Tomb Raider - Forgotten Remnants |
Author |
Message |
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 18-09-2014, 22:02
|
|
|
Tzn. ja mówiłem o krótkim filmowym teaserze Nawet kilkanaście sekund zmontowanego gameplayu by wystarczyło, żeby nas rozpasać |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 19-09-2014, 02:48
|
|
|
K@t, no to za twoją radą, poniżej skromny teaser trailer mojego levelu. Wybaczcie raczej kiepską jakość, ale miałem problemy z wydajnością, a chciałem żeby filmik był w miarę płynny.
Teaser Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IaHDttvZ17k
Całość nie zaskakuje raczej pomysłowością przy montażu, ale przynajmniej coś jest. Niestety ostatecznie skorzystałem z Movie Makera. |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 19-09-2014, 08:38
|
|
|
Jakość jest w porządku . Prezentuje się super, jeszcze lepiej niż na screenach. Wprawdzie po ostatniej powtórce AoD muzyka z niego już mi wychodzi uszami, ale i tak czekam . |
_________________
|
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 19-09-2014, 19:50
|
|
|
Muzyka i dźwięki z AOD plus mocarny klimacik. Już nie mogę się doczekać. Dawno nie było niczego solidnego w mhrocznych klimatach więc czekam z utęstknieniem aż obwieścisz magiczne słowo: "KONIEC" i będzie można zrobić download
Brawo za oświetlenie baj de łei i tekstury - świetna robota |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
Maati
Obieżyświat
Joined: 13 Jan 2007 Posts: 1016 Location: Kraków
|
Posted: 20-09-2014, 00:15
|
|
|
Miły trailer, lubię duszną atmosferę kopalni. Lokacja w katedrze bardzo ładnie oświetlona, promienie światła dodają uroku. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 23-09-2014, 14:42
|
|
|
Wielkie dzięki, naprawdę fajnie jest wiedzieć, że robota nie poszła na marne i że komuś się podoba.
K@t, w grze staram się korzystać w większości z utworów, które nie były wykorzystane w grze lub były wyłącznie w cutscenkach. Może więc nie będzie tak strasznie.
krtomb, dzięki. Tekstury to w większości edity z gier takich jak World of Warcraft, Wiedźmin, Gothic, Harry Potter i oczywiście TRAOD. Ale jest też kilka moich własnych.
Maati, duszna atmosfera kopalni to zasługa użytkownika Roli z sami-wiecie-jakiego-forum, autora Tomb Raider Revelations. Gdyby mi nie pokazał swojej mgły z dema IV części to pewnie dalej by bym używał tej domyślnej, która była brzydka i ogólnie tragiczna. |
|
|
|
|
Cannibal
Nowicjusz
Joined: 30 Sep 2014 Posts: 17
|
Posted: 10-10-2014, 12:46
|
|
|
WOW Robi wrażenie ! Na pewno zagram ! Mam nadzieję, że uda Ci się to dokończyć i nie zawiesisz projektu w trakcie : ) Jesteś ku końcowi ?? Ile jest przewidzianych levelów ? |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 15-10-2014, 00:13
|
|
|
Projekt nie będzie zawieszony. Będą dwa levele i oba są już grywalne. Z powodu studiów prace trochę spowolniły, ale naprawiłem już najgorsze bugi i poprawiłem kilka detali. Wciąż jeszcze nie dodałem dokumentów, ale zrobię to pewnie za kilka dni. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 03-11-2014, 19:12
|
|
|
Pisałem gdzieś chyba, że w październiku będzie premiera. No niestety nie wyszło to, choć custom już jest ukończony. Miałem dwóch testerów, jednakże jeden z nich nie mógł w pełni przetestować levelu z własnych powodów, dlatego też piszę tutaj z pytaniem:
Chciałby ktoś przetestować?
Ogólnie potrzebuję kogoś z talentem do psucia, znajdywania bugów i jako takim gustem estetycznym, żeby wyłapał wszystkie niedociągnięcia i rzucił tu i tam radą co by można poprawić. Dobrze by było jakby miał już jakieś doświadczenie w testowaniu leveli i żeby miał czas na testowanie. Ostrzegam tylko, że to mój pierwszy level, więc gameplay może nie być odkrywczy. |
|
|
|
|
Cannibal
Nowicjusz
Joined: 30 Sep 2014 Posts: 17
|
Posted: 04-11-2014, 11:53
|
|
|
Jako artysta oraz student Wyższej Szkoły Artystycznej, który jest uczulony i ma obsesje na punkcie walorów estetycznych - zgłaszam swoją osobę |
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 04-11-2014, 18:56
|
|
|
Jatesz jatesz - do dziś znajduję nowe bugi w starych Tombach nie wspominając o nowszych częściach, a jestem ciekaw Twojego customu. Chętnie pomogę bo brak mi czegoś do pogrania i do psucia |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 04-11-2014, 20:29
|
|
|
Ok, dwóch testerów w zupełności wystarczy, dzięki. Sprawdźcie PW. |
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
Posted: 08-11-2014, 13:22
|
|
|
Na koniec chciałbym podziękować wszystkim za wsparcie przy produkcji powyższego custom levelu. Bez was level ten nigdy by nie powstał. Z tego forum dziękuję również Cannibal i krtomb za pomoc w usuwaniu bugów i wiele rad co do poprawienia szaty graficznej. Życzę wszystkim miłego grania i mam nadzieję, że gra się spodoba. |
|
|
|
|
mateusz12
Praktykant
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 185
|
Posted: 08-11-2014, 18:02
|
|
|
Śledziłem ten projekt odkąd powstał ten temat i właśnie skończyłem grać. Kawał porządnej roboty. Polecam wszystkim, to 1,5 godziny naprawdę świetnej zabawy. Piękna grafika, ciekawy gameplay i wspaniała atmosfera. Świetnym pomysłem było dodanie dokumentów do poczytania. Bardzo spodobały mi się obie lokacje, mają niezwykły urok. Troszkę tylko zwiększyłbym poziom trudności
Wielkie brawa dla pmkkocha, naprawdę masz talent Liczę, że jeszcze kiedyś stworzysz jakiś custom w podobnym klimacie
Miałem tylko jeden drobny bug:[spoiler:49b1c96b4e]Po wczytaniu gry podczas walki z ostatnim bossem zniknął konik, a rycerz lewitował w powietrzu [/spoiler:49b1c96b4e] |
_________________
|
|
|
|
|
krtomb
WoTR Team
Joined: 25 Nov 2006 Posts: 1097 Location: Helheim
|
Posted: 08-11-2014, 23:10
|
|
|
Świetnie jest widzieć jak podszlifowałeś grę
Ja co prawda też miałem dwa bugi w ostatecznej wersji z jeźdźcem na końcu. Raz po tym jak go zrzuciłem z konia po jakimś czasie nagle od nowa na niego wsiadł po czym nie mogłem już mu nic zrobić a za drugim razem w ogóle stracił mną zainteresowanie gdy trochę postrzelałem i ciągle obracał się do mnie stroną z tarczą, ale wiem że takie same bugi wyskakiwały w wersji TR4 więc nie jest to Twoja wina tylko ogólnie Core nie dopieściło wszystkiego. Poza tym udało mi się przeskoczyć barierkę w kopalni zamiast doskoczyć do dźwigni ale to nie psuje niczego w grze więc nieważne. Poza tym miodzio - dźwięki, wizualnie - zamek super Love, Love, Love - warto było czekać |
_________________ "In place of a dark Lord you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treatreous as the sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!" |
|
|
|
|
Menkaure
WoTR Team
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 1755 Location: Z Bulerbyn
|
Posted: 09-11-2014, 09:07
|
|
|
Ładnie wygląda, ale po 10 ciu minutach gry wyłączyłem. Nie ze względu na nudę, absolutnie nie (jeszcze nie zdążyłem niczego zobaczyć, tak naprawdę ). Po prostu ostatnio grałem dużo w AoD (mody z dodatkowymi animacjami, PS2 etc) i mam kompletnie dość motywu głównego i ogólnie ścieżek dźwiękowych do AoD - przejadły mi się niemiłosiernie i chwilowo reaguję na nie niemal alergicznie.
Poczekam kilka tygodni |
_________________
|
|
|
|
|
pmkkoch
Obieżyświat
Joined: 23 Sep 2006 Posts: 1287
|
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 10-11-2014, 08:57
|
|
|
Spóźnione gratulacje, pmkk Mam masakrycznie zawalone tygodnie ostatnio, więc level postaram się odpalić dopiero dzisiaj. |
_________________
|
|
|
|
|
Madziula
Podróżnik
Joined: 16 Dec 2007 Posts: 672 Location: Kraków / Tarnów
|
Posted: 10-11-2014, 14:50
|
|
|
Ja jak do tej pory przeszłam pierwszy lvl i strasznie mi się spodobał, więc za chwilę zabieram się za resztę Kawał dobrej roboty pmkkoch |
_________________
|
|
|
|
|
Podróżnik
Praktykant
Joined: 18 Nov 2008 Posts: 104
|
Posted: 10-11-2014, 19:44
|
|
|
Przeszedłem sobie dzisiaj. Jak to ze mną bywa musiałem kilka razy się zaciąć w błahych momentach. Nie lubię leveli kopalnianych i muszę tu pochwalić, bo naprawdę przyjemnie mi się grało i wczułem się w klimat. Świetnie ci to wyszło i chwała za to. W ogóle grałeś kiedyś w Crocka? Te kryształy strasznie mi się kojarzyły z tamtejszymi. Odnośnie drugiego levelu, tutaj jakoś klimat mnie nie chwycił. Pierwszy podobał mi się znacznie bardziej. Gratuluję ukończenia projektu, przyjemnie się grało i trzymam kciuki za kontynuację przygody z LE. |
|
|
|
|
Madziula
Podróżnik
Joined: 16 Dec 2007 Posts: 672 Location: Kraków / Tarnów
|
Posted: 10-11-2014, 19:54
|
|
|
Również skończyłam dzisiaj ten custom i muszę przyznać że grało się bardzo przyjemnie. Całość zajęła mi nieco ponad 1,5 h. Niestety przegapiłam gdzieś połowę sekretów, chociaż wydawało mi się, że grałam dosyć uważnie Tak więc niewykluczone, że za jakiś czas znowu się za niego zabiorę i postaram się zebrać resztę
Podróżnik wrote: | Jak to ze mną bywa musiałem kilka razy się zaciąć w błahych momentach. | Miałam dokładnie tak samo |
_________________
|
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 10-11-2014, 22:35
|
|
|
Mi się też zdarzyło W kopalni przy skrzyni, która była potrzebna na dole bo nie wiedziałem że to coś było dźwignią myślałem że był to jakiś element konstrukcji z którego w cutscence wychodził promień podnoszący klapę
Drugim miejscem była końcowa sala. Po zabiciu bosa obleciałem cały level w poszukiwaniu slota Przechodziłem koło niego kilkukrotnie i go nie widziałem
Co do sekretów, również słabo. W pierwszym levelu znalazłem chyba ze 3 w drugim 5/6 tak że mam powód by jeszcze raz zagrać
Recenzję napisałem w odpowiednim dziale więc tylko pogratuluję udanego debiutu |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 11-11-2014, 11:51
|
|
|
Można doskoczyć do tej liny? Bo próbuję już od godziny w różnych konfiguracjach i głupieję .
|
_________________
|
|
|
|
|
joker
Obieżyświat
Joined: 11 Jan 2007 Posts: 1019 Location: Gliwice
|
Posted: 11-11-2014, 11:53
|
|
|
K@t wrote: | Można doskoczyć do tej liny? Bo próbuję już od godziny w różnych konfiguracjach i głupieję |
Nie da się. Szukaj innej drogi powrotnej. |
_________________ http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły! |
|
|
|
|
K@t
Spectre
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5455 Location: Poproś Tatę
|
Posted: 11-11-2014, 12:18
|
|
|
Powrotnej? To ja w ogóle coś spieprzyłem, bo dostałem się do tego miejsca skacząc z liny u góry (tej, którą przesuwałem korzystając z obrotowej wajchy) i lądując na płaskim kawałku terenu. |
_________________
|
|
|
|
|
|