Bugi w grze |
Author |
Message |
tmerlin
Praktykant
Joined: 11 Oct 2006 Posts: 147 Location: Szczecin
|
Posted: 10-12-2008, 21:51
|
|
|
Jeśli ukończyliśmy gre i weszliśmy w tryb poszukiwania skarbów, to w przypadku pierwszego poziomu (Morze Śródziemne) jak idziemy w kierunku zabitego krakena (lub wracamy z tego poziomu) to słuchać "odgłosy" potwora (krakena) mimo, że bestia już nie żyje
Mam pytanie: nie wiem czy coś przeoczyłem, ale ... do czego Larze był potrzebny młot Thora (oprócz narzędzia mordu na Natli)? Niby młot miał posłużyć do otworzenia świata podziemnego, ale .. tego dokonała Natla. Chyba, że mi coś umknęło ..... |
_________________ -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
=MERLIN=-> |
|
|
|
|
Lula
Student
Joined: 19 Feb 2008 Posts: 43
|
Posted: 10-12-2008, 22:18
|
|
|
Natla chyba tego nie dokonała. Przygotowała wszystko dla Lary, aby ta użyła młota Thora. |
|
|
|
|
The Eye Of Isis
Podróżnik
Joined: 09 Apr 2007 Posts: 293 Location: Słupsk
|
Posted: 10-12-2008, 23:03
|
|
|
Obie miały swoje części do zrobienia, co było wyjaśniane w dialogu na Morzu Andamańskim ^ grajcie i czytajcie uważnie...
Natla zainicjowała rytuał otworzenia Helheim (ktoś zauważył, że ostatnie dwie płyty to była połowa głowy kobiety, a druga płyta to połowa trupiej czachy? Nieprzypadkowe... Aluzja do bogini Hel, której niestety nie spotkaliśmy w Helheim... Czy też może Natla nią była...)
A Lara użyła młota by spuścić platformę z płytami niżej... Widocznie tylko młotem mozna było tego dokonać ^ |
_________________ |
|
|
|
|
Proto
Student
Joined: 14 Nov 2007 Posts: 54 Location: Helheim
|
Posted: 11-12-2008, 20:05
|
|
|
Prawdę mówiąc myślałem że te dwie płyty to aluzja do matki Lary ale teraz właśnie patrzyłem w google i faktycznie Hel jest przedstawiana w połowie kobieta a w połowie trup |
_________________
Lara Croft wrote: | Well then, why don't you stay here and consider the future. Make sure I'm not in it, however. You won't enjoy seeing me again. |
|
|
|
|
|
Amanda Evert
Praktykant
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 121 Location: Znikąd
|
Posted: 12-12-2008, 21:23
|
|
|
W grze czasami żeby uratować Larę przed niebezpieczeństwem włącza się 'spowolnione tempo'.Lara wtedy porusza się bardzo powoli żebyś miał czas na reakcję.Ale ja niechcący znalazłam sposób,aby Lara cały czas tak się poruszała.
1.Kiedy dojdzie do 'powolnej sytuacji'(patrz do góry) wciśnij Esc i wybierz opcję 'WCZYTAJ GRĘ'.
2.Gdy pojawią się dostępne zapisy do gry wybierz ten,na którym chcesz grać
3.Kiedy gra się wczyta możesz już 'pobiegać'.
Uwaga:Żeby to dezaktywować wystarczy zabić Larę...
[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 12-12-2008, 21:29 ]
|
|
|
|
|
kopek94
Praktykant
Joined: 06 May 2008 Posts: 103 Location: Wrocław/JG
|
Posted: 14-12-2008, 12:43
|
|
|
Ja znalazłem pewien, że tak to nazwę, "błędzik" na wyspie Jan Mayen. Kiedy już zjechałem na sam dół, uruchomiłem ten kręcący się mechanizm i wszedłem na samą górę przekręcając wszystkie bloki i tym samym otwierając wrota nie zacząłem schodzić na dół, tylko skoczyłem na główkę, w kierunku wrót. Uderzając efektownie o śnieg usłyszałem dźwięk checkpointu i...Zamiast załadować się na górze, gra załadowała się przy wrotach, czekających tylko na rozsunięcie ich przez Larę
Nie wiem czy ktoś o tym wspominał, ale zaintrygowało mnie to zdarzenie:) |
_________________ Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans |
|
|
|
|
Birko
Praktykant
Joined: 14 Feb 2007 Posts: 150
|
Posted: 14-12-2008, 14:53
|
|
|
Amanda Evert wrote: | W grze czasami żeby uratować Larę przed niebezpieczeństwem włącza się 'spowolnione tempo'.Lara wtedy porusza się bardzo powoli żebyś miał czas na reakcję.Ale ja niechcący znalazłam sposób,aby Lara cały czas tak się poruszała. |
Zrobiłam po kolei tak jak powiedziała Amanda, lecz niestety nie zadziałało mi to. Kiedy w Bhogavati ta platforma zaczęła spadać i nastąpiło spowolnione tempo wczytałam inny level, ale wszystko było normalnie. Może to dlatego, że grałam na XBoxie? Czy inni próbowali tego na konsolach? Czy to działa tylko na PC? |
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 16-12-2008, 21:59
|
|
|
apropo błędów. Jestem w krypcie pod Croft Manor i jak do tej pory nie natknąłem się na żadne błędy ani na morzu ani w tajlandii. Hmm może znowu bedzie tak jak przy TR5 wszyscy narzekali na bugi, a ja się nie naciąłem na ani jednego |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
lathspell20
Podróżnik
Joined: 18 Sep 2007 Posts: 275 Location: Katowice
|
Posted: 19-12-2008, 16:41
|
|
|
Czasem podczas gry przytrafi mi się jakiś ciekawy bug najbardziej lubię te, w których Lara przyjmuje dziwne pozy. Tu na przykład mamy klasyczne ćwiczenie na lekcjach wuefu, wykonywane przy ścianie
http://i543.photobucket.c...pell20/bug3.jpg |
_________________
|
|
|
|
|
Matteusz
Podróżnik
Joined: 27 Apr 2007 Posts: 337
|
Posted: 19-12-2008, 20:25
|
|
|
Witam To co chcę Wam pokazać nie zalicza się do bug'a aczkolwiek ciekawi mnie co to ma przedstawiac... Jest to tylko w jednym miejscu sadzilem ze jest to ksiezyc, ale po pewnym czasie ta "kula" nabrzmiewa złowrogo i rozblyska na wszytskie kolory teczy i slychac uderzenie pioruna. Siesznie to wyglada i bawi mnie tego efekt Jak wiem pioruny nie kumujują sie ciagle w jednym miejscu... http://img387.imageshack....age=ffffvr9.png |
|
|
|
|
Lauren
Podróżnik
Joined: 31 May 2007 Posts: 286
|
Posted: 20-12-2008, 13:15
|
|
|
Jak widzimy po naszej kochanej Larze zostały tylko pistolety... i motor. Croftówna wyparowała.
Niestety zdjęcie z aparatu, bo na laptopie nie działa mi printscreen. |
_________________ Dostałam questa od guru bagien. |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
|
|
|
|
AdQula12
Nowicjusz
Joined: 20 Dec 2008 Posts: 6 Location: Croft Manor
|
Posted: 20-12-2008, 14:30
|
|
|
hehe fajne mati masz fotki. A co do Matteusza to co ja robię że rządzę? hmm...? nie wiem o co ci chodzi ale ok. |
_________________ "W najmroczniejszym zakamarku każdej duszy drzemie cień zła..." Werner Von Croy |
|
|
|
|
Aniass_La.Ct
Nowicjusz
Joined: 06 Dec 2008 Posts: 6
|
Posted: 20-12-2008, 17:48
|
|
|
To nie jest chyba bug, ale to jest takie śmieszne, że muszę to opisać.
Chciałabym zaprezentować moją drugą walkę z tygrysami w Tajlandii.
Jestem taką graczką, która sprawdza za wczasu czy nic nie znajduje się za ścianą którą mam minąć itp.
No wieć kiedy przeturlałam się pod tym pniem zauważyłam dalej mały otwór do którego trzeba było się dostać poprzez wspinaczkę po krawędzi. Ale wcześnie ustawiłam tak kamere że zauważyłam w tej lokacji w ktorej miałam się za chwilę znaleźć tygrysy. Więc byłam już przygotowana na walkę.
Kiedy przeszłam przez ten otwór tygrysy zaczęły biec w moją stronę. Ja zawróciłam i wróciłam do miejsca pierwszego przeturlania i przez chwilę sobie tak stałam. Coś jednak było nie tak. Więc odwróciłam kamere i zobaczyłam niedaleko za mną tygrysa, który patrzy się na mnie lecz nie atakuje. Od niego oddzielał mnie pień przez który trzeba było się przeturlać. Ale przecież tygrys spokojnie mógł mnie zaatakować.
No więc kiedy go zobaczyłam stojąc w miejscu zabiłam go, a on to zniósł nie ruszając się i patrząc na mnie.
Po tym zdarzeniu wróciłam do otworu który oddzielał mnie od tygrysów. Kiedy kucałam zabiłam tygrysy. One sobie biegały blisko mnie lecz nie atakowały. A ja je zabiłam, nie tracąc życia bohaterki. Oczywiście nie chodzi o to że zabiłam tygrysy kucając na wolnej przestrzeni. Kucałam pod tym pniem czy skałą od razu po wspinaczce.
[ Komentarz dodany przez: e_g: 20-12-2008, 18:34 ]
wyrzyny sprytó i pżebiegłosci |
_________________ ,,Brisingr''~ magiczny język pradawnej mowy~
*ogień przeznaczenia* |
|
|
|
|
kopek94
Praktykant
Joined: 06 May 2008 Posts: 103 Location: Wrocław/JG
|
Posted: 20-12-2008, 22:08
|
|
|
Dzisiaj spotkał mnie pewien ciekawy bug;)
Wydarzył się w Croft Manor, już po spotkaniu z sobowtórem. Gra zamiast puścić cutscenkę na zewnątrz posiadłości, wyrzuciła animację ładowania i...Wróciłem do normalnego grania, lądując na piętrze, przy drążku na szklanej ścianie! Kiedy jeszcze raz zeskoczyłem ze szklanej ściany jeszcze raz zobaczyłem filmik ze spotkania z sobowtórem. Potem-chwała Bogu-wszystko było normalnie;)
Sorry za niezbyt dobry opis sytuacji, nie mam w tym talentu;) |
_________________ Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.
— Phil Bosmans |
|
|
|
|
adriano216
Podróżnik
Joined: 25 Nov 2007 Posts: 572 Location: 29°58'N 31°07E
|
Posted: 20-12-2008, 22:55
|
|
|
Zwiedzam sobie łajbę Amandy na morzu śródziemnym i zastanawiam się co znajduje się na dnie pod statkiem. Płynę i płynę, ciśnienie Larze oczywiście obojętne, aż tu nagle wypadam poza planszę w otchłań. |
_________________
|
|
|
|
|
gelou
Nowicjusz
Joined: 01 Dec 2006 Posts: 12
|
Posted: 27-12-2008, 19:48
|
|
|
Ktoś wie czemu mam takie dziwne cienie i jak je naprawić ?
|
|
|
|
|
lathspell20
Podróżnik
Joined: 18 Sep 2007 Posts: 275 Location: Katowice
|
Posted: 27-12-2008, 20:58
|
|
|
gelou, przepraszam, ale o jakie cienie ci chodzi? Jeśli o jakieś nieprawidłowości na screenie, to ja żadnych takich nie widzę. Cienie na pokładzie, to po prostu cienie jachtu na słonecznym morzu, pełen realizm i tyle. Wyjaśnij dokładniej, bo nie wiem, o co kaman.
[ Komentarz dodany przez: Jerrem_Y: 27-12-2008, 21:04 ]
Może o poszarpane krawędzie chodzi? Hmm. Cienie nigdy nie były mocną stroną Crystalsów w TR
EDIT: A tam, poszarpane krawędzie to taki szczegół przecież |
_________________
|
|
|
|
|
Tonetti
Podróżnik
Joined: 10 Oct 2007 Posts: 237 Location: Wałbrzych
|
Posted: 29-12-2008, 15:01
|
|
|
Włączyłem sobie tryb poszukiwania skarbów na morzu Śródziemnym. I miałem takiego buga, że statek na filmiku był pod wodą. Fotka:
|
|
|
|
|
Mai
Podróżnik
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 203 Location: Opole
|
|
|
|
|
adriano216
Podróżnik
Joined: 25 Nov 2007 Posts: 572 Location: 29°58'N 31°07E
|
Posted: 30-12-2008, 19:22
|
|
|
Takie błędy z wpadaniem przeciwników w teksturę było na porządku dziennym klasyków. Dzisiaj dla mnie takie błędy są nie do przyjęcia. Oj z każdym dniem moja ocena TRU spada jak notowania na światowych giełdach. |
_________________
|
|
|
|
|
Amanda Evert
Praktykant
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 121 Location: Znikąd
|
|
|
|
|
Lauren
Podróżnik
Joined: 31 May 2007 Posts: 286
|
Posted: 10-01-2009, 21:23
|
|
|
Aha, okej, a gdzie ten bug? Bo ja nic nie widzę?
Anyway, w Meksyku, tam gdzie leżą przy kalendarzu trupy, apaszka w panterkę jednego z nich dziwnie.... stoi. Tak samo z drugim takim wrogiem, już zabitym przeze mnie. Ogólnie Meksyk to chyba najbardziej zabugowana mapa, w sali z tronami, gdy postawiłam motor na klapie, nie mogłam na niego potem wziąść, musiałam się cofać do wcześniejszego save'a. |
_________________ Dostałam questa od guru bagien. |
|
|
|
|
Vougeny
Student
Joined: 26 Dec 2008 Posts: 74
|
Posted: 10-01-2009, 21:32
|
|
|
Po walce z pierwszym Yeti (tym który leżał na ziemi) jego tułów zniknął natomiast głowa zawisła nad sufitem korytarza. Wprawdzie robiłam screen ale zupełnie o nim zapomniałam.
Amanda Evert , również nic tam nie widzę. |
|
|
|
|
Amanda Evert
Praktykant
Joined: 06 Oct 2008 Posts: 121 Location: Znikąd
|
Posted: 10-01-2009, 22:44
|
|
|
w pierwszym kucyk stoi jak świeca
w drugim to jakieś paintowe te pioruny(całkiem białe)
a w trzeci te wielkie usta
tak,tak uwielbiam się czepiać pierdół!
no może to nie bugi,ale z pewnością błędy w grafice.
oh,sorki,ale po co zakładać topik 'Nie dociągnięcia w grafice'? |
|
|
|
|
|