FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Własne obiekty 3D
Autor Wiadomość
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 347
Wysłany: 29-07-2013, 19:13   

Obiektów może być tyle ile jest statycznych slotów ( Architecture, Plant, Debris, itd ). Textury polecam dodawać do WADa poprzez opcję Add Texture w WAD Mergerze a później wczytywać go ( wada ) w Strpix.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 13-10-2013, 19:21   

Dla tych, którzy woleliby korzystać z 3ds maxa zamiast z metasequoia mam dobre wieści. Na stronie http://www.maxplugins.de/ są pluginy dla praktycznie każdej wersji maxa, które pozwalają na importowanie i exportowanie projektów .MQO. Takie projekty są obsługiwane przez StrPix od wersji 3.9.5 Rev4. Autorem tych pluginów jest sio29.

Dzięki tym pluginom nie ma już potrzeby ponownego zapisu mesha poprzez Metasequoia czy LithUnwrap, a nawet, po wprowadzeniu zmian w meshu, nie trzeba później przywracać tekstur za pomocą opcji "Texturize DXF File". Nie ma również problemów ze skalą czy z odwróconą osią YZ.

Osobiście korzystam z 3ds max 2010 i tam działają idealnie, nie wiem jak w przypadku innych wersji maxa. W każdym razie dzięki tym pluginom wreszcie nie muszę korzystać z od trzech do pięciu programów, żeby robić obiekty do Tomb Raidera. Więc jeżeli komuś też to przeszkadza i nie ma zamiaru przerzucać się na metasequoia, niech ściąga te pluginy:

3ds Max 3:
http://www.maxplugins.de/.../mqoimp_107.LZH Metasequoia Import v1.07
http://www.maxplugins.de/.../mqoexp_102.LZH Metasequoia Exporter v1.02

3ds Max 4/5:
http://www.maxplugins.de/...mqoimp4_109.lzh Metasequoia Import v1.09
http://www.maxplugins.de/...mqoexp4_102.LZH Metasequoia Exporter v1.02

3ds Max 6/7/8:
http://www.maxplugins.de/...mqoimp7_110.lzh Metasequoia Import v1.10
http://www.maxplugins.de/...mqoexp7_103.lzh Metasequoia Exporter v1.03

3ds Max 9/2008:
http://sio29.sakura.ne.jp...mqoimp9_112.lzh Metasequoia Import v1.12
http://sio29.sakura.ne.jp...mqoexp9_104.lzh Metasequoia Exporter v1.04

3ds Max 2009/2010/2011:
http://www.maxplugins.de/.../mqoimp_112.zip Metasequoia Import v1.12
http://www.maxplugins.de/.../mqoexp_104.zip Metasequoia Exporter v1.04

3ds Max 2012:
http://www.maxuser.com/cg...30114#post30114 Metasequoia Import v1.12 & Exporter v1.04

3ds Max 2013/2014:
http://www.maxuser.com/cg...31357#post31357 Metasequoia Import v1.12

http://www.trsearch.org/Tools/6/ StrPix 3.9.5 Rev14(wymagany do działania z plikami .MQO).

EDIT: A, zapomniałem jeszcze dodać. Sam 3ds max w wersji Students można ściągnąć z oficjalnej strony maxa: http://www.autodesk.com/

Screeny:





_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 10