FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
SPOILERY!!! DEMO TR:Underworld
Author Message
Rob3rt 
Podróżnik



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 718
Posted: 12-10-2008, 16:52   SPOILERY!!! DEMO TR:Underworld

Kilku z nas już grało w demko na prezentacji, więc myślę, że warto otworzyć już nowy temat.

Jestem bardzo miło zaskoczony gameplayem gry - jest niesamowity. Szczególnie spodobały mi się nowe animacje wspinaczek, podskoków, łapania itp. naprawdę WIEEEELKIE lokacje, oraz woda - Far Cry się chowa :P

Zauważyłem jedną, troszkę dziwną rzecz, że Lara strzelając do jednego zwierzaka z jednego pistoletu, drugi skierowany miała w ziemię i tam strzelała...
_________________
 
 
 
Dr.Lecter 
Student



Joined: 12 Oct 2008
Posts: 36
Location: Warszawa
Posted: 12-10-2008, 17:07   

Jak dla mnie, to będzie najlepszy TR, w dziejach (nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca, ale w tym przypadku to co widziałem, napawa mnie dużym optymizmem).
Z tego co widziałem, na 360 graficznie prezentuje się naprawdę świetnie. Jak napisał Rob3rt animacja jest naprawdę rewelacyjna (ślinotok do samej ziemi). To jak Lara skacze, pływa, strzela - Miodzio. Teraz to już tylko niecierpliwe oczekiwanie na nowego TR, i męczenie demka ;)
Rob3rt wrote:
Zauważyłem jedną, troszkę dziwną rzecz, że Lara strzelając do jednego zwierzaka z jednego pistoletu, drugi skierowany miała w ziemię i tam strzelała...

Może coś ją na ziemi atakowało :)
_________________

 
 
 
Lauren 
Podróżnik



Joined: 31 May 2007
Posts: 286
Posted: 12-10-2008, 17:35   

Widzę, że szał na awatary z Alison właśnie się rozpoczyna :p
Ja stanęłam nad demem gdy grał jakiś chłopak - komicznie wyglądało, gdy Lara łapała się za gzyms wystający z półki tuż nad ziemią. Ale widok horyzontu jest naprawdę wspaniały. Nic tylko czekać aż dostaniemy demko w nasze łapki :D
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Andźej 
Student



Joined: 24 Jun 2008
Posts: 48
Posted: 12-10-2008, 18:22   

To demo mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło :) Widać,że kryształki nie śpią i ciągle podszlifowują grę,widać to choćby po płynnych ruchach Lary,która już nie wyskakuje z wody jak poparzona :P Jestem też zadowolony z cut-scenki,ponieważ teraz już mamy 100% pewność,że Lara nie będzie miała headseta,a Zip i Alister będą jej toważyszyli sporadycznie :jumper:
 
 
M@t 
Nowicjusz



Joined: 08 Jul 2008
Posts: 25
Location: Secret ;>
Posted: 12-10-2008, 18:31   

Jaa tam czekam na demko na PC :> A niedługo być może do kupie sobie nowe lepsze części , tak więc gra powinna mi chodzić b. dobrze ^^.
 
 
 
Andźej 
Student



Joined: 24 Jun 2008
Posts: 48
Posted: 12-10-2008, 18:35   

Mnie na moim sprzęcie nowy Tomb nie odpali na stówę...ale nie martwię się tym ;) Planuję kupić nowego kompa,który udźwignie te kosmiczne jak dla mnie wymagania :P
Ale żeby nie było,że robie offtopa to jeszcze pytanko na temat ;) Czy wiadomo coś na temat demka na PC?Bo ostatnio jakoś nie miałem czasu żeby przysiąść przy kompie i nie wiem dokładnie co tam w świecie Tomba piszczy :P
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 718
Posted: 12-10-2008, 18:43   

Jako takich informacji nie ma... ale:
http://www.tombraiderchro...world/demo.html
skoro jest już dział, to chyba się pojawi... nie? ;)
swoją drogą: tylko Anniversary nie miało dema
_________________
 
 
 
ouroboros 
Podróżnik



Joined: 19 Jun 2008
Posts: 244
Posted: 12-10-2008, 18:54   

Rob3rt wrote:

swoją drogą: tylko Anniversary nie miało dema

Cos podobnego :P
TR:A mialo demo, nawet mozna je pobraz z WOTR .
_________________
"I've lived many times longer than your entire civilization, but i've never seen such delicious irony..."
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 12-10-2008, 23:18   

W tym całym tłoku udało mi się poszarpać chwilę w level. W sumie większe wyzwanie stanowiło przyzwyczajenie palców do pada X-Klocka, ale nie było źle.

Gra wygląda ślicznie, lokacje są naprawdę spore, chociaż wszelkie gzymsy dalej widoczne.
Animacje i ruchy - miód, w sumie nic nowego nie powiem, bo wszystko widać na gameplayach.
Mimo wszystko fajnie było sprawdzić nową Larę samemu, mimo dość trudnych warunków :p
_________________
 
 
Kyo 
WoTR Team



Joined: 11 Apr 2005
Posts: 458
Posted: 13-10-2008, 01:41   

Dawno się tu nie pojawiałem, ale napiszę swoje trzy grosze co do demka, bo również się ukradkiem przyssałem do pada, jak już poszli wszyscy spoza wotr :P

Moje odczucia nie są takie różowe jak powyższe, głównie dlatego, że znacznie wzrosły moje oczekiwania co do tej gry, w sumie we wszelkich aspektach... Do tego, (chyba niepotrzebnie) tydzień temu ukończyłem Uncharted na ps3. Tej gry nie trzeba wychwalać chyba i ja zbytnio nie zamierzam, bo to była jedyna gra w ciągu ostatnich paru lat, podczas grania w którą, dosłownie i w przenośni opadła mi szczęka z wrażenia. Więc pewnie się nie powstrzymam od porównań :P

Co mogę stwierdzić po pięciominutowym graniu w demo? To oczywiście wrażenia graficzne. Po chwili biegania i szybkiego kursu sterowania na xkupie odniosłem niemiłe wrażenie wszędobylskiej pikselozy. Wszystko się sypało, trzęsło i właziło na siebie. Liście roślin, mimo, że o całkiem ładnych teksturach, przenikały przez siebie. Cienie na ciele, a nawet twarzy Lary robiłyby miłe wrażenie, gdyby nie składały się z 10 pikseli i nie przypominały animacji pierwszego tetrisa. I piszę tu całkiem poważnie :P Tekstury ładne, choć nie rozkładają na łopatki. Sama Lara wygląda o niebo lepiej, niż otoczenie, gdyż... ładnie błyszczy i wygląda realnie. W Uncharted z kolei... wszystko, łącznie z otoczeniem nad wodą - błyszczy, jest wilgotne - podobnie jak na screenach TRU w świątyni z Krakenem. Tutaj w demie mi tego zabrakło.
Zawiodłem się tyż nieco na wyglądzie wody. I wiem teraz na 100%, że nic nie pobije tej z Uncharted. A liczyłem, że Lara da rade. Eh, sie przeliczyłem. Co jeszcze złego zauważyłem... :P Jak powiedziała Jeremy - walka jest chaotyczna. Ja niestety nie walczyłem z niczym, bo wszystko już inne dzieciory wystrzelały :P Ale widziałem, że rzeczywiście podczas walki nic nie widać i jest dość hardkorowo. Jeśli kogoś to nie pocieszy - Lara nadal ma głupawą pozycję podczas trzymania pistoletów (proste ręce) i chyba CD ciężko jest powrócić do pozycji klasycznej.
Hmm... Interakcja z otoczeniem dla mnie ograniczyła się do automatycznego odgarniania liści przez Larę (CD w tym celu stworzyli aż jedną animację, dobrze że chociaż ładną :P ).

A teraz pozytywnie: Generalnie, animacje Lary były naprawde fajne. Widać zasługę motion capture. Chociaż niekiedy przejścia pomiędzy poszczególnymi ruchami wyglądają jak niedopracowane. Być może to tylko kwestia przyzwyczajenia. Cała Lara, jako całość, jako postać w tym demie wygląda lepiej niż wszystko inne :P Mimika twarzy, ruchy podczas cutscenki... super. Muzyka i dźwięki w demie, mimo, że zagłuszone przez resztki tłumu, były naprawde idealne wkomponowane. Śpiew ptaków, szum strumienia, chórki w tle. Bomba dla mnie. Kino domowe lub słuchawki na uszy i do dzieła :)

Rozpatrując demo TRU jako "nową Larę, nowego TR", byłem pełen zachwytu i
podziwu. Ale po chwili włączyła się lampka pt. "Uncharted" czy "Gears Of War". Czyli: "widziałem lepsze", i niestety liczyłem na coś więcej. Niekiedy fani zatracają umiejętność obiektywnego rozpatrywania obiektu uwielbienia i potem padają same słowa zachwytu, co według mnie jest mało twórcze i wpływające w negatywny sposób na kreatywność twórców. Perfekcjonizm jest niezbędny w tym świecie :P Po prostu chciałbym żeby wreszcie ta nasza Lara była graficznie i w ogóle 10/10, ale wątpie, że w tym przypadku to nastąpi.

PS. Pozdro dla ekipy :P
 
 
Matteusz 
Podróżnik


Joined: 27 Apr 2007
Posts: 337
Posted: 13-10-2008, 13:11   

Rob3rt, to jest prawie pewne ze demo sie pojawi, skoro na targach udostepniali je graczom. Dział z demem na TRCH.com jest juz od poczatku pojawienia sie oficjanego potwierdzenia powstania gry. Sadze ze gdzies w polowie miesiaca (czyli juz nei dlugo) powinna byc jakas infomacja na temat wydania dema.

[ Komentarz dodany przez: Cez: 13-10-2008, 13:14 ]
Ekhm... TRCH.com... nie jest strona oficjalna i pisac to oni sobie mogą :p Newsy o demo szukaj na WoTR, laracroft.pl
 
 
mateusz12 
Praktykant



Joined: 03 Aug 2008
Posts: 185
Posted: 13-10-2008, 15:25   

O Boshe .Ale z was szczęciarze.Ja też bym tak chciał.Zobyć na własne oczy demo.Już nie Alison. Tylko demo.Jakbym wczesniej wiedział to bym pojechał nawet na 3 minuty do gry.
Quote:

Zauważyłem jedną, troszkę dziwną rzecz, że Lara strzelając do jednego zwierzaka z jednego pistoletu, drugi skierowany miała w ziemię i tam strzelała...

No możliwe.Ale to tylko demo

Kyo niezły opis, ale:
Quote:
Zawiodłem się tyż nieco na wyglądzie wody.

Na gameplayu wyglądała ok.

Quote:
Po chwili biegania i szybkiego kursu sterowania na xkupie odniosłem niemiłe wrażenie wszędobylskiej pikselozy. Wszystko się sypało, trzęsło i właziło na siebie. Liście roślin, mimo, że o całkiem ładnych teksturach, przenikały przez siebie. Cienie na ciele, a nawet twarzy Lary robiłyby miłe wrażenie, gdyby nie składały się z 10 pikseli i nie przypominały animacji pierwszego tetrisa. I piszę tu całkiem poważnie :P Tekstury ładne, choć nie rozkładają na łopatki. Sama Lara wygląda o niebo lepiej, niż otoczenie, gdyż... ładnie błyszczy i wygląda realnie.


NIEEE! To niemożliwe!!

Pozotało tylko nam czekać na TRUpa
_________________

 
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 13-10-2008, 17:41   

Dla zainteresowanych:

http://www.laracroft.pl/alisonpl/demo.htm

Zaznaczam, że to tylko moja opinia i nikt się z nią zgadzać nie musi ;)
_________________
 
 
Lauren 
Podróżnik



Joined: 31 May 2007
Posts: 286
Posted: 13-10-2008, 20:39   

mateusz12 wrote:
Po chwili biegania i szybkiego kursu sterowania na xkupie odniosłem niemiłe wrażenie wszędobylskiej pikselozy.


Też odniosłam takie wrażenie, że niektóre elementy otoczenia bardzo mocno odznaczały się na reszcie, z tymże jest to spowodowane brakiem tzw. antyaliasingu w demie, o ile się nie mylę. ;)
_________________
Dostałam questa od guru bagien.
 
 
Kyo 
WoTR Team



Joined: 11 Apr 2005
Posts: 458
Posted: 13-10-2008, 22:09   

Lauren wrote:
mateusz12 wrote:
Po chwili biegania i szybkiego kursu sterowania na xkupie odniosłem niemiłe wrażenie wszędobylskiej pikselozy.


Też odniosłam takie wrażenie, że niektóre elementy otoczenia bardzo mocno odznaczały się na reszcie, z tymże jest to spowodowane brakiem tzw. antyaliasingu w demie, o ile się nie mylę. ;)


Oby tylko w demie. W Uncharted też nie ma antyaliasingu i nie wali to aż tak po oczach jak w TRU. Może w przypadku dema była to tylko kwestia lcd?
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 13-10-2008, 22:14   

Kyo wrote:
Może w przypadku dema była to tylko kwestia lcd?


Podobno na wielu pokazach sporo rzeczy zależało właśnie od TV - kolory, pikselizacja itp :)
Rzecz jasna nie wszystko zwalam na telewizor, ale wiem, że czasami różnica może być kolosalna.
_________________
 
 
Rob3rt 
Podróżnik



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 718
Posted: 13-10-2008, 23:48   

Ponoć TV był... 1080 FULL HD - tak twierdził jeden z prowadzących.

Woda? Woda była cudna!

K@t wrote:
http://www.laracroft.pl/alisonpl/demo.htm

Zaznaczam, że to tylko moja opinia i nikt się z nią zgadzać nie musi ;)

ha! Ze screenami odemnie :P
_________________
 
 
 
Pietras 
Praktykant


Joined: 17 Apr 2005
Posts: 190
Location: Wawa
Posted: 14-10-2008, 04:12   

Niepokoją mnie relacje o potyczkach z przeciwnikami (+ moje własne obserwacje z filmików) :/ Wygląda na to iż po raz kolejny system walki skutecznie będzie nam przeszkadzał w czerpaniu całkowitej przyjemności z rozgrywki :( Liczę iż w TR9, Crystal Dynamics wreszcie weźmie się za tą piętę Achillesową serii :!!:
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 14-10-2008, 09:27   

Pietras wrote:
Liczę iż w TR9, Crystal Dynamics wreszcie weźmie się za tą piętę Achillesową serii :!!:


Tak na dobrą sprawę, to już podobno Legenda miała być przymiarką do kolejnego TR, po premierze TRA mówiono to samo - już chyba teraz był czas najwyższy.
_________________
 
 
kluz_kaa 
Pierożek Kluzo



Joined: 28 Oct 2006
Posts: 1371
Location: The Island
Posted: 14-10-2008, 11:02   

Rob3rt wrote:
Ponoć TV był... 1080 FULL HD - tak twierdził jeden z prowadzących.

To o niczym nie świadczy, bo sama gra będzie obsługiwać tryb 720p. Jeszcze jest niewiele gier na Xboxa czy PS3, które działają w rozdzielczości 1920x1080.
_________________
If you want to survive, you'll have to outwit, outplay and outlast the rest of them.
 
 
 
sphinx123 
Nowicjusz


Joined: 15 Jun 2008
Posts: 28
Location: Bydgoszcz
Posted: 14-10-2008, 17:26   

Pietras wrote:
Niepokoją mnie relacje o potyczkach z przeciwnikami (+ moje własne obserwacje z filmików) :/ Wygląda na to iż po raz kolejny system walki skutecznie będzie nam przeszkadzał w czerpaniu całkowitej przyjemności z rozgrywki :( Liczę iż w TR9, Crystal Dynamics wreszcie weźmie się za tą piętę Achillesową serii :!!:


Aha, w sensie, że zbyt chaotyczna walka? Niestety, to nie szachy.
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 14-10-2008, 17:32   

sphinx123 wrote:

Aha, w sensie, że zbyt chaotyczna walka? Niestety, to nie szachy.


Ani tym bardziej Rayman; nie myl chaotyczności z dynamizmem.
_________________
 
 
ouroboros 
Podróżnik



Joined: 19 Jun 2008
Posts: 244
Posted: 18-10-2008, 02:44   

No tak, wszystko ładnie i fajnie .
Kiedy bedzie to demo ?
Pazdziernik sie konczy (:P) a dema wciaz nie ma...Moim zdaniem powinni je juz wypuscic (by jeszcze bardziej zaostrzyc apetyt na produkt) .
_________________
"I've lived many times longer than your entire civilization, but i've never seen such delicious irony..."
 
 
Altair 
Nowicjusz


Joined: 18 Jul 2008
Posts: 15
Posted: 18-10-2008, 09:18   

Quote:
Niepokoją mnie relacje o potyczkach z przeciwnikami (+ moje własne obserwacje z filmików) :/ Wygląda na to iż po raz kolejny system walki skutecznie będzie nam przeszkadzał w czerpaniu całkowitej przyjemności z rozgrywki :( Liczę iż w TR9, Crystal Dynamics wreszcie weźmie się za tą piętę Achillesową serii!!

Jeżeli dobrze cie zrozumiałem to chodzi ci o to że będzie dużo przeciwników. A właśnie nie. Na str. www.Laracroft.pl napisano:
"Dedecyduj o kształcie rozgrywki w TR: Underworld
Gry-OnLine: "Tomb Raider to klasyczny przykład produkcji wielogatunkowej. Coś dla siebie znajdą w niej miłośnicy akcji, fani eksploracji wirtualnych światów oraz entuzjaści łamigłówek. Cóż jednak począć, jeśli gracz bardzo chce zagrać w najnowsze przygody Lary Croft, lecz nie przepada specjalnie za walką i koniecznością nieustannej rywalizacji z wrogami? Odpowiedź na to pytanie znają ludzie ze studia Crystal Dynamics, producenta Tomb Raider: Underworld."

Jest nią opcja „Player Tailoring”. Szczegóły na jej temat zdecydował się przedstawić Eric Lindstrom, dyrektor kreatywny Crystal Dynamics. [...]

Czym będzie „Player Tailoring”? Tak naprawdę niczym odkrywczym. Niemniej jednak sam fakt zastosowania tej opcji zasługuje na uwagę. Dzięki niej gracze uzyskają możliwość dopasowania kształtu rozgrywki do własnych upodobań. >>Tu nie chodzi o poziom trudności. Chodzi o ludzi mających inną wizję tego, jak ma wyglądać gra nastawiona głównie na eksplorację<<, mówi Lindstrom.

Z jednej strony „Player Tailoring” pozwoli graczom na zaliczanie w prosty sposób wymyślonych przez twórców zagadek logicznych. Zaznaczenie odpowiedniej opcji w menu ma być równoznaczne z uzyskiwaniem od Lary podpowiedzi dotyczących łamigłówek, dzięki czemu gracz nie będzie zmuszany do spędzania przy nich dwudziestu minut, co często prowadzi do niepotrzebnej irytacji. Częstotliwość wypowiadania wskazówek powiązana będzie z wybraniem poziomu trudności zagadek.

Z drugiej strony „Player Tailoring” umożliwi nam zmniejszenie liczby pojedynków z wrogami do niezbędnego minimum. Dzięki temu fani łamigłówek będą mogli skupić się na swoim ulubionym typie rozgrywki, a na walkach spędzą niewielką ilość czasu. Całkowite wyłączenie walk nie będzie jednak możliwe. >>Nie chcieliśmy umożliwić graczom całkowitego wyłączenia pojedynków, ponieważ uważamy, że mają one duży wpływ na generalny odbiór naszej produkcji<<, twierdzi dyrektor kreatywny Crystal Dynamics.

Według Lindstroma decyzja o wprowadzeniu opcji „Player Tailoring” była dosyć ryzykowna. Związane jest to z decyzjami podejmowanymi przez graczy, którzy powinni doświadczać przygody, a nie wpływać na jej kształt. Niemniej jednak Lindstrom wierzy, że przyszli posiadacze Tomb Raider: Underworld podejdą do tej kwestii w odpowiedni sposób, modelując sposób rozgrywki według własnych oczekiwań.""

[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 18-10-2008, 11:51 ]
Prośba do wszystkich. Proszę ZAZNACZAĆ CYTATY -> [ quote ] tekst [ /quote ], gdyż np. w takich postach jak ten, ciężko jest połapać się co jest wypowiedzią użytkownika a co cytatem.
 
 
Altair 
Nowicjusz


Joined: 18 Jul 2008
Posts: 15
Posted: 18-10-2008, 16:02   

Demo TRU będzie na początku listopada...tak czytałem. I sory za to że nie zaznaczyłem cytatu... :/
 
 
Display posts from previous:   
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo