FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Kody, bugi, tricki!
Author Message
alicja-maria 
Student



Joined: 20 Jul 2004
Posts: 52
Location: Poznań
Posted: 20-07-2004, 00:52   Kody, bugi, tricki!

Hej! Jestem nowicjuszką na dzień dzisiejszy tego forum. Gra Tomb raider[4] THE LAST REVELATION pochłonęła mnie niezmiernie. Uważam, że i grafika i animacje(nie miałam jeszcze porównania do nowej części-od środy już tak) są godne podziwu. Gdy zobaczyłam 1 część TR-grafika-ekhm..reszta też aż mnie przeraziło. Poznałam super koleżankę-Kasie Trent, która jeszcze bardziej wprowadziła mnie w tematy TR! Bardzo jej za to dziękuje!
Z chęcią podam wam kody do 4 części TR.
WCISKAĆ NA KLAWIATURZE mając:

-nastawione menu w trakcie gry na LOAD wciskaj HELP a następnie ESC...idziesz do nastepnego poziomu

-nastawione menu w trakcie gry na SMALL MEDIPACK wciskaj WEAPONS... masz tyle ile chcesz apteczek

-nastawione menu w trakcie gry na BIG MEDIPACK wciskaj GUNS...masz wszystkie bronie! z nieograniczoną liczbą naboji!

Mam nadzieję, że przydadzą wam się-jeśli jeszcze ich nie macie! A może wy macie jakies kody...najlepiej do TRAOD!! Do 3 też znam ale nie wiem czy wy chcecie..zresztą nie pamiętam wszytskich:)
 
 
 
Kasia Trent 
Tomb Raider



Joined: 22 Jun 2004
Posts: 4600
Location: Bristol
Posted: 20-07-2004, 08:20   

Jeśli już mowa o kodach, to polecam rozmawiać w tym topicu o kodach trickach i bugach.
Do TAOD kodów teoretycznie niema, ale za to jest programik, który umożliwia dostęp do różnych fajnych opcji. TRAOD SCU. A co daje? Podwójne pistolsy :mrgreen: , wszystkie bronie i ponoć możliwość używania chirugai jak się chodzi Kurtisem, ale niewiem, bo narazie zatrzymałam się na Parisian Ghetto. Można też wczytać sobie dowolny level, albo wybrany filmik i takie tam różne bajery :wink: