FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Własne obiekty 3D
Autor Wiadomość
FallenAngel1996 
Praktykant



Dołączyła: 27 Cze 2007
Posty: 175
Skąd: Dolina Godryka
Wysłany: 18-02-2008, 14:13   

nie moge edytować więc piszę następny.

Ponawiam prośbe, jako że na trsearch pliki są pomieszane. Albo może ktoś wie jak wyciągnąć obiekty z pierwszego poziomu rzymu?
_________________
" Każdy, kto stanie między mną a tym kamieniem, zginie" Lady L. Croft

www.amylee-blog-o-mnie.blog.onet.pl <- Mój skromny blog

http://www.funkaromansuxd.ddl2.pl/news.php <- mała stornka o HP
 
 
Scion 
Podróżnik



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 552
Skąd: Choirgirl Hotel
Wysłany: 18-02-2008, 15:32   

FallenAngel1996 napisał/a:
nie moge edytować więc piszę następny.

Ponawiam prośbe, jako że na trsearch pliki są pomieszane. Albo może ktoś wie jak wyciągnąć obiekty z pierwszego poziomu rzymu?


ProszĘ bardzo: Rzym

To jest cały Rzym. W pliku tekstowym masz napisane, jakie nazwy plików odpowiadają poszczególnym levelom. Jest tylko taki problem, że obiekty mają zmienione nazwy i trzeba prawie każdy obiekt od nowa nazywać, żeby poprawnie działał, ale znów takie trudne to nie jest. Spójrz do innych wadów i ponazywaj obiekty tak jak się nazywają gdzie indziej :P

:pozdro: :wotr: :narka:
_________________
kill, eat the male. kill, eat the male
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 14-03-2008, 19:36   

Heh. Nawet fajne to tworzenie obiektów. Nawet lepsze od zabawy w robienie poziomów! Dobra zrobiłam swój pierwszy mistrzowski obiekt, czyli kuferek ale nie wiem jak do :klnie: go o teksturować! Aha, i tak na zapas. Jak ściągnę text. z netu to jak się je wczytuje?
Mógłby mi ktoś także powiedzieć ile kratek to Lara? Bo nie chcę zrobić tego kuferka wielkości chałupki. :P
Ps: Mistrzowski ten kuferek, nie? :D Ale to tylko próby na razie.
_________________
:O
 
 
Ciumcialumcia 
Nowicjusz



Dołączyła: 19 Mar 2008
Posty: 26
Skąd: Zza gór i pól
Wysłany: 25-03-2008, 19:43   

Wszyscy tu tworzą cuda, a ja się spytam, jak wogóle cokolwiek zrobić??? Tzn. co do czego służy i jak to wykorzystać. Zna ktoś może stronkę z jakąś instrukcją?

PS. Sklejka: Kuferek mistrzowski na serio :p Ja tak nie umiem... :(
_________________
Onen i-Estel Edain,u-chebin Estel a nim

Quel ra, mallon! Elen sila lúmenn omentielvo! Aa' menealle nauva calen ar' malta

www.rivendell.ddl2.pl -> Fani Tolkiena, rejestrować się!
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 27-03-2008, 18:55   

Ciumcialumciu, wszystko opisane jest w pierwszym poście. (No, dobra nie wszystko opis nie jest zbyt przejrzysty ale jak se ściągniesz program i pokombinujesz ze wszystkimi opcjami to może coś z niego zrozumiesz. Ale wejdź też na:
www.tombmax.za.pl
www.tombmax.xad.pl
A i poszukaj w google. Miłej zabawy!
_________________
:O
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 31-03-2008, 20:06   

To ja mam problemasa. Zrobiłam o taką kolumnę [załącznik] i jak wczytam do stripx'a to choć ustawiłam multyply 0,01 to obiekt jest taki mały, że aż niebieski od lini, które go zaznaczają! :O :O A z tym kuferkiem to było dobrze, tylko jakoś textur niektórych nie mogę wczytać.
Ps: Przynajmniej ta kolumna to coś więcej niż kilka kloców tak jak kuferek. :p
_________________
:O
 
 
Aniaa 
Obieżyświat



Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 984
Wysłany: 08-04-2008, 19:37   Ulubiony/nie lubiany przeciwnik.

Ponieważ jest to o obiektach w customie, więc można też pisać o przeciwnikach. Oczywiście chodzi o tych zupełnie nowych przeciwników, stworzonych przez graczy, które nigdy nie pojawiły się w oryginalnych TR. Z którymi lubiliście walczyć, a które wolelibyście już nigdy nie spotkać? Przeciwników jest bardzo dużo, więc nie będę ich wszystkich wymieniać. Poza tym nie graliście na pewno we wszystkie customy, ale spróbujcie wybrać z pośród tych, których już poznaliście.
Nie mam niestety ulubionego przeciwnika, ale mogę napisać którego najbardziej nie znoszę. Otóż nie lubię demonicznego psa. Częściowo pozbawiony skóry, wygląda przerażająco. Może być śmiertelny, albo nieśmiertelny. Na szczęście tego drugiego poznałam tylko raz. A ich wycie...Ciarki przechodzą. Wystarczy zainstalować The Nightmare, dojść do trzeciego poziomu i posłuchać.
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 13-04-2008, 14:34   

A moim ulubionym wrogiem jest pies z tr3 stworzony nieoficjalnie przez użytkownika Baddy.
http://www.trsearch.org/Items/291 - tak wygląda jakby ktoś nie kojarzył :P . Wracając do obiektów, to nie mogę sobie poradzić z niektórymi rzeczami więc proszę o pomoc.
- Jak podmienić głowę Larze na inną?
- Dlaczego robią mi się dziwne paski na ciele Lary gdy wczytam inne textury do Stripx'a?
- Jak robię animację i przekręcam głowę Larze wg instrukcji Maaxa to ona zaczyna nią szybko, nienaturalnie poruszać i nie chce przestać. (Tak jak ręka gdy się ma parkinsona.) O co w tym chodzi?
- Chce animować samą Larę w niestandardowym ubranku ale nie wiem co wczytać. (skin, Lara itp.)
Chyba wszystko. :P :narka:
_________________
:O
 
 
Sklejka 
Podróżnik



Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 288
Skąd: Z Asgardu
Wysłany: 17-05-2008, 11:44   

Sorry za post pod postem ale to wielkie odkrycie! :P Wszyscy nad tym myśleliśmy jak przybliżać w Stripx i już nie musimy się zastanawiać, bo przypadkiem mi się udało przybliżyć. Aby to zrobić wystarczy nacisnąć alt, lewy klawisz myszki i sobie tą myszką przesuwać. Jak już to wiadomo to sorry. ;)

Edit: Zapomniałam! Nie pomagajcie w tym związanym z obiektami, bo już się nauczyłam. Jeszcze potrzebuję pomocy w animacjach.
_________________
:O
 
 
Narya 
Podróżnik



Dołączyła: 09 Maj 2008
Posty: 224
Skąd: że znowu? xD
Wysłany: 22-07-2008, 16:33   

Hey
Mam mały problem. Robię sobie w metaseq nowy obiekt (tzn. nie przerabiam, tylko od podstaw), choćby taką kolumienkę [załącznik].I co mam zrobic dalej, żeby móc go użyć w grze? Z pierwszego posta nic nie zrozumiałam...
_________________
Death, come near me, be the one for me...
 
 
 
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 03-08-2008, 23:44   

Narya, z tym jest trochę zabawy, odpowiednie zapisanie, exportowanie do WADa, dobranie textur ufff ;)

A tak przy okazji, zrobiłem nowe (praktycznie to już stare, dla mnie :] ) objekty, nic specjalnie wymyślnego, ale moze komuś się przydadzą :)

http://www.trsearch.org/Items/2910
 
 
Narya 
Podróżnik



Dołączyła: 09 Maj 2008
Posty: 224
Skąd: że znowu? xD
Wysłany: 28-08-2008, 11:29   

Sorki za post pod postem

No więc tworzę sobię obiekt, robię zapisz jako, format dxf, pod nazwą "latarnia", z ustawieniami jak napisał maax w pierwszym poście. Załączam strpix'a, import dxf, "latarnia.dxf", zaznaczam, że obiekt jest statyczny, i wyskakuje mi takie cóś:



Klikam ok, no i komp myśli...myśli...myśli...myśli...myśli...myśli... i nic.

Co robię nie tak?
_________________
Death, come near me, be the one for me...
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 28-08-2008, 21:57   

Miałem ten sam problem. Przed wczytaniem pliku dxf musisz kliknąć: Edit>>New empty mesh.
_________________

 
 
 
Narya 
Podróżnik



Dołączyła: 09 Maj 2008
Posty: 224
Skąd: że znowu? xD
Wysłany: 29-08-2008, 10:52   

Działa :) Thx jawi :)
Jest tylko jeden problem: Ogólnie da się toto otexturować, ale jest taka sytuacja, że mam do otexturowania dosyć okragłą kulę z dużą ilością małych kratek, no i tego już się precyzyjnie nie da. A dawałam multiply jak było w 1-szym poście...
_________________
Death, come near me, be the one for me...
 
 
 
jawi 
Podróżnik



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 405
Skąd: skądinąd :)
Wysłany: 10-11-2008, 11:49   

No więc:
Za pomocą Mety i tegoż tutorialu: http://www.skribblerz.com/tuts/outfittut.htm
chciałem przerobić tułów Lary. Wszystko było ok tylko po exportowniu z Mety (ostatni obrazek) i importowaniu do stripix-a tułów był bardzo mały a w dodatku cały biały. Czy za każdym razem kiedy importuję obiekt będzie mały i nieoteksturowany?
_________________

 
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 11-11-2008, 15:19   

A ja mam prołblem.

Otóż ja mam 3ds maxa, fajny program, trochę w nim umiem, może nawet wiele.
No ale on nie otwiera plików Metaseq'a.

I tu mam dla was pytanie.
Czy zna ktoś jakiś importer/exporter plików dla 3ds'a? Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś podał :<
 
 
Ad@93 
Student



Dołączyła: 12 Sie 2008
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 17:47   

a ja mam pytanko. w pierwszym poście jest napisane: "... teraz należy wybrać odpowiednie ustawienia... ". gdzie jest to okno? mam metaseg'a i strpix'a3, wszystko dziła tylko nie mam takiego panelu. O CO B?

P.S. :D jeśli chcę tylko zmienić oteksturowanie to co muszę zrobić? mogę pracować tylko w stripixie?. przydał by się "poradnik dla opornych" :P
_________________
http://ada93.deviantart.com/
 
 
 
Arti 
Praktykant



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 15-11-2008, 18:41   

pmkkoch - też max'a używam, robię w nim niesamowite rzeczy, ale niestety nie znam żadnego eksportera ani importera :/

Co do tekstur to niestety tylko Stipix... Nie wiem jak oni dawali radę przy użyciu takich programów, jestem dla nich pełen podziwu :_

:offtopic:
To jedna z pracek nad którymi w 3D Max'ie pracuje:

UWAGA! Praca zawiera treści erotyczne dozwolone od lat 15-stu xD Nie otwierajcie przy rodzicach - powaga -.-'
http://img231.imageshack.us/my.php?image=ppio5.jpg

Hmmm... A więc rewolucja? No ba!

Wiem jak importować modele z Max'a do Metaseq a potem do Stripix'a :D

Na początek modelujemy coś w Max'ie, a następnie exportujemy to do formatu .obj

Potem otwieramy Metaseq i bierzemy "Open" i wybieramy naszego obj'ta.

Raczymy się pięknym ( lub nie XD ) Modelem w Metaseq, z Metaseq dajemy do Strip'ixa i .... Tyle :D

Spróbuje wymodelować jakąś super w dupę hiper dojechaną bramę i zobaczę czy TR to strawi.
 
 
Ad@93 
Student



Dołączyła: 12 Sie 2008
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 19:13   

wziełam kolumnę z TR4, oteksturowałam ją tylko w stripxie i załadowałam do room editora. :P świetnie cudo, tylko.... wielkości szczura... :roll: ma ktoś może pomysł co z tym fantem zrobić? jest tak ze wszystkimi przedmiotami... ;( help!!
_________________
http://ada93.deviantart.com/
 
 
 
Maati 
Obieżyświat


Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 1016
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-11-2008, 19:40   

Cytat:
robię w nim niesamowite rzeczy


Aleś ty skromny. :roll:

Cytat:
zobaczę czy TR to strawi.


Nie strawi,no chyba ze zrobisz coś świetnego, podzielisz to potem na części i wstawisz do TR jako animating.Ale i to poddał bym wątpliwości.

Cytat:
Nie wiem jak oni dawali radę przy użyciu takich programów, jestem dla nich pełen podziwu


Normalny program. :roll: To że nie ma w nich super,nowoczesnych udogodnień nie oznacza, że nie można wykreować w nich czegoś zaskakującego i dobrze się prezentującego.

Cytat:
wielkości szczura... :roll: ma ktoś może pomysł co z tym fantem zrobić? jest tak ze wszystkimi przedmiotami... ;( help!!


Nie przerabiałaś jej w Meta? Pierwsza moja myśl to, że coś właśnie kombinowałaś w Meta i przy exporcie/imporcie coś pokręciłaś z wartościami. Z tego co napisałaś wywnioskowałem również, że obiekty są bardzo małe tylko w grze. Nic w sumie mi do głowy nie przychodzi,samo wyteksturowanie nie spowodowało by chyba takich uszkodzeń.Napisz coś więcej to może się zobaczy. ;)
_________________
Today is the last day that I'm using words.
They've gone out, lost their meaning.
Don't function anymore.
 
 
 
Ad@93 
Student



Dołączyła: 12 Sie 2008
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 20:57   

nic a nic z tym wcześniej nie robiłam :) . z tego co czytałam to coś z wielkościami trzeba kombinawać, może nie tylko przy imporcie/eksporcie, ale przy samym programie trzeba coś zmieniać? próbowałeś z samym stripxem?
:wariat: mam mętlik w głowie :D :narka:
_________________
http://ada93.deviantart.com/
 
 
 
Arti 
Praktykant



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 19-11-2008, 21:59   

Hmmm... Wie może ktoś z Was jak robi się własny model Lary? Czy trzeba każdego mesh'a osobno edytować ( dosyć żmudne, szczególnie doprowadzić dwie ręce do idealnej perfekcji ? o.O ) Są jakieś triki na to, by Lara weszła w jeden model i metaseq/3ds'a?
_________________
Gość? Gość's dead! What the hell you know about Paraiso?!
 
 
S3th 
Student



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 52
Skąd: Rybnik
Wysłany: 26-11-2008, 16:57   

Ad@93.
Przy eksportowaniu z metaseq
File>Save As
Podajesz nazwę i dajesz <Zapisz> w nowym oknie masz dwa pola liczbowe:
Multiply
x <pole> digit
W nich zwiększasz i zmniejszasz wielkość obiektu przy czym wartość digit powiększa bardzo drastycznie, a Multiply o małe sądzę, że dokładne wartości. Ponadto jeśli ktoś chce eksportować/importować Larę za pomocą 3ds max to niech spróbuje użyć programu TrViever edytuje on pliki *tr4 no i w sumie większość formatów leveli od TR1 do TR4. Do znalezienia na www.aspidetr.com
_________________
TR1-5 100%, TR6 - 100%, TRL - 100%, TRA - 100%, TRU - 100%
Wniosek? Są gorsi...
 
 
 
..::;;PeeT;;::. 
Podróżnik



Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 718
Wysłany: 29-11-2008, 23:18   

Witam. Mam małą prośbę. Czy mógłby ktoś wyciągnąć texturę motoru z TRU i zamieścić ją tutaj dla mnie, albo wysłać na maila? Jest mi bardzo potrzebna.
Poradziłbym sobie z tym sam, ale z xboxa raczej tego nie wyciągnę. :(
Byłbym bardzo wdzięczny :)
:pozdro:
 
 
Arti 
Praktykant



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 168
Wysłany: 03-12-2008, 19:34   

S3th napisał/a:
Ad@93.
[...] eksportować/importować Larę za pomocą 3ds max to niech spróbuje użyć programu TrViever edytuje on pliki *tr4 no i w sumie większość formatów leveli od TR1 do TR4. Do znalezienia na www.aspidetr.com


Szukałem wyżej wymienionego programu na wyżej wymienionej stronie, ale nic nie znalazłem...

Ad@93 - masz może inne źródła bądź namiary bądź ten program na kompie? ;]

POŁĄCZONE

pomyliłem nicki, zamiast Ad@93 miałem na myśli S3th'a ... sroki ^^'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.222 sekundy. Zapytań do SQL: 11