
|
Taki efekt można uzyskać na około pierdyliard sposobów. Widzę, że dopiero zaczynasz więc obstawiając to masz 0 lub więcej niż 1 Larę na mapie. Jeśli tak nie jest, to napisz więcej o tym co robiłaś na mapie, czy wstawiałaś jakieś inne obiekty itp. |
|
|
|
|
Esina
Nowicjusz
Joined: 21 Feb 2014 Posts: 25
|
Posted: 02-06-2014, 14:23
|
|
|
Cóż, Lara była jedna... ;-;
Ale zrobiłam pokój od nowa i działa. Nie wiem co było źle :c
W każdym razie już sobie poradziłam, dzięki za próbę pomocy |
|
|
|
|
WSAD
Student
Joined: 10 Jul 2012 Posts: 39
|
Posted: 15-07-2014, 23:21
|
|
|
Całkiem dawno wyszła wersja 1.2.2.7(ci co są związani ze światem TRLE,wiedzą,co mam na myśli),mam pytanie,nie pamiętam,czy już je zadawałem,ale co warto znać,jakie podstawy powinienem opanować,aby rozumieć i wykorzystywać w pełni możliwości TRNG czy NGLE(ciągle mylą mi się te dwie nazwy)?Tylko nie wymieniajcie "Official Manual TRLE",innych równie ważnych informacji ze strony wiadomo jakiej.Już się pogodziłem z faktem,że trzeba znać angielski,aby być w tym świecie obeznanym,no trudno.A żeby nie było nie na temat,to mam pewne kłopoty z tą właśnie wersją,oto one:
1-Czy waszym zdaniem fajny jest skrót najczęściej używanych klawiszy w oknie programu(to jest ten skrót,w którym m.in.trzeba zmienić nazwę jednego z dokumentów na "WindowButtons" i zapisać w folderze TRLE
2.Jak to zrobić?(najlepiej krok po kroku,ale bez przesady)-mam na myśli ten skrót.
3.Nie podoba mi się,że reszta nie jest zaktulizowana(inne programy i reszta),ale nic nie mogę na to poradzić.
4.Aby wszystko działało,a zwłaszcza NG Center,co należy zrobić(tylko nie odsyłajcie mnie do innych stron,bo niewiele dają w tym zakresie.)
To tyle,na razie starczy(żart). |
_________________ "Skynet już istnieje i zabił człowieka!Jeśli ludzkość zginie to skynet wygra!"
|
|
|
|
|
mateusz12
Praktykant
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 185
|
Posted: 04-08-2014, 11:42
|
|
|
Nadchodzi kolejna rewolucja w świecie TRLE, nie wiem jak, ale komuś udało się stworzyć prototyp (póki co) trybu multiplayer w świecie klasycznych Tomb Raiderów. Jeżeli projekt się rozwinie i całość będzie działała w miarę stabilnie, pomyślcie: customy z trybem co-op!
Tutaj filmik z pokazówką: klik
edit: na szczęście w porę, przed zakończeniem czasu na edycję trafiłem na jeszcze jedną stronkę klik , wygląda na to, że to nie współgra z NGLE , a tylko oryginalnymi mapami z The Last Revelation i Chronicles. |
_________________
|
|
|
|
|
Julka
Student
Joined: 07 Dec 2013 Posts: 85 Location: Kielce
|
Posted: 05-08-2014, 17:03
|
|
|
to wygląda super . mam wrażenie, że to lepsza zabawa niż przy multi z tr 2013 .
znalazłam przed chwilą ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=xHTBSFeTBi0
może i nie współgra z NGLE, ale i tak zapowiada się niesamowicie
|
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 06-08-2014, 00:26
|
|
|
Fajna sprawa i iskierka nadziei na to by kiedyś wykombinować jakiś projekcik dla dwóch graczy. Póki co bugi mnie rozwalają, jeżdżące jak po szynach truchło Lary wygrywa. |
|
|
|
|
Julka
Student
Joined: 07 Dec 2013 Posts: 85 Location: Kielce
|
Posted: 06-08-2014, 15:29
|
|
|
najlepsze jest to, że na serwerze może być w tym samym momencie ok. 260 graczy odpały gwarantowane |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 10-09-2014, 20:46
|
|
|
Już to sobie wyobrażam. 260 Lar a każda chce przestawić tą samą wajchę w sumie to zamiast grać wystarczy np. zaczekać aż ktoś otworzy drzwi i iść dalej bez wysiłku. Można by tak na wkręta przejść przez całą grę |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
Julka
Student
Joined: 07 Dec 2013 Posts: 85 Location: Kielce
|
Posted: 14-09-2014, 15:29
|
|
|
tak, można by na nowo zrobić TR4, TR5 ciekawe, czy dałoby się wybierać tekstury postaci, np jak w custom levelach. Wtedy grałaby Lara i np. no nie wiem, Kurtis . No i Custom Levele w trybie multi To jest COŚ
|
|
|
|
|
Cannibal
Nowicjusz
Joined: 30 Sep 2014 Posts: 17
|
Posted: 30-09-2014, 20:13
|
|
|
Heloł heloł heloł : )
Witam wszystkich na forum
Mam pytanko, czy posiada ktoś link do działającego NGLE ?? Tudzież jakiś aktualizacji czy coś ?? Będę ogromnie wdzięczny : ) |
|
|
|
|
Cannibal
Nowicjusz
Joined: 30 Sep 2014 Posts: 17
|
Posted: 30-09-2014, 21:00
|
|
|
Sorka za post pod postem... czy wie ktoś dlaczego nie mogę wgrać LE na windows 7 ? |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
|
|
|
|
Cannibal
Nowicjusz
Joined: 30 Sep 2014 Posts: 17
|
Posted: 02-10-2014, 10:31
|
|
|
Wiem, wiem, dzięki Chodziło mi o to, że nie chciała ruszyć instalka na W7 ale już jest ok Zabieram się do roboty po wielu latach siedzenia przy TRLE Ciekawe czy coś jeszcze z tego pamiętam : ) |
|
|
|
|
|