FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat «» Następny temat
Tajemnice Angel of darkness.
Autor Wiadomość
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 14-05-2012, 21:45   

pmkkoch napisał/a:
The Sanitarium oraz Maximum Containment Area. Jak dotąd wydawało się, że te levele miały ogromne kompleksy pomieszczeń usunięte, zablokowane i niemożliwe do obejrzenia.

W pewnym sensie miały. Część pomieszczeń była z drugiej części levelu, ale było sporo powierzchni z porozrzucanymi przedmiotami, które nie miały tekstur. Zwyczajnie. Biegało się "w powietrzu", w czarnej przestrzeni, po "przepłynięciu" przez drzwi, które wątpię, żeby prowadziły do sąsiedniej lokacji. Co jakiś czas widziała w powietrzu bramka, którą można było otworzyć, pojawił się chyba nawet jakiś kod numeryczny do wpisania.

Najbardziej przemawiają do mnie jednak porozrzucane fanty. I to nie tylko tak "na drodze", ale też czasem na półki obok, na które trzeba było się wspiąć. Był też drugi szyb (pion) windowy - albo ten sam, do którego dochodziło się jakąś okrężną drogą (w co wątpię).
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 15-05-2012, 00:14   

Które konkretnie drzwi masz na myśli? Chętnie bym rozejrzał się za nimi. No i tak w ogóle to właśnie z tego powodu od pewnego czasu namawiam autora, aby spróbował stworzyć podgląd ale samych kolizji. Ciekawe, czy uda się go namówić. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Integral 
Archeolog



Dołączyła: 10 Cze 2006
Posty: 2536
Skąd: Sin City
Wysłany: 15-05-2012, 01:49   

Pmkk, sprawdzałam to dalej niż 5 lat temu, nie pamiętam :p Nie mam teraz TAOD, żeby sprawdzić.

Podwójne drzwi. Jeśli dobrze pamiętam, przynajmniej dwie pary podwójnych, szpitalnych drzwi kryły coś za sobą. Jeśli przepłyniesz przez nie i staniesz na czerni, to tędy droga.
_________________
Don't waste your time or time will waste you
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 16-05-2012, 02:06   

Sprawdziłem wszystkie(a przynajmniej taką mam nadzieję) podwójne drzwi i jedyne, za którymi dało się chodzić, to te, za którymi była niedoładowana część levelu, a dokładniej:
The Sanitarium - pierwsze podwójne drzwi po cutscence, te na końcu korytarza, łączą się z drzwiami z wiszącym Proto.
Maximum Containment Area - Pojedyncze drzwi za basenem z kwasem to te same drzwi, które są w samotnej i kompletnie pustej części korytarza, który łączy się z szybem do więzienia Proto.

Tak w ogóle to dzięki temu zauważyłem, że przez jedne podwójne drzwi w The Sanitarium widać szyb wentylacyjny, do którego wejście jest właśnie obok tych drzwi. Że też twórcy nie postarali się o bardziej sensowne umieszczenie tego tunelu. :p
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Rocky 
Podróżnik



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 288
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-08-2012, 21:43   

Cytat:
Chyba nigdy nie wybaczę im za niezrealizowanie "Lost Dominion", to przecież mógł być przełom! – pisze MiMij4.

Cytat z tekstu wspominającego AoD. I to zdanie zaciekawiło mnie bardzo.
Lost Dominion? Może mi ktoś przedstawić jakieś informacje o tej części, bo przyznaję że słyszę o tym pierwszy raz. O ile oczywiście mówiło się i pokazało coś więcej niż tylko tytuł.
 
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 17-08-2012, 22:55   

Początkowo w AoD miały być cztery lokacje - Paryż, Zamek Kriegler, Praga i Kapadocja.

Szkice tych miejsc pojawiały się już przed premierą, ale Core doszli do wniosku, że jednak nie wyrobią się z taką skalą gry. Zamek w Niemczech i Turcja zostały więc "przeniesione" do planowanej kontynuacji AoD - Lost Dominion właśnie.

W zamku mieliśmy dowiedzieć się więcej nt Eckhardta i jego historii, a w Turcji ostatecznie zniszczylibyśmy rasę Nephilim.

No i to właściwie tyle w tej kwestii :p
_________________
 
 
R4idery 
Student



Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-08-2012, 21:01   

Widzieliście to:
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
popłakałem się ze śmiechu :D
ludzie to mają fantazję
 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3980
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 20-06-2013, 16:33   

Czyli Putai i Szamanka to jedno i to samo, tajemnica wyjasnila sie po... 10 latach ;) Wiecej w newsie:

Zobacz wyciętą scenę z Angel of Darkness!
http://www.laracroft.pl

Amulet, ktory widzimy na tym opublikowanym po 10 latach filmiku, nie pokazuje Amuletu Horusa, znanego z TR4. To jakis skarabeusz. Hmm... moze chodzi o Amulet Mareisha, o ktorym jest cała ksiazka Amulet of Power? >> http://www.laracroft.pl/books/books1.htm#plot
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 20-06-2013, 18:20   

W sumie z tą Putai to było nawet do przewidzenia, była jedyną pasującą postacią. :p

Co do amuletu - obiekt amuletu jest wciąż(!) w grze. Można go znaleźć w levelu INVENT.gmx dostępnym poprzez TRAOD SCU. Amulet nie ma jednak związku z amuletem Mareisha, ponieważ książka the Amulet of Power w żaden sposób nie wykorzystuje znanej nam od dawna historii Lary między TR4-6, która została opowiedziana w wywiadach przez Core(i z tego co pamiętam samą Larę) podczas produkcji TR6.

Amulet Lary miał być wykorzystany w TR6 jako swego rodzaju okienko umiejętności. Miały być tam wypisane wszystkie statystyki typu szybkość biegania, zasięg skakania etc.
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3980
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 20-06-2013, 18:30   

pmkkoch napisał/a:
Co do amuletu - obiekt amuletu jest wciąż(!) w grze. Można go znaleźć w levelu INVENT.gmx dostępnym poprzez TRAOD SCU.


A czy ktos ma jakiegos screena lub moze zrobic? ;)
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 20-06-2013, 19:45   


Prosz. ;) Mam nadzieję, że wybaczysz czerwoną poświatę - nie mam pojęcia skąd się wzięła.

[ Komentarz dodany przez: Cez: 20-06-2013, 20:58 ]
Dzieki :)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
Cez 
World of Tomb Raider



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 3980
Skąd: Tczew/3city
Wysłany: 23-06-2013, 21:22   

1) W najnowszym newsie na WoTR informacje o planowanej pół-oficjalnej kontynuacji Angel of Darkness ;) Projekt jest wspierany przez twórców oryginału, przykładowo kompozytor TR6 kupił twórcom-amatorom domene, a scenarzysta dostarcza informacji o pierwotnej fabule :)

2) Wiekszosc z Was w tym temacie pisze o rzeczach ukrytych, ktore znajduja sie w plikach z gra, a mnie najbardziej fascynuje to co zostalo calkiem usuniete - lokacja w Niemczech i Turcji.

Zatem tak. Pierwotna kolejność lokacji w TR6 to: Paryż, niemiecki zamek Kriegler, Praga oraz Kapadocja w Turcji. W bardzo wczesnej fazie produkcji z gry wypadł zamek. Kapadocja troche pozniej. W efekcie finał gry przesunięto z Turcji do Pragi, a wyciety zamek... no cóż... Po wizycie w mieszkaniu von Croya w Paryzu mielismy tam natrafic na wskazowke o zamku, ktory był siedzibą Lux Veritatis. Lara miała sie tam udac by znalezc wiecej inforacji o Cabal, Eckhardzie czy Karelu. Nie widzimy tego w ostatecznej grze i w efekcie w Pradze Lara zdaje sie skads juz wszystko to wiedziec :p

A oto szkic ukazujacy zamek

3) Jest jeszcze sprawa planowanej trylogii. Otoz zanim Core pozbawiono praw do marki TR, planowali trzy czesci o rasie Nephilim - TR6-TR8. W "The Art of TR", ktorym dysponuje, znalazlem ciekawą stronę i nie wiem co o tym myslec. Mowa tu o tym, ze według bardzo pierwotnych pomysłow, poszczególne czesci mialy rozgrywac sie w: TR6 - Peru, TR7 - Niemcy, TR8 - Turcja. Dwie ostatnie lokacje maja swoje pozniejsze potwierdzenie, ale Peru zamiast Paryza i Pragi? Kurde, skad oni to wzieli? :D Niby tego dowodzic maja szkice przedstawiajace Larę w dzungli:



4) Jeszcze a propos wycietego wątku Szamanki i Amuletu - w tym poscie http://www.tombraiderforu...p?p=73413#73413 napisalem ciekawa rzecz, ktora mi wyleciała:

Cytat:
Amulet w ksiazce ma własną dusze, moc. Potrafi manipulowac ludzmi, kierowac nimi. Chce by Lara go odnalazła. Potrafi przybierac ludzkie kształty, także kształy zwierząt, potrafi rowniez z piasku uformowac potwora


W udostepnionym kilka dni temu wycietym filmiku z TR6 widzimy jak Szamanka zamienia sie w ptaki... Uwazam, ze jednak moze chodzic o jeden i ten sam Amulet. Szamanka jest Amuletem, a Amulet Szamanką. Wydaje mi sie, ze mozemy ze zdarzen z ksiazki i z tych usunietych scen z gry wywnioskować, ze Lara po wydostaniu sie z piramidy przezyla przygode opisana w ksiazce, stała sie wlascicielka Amuletu, ktory stał sie jej... straznikiem/nauczycielem... Pomagał jej, gdy sie po tej przygodzie calkiem zalamała i stoczyła. I pierwotnie te watki pseudo-RPG mialy sens. Lara w obecnej wersji nie wiadomo czemu musi cwiczyc rece czy nogi, a w pierwotnym zamysle mialo byc wyraznie zaznaczone, ze po wydarzeniach z Egiptu jest wykonczona psychicznie i fizycznie, nie jest ta Lara, ktora znalismy. I moc tego Amuletu/Szamanki miala jej podpowiadac, ze musi teraz nieco pocwiczyc, by odzyskac sily. Nie byłoby to wtedy tak komiczne jak w wersji ostatecznej :p

5) Ciekawostka - scenarzysta TR6 poczatkowo chciał, by ofiarą na poczatku gry zamiast von Croya był... Jean Yves. Po prostu szefowie Core powiedzieli mu, ze ma usmiercic którąś z postaci, ktore przewijały sie juz w serii. Wybór padł na Jeana, ale juz podczas produkcji TR5 wyszła afera zwiazana z pozwem autentycznego czlowieka o tym nazwisku. W efekcie w TR5 mamy Charlesa Kane'a zamiast Jeana Yvesa, a w TR6 uśmiercono von Croya.
_________________
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 23-06-2013, 22:02   

To ja do tego dorzucę największą "tajemnicę" AoD ;) Mod na aktywację śniegu w wersji PC:

http://www.youtube.com/watch?v=4fTuLqrXXHI
_________________
 
 
pmkkoch 
Obieżyświat



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 1275
Wysłany: 23-06-2013, 22:56   

A ja ogólnie polecam przejrzenie tego co zrobił sasho648, czyli poza właśnie śniegiem chociażby program dzięki któremu można przeglądać i edytować(choć w ograniczonym stopniu) levele a nawet zajmuje się stworzeniem pełnoprawnego, pełnego edytora. ;)
_________________
"I hear the click-clack of your feet on the stairs. I know you're no scare-eyed honey.
There'll be a feast if you just come upstairs, but it's no hanging matter. It's no capital crime."

 
 
DarkCynder 
Student


Dołączyła: 10 Lip 2013
Posty: 56
Skąd: CDK
Wysłany: 10-07-2013, 01:40   

Kontynuacja Angel of Darkness...Hm... Nie wiem, czy mam się cieszyć, czy mam być wkurzona. Jakoś nie przepadam szczególnie za AOD, aczkolwiek też nim nie gardzę...

TYLKO BŁAGAM NIECH LARA ZABIJE KURTISA :gun:

Nienawidzę gościa :/ Ale do rzeczy...

Znalazłam w AOD momenty, gdzie miały być sekrety ^^ Ah jaka ja mądra...

Pisać, gdzie miały być? czy zrobić filmik na you tuba?
_________________
Tak.
 
 
Kasiula1611 
Student



Dołączyła: 16 Lut 2013
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2013, 12:19   

Ja chętnie zagram w kontynuację. Może i nie lubię AOD, ale to lepsze niż nowy Tomb Raider :)
_________________

 
 
 
DarkCynder 
Student


Dołączyła: 10 Lip 2013
Posty: 56
Skąd: CDK
Wysłany: 10-07-2013, 18:29   

Kasiula1611 napisał/a:
Ja chętnie zagram w kontynuację. Może i nie lubię AOD, ale to lepsze niż nowy Tomb Raider :)


Zgadzam się, zgadzam się, zgadzam się, zgadzam się. Nowy TR jest taki... no może tak powiem. Bardziej przypomina serial ,,zagubieni'' i strzelankę, zamiast dobrego Tomb Raidera ;)
_________________
Tak.
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 22-07-2013, 22:00   

tak tak tak, niech nowy TR spada już się nakręciłam na kontynuacje AOD :jumper:
_________________
I hate new Tomb Raider
https://www.youtube.com/u...Matter/featured
 
 
DarkCynder 
Student


Dołączyła: 10 Lip 2013
Posty: 56
Skąd: CDK
Wysłany: 27-07-2013, 21:12   

Matko... przeczytałam na news, że ma być kontynuacja nowego TR...

Dobra...Przejdźmy do realizmu -.-

Pięknej zacnej generacji fanów miliardów wrogów jest więcej niż fanów dobrego TR...

A ,,Kontynuejszyn'' AOD pewnie pędzie jak jeden wielki Custom Level...

A tak z innej beczki... podejrzewam iż zniosłabym jajko gdyby w Kontynuacji(mogę pisać w wielkim K??? ;_;) był Slendziu i Jeff xD CYNDER PORĄBAAAAŁOOOO!!!!





Cytat:
tak tak tak, niech nowy TR spada już się nakręciłam na kontynuacje AOD :jumper:


Racja : D Mam nadzieję,że porzucą pomysły z ,,wielkim K'' nowego tr :/
_________________
Tak.
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 27-07-2013, 21:26   

slendziu i jeff? kiedy masz wizytę u psychiatry? XD
kontynuacja nowego TR... gdzie benzyna i zapałki? :hehe:
no i chyba racja że lost dominion to będzie tylko wielki custom level (chlip,chlip :buu: )

nowe pokolenie graczy, nie rozumiem :gupek:
_________________
I hate new Tomb Raider
https://www.youtube.com/u...Matter/featured
 
 
eee...mleko?! 
Podróżnik



Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 207
Skąd: Mandżugoria
Wysłany: 27-07-2013, 23:38   

To bedzie custom , żeby to było coś więcej musieli by ściągać Jonell Elliot bo innego głosu AoD'owej Larze bym nie dał . . . Ale w końcu to temat 'Tajemnice Angel of darkness' , więc ostatnimi czasy znów [można dodać kolejne zero do sumy ] przeglądłem animacje pizzą i znalazłem coś co zdaje się być jakimś przewrotem w stylu klasycznych TR (po nacisnięciu skoku w trakcie biegu spirntem , Lara robiła właśnie taki przewrót ) z tym że jakoś dziwnie krzyżowała ręce :p .

P.S DarkCynder , zjedz snickers'a albo lepiej cały magazyn . . .

P.S.S Ja -kcę kontynuacji nowego TR , bynajamnienj i jak najnormalniej dlatego że to znów musiał by być świeży pomysł .
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 28-07-2013, 22:00   

jest wiele takich ukrytych ruchów np. bardzo daleki skok i ten przewrót :D oczywiście jest ich więcej
_________________
I hate new Tomb Raider
https://www.youtube.com/u...Matter/featured
 
 
DarkCynder 
Student


Dołączyła: 10 Lip 2013
Posty: 56
Skąd: CDK
Wysłany: 28-07-2013, 22:48   

Natla123 napisał/a:
slendziu i jeff? kiedy masz wizytę u psychiatry? XD


Na psychiatrę za późno xD

Wiecie co mnie wkurzyło?

Przez 10 lat ignorowano przez firmy (wiemy jakie O.o) temat AOD... A strój w Anniversary nie jest jakimś specjalnym rozwiązaniem... I dopiero teraz jacyś fani serii skonsultowali się z byłymi pracownikami Core.

A Crystal wymyślili tępą nową biografię Lary Croft i dziwną fabułę nowej gry...
A mogli zrobić kontynuacje AOD specjalnie na 10-lecie :/

Lub chociaż wstawić filmiki na yt z usuniętymi cutscenkami...

Nie oczywiście. Jacyś inni ludzie nie będący w jakiejkolwiek firmie wyręczą tych, którzy mają więcej doświadczenia... Brawo ,,Kryształki'' za waszą inteligencję...


PS. Z genarecją chodziło mi o pół ludu, dla których ,,wielką fabułą'' jest strzelanie do ruskich...
pierogów... xd
_________________
Tak.
 
 
K@t 
Spectre



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 5681
Skąd: Poproś Tatę
Wysłany: 28-07-2013, 23:37   

Kryształki nie są wydawcą gry i mają najmniej do powiedzenia w kwestii tego, o czym kolejne TR opowiadają - Eidos pozbył się Core i Eidos zdecydował o olaniu historii z AoD. Teraz podobnie robi Square, tyle że oni postawili na całkowity reboot.
_________________
 
 
Natla123 
Student



Dołączyła: 09 Gru 2012
Posty: 67
Skąd: z wypizdowa
Wysłany: 29-07-2013, 11:03   

no i w tym problem :( fabuła AOD nie jest najgorsza i gdyby eidos dało jeszcze jedną szansę core AOD2 był by hitem, albo gdyby eidos się tak nie spieszył sam AOD był by sukcesem ;(
_________________
I hate new Tomb Raider
https://www.youtube.com/u...Matter/featured
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


© 2002 - 2017 World of Tomb Raider | WoTR na Facebooku



Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Więcej o cookies powie Ci wujek Google.

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.257 sekundy. Zapytań do SQL: 10