FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups RegisterRegister  Log inLog in

 Announcement 

Forum „tylko do odczytu”

Zapraszamy do dyskusji w naszej
Grupie World of Tomb Raider na Facebooku



Previous topic «» Next topic
Bugi w grze
Author Message
MariCz 
Nowicjusz


Joined: 04 Aug 2010
Posts: 8
Posted: 13-09-2010, 18:33   

To dosyć spory zgrzyt bo miejscami szukanie skarbów bez światła jest po prostu niemożliwe, można co prawda wspomagać się światłem w motorze ale w pewnym momencie przestaje to być wygodne i tym samym przyjemne, cóż jakoś sobie poradzę i dzięki serdeczne za info K@t, pozdrawiam.
 
 
aux 
Nowicjusz



Joined: 09 Sep 2010
Posts: 3
Posted: 14-09-2010, 00:07   

Oj wiem coś o tym, w trybie Treasure Hunt szukałem dzisiaj skarbów w Meksyku, ubrałem Larę w piękne bikini i nie zauważyłem że nie ma latarki. Później musiałem jednak zmienić na zwykły strój i latarka była.

A właśnie, paskudny i irytujący bug związany ze skarbami jest w Meksyku. Brakuje jednego skarbu. Przeszedłem Meksyk dwa razy w Treasure Hunt z dwoma różnymi poradnikami, jestem pewny że zebrałem 50 skarbów, a licznik pokazuje 49/50. Na innym forum widziałem u kogoś ten sam problem. Kilka godzin szukania wszystkich skarbów poszło na marne, ale nie poddaje się. Wczytałem sejwa z normalnej gry i jadę Meksyk od początku. Mam wersję na Xboxa 360.
_________________
w budowie
 
 
MariCz 
Nowicjusz


Joined: 04 Aug 2010
Posts: 8
Posted: 15-09-2010, 19:57   

aux ---> może faktycznie tyle zebrałeś, ja np miałem coś takiego (tryb normalnej gry, nie Treasure Hunt), że zebrałem wszystkie skarby w którejś lokacji, bodajże było to Morze Śródziemne, a pda pokazywał mi brak w postaci jednego z nich, może trafiają się takie "krzaczki", tak jak Ty posiadam wersję na Xboxa 360. Szczerze mówiąc podczas gry, jeśli chodzi o tryb fabularny to nie zaznałem praktycznie żadnego z bugów, natomiast podczas zbierania skarbów, trafia się coś co niemalże uniemożliwia mi miejscami eksplorację (mam na myśli tę latarkę). Cóż, poradzę sobie jakoś bez niej bo mimo wszystko chcę ukończyć grę w 100%.
 
 
Nightwalker 
Nowicjusz



Joined: 05 Jun 2010
Posts: 11
Location: Wrocław
Posted: 22-09-2010, 01:22   

O bugach w całej serii można wiele prac magisterskich napisać. Przynajmniej jeśli o mnie chodzi, w TRU napotykam się na wiele błędów- prawie wszystkie w Meksyku. Mam tylko 2 printscreeny,ale mógłbym mieć tego całą masę. Włącznie z dziwnym bugiem, którego nie zdążyłem zapisać, kiedy Lara skoczyła z wysokości na jakiś podest i zaczęła się dziwnie wyginać na wszystkie strony. Naprawdę ciekawe przeżycie :P . Pomijam też irytujące momenty, gdy motor nie chce ruszyć przez chwilkę. Czyżby deszczowa pogoda w Meksyku nie była dla niego?


Jeden z najczęstszych błędów jakie spotkałem - lewitująca Lara
http://i53.tinypic.com/2nqw5c6.jpg


A tu interesująca sytuacja w Xibalb'ie. Lara postanowiła, niczym kameleon, zakamuflować się w filarze, by uciec przed spojrzeniem czujnego strażnika... :D Zlewanie się z teksturą to kolejny częsty bug.
http://i51.tinypic.com/21cgv7p.jpg
 
 
NataliaXrose 
Student



Joined: 09 Nov 2010
Posts: 41
Location: Kielce
Posted: 09-11-2010, 13:45   

Ja opiszę wam 2 bugi jakie spotkałam :) .
Bug1:
Na morzu Andamańskim idę biegnę sobie jak by nigdy nic rozwalam ludzi młotem i tu nagle (jak już weszłam do pomieszczeń statku) niebieskie tło ,drogę ucieło ,to wbiegłam w to myślałam że level się nie załadował i jak w to wejdę to będzie znów normalnie.Gdy weszłam w to Lara zaczęła się drzeć słychać było jak Lara wystrzeliwuje pioruny z młota i słychać było szczały (nic nie naciskałam)i tak leciała ,czekałam z 5 minut i w końcu się wkurzyłam i wyłączyłam grę i zaczęłam od nowa

Bug 2
W Tajlandii jak 2 raz spotkamy tygrysy to wtedy zdarzył mi się ten bud.Miałam tą broń usypiającą i jak je uśpiłam pobiegłam dalej i już skakałam p tych poręczach a tu nagle przybiegł jeden z tygrysów i zaczoł warczeć na mnie i stał przy krawędzi ,podeszłam jak najbliżej niego a on skoczył i spadł(kiedyś też spadł ,ale z tej wysokości się zawsze zabijał.)i cały czas żył i biegał .Moim zdaniem to chyba powinien się zabić tak jak zawsze gdy tak robie.Pozdrawiam :) :pozdro: :croft: :wotr:
_________________
Prowadzę zagrajmy http://www.youtube.com/user/RoseXlara?feature=mhum
 
 
Danio500 
Praktykant



Joined: 06 Dec 2010
Posts: 136
Location: Wałbrzych
Posted: 08-01-2011, 11:52   

A jakie ja spotkałem bugi w grze?
No więc... tak ogólnie to napiszę od myślników może hehe... :) :
-Lara wisząc na krawędzi gdy strzela z jednego pistoletu i przeładowuje to wypadają dwa magazynki
-Lara się często zacina gdy wpadnie w ścianę albo zbliży się do krawędzi
-występują jakieś niewidzialne ściany
-wpadanie Lary w tekstury
-gdy Lara podnosi np. apteczkę czy artefakt to zdarza się jej kręcić chwilkę w kółko xd

więcej bugów nie doświadczyłem (no może jeszcze jeden)xd
ale te powyższe zdarzają się sporadycznie :)
:pozdro: :wotr: :narka:

______________
zapraszam do oglądania mojego "Ciśniemy w..." http://www.youtube.com/watch?v=aWQRplgyS9U
 
 
 
Orillo 
Nowicjusz


Joined: 05 Jan 2011
Posts: 9
Location: Rzeszów
Posted: 18-01-2011, 15:28   

Jedyne bugi jakie zauważyłem grając na wersji 1.0 to:
- W Meksyku do momentu przejechania przez tunel nie było widać deszczu
- Na morzu Śródziemnym w sali z Krakenem na schodach po prawej stronie zbiornika brak jest płynnej animacji zarówno wchodzenia jak i schodzenia po schodach. To stały bug.

Dopiero po zainstalowania patch'a zaczeły się schody:
- Gwałtowny spadek wydajności w Meksyku (należało zmienić w opcjach dowolne ustawienie żeby to naprawić) :fire:
- Komp podczas gry nie wiem jakim cudem zaczął przechodzić mi w stan wstrzymania.
- Podczas wizyty W Croft Manor, biegnąc przez płonącą posiadłość miałem już wszystko tak jak zostawiłem w prologu (nie musiałem przesuwać skrzyni, była już przesunięta, podłoga przed drzwiami też już była zawalona) wcześniej musiałem powtarzać te czynności.

Ogólnie patch 1.1 więcej mi zepsuł niż poprawił. Wolę grać bez.
 
 
Orillo 
Nowicjusz


Joined: 05 Jan 2011
Posts: 9
Location: Rzeszów
Posted: 18-01-2011, 20:22   

Chciałbym zapytać kogoś z zainstalowanym TR: Underworld, czy mógłby sprawdzić u siebie czy również u niego występuje problem z animacją wchodzenia i schodzenia po schodach w sali z Krakenem. Owe wadliwa partia schodów znajduje się na prawo od wejścia. Najlepiej wskoczyć do zbiornika i tam dopłynąć. Pierwsze z nich wyprowadzają ze zbiornika a drugie prowadzą na góre ku mechanizmowi.
Dlatego jeśli ktoś mógłby najlepiej rozpoczynając nową gre sprawdzić jak wyglądają u niego animacje wchodzenia i schodzenia ze schodów w sali z Krakenem byłbym wdzięczny. U mnie ten błąd występuje cały czas niezależnie od wersji gry nawet reinstal nie pomaga. Zastanawiam się czy to błąd gry czy może ja mam wadliwy egzemplarz. Problem ten występuje jedynie na schodach patrząc od wejścia po prawej stronie sali, ze schodami po lewej nie ma problemu.

Chciałbym się również dowiedzieć czy też podczas drugiej wizyty w Croft Manor gdy uciekacie z płonącej posiadłości niektóre elementy pozostają tak jak zostawiliście je w prologu? Np. nie musicie na nowo przesuwać skrzyni czy też podłoga przed drzwiami już jest zawalona?

Oba pytania odnoszą się do wersji na PC
Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)
 
 
NataliaXrose 
Student



Joined: 09 Nov 2010
Posts: 41
Location: Kielce
Posted: 18-02-2011, 18:20   

Orillo, Co do Croft manor to u mnie zawsze jest wszystko na miejscu tylko raz tak miałam ,że rozwaliłam wazę i ta waza leżała rozbita xD
_________________
Prowadzę zagrajmy http://www.youtube.com/user/RoseXlara?feature=mhum
 
 
Pennywise 
Nowicjusz


Joined: 19 Feb 2011
Posts: 12
Location: Polska A
Posted: 03-03-2011, 17:55   

Najśmieśniejszy bug, z jakim się spotkałem: w Tajlandii Lara zacięła sie na drążku i jeździła po nim z początku na koniec jak na niewidzialnych szynach xD
 
 
 
Katka 
Nowicjusz


Joined: 21 Sep 2009
Posts: 23
Posted: 28-03-2011, 13:22   

Ja spotkałam wiele bugów, wcześniej już tu wymienionych, ale najgorszy jest w Tajlandii gdy weszliśmy do tej komnaty za Shiwą i musimy obalić posąg ;/
Łapię linką kółko i ciągne a posąg nadal stoi :gupek: Co skutecznie hamuje możliwość dalszego przechodzenia gry.
 
 
krtomb 
WoTR Team



Joined: 25 Nov 2006
Posts: 1097
Location: Helheim
Posted: 28-03-2011, 22:12   

Generalnie level Croft Manor w prologu to ten sam level, co w późniejszym czasie. Gdy zbijesz wazę to jej później nie będzie - restartują się tylko drzwi, apteczki i animacje walących się elementów.

Odnośnie buga ze schodami w sali z oślizgłym wielonóżkiem - ja mam wersję XBOX 360 i czasem się on pojawia - urywa się animacja ale nie zawsze. Innych bugów w grze nie uświadczyłem, a grałem już ze 100 razy :D
_________________
"In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!"
 
 
FAITH 
Nowicjusz



Joined: 21 Mar 2011
Posts: 18
Location: Droga mleczna
Posted: 28-03-2011, 23:54   

Co do bugów,to napotkałem ich trochę,i grając co jakiś czas napotykam ich jeszcze więcej.Czasem robię sobie taki maraton bugów :D ,najzabawniejszym jaki znalazłem,może obstukany ale fajny,w meksyku jest drzewo w którym można się schować,świetny kamuflaż przed przeciwnikiem :run: ,po za tym sporo ścian,jak to w dżungli,chyba wielu murarzy nad tym pracowało :gupek: ,wspomnę też o dziwnych drgawkach w jakie wpada lara,gdy utknie w ścianie,wygląda jakby tańczyła :banan: ,a i jeszcze jadąc motorem,hmm albo lecąc bo to lepiej zabrzmi koła w ogóle nie dotykają ziemi,dziwne czyżby nowy rodzaj motoru :shock: .
_________________

 
 
 
Grzesfrodo 
Nowicjusz



Joined: 08 Apr 2007
Posts: 27
Location: Jelenia Góra
Posted: 02-08-2011, 23:19   

Heh bugów jest dużo no ale cóż, nie ma chyba gry która by ich nie miała :) . Gram teraz w Underworld i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to spięty kucyk Lary ( szkoda ze nie warkocz :( miałem jakiś sentyment do niego :( ) podskakuje nienaturalnie wije się jak wąż he he irytujące :)
_________________
GrzesFrodo
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 11-08-2011, 21:01   

Grzesfrodo wrote:
podskakuje nienaturalnie wije się jak wąż he he irytujące


No tak, kiedy spróbowałam mu się przyjrzeć, dostawałam oczopląsu :P czyżby włosy Lary ożyły? :D

FAITH wrote:
,wspomnę też o dziwnych drgawkach w jakie wpada lara,gdy utknie w ścianie,wygląda jakby tańczyła


Wierz mi, nie tylko w ścianie. U mnie lubi się zatrzymać w miejscu i popodrygiwać nawet na płaskim gruncie :hehe:
No i ja mam jeszcze jednego buga - kiedy kładę odważniki na płytach naciskowych i robię chociaż krok w jakąkolwiek stronę, odważniki podskakują w powietrze i odlatują o dobre kilka metrów :/ nad jedną płytą siedzę dwadzieścia minut...
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
Owieczka12 
Nowicjusz



Joined: 12 Feb 2011
Posts: 11
Location: ByDgOsZcZ 4Don
Posted: 04-10-2011, 18:27   

Ja dopiero (po roku) zainstalowałem TR:U. Nie wiem, czy teraz będę miał takie same Bugi co poprzednio. Lecz niektóre (ale chwilami irytujące) bugi są śmieszne. Nie mówię oczywiście o braku przejścia gry przez owe błędy...
_________________
"Dragowicz, Krawczenko, Steiner... All must die.." xD
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 04-10-2011, 19:16   

Owieczka12 wrote:
Nie wiem, czy teraz będę miał takie same Bugi co poprzednio.


Z bugami jest różnie, niektóre pojawiają się prawie zawsze, inne bardzo rzadko, wprawdzie w Underworld nie miałam żadnego buga z tej drugiej kategorii, w tej części niewiele ich przyłapałam, wcześniejsze były bardziej zabugowane :>
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
kondo96 
Praktykant



Joined: 13 May 2009
Posts: 199
Posted: 04-10-2011, 20:40   

W Underworld właściwie nie spotkałem większych bugów. Trafiła się czasem potańcówka Lary czy też "żywe włosy", ale to rzadko. Największy błąd jaki miałem, był w pierwzym poziomie. Kiedy staje na samej krawędzi łodzi, kucam i czekam na falę. Wtedy Lara spada na dół(cały czas kucając) aż na dno, można wtedy sobie po nim chodzic jednak kiedy przestaje kucać lara zaczyna pływać... :gupek: :)
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 04-10-2011, 20:44   

A ja słyszałam (tylko słyszałam) o bugu, przez który na statku Amandy (tym, co teraz leży na dnie Morza Śródziemnego :P ) Lara może chodzić w tej masce do nurkowania czy co to jest :D
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Joined: 05 Oct 2011
Posts: 3
Location: Kielce
Posted: 05-10-2011, 16:45   

Witam

Wczoraj zacząłem grać w TRU. Wszystko ładnie pięknie gdyby nie "drobna" rzecz. Chodzi mianowicie o to, że gdy Lara musi położyć podniesiony wcześniej kamień to albo nim "wali" na drugi koniec pomieszczenia albo przy próbie podniesienia kamień sam odskakuje. Jestem obecnie w posiadłości lary a właściwie w jej kryptach. Musze tam położyć dwa kamyczki na mechanizmie na podłodze żeby otworzyła się krata. Niestety jest to raczej niemożliwe do wykonania. Próbowałem też rzucić kamień tak żeby spadł na ten mechanizm ale za każdym razem Lara rzuca nim w dowolną stronę. Przepatrywałem forum w poszukiwaniu czegoś podobnego, ale troszkę tego jest i ciężko wszystko przejrzeć. Jeśli ktoś wie co jest nie tak to proszę o pomoc. Pozdrawiam.
 
 
K@t 
Spectre



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 5455
Location: Poproś Tatę
Posted: 05-10-2011, 16:54   

Pierwszy raz słyszę o takim błędzie. Nie pamiętam dokładnie klawiszologii na PC, ale generalnie jest tak, że wciśnięcie przycisku akcji spowoduje, że Lara położy kamień pod nogami, natomiast Caps Look (domyślnie) powoduje, że Lara rzuci kamieniem przed siebie.
_________________
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 05-10-2011, 16:58   

Przez jakiś czas miałam to samo (na szczęście już jest lepiej) chyba o tym pisałam. Zdaje mi się, że musisz po prostu próbować do skutku, innego wyjścia nie widzę. Może po prostu w grze jest taki błąd... A jeśli znajdziesz jakiś patch, który to niby naprawia, nie radzę instalować - mi po takich rzeczach gra przestaje działać i muszę przeinstalowywać. Po prostu próbuj do skutku, też przez to przechodziłam ;(

[ Komentarz dodany przez: Integral: 05-10-2011, 17:12 ]
:D grupa wsparcia.
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Joined: 05 Oct 2011
Posts: 3
Location: Kielce
Posted: 05-10-2011, 17:40   

Klawisz akcji (E) powoduje, że Lara macha kamieniem jak bronią. Są trzy możliwości. Caps Lock - wtedy rzuci nim ale o kierunek to już ciężej, CTRL (kucanie) Lara wali kamieniem jak by była Pudzianem (w zasadzie to kamień leci jak wystrzelony z katapulty). Jest jeszcze Tab - kamień leci jak przy CTRLu i oczywiście otwiera się komputer.

Zaraz wypróbuje jak daleko lata płyta z grą... HELP :(
 
 
Invicta 
Podróżnik



Joined: 22 Jun 2011
Posts: 283
Location: Znikąd :)
Posted: 05-10-2011, 17:49   

A ty zaraz po postawieniu kamienia odbiegasz od niego? Bo jeśli tak, to ja się nie dziwię, że ci lata :) jak go postawisz, musisz się oddalić bardzo ostrożnie, u mnie to działało i do dziś działa :)
_________________
Śmierć z nutką ironii zawsze boli...
 
 
argun 
Nowicjusz


Joined: 05 Oct 2011
Posts: 3
Location: Kielce
Posted: 05-10-2011, 17:55   

Ja go postawić nie mogę bo ta wariatka nim ciągle rzuca. Chciałem wykorzystać przycisk przypisany do rzucania ale niestety Lara bardzo nie chce rzucić tam gdzie ja bym sobie tego życzył. Nawet jak chce podnieść kamień, podchodzę, wciskam E, a Lara najpierw wchodzi na kamień, później go podnosi, następnie schodzi z niego (trzymając go...lol) i dopiero wtedy można gdzieś iść z kamieniem. Przy każdej próbie położenia kamienia nawet się nie ruszam a on leci jak z procy :/
 
 
Display posts from previous:   
Reply to topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

© 2002 - 2021 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo