FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Własne obiekty 3D
Autor Wiadomość
The Darkness 
Podróżnik



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Chełmża
Wysłany: 21-03-2009, 11:50   

Mam pytanie. Wie ktoś może jak pozbyć się tych pasków które rozciągają się od lary gdy np. podmienię bluzkę albo głowę?
_________________


 
 
 
AbiiGeil 
Nowicjusz



Dołączyła: 27 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Lost Valley
Wysłany: 03-04-2009, 20:45   

Eii , a wiecie moze jak podmieniać larę ze str. http://www.trsearch.org/M...1&page=23&sort= ? Bo tam sa róóóóóóóóóóóóóóóóżne modele i wgl . Bo przedtem widziałam taki post z instrukcją tylko ,że gdzieś go zgubiłam ! ; ((

[ Komentarz dodany przez: kluz_kaa: 03-04-2009, 20:57 ]
Jeszcze jeden taki post, a będzie warn.
_________________
,, .... Ja pamiętam te chwile,co serce mocniej bije . Wszystkie te chwile,co serce mocniej bije. Ty pamiętasz te chwile ? Co serce mocniej bije ..... ? "
 
 
Esmeralda 
Wombat



Dołączyła: 02 Lis 2008
Posty: 367
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 03-04-2009, 20:52   

Kiedy ściągniesz larę musisz użyć WadMangera i skopiować postać do twojego wadu .
A dokładniej . Uruchamiasz WadMangera . Jest tam opcja ,,load wad"( po prawej) . Klikasz na nią . Potem znajdujesz gdzie ściągnęłaś Larę , klikasz na nią . Potem w WadMangerze klikasz na ,,save wad" ( po lewej ) i dajesz do wadów . No to chyba wszystko .
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 05-08-2010, 19:33   

Robię sobie z tego "http://www.trsearch.org/Items/3316"PUZZLE_ITEM1,z tego "http://www.trsearch.org/Items/2597 środkowego robię PUZZLE_HOLE1.Brakuje mi PUZZLE_DONE1.I oto moje pytanie czy da się zrobić tak że jak zimportuje PUZZLE_HOLE1 i jak chciałabym zimportować PUZZLE_ITEM1 to żeby mi wczytało ITEM1 i zostawiło HOLE1 :??: :D Proszę o pomoc i z góry dziękuje :thanx: :]
 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 22-08-2010, 19:45   

Przepraszam za post pod postem ale udało mi się wyczarować takie coś http://a.imageshack.us/img842/3671/shot000.jpg jakby ktoś chciał do CM to proszę się zgłosić ;)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 23-08-2010, 13:29   

Mam jedno małe pytanie.
Czy uvw w grze działa poprawnie? =d
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 05-09-2010, 13:27   

Przepraszam że Ci nie odpisuje ale mój obiekt gdzieś znikł,nie wiem gdzie go mam.Wiecie jak mogę użyć opcji Mirror w Metasequoia?Bo nigdzie jej nie ma.

/edit

Problem rozwiązany. Miałam inna wersje niż ta która miała tą opcje mirror.
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 01-02-2011, 13:06   

Zrobiłem swój obiekt, potrafię go wyexportować w odpowiedniej skali i umieścić w wadzie, jednak nie mam zielonego pojęcia jak go oteksturować.
Z tego co wiem, nie da się zapisać obiektu wraz z góry narzuconą siatką uvw i trzeba dostosować teksturę specjalnie do obiektu.
Na trf podano mi dwa linki do tutoriali, jednak jednej rzeczy wciąż nie mogę ogarnąć.
Jak w photoshopie rozciągnąć trójkątny wycinek tekstury tak, by zajmował całą wolną przestrzeń w obszarze roboczym obrazka? ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Rasmien 
Student


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 90
Wysłany: 06-04-2011, 22:04   

Chcę wam pokazać moje ostatnie dzieło :P :
http://www.youtube.com/watch?v=fjyla-fm9-8
Z tym że to nie obiekt to się nie zgodzę ale nie wiem gdzie można animacje opublikować :>
Co o tym sądzicie :??: :D
 
 
wasp_hh 
Nowicjusz



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 26
Wysłany: 04-06-2011, 01:35   

czołem społeczność;)
chciałem tylko powiedzieć, że jeśli ktoś potrzebuje pomocy w robieniu obiektów w Metaseq, strpix czy z CZYMKOLWIEK zwiazanym z NGLE, skryptowo czy w jakikolwiek inny sposob, walcie na wasp_hh[na]o2[kropka]pl. biore udzial we wspoltworzeniu NGLE na skribblerz.com razem z roznymi ludzmi, wiec ogarniam go od kuchni:) jesli chodzi o obiekty udalo mi sie zrobic larze snajperkę, od zera - mesh w metaseq, teksturowanie, podmienic larze mesha, zrobic animacje w wadmerger, dzwieki.. wszystko hula. bedzie w moim nowym customie ktory wyjdzie jeszcze w tym roku:) trzymajcie sie!
 
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 347
Wysłany: 11-06-2011, 11:50   

Mam pytanie: Czy da się przekonvertować przeciwnika wchodzącego na slot SAS na np. Small_Scorpion? Ja myślę, że się da, ponieważ ludzie jakoś konvertowali przeciwników z TR2 do TR4 na różne sloty, więc napewno nie jest to niemożliwe... Tylko jak to zrobić?
Chodzi ogólnie o to, że kilka przeciwników wchodzi na jeden slot SAS, i przez to mogę mieć tylko jednego w levelu... , a chciałbym mieć jednak więcej :)
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 11-06-2011, 12:46   

Wprawdzie jestem co do tego sceptycznie nastawiony, ponieważ AI wrogów nie jest zapisane w wadzie, a w silniku gry, jednakże możesz spróbować podczas kopiowania z jednego wadu do drugiego przytrzymać Shift, wtedy pokaże ci się okienko, w którym możesz wybrać do jakiego slotu zostanie przypisany obiekt. Obawiam się jednak, że będziesz musiał ponadto przerobić konfigurację niektórych animacji, ale mogę się mylić. :)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 11-06-2011, 13:35   

ADR, raczej się nie da, a raczej na pewno, ponieważ właściwości obiektów są hardkodowane. A nie możesz użyć slotu BADDY_1?
_________________

 
 
 
wasp_hh 
Nowicjusz



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 26
Wysłany: 30-06-2011, 10:51   

ODRADZAM!
kopiowanie wroga z jakiegokolwiek slotu do innego to samobojstwo i najszybsza droga do zniszczenia calego WADu. stracilem tak kiedys 3 poziomy...;)
trzeba to robic od kuchni, ludzi ktorzy to robia (np. Richard Lawther) robia to miesiac czasu, zaczynajac od rozbicia wroga na meshe, skladaniu go w metaseq i strpixie itd. AI kazdego slotu jest "hardcoded" w silniku wiec ostro sie namiesza w mesh tree i state ID wroga, a to zawiesza caly level.:)
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28-08-2011, 19:03   

Czy miał ktoś problem z metasequoią pod win7 ? Dziś odpaliłem ją poraz pierwszy od przesiadki na win 7 i niespodzianka. Program się uruchamia ale na przyciskach nic nie widać, a gdy (częściowo na wyczucie a częściowo za pomocą skrótów) uda mi się coś stworzyć to nie mogę tego zapisać ponieważ wyskakujące okno do konwersji na dxf'a jest puste. Tak samo jest z każdym innym oknem MQ :( Nie wiem jak to rozwiązać. To samo się dzieje z najnowszą wersją MQ kompatybilną z W7. :help:
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-10-2011, 13:41   

Ponawiam pytanie. Załączam screen jak sprawa wygląda. Może ktoś się już z czymś takim zetknął i wie jak problem rozwiązać ? screen
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 02-10-2011, 16:40   

Problem nieaktualny przeszedłem na inną platformę :) aczkolwiek jak ktoś zna rozwiązanie to chętnie o nim usłyszę :)
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 21-03-2012, 19:23   

Pobrałem program Meta, do którego link był w pierwszym poście, jednak Strpx3 jest już usunięty z serwera. Mógłby ktoś podać jakiś link? Chciałem spróbować swoich sił w tworzeniu obiektów. Korzystając z okazji, jeśli są jeszcze jakieś dodatkowe programy do wyciągania tekstur z gier, czy coś w jakikolwiek sposób przydatnego, to nie obraziłbym się o dodatkowe linki. ;)
 
 
ADR 
Podróżnik


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 347
Wysłany: 21-03-2012, 20:06   

Strpix: http://www.trsearch.org/Tools/6/


Program do wyciągania textur z gier: http://www.download.net.pl/2877/Dragon-UnPACKer/
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 21-03-2012, 20:43   

Akurat Dragon Unpacker przydaje się tylko do konkretnych gier. Jeżeli chcesz wyciągnąć tekstury z jakiejś gry to najlepszy jest do tego TexMod(z tego co pamiętam działa jednak tylko do gier wykorzystujących dx9). :)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Podróżnik 
Praktykant



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 104
Wysłany: 23-03-2012, 21:08   

maax_87 napisał/a:
ak wyciągnąć obiekt z TR by go edytować? Bardzo prosto . Otwieramy Strpx'a3, wczytujemy obiekty np.: z City. Wybieramy obiekt, który nas interesuje i wybieramy file 'Export DXF'. Zapisujemy i gotowe.

I już na wstępie napotkałem problem... Mianowicie przedmioty z folderu data nie wyświetlają mi się, gdy chcę je otworzyć. Jedynie mogę włączyć tekstury. Jest tak, ponieważ mam narzucone rozszerzenie WAD, którego nie mogę zmienić. Czy to na pewno program do wyciągania przedmiotów z tomba? Wszystko odnosi się do tekstur.

Korzystając z okazji dzięki za linki. Nie chciałem wcześniej tego robić, bo podejrzewałem, że będę miał jakieś problemy i się nie myliłem. :hehe:
 
 
joker 
Obieżyświat



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 1015
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26-03-2012, 20:25   

Jeśli chodzi Ci o wyciąganie obiektów z oryginalnego TR4 to nie strpix tylko WADMerger.
W nim można wczytywać pliki o rozszerzeniu tr4. Dopiero swój własny zestaw obiektów z pod wadmergera zapisujesz w rozszerzeniu WAD i wówczas możesz otwierać je w trle w swojej mapce którą tworzysz lub edytować w strpix.
_________________
http://www.jokus2009.republika.pl
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi twardziele żują pszczoły!
 
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 02-04-2013, 16:52   

Mam pytania:
1.Jak zrobić,abym mógł poteksturować obiekt,który zrobiłem?
2.Które opcje służa do modelowania,tzn.tylko do tworzenia obiektów,mam na myśli takie,które
pozwalają uzyskać pożądany kształt obiektu?
3.Czy obiekt wygląda tak samo w Meta jak w grze?
Jeśli ktoś już zadał takie pytania i padła na nie odpowiedż to trudno,proszę mi wskazać gdzie i doczytam.Dziękuję.
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 02-04-2013, 21:11   

WSAD, teksturować możesz w StrPix'ie.
Jeśli chodzi o niego i o Metę, to zestaw tutoriali masz tutaj:
http://skribblerz.com/tut...16._Other_Tools
Wszystko pięknie i ładnie wyłuszczone.
_________________

 
 
 
WSAD 
Student



Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 29-07-2013, 18:29   

Mam parę pytań.To tak:
1.Czy w tym strixpie,co sapper "udoskonalił"można jakoś dodać teksturę inaczej niż tylko w bitmapie?2.Ile obiektów maksymalnie powinno być w wadzie?Dobrze,przyznaję,zaczynam,a jestem leniwy i nie chce mi się tego czytać.To dla mnie bardzo ważne pytania,bo wiem,że za dużo obiektów też być nie powinno.Jak mi pomożecie,może coś z tego wyniknie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.155 sekundy. Zapytań do SQL: 11